-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремон покрівлі господарського корпусу
Завершена
264 165.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 641.65 UAH
мін. крок: 1% або 2 641.65 UAH
Період оскарження:
12.10.2020 10:38 - 19.10.2020 10:20
Вимога
Відхилено
Ми вимагаємо відміни рішення тендерного комітету Замовника про дискваліфікацію нашої тендерної пропозиції
Номер:
d0a2f97fa50a4e7db98b4381bdb98485
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-12-001981-b.c1
Назва:
Ми вимагаємо відміни рішення тендерного комітету Замовника про дискваліфікацію нашої тендерної пропозиції
Вимога:
Ми вимагаємо відміни рішення тендерного комітету Замовника про дискваліфікацію нашої тендерної пропозиції ,
• У тендерній документації не було зазначено про довідку в довільній формі про те, що підприємство знаходиться на загальній системі оподаткування (без ПДВ). У Податковому Кодексі України зазначено, що реєстрація підприємства платником ПДВ (роз.5 ст.181-182 податкового кодексу) та Єдиного податку(роз.14 ст.298) є добровільною. Довідки і витяги не передбачені законодавством. Відсутні такі статті законодавства, які передбачають на підприємстві наявність довідок про те, що підприємство не є платником ПДВ та/або Єдиного податку.
• У тендерній документації не було зазначено, що роботи відносяться до класу наслідків СС-2, СС-3 (середнім та значним класом наслідків). Дані роботи не належать до переліку робіт, що підлягають ліцензуванню згідно редакції наказу Мінрегіонбуду від 06.10.2010 №392, що дає підстави підозрювати, що Замовник завчасно планував цим маніпулювати. Також, як було зазначено, що Постанова КМУ № 219 від 13 березня 2020 р. скасувала Постанову КМУ № 1396 від 5 грудня 2007 р. «Про ліцензування господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури» та Постанову КМУ № 256 від 30 березня 2016 р., яка затверджувала «ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками» .Тобто на час оголошення тендера Замовник не має законного права вимагати у суб’єктів господарювання наявність ліцензії виданої Державною архітектурно-будівельною інспекцією України.
• Згідно ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Та ч.9 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Має місце порушення Замовником Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу.docx 07.11.2020 11:13
Дата подачі:
05.11.2020 20:36
Вирішення:
1) Згідно п.1.4. Додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі з застосуванням електронного аукціону «ІНШІ ДОКУМЕНТИ, ЯКІ МАЮТЬ БУТИ НАДАНІ УЧАСНИКОМ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» чітко визначено, які необхідно надати копії документів для визначення системи оподаткування учасника. В той же час, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АВЕРС" не надано жодного з документів (чи копій), які передбачені п.1.4, чим не виконав тендерні вимоги Замовника.
2) Відповідно до ст.16 п.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Замовник установлює наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Що є передумовою видачі ліцензії виданої Державною архітектурно-будівельною інспекцією. Замість ліцензування уряд вводить сертифікацію відповідального виконавця робіт.
3) Згідно ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Ненадання документів визначених в п.1.4. Додатку № 1 до оголошення не відносяться до кваліфікаційних критеріїв визначених ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
У зв’язку з вищевикладеним, вимушені відмовити у задоволенні Вашої вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено