• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт окремих приміщень та холу Амбулаторії № 2 КНП «Дитяча міська поліклініка № 3» ОМР за адресою: 65014, м. Одеса, вул. Коблевська, буд.14/16

Вид закупівлі – передбачений абз. 1 п. 5 ч. 2 ст. 4 Закону. Категорія замовника - передбачена п.3 ч.4 ст.2 Закону.

Торги відмінено

1 400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 000.00 UAH
Період оскарження: 09.10.2020 17:17 - 22.10.2020 01:00
Вимога
Є відповідь

Оскарження дискваліфікації

Номер: f6a5bf3e59fd414982933590e954b497
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-09-005763-b.c1
Назва: Оскарження дискваліфікації
Вимога:
В оприлюдненному протоколі №20 тендерного комітету Замовника вказано що: " Замовник відхиляе тендерну пропозіцию із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: - не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону; - не відповідає, встановленим абзацом першим частиною третьою статті 22 Закону, вимогам до учасника відповідно до законодавства; - зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону; - не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; - не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; і так далі. Слідуя черзі умов по відхиленню, Замовник погоджується з тим, що учасник: - відповідає кваліфікаційним критеріям установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону; -учасник не надав недостовірну інформацію; - учасник відповідає встановленим абзацом першим частиною третьою статті 22 Закону, вимогам до учасника відповідно до законодавства; -Замовник не вимагає тендерного забезпечення від учасника тому, що це не предбаченно умовами; але наступного пункту (не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах) Замовник чомусь не помітив та не виконав. Відповідно з положенням про ОЦІНКИ ТЕНДЕРНОГО ПРОПОЗИЦІЇ, опублікованому в Тендерній документації на закупівлю послуг щодо "Поточний ремонт окремих приміщень та холу Амбулаторії № 2 КНП «Дитяча міська поліклініка № 3» ОМР за адресою: 65014, м. Одеса, вул. Коблевська, буд.14/16" Замовником в п. 2.5 передбачено для учасника можливість внесення змін в надану їм (учасником) документацію в якій він (замовник) виявив невідповідності зі своїми вимогами. Читаємо у тексті : "2.5. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей." Читаємо у тексті: " 3.1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо: 1) учасник процедури закупівлі: " - не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;" 2) тендерна пропозиція учасника: " - не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації;" Відповідаючи встановленої черговості дій, встановленими Замовником у вимогах, перш за все Замовником надається можливість для внесення змін, а вже потім тендерна пропозиція відхиляється якщо підпадає під п.2 ст. 3.1 Таким чином Замовник був зобов'язаний замість дискваліфікації надати час на виправлення виявлених зауважень. І тільки потім, в разі порушення учасником встановлених тимчасових обмежень і неусунення виявлених Замовником невідповідностей, оголошувати про дискваліфікацію. Вимагаю від Замовника скасувати дискваліфікацію щодо закупівлі "Поточний ремонт окремих приміщень та холу Амбулаторії № 2 КНП «Дитяча міська поліклініка № 3» ОМР за адресою: 65014, м. Одеса, вул. Коблевська, буд.14/16 " і надати мені, як учаснику торгів, з метою продовжити процес змагання, можливість привести документацію у відповідність до вимог з повідомленням в єлектронній системі закупівель. У разі відмови надати таку можливість буду змушений звернутися до Антимонопольного комітету (АМКУ). З повагою. Д.Сєдих
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: На Вимогу Учасника ФОП "СЄДИХ ДМИТРО ГЕОРГІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3098316977 (Номер вимоги: UA-2020-10-09-005763-b.c1) Замовник повідомляє наступне: частиною 16 ст. 29 ЗУ «Про піблічні закупівлі» (надалі - Закон) передбачено: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Виявлені Замовником невідповідності в документах тендерної пропозиції Учасника ФОП "СЄДИХ ДМИТРО ГЕОРГІЙОВИЧ", що викладені в протоколі засідання тендерного комітету № 20 від 30.10.2020 року, не стосуються інформації та/або документів: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Отже, враховуючи перелік невідповідностей, виявлених Замовником, що відображені в протоколі засідання тендерного комітету № 20 від 30.10.2020 року, Замовник, згідно положень Закону, не мав права надавати Учаснику, ФОП "СЄДИХ ДМИТРО ГЕОРГІЙОВИЧ", виправляти виявлені недоліки (невідповвідності).
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 05.11.2020 16:57
Підтвердження вирішення: Враховуючи викладене вище, тендерна пропозиція учасника - ФОП "СЄДИХ ДМИТРО ГЕОРГІЙОВИЧ" правомірно була відхилена Замовником на підставі абзацу третього п.1 ч.1. ст.31 Закону України від 25.12.2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі», із змінами.