• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги охорони території та об’єктів вокзалу станції Київ-Пасажирський

Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації

Завершена

5 230 397.50 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 52 303.97 UAH
Період оскарження: 10.01.2017 15:14 - 06.02.2017 00:00
Скарга
Залишено без розгляду

Оскарження визначення переможця ТОВ "Т-С-К"

Номер: a5268db284734460b38eebe0c07147a8
Ідентифікатор запиту: UA-2017-01-10-000654-b.b3
Назва: Оскарження визначення переможця ТОВ "Т-С-К"
Скарга:
учасником-переможцем ТОВ «Т-С-К» були допущені порушення вимог тендерної документації, зазначені вище, а тому тендерна документація цього учасника-переможця та документи, що подавалися у складі тендерної документації не відповідають вимогам тендерної документації Замовника. . Таким чином, копія договору №166 про надання послуг з охорони від 31.03.2016 р. взагалі не підтверджує відповідність переможця кваліфікаційним критеріям (пункт 3 додатку №2 тендерної документації.), в той час як в довідці від 08.02.2017 р. переможець повідомляє в пункті 3 довідки про надання послуг цілодобової охорони по договору №166 від 31.03.2016 р. – 4 (чотирьма) цілодобовими постами охорони, а також у листі-відгукі від 17.01.2017 №130-712/197 від Замовника по вказаному договорі також не підтверджено надання послуг охорони шляхом виставлення не менше 3 (трьох) цілодобових постів охорони по вказаному договору. Проте переможець всупереч даній вимозі Замовника торгів надав – «Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід учасника», а не довідку про наявність у учасника працівників, які безпосередньо повязані з організацією та здійсненням послуг охорони, в кількості не менше 90 охоронників відповідної кваліфікації, які мають освітньо–кваліфікаційний рівень не нижче 3-го розряд, що не відповідає вимогам тендерної документації. Крім того цим же пунктом 2.1 передбачено надання довідки з заявою учасника, але такої заяви чи будь якої іншої заяви учасник-переможець не надав взагалі, що також є порушенням вимог тендерної документації. Проте учасником-переможцем надана лише довідка без заяви Учасника про фактичну наявність (фактичну кількість) сезонного спеціального одягу зі знаками розрізнення, що не відповідає вимогам тендерної документації та пункту 1.3 додатку №2 та є порушенням учасником-переможцем вимог тендерної документації (не дотримання її умов)
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 11.03.2017 10:01
Автор: ООО "Антарес-2000", Тетяна Хохлачова +380951563666 tov.antares2000@gmail.com
Вимога
Відхилено

Щодо усунення дискримінаційних умов стосовно віку охоронників

Номер: c115c0f055b04ff48cfda4389b747088
Ідентифікатор запиту: UA-2017-01-10-000654-b.b2
Назва: Щодо усунення дискримінаційних умов стосовно віку охоронників
Вимога:
Відповідно до п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» в Тендерної документації щодо умов проведення публічних закупівель по процедурі закупівлі «ВІДКРИТІ ТОРГИ» Послуги охорони території та об’єктів вокзалу станції Київ-Пасажирський Замовник торгів вимагає: «п. 21 Відповідність охоронців наступним критеріям: - вік охоронників від 18 до 55 років;». Привертаємо Вашу увагу, що зазначена вимога суперечить ст. 11 Закону України «Про охоронну діяльність», п. 1 якої передбачає цитата: «1. Персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку…» та Ліцензійним умовам провадження охоронної діяльності від 18 листопада 2015 р. № 960. Граничний строк охоронників не обмежується зазначеним законом ні Ліцензійними умовами, тому ми вважаємо, що умова щодо віку охоронників від 18 до 55 років є дискримінаційною та суперечить ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Хочемо також зауважити, що згідно ст. 11. п.1 Закону України «Про зайнятість населення» : «Держава гарантує особі право на захист від будь-яких проявів дискримінації у сфері зайнятості населення за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, членства у професійних спілках або інших об'єднаннях громадян, статі, віку, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками» та навіть, згідно п.3 ст. 11. забороняється в оголошеннях (рекламі) про вакансії зазначати обмеження щодо віку кандидатів. Прохання невідкладно привести Тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України шляхом внесення до неї відповідних змін
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Скарга розглянута. При наданні послуг з охорони території та об’єктів вокзалу станції Київ-Пасажирський Замовником відповідно до п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено, щоб вік охоронників був від 18 до 55 років, так як для виконання поставлених завдань та цілей перед охоронниками, виконання ними своїх обов’язків потребує саме такого вікового критерію. Слід зазначити, що Замовник не наймає працівників (охоронників) на роботу, тому і не порушує вимоги зазначених в скарзі Законів України. Так вимоги Замовника стосуються тільки знаходження охоронників з даним критеріям тільки на об’єктах Замовника, тому і Зміни до тендерної документації вноситись не будуть.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

щодо усунення порушень та внесення змін до тендерної документації з метою приведення її у відповідність до вимог чинного законодавства (у порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) на закупівлю

Номер: 9fa9e5bd5d4d491fbfbc0cd9d489b0c0
Ідентифікатор запиту: UA-2017-01-10-000654-b.a1
Назва: щодо усунення порушень та внесення змін до тендерної документації з метою приведення її у відповідність до вимог чинного законодавства (у порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) на закупівлю
Вимога:
ВИМОГА щодо усунення порушень та внесення змін до тендерної документації з метою приведення її у відповідність до вимог чинного законодавства (у порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) на закупівлю 1. Відкриті торги на закупівлю 75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку 2. Оголошення про проведення процедури закупівлі розміщено через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 10 січня 2017 року ID: UA-2017-01-10-000654-b. Відповідно до ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Відповідно до оголошення ID: UA-2017-01-10-000654-b що було розміщене через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу 10 січня 2017 року, Державним агентством резерву України (далі - Замовник) було оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю 75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку. При вивченні тендерної документації наше підприємство дійшло висновку, що цей документ має дискримінаційні вимоги, що можуть призвести до зменшення кола потенційних учасників процедури закупівлі а також до порушення інтересів саме нашого підприємства при здійсненні оцінки пропозицій учасників, зокрема, встановлення обмежуючих вимог в частині визначення ціни та методики оцінювання тендерних пропозицій. Так, пунктом 1 розділу 5 тендерної документації визначено, що оцінка тендерних пропозицій учасників здійснюється за єдиним критерієм «Ціна (без урахування ПДВ)». У день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічних опис предмета закупівлі. Тобто оцінка тендерних пропозицій буде здійснюватись за цінами без врахування ПДВ. Ця вимога ставить наше підприємство , яке не є платником ПДВ у гірші умови, ніж учасників, які є платниками цього податку. Але ж платники ПДВ мають вхідний податковий кредит, тому чиста сума нарахованих зобов’язань з ПДВ при сплаті буде ними зменшена на суму податкового кредиту, та лише різниця підлягає сплаті до бюджету (таким чином платник компенсує частину вартості закупівлі ним палива), а не платник ПДВ позбавлений можливості такої компенсації, сума закупівлі палива разом з ПДВ його виробника цілком відноситься на собівартість продукції тому не враховувати всю суму нарахованого ПДВ при здійсненні оцінки є заздалегідь дискримінаційним підходом при здійсненні оцінки пропозицій учасників, до яких застосовуються різні системи оподаткування згідно діючого законодавства. Вами, при складанні тендерної документації було порушено вимоги пункту 9, частини другої статті 22 Закону яким чітко визначено, що тендерна документація повинна містити: перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Норма пункту 9, частини другої, статті 22 Закону визначає необхідність обов'язкового зазначення, чи учасник має надати пропозиції з ПДВ, чи без ПДВ, але ж не говорить про те, що при здійснюванні оцінки всі пропозиції порівнюються без урахування ПДВ. Тобто, Вами при складанні документації не були враховані норми Закону, що є порушенням законодавства у сфері закупівель та як наслідок у подальшому проведення необ’єктивної оцінки тендерної пропозиції нашого підприємства. Виходячи з принципу недискримінації учасників , на нашу думку навіть якщо Замовник не є платником ПДВ, та отримання податкового кредиту не зменшує витрати Замовника на оплату податків , то при здійсненні оцінки пропозицій учасників, повинна прийматися методика порівняння повних відпускних цін учасників не залежно від того, який режим оподаткування застосовується учасником, тобто порівнянню підлягають пропозиції з урахуванням ПДВ для учасників , які мають статус платника ПДВ, а для учасників – які не є платниками ПДВ – ціна без ПДВ. Таким чином, зазначена умова тендерної документації обмежує коло потенційних учасників та порушує інтереси нашого підприємство , а це є порушенням принципів здійснення закупівель, що передбачені статтею 3 Закону, а отже є дискримінаційною по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, нашого підприємства. Такі дії є дискримінаційними по відношенню до тих учасників, зокрема нашого підприємства, які не є платниками ПДВ, та порушують основні принципи державних закупівель, визначених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», - зокрема, максимальну економію та ефективність та недискримінацію учасників. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами), приймаючи до уваги рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 40-р/ПК-пз від 10.06.2016 року та № 774-р/пк-пз від 21.09.2016 року, прошу Вас на добровільній основі вжити належних заходів для врегулювання питань, зазначених у вимозі, а саме усунути порушення, які були допущені під час складання тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На Вашу вимогу від 17.01.2017 щодо усунення порушень та внесення змін до пункту 1 розділу 5 тендерної документації, щодо оцінки тендерних пропозицій учасників за єдиним критерієм «Ціна» (без урахування (ПДВ)), повідомляємо наступне. Публічним акціонерним товариством «Українська залізниця» в особі регіональної філії «Південно-Західна залізниця» (далі-Замовник) оголошена процедура закупівлі «Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку», яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2017-01-10-000654-b Відповідно до частини 2 пункту 9 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі-Закон) тендерна документації повинна містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ) за критерієм оцінки «ціна», Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 №680 «Про затвердження примірної тендерної документації» зазначає, що оцінка тендерної пропозиції, у разі якщо єдиним критерієм оцінки тендерної пропозиції є ціна, то замовник зазначає інформацію про включення/не включення до оцінки податку на додану вартість (ПДВ). З метою недискримінації учасників, які мають статус платника ПДВ та враховуючи пункт 4 статті 36 Закону щодо договору про закупівлю умови якого не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону, вищезазначені вимоги нормативних актів були враховані Замовником при складанні тендерної документації, а саме пункту 1 розділу 5 тендерної документації, щодо оцінки тендерних пропозицій учасників за єдиним критерієм «Ціна» (без урахування (ПДВ)).
Статус вимоги: Відхилено