-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Комунікаційне обладнання за кодом (CPV) за ДК 021:2015– 32570000-9 (Комунікаційне обладнання)
Завершена
19 940 812.51
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 598 224.00 UAH
мін. крок: 3% або 598 224.00 UAH
Період оскарження:
09.10.2020 18:49 - 05.11.2020 00:00
Вимога
Вирішена
Обгрунтування змiн
Номер:
297f05a202224a63bb3aab04a165f617
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-09-005929-c.c2
Назва:
Обгрунтування змiн
Вимога:
Шановний замовнику!
Пропонуємо Вашій увазі пояснення щодо основних пунктів, зміст яких може призвести до недобросовісної конкуренції у закупівлі, та надаємо варіанти їх більш лош=гічного викладення :
1) Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, секція 6. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, пункт 2.
Поточне формулювання пункту може призвести до участі у закупівлі учасників з контрафактною продукцією. Також надання авторизаційних листів на невизначені чітко групи закуповуваного обладнання ставить учасників у нерівні умови, особливо враховуючи наявність у закупівлі як товарів професійного рівня (відеопанелі, комп’ютери, телекомунікаційне обладнання) так і товарів широкого вжитку (кабелі, веб-камери та т.і., які широко продаються у роздріб.
Для запобігання вищевказаних негативних для закупівлі та Замовника наслідків пропонуємо викласти пункт у наступній редакції:
Учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції листи авторизації, видані Учаснику Виробником дисплеїв, Виробником комп’ютеру та Виробником системи відеоконференцзв’язку. Авторизаційні листи мають бути чинні на момент закупівлі та містити найменування Учасника, номеру і найменування закупівлі, та назву Замовника.
2) Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, секція 6. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, пункт 3.
Поточне формулювання пункту вимагає надання учасниками сертифікатів ISO на невизначені чітко групи закуповуваного обладнання, що ставить учасників у нерівні умови. Для запобігання цьому пропонуємо викласти пункт у наступній редакції:
Копії сертифікатів на систему управління якістю згідно ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) від Виробників відеодисплеїв, комп’ютерів та системи відеоконференцзв’язку, дійсних на дату розкриття пропозиції.
3) Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, секція 6. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, пункт 4.
Поточне формулювання пункту вимагає надання учасниками сертифікатів ISO на невизначені чітко групи закуповуваного обладнання, що ставить учасників у нерівні умови. Для запобігання цьому пропонуємо викласти пункт у наступній редакції:
Копії сертифікатів на систему екологічного керування, згідно ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) від Виробників відеодисплеїв, комп’ютерів та системи відеоконференцзв’язку, дійсних на дату розкриття пропозиції.
4) Додаток 2 до тендерної документації, секція 2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Поточне формулювання пункту вимагає наявності спеціалістів з предмету закупівлі у штаті учасника, що виключає участь компаній, в яких присутні інші форми трудових відносин, наприклад, широковикористовуваного ФОП.
Для запобігання дискримінації таких учасниківу пропонуємо викласти пункт у наступній редакції:
Довідка в довільній формі, що підтверджує наявність в учасника торгів працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід і будуть залучені до виконання умов договору про закупівлю, із зазначенням посади, прізвища, ім’я, по батькові, освіти та загального стажу роботи.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.10.2020 15:35
Вирішення:
Шановний учасник! за результатами розгляду вимоги, повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Усунення дискримiнацiйних умов
Номер:
7b6358e3595d4ce7a7827ceb3da31e2f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-09-005929-c.b1
Назва:
Усунення дискримiнацiйних умов
Вимога:
Шановний Замовнику!
Після ознайомлення з нижченаведеними умовами тендерної документації очевидно, що вони є необґрунтованими, нелогічними, прописані під певне коло учасників, що дискримінує інших учасників та звужує коло потенційних учасників, що позначиться на вартості закупівлі. Вимагаємо змінити формулювання цих пунктів щоб усунути дискримінаційні фактори. Інакше ми будемо вимушені оскаржити ці умови в установленому законом порядку.
Заздалегідь дякуємо за розуміння.
Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції
Секція 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції
Пункт ... засвідченою учасником копією статуту із змінами (у разі наявності) (приведеним у відповідність до Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» від 06 лютого 2018 року № 2275-VIII (із змінами)) з відміткою державного реєстратора; у випадку відсутності відмітки державного реєстратора учасник
надає довідку в довільній формі, в якій зазначає код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу (-ів).
Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції
Секція 6. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Пункт 2. Авторизаційний (інформаційний) лист від виробника відповідного обладнання або від компанії, що офіційно уповноважена виробником здійснювати технічну підтримку, розповсюджувати та вести маркетингову діяльність на території України, датованого не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, який підтверджує статус партнера та можливість отримання гарантії від виробника.
Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції
Секція 6. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Пункт 3. Копії сертифікатів товару на систему управління якістю, згідно ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), дійсних на дату розкриття пропозиції.
Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції
Секція 6. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Пункт 4. Копії сертифікатів на систему екологічного керування, згідно ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), дійсних на дату розкриття пропозиції.
Додаток 2 до тендерної документації
Секція1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання супутніх послуг до поставки товару, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/користування.
На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ, на підтвердження права власності/володіння/користування відповідним майном. При цьому договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи, а також договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на 3 (три) роки і більше, у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально. На підтвердження інформації стосовно наявності технологій, необхідних для надання супутніх послуг до поставки товару, визначених у технічних вимогах, учасник повинен надати інформацію про патент або наявність ліцензії, або інший документ, що підтверджує право використання учасником технологій, визначених у технічних вимогах до предмета закупівлі.
Додаток 2 до тендерної документації
Секція 2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Довідка в довільній формі, що підтверджує наявність в учасника торгів штатних працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід і будуть залучені до виконання умов договору про закупівлю, із зазначенням посади, прізвища, ім’я, по батькові, освіти та загального стажу роботи. (Но подача штатного розпису не вказується)
Додаток 2 до тендерної документації
Секція 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Довідка в довільній формі про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)*, яка має містити інформацію щодо предмету договору, обсягу закупівлі (кількісного та вартісного), замовника (найменування, код ЄДРПОУ, місцезнаходження, контактна особа (прізвище, ім’я, по батькові) та контактний телефон), строку дії договору, а також для підтвердження виконання необхідно надати:
- договір, що наведений в довідці;
- документи (документ) на підтвердження виконання договору, зазначеного в наданій учасником довідці по вищенаведеному договору, що підтверджують (підтверджує) достовірність виконання аналогічного договору;
- лист-відгук від замовника по вищенаведеному договору за результатами його виконання, що має містити: номер, дату укладання і предмет договору, загальну характеристику учасника за результатами постачання товару.
* Під аналогічним договором розуміється договір подібний за предметом закупівлі згідно національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 за період з 2014 року по теперішній час. Якщо в довідці учасник вказує декілька аналогічних договорів, то всі документи щодо підтвердження виконання таких договорів надаються щодо кожного із вказаних в довідці договорів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.10.2020 12:03
Вирішення:
Шановний учасник! Розглянувши вашу вимогу щодо необґрунтованості, нелогічності та дискримінаційності, на вашу думку, умов тендерної документації, у зв’язку із чим, за вашим твердженням, замовник повинен змінити формулювання умов тендерної документації повідомляємо про наступне.
Враховуючи, що у вимозі Вами лише перераховані умови тендерної документації, що відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» оприлюднена замовником на веб-порталі Уповноваженого органу і не містить конкретних вимог до їх змісту, які, на вашу думку є необґрунтованими, нелогічними і дискримінаційними, вона є незрозумілою та такою, що не містить конкретних порушень вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та їх обґрунтувань.
Враховуючи викладене, ваша вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено