-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Лесі Українки на ділянці від будинку №37 до будинку №55 в с. Микуличин Яремчанської міської ради Івано-Франківської обл
Торги не відбулися
150 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 750.00 UAH
Період оскарження:
09.10.2020 16:14 - 16.10.2020 00:00
Вимога
Відкликано скаржником
вимога Замовнику щодо неправомірного визнання переможцем пропозиції Учасника
Номер:
be02de75eeac4445838d4689d3e12119
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-09-005337-c.b5
Назва:
вимога Замовнику щодо неправомірного визнання переможцем пропозиції Учасника
Вимога:
21 жовтня 2020 року приватне виробничо-комерційне підприємство «СУПУТНИК» прийняло участь у допороговій закупівлі щодо закупівлі робіт: «Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Лесі Українки на ділянці від будинку №37 до будинку №55 в с. Микуличин Яремчанської міської ради Івано-Франківської обл.» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-10-09-005337-c).
27 жовтня 2020 року о 08 год. 57 хв. Уповноваженою особою Замовника О.Гундяк (надалі за текстом – Уповноважена особа Замовника) було завантажено в електронну систему закупівель (надалі за текстом – ЕСЗ) протокол № 17 щодо прийняття рішення нею. Згідно вказаного протоколу уповноваженою особою Замовника було прийняте рішення щодо відхилення пропозиції Учасника (ПВКП «Супутник») з підстав відсутності окремих документів, а саме:
1. Не надано документи посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – копії розпорядчих документів про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (копія наказу про призначення та/або протоколу зборів засновників тощо) разом з копією паспорту або іншого документу, що посвідчує особу уповноваженого згідно чинного законодавства.
Сьогодні, 23 листопада 2020 року о 10 год. 40 хв., Уповноваженою особою Замовника вкотре прийнято рішення щодо визнання переможцем вказаної закупівлі іншого учасника, а саме – ФОП Мироняк Надію Василівну (протокол № 21).
І надалі наполягаємо, що визнання переможцем тендерної пропозиції ФОП Мироняк Надії Василівни та дискваліфікація тендерної пропозиції ПВКП «СУПУТНИК» були здійснені з порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з підстав, що були наведені в цій та попередніх вимогах.
Звертаємо Вашу увагу, що Уповноваженою особою Замовника проігноровані та не надано жодної відповіді на вимоги нашого підприємства. Нас відверто дивує позиція Уповноваженої особи Замовника, коли тендерна пропозиція ПВКП «Супутник» була дискваліфікована з підстави ненадання копії паспорта керівника. Однак, невиконання цієї ж вимоги іншим учасником-переможцем вказаної закупівлі – ФОП Мироняк Надією Василівною, як бачимо, не є перешкодою, щоб визнати учасника переможцем закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, прошу скасувати своє рішення щодо визнання переможцем тендерної пропозиції учасника – фізичної особи-підприємця Мироняк Надії Василівни в допороговій закупівлі: «Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Лесі Українки на ділянці від будинку №37 до будинку № 55 в с. Микуличин Яремчанської міської ради Івано-Франківської обл.» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-10-09-005337-c).
У випадку відмови в задоволенні цієї вимоги ПВКП «СУПУТНИК» залишає за собою право звернутися до суду щодо захисту своїх прав та законних інтересів.
Директор Сенчук Т.Я.
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
23.11.2020 11:38
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
27.11.2020 10:11
Вимога
Відкликано скаржником
вимога Замовнику щодо неправомірного визнання переможцем пропозиції Учасника
Номер:
a4d49516077646428737b38bf14b76b0
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-09-005337-c.b4
Назва:
вимога Замовнику щодо неправомірного визнання переможцем пропозиції Учасника
Вимога:
21 жовтня 2020 року приватне виробничо-комерційне підприємство «СУПУТНИК» прийняло участь у допороговій закупівлі щодо закупівлі робіт: «Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Лесі Українки на ділянці від будинку №37 до будинку №55 в с. Микуличин Яремчанської міської ради Івано-Франківської обл.» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-10-09-005337-c).
27 жовтня 2020 року о 08 год. 57 хв. Уповноваженою особою Замовника О.Гундяк (надалі за текстом – Уповноважена особа Замовника) було завантажено в електронну систему закупівель (надалі за текстом – ЕСЗ) протокол № 17 щодо прийняття рішення нею. Згідно вказаного протоколу уповноваженою особою Замовника було прийняте рішення щодо відхилення пропозиції Учасника (ПВКП «Супутник») з підстав відсутності окремих документів, а саме:
1. Не надано документи посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – копії розпорядчих документів про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (копія наказу про призначення та/або протоколу зборів засновників тощо) разом з копією паспорту або іншого документу, що посвідчує особу уповноваженого згідно чинного законодавства.
18 листопада 2020 року о 16 год. 23 хв. Уповноваженою особою Замовника прийнято рішення щодо визнання переможцем вказаної закупівлі іншого учасника, а саме – ФОП Мироняк Надію Василівну (протокол № 20).
Вважаємо, що визнання переможцем тендерної пропозиції ФОП Мироняк Надії Василівни та дискваліфікація тендерної пропозиції ПВКП «СУПУТНИК» були здійснені з порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з підстав, що були наведені в цій та попередніх вимогах.
Звертаємо Вашу увагу, що Уповноваженою особою Замовника до сьогоднішнього дня проігноровані та не надано жодної відповіді на вимоги нашого підприємства. Нас відверто дивує позиція Уповноваженої особи Замовника, коли тендерна пропозиція ПВКП «Супутник» була дискваліфікована з підстави ненадання копії паспорта керівника. Однак, невиконання цієї ж вимоги іншим учасником-переможцем вказаної закупівлі – ФОП Мироняк Надією Василівною, як бачимо, це не є перешкодою, щоб визнати учасника переможцем закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, прошу скасувати своє рішення щодо визнання переможцем тендерної пропозиції учасника – фізичної особи-підприємця Мироняк Надії Василівни в допороговій закупівлі: «Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Лесі Українки на ділянці від будинку №37 до будинку №55 в с. Микуличин Яремчанської міської ради Івано-Франківської обл.» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-10-09-005337-c).
У випадку відмови в задоволенні цієї вимоги ПВКП «СУПУТНИК» залишає за собою право звернутися до суду щодо захисту своїх прав та законних інтересів.
Директор Сенчук Т.Я.
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
20.11.2020 10:40
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
23.11.2020 08:10
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога Замовнику щодо неправомірного визнання переможцем пропозиції Учасника 06.11.2020
Номер:
17f88705d2084e459bd0e09b164d99ca
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-09-005337-c.c3
Назва:
Вимога Замовнику щодо неправомірного визнання переможцем пропозиції Учасника 06.11.2020
Вимога:
21 жовтня 2020 року приватне виробничо-комерційне підприємство «СУПУТНИК» прийняло участь у допороговій закупівлі щодо закупівлі робіт: «Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Лесі Українки на ділянці від будинку №37 до будинку №55 в с. Микуличин Яремчанської міської ради Івано-Франківської обл.» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-10-09-005337-c).
27 жовтня 2020 року о 08 год. 57 хв. Уповноваженою особою Замовника О.Гундяк було завантажено в електронну систему закупівель (надалі за текстом – ЕСЗ) протокол № 17 щодо прийняття рішення нею. Згідно вказаного протоколу уповноваженою особою Замовника було прийняте рішення щодо відхилення пропозиції Учасника з підстав відсутності окремих документів, а саме:
1. Не надано документи посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – копії розпорядчих документів про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (копія наказу про призначення та/або протоколу зборів засновників тощо) разом з копією паспорту або іншого документу, що посвідчує особу уповноваженого згідно чинного законодавства.
21 жовтня 2020 року о 15 год. 40 хв. Уповноваженою особою Замовника було відмінене рішення щодо дискваліфікації учасника та переведено статус закупівлі у режим кваліфікації учасників. Однак, сьогодні, 06 листопада 2020 року о 13год. 29 хв. Уповноваженою особою Замовника прийнято рішення щодо визнання переможцем вказаної закупівлі іншого учасника, а саме – ФОП Мироняк Надію Василівну (протокол № 19).
Вважаємо, що визнання переможцем тендерної пропозиції ФОП Мироняк Надії Василівни та дискваліфікація тендерної пропозиції ПВКП «СУПУТНИК» були здійснені з порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з підстав, що були наведені в цій та попередніх вимогах.
Звертаємо Вашу увагу, що Уповноваженою особою Замовника до сьогоднішнього дня не прийнято жодного рішення за вимогою ПВКП «СУПУТНИК» від 29.10.2020 року. В ЕСЗ вказана вимога перебуває в статусі як така, що розглядається замовником.
Крім того, в учасника-переможця вказаної закупівлі – фізичної особи-підприємця Мироняк Надії Василівни, також відсутня в складі тендерної пропозиції копія паспорта. Однак, для Замовника, як бачимо, це не є перешкодою, щоб визнати учасника переможцем закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, прошу скасувати своє рішення щодо визнання переможцем тендерної пропозиції учасника – фізичної особи-підприємця Мироняк Надії Василівни в допороговій закупівлі: «Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Лесі Українки на ділянці від будинку №37 до будинку №55 в с. Микуличин Яремчанської міської ради Івано-Франківської обл.» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-10-09-005337-c).
У випадку відмови в задоволенні цієї вимоги ПВКП «СУПУТНИК» залишає за собою право звернутися до суду щодо захисту своїх прав та законних інтересів.
Директор Сенчук Т.Я.
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
06.11.2020 15:17
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
12.11.2020 09:36
Вимога
Залишено без розгляду
вимога Замовнику щодо неправомірної дискваліфікації пропозиції Учасника
Номер:
602a0acd77ed42f8bc819e7d644031d2
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-09-005337-c.c2
Назва:
вимога Замовнику щодо неправомірної дискваліфікації пропозиції Учасника
Вимога:
21 жовтня 2020 року приватне виробничо-комерційне підприємство «СУПУТНИК» прийняло участь у допороговій закупівлі щодо закупівлі робіт: «Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Лесі Українки на ділянці від будинку №37 до будинку №55 в с. Микуличин Яремчанської міської ради Івано-Франківської обл.» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-10-09-005337-c).
27 жовтня 2020 року о 08 год. 57 хв. Уповноваженою особою Замовника О.Гундяк було завантажено в електронну систему закупівель (надалі за текстом – ЕСЗ) протокол № 17 щодо прийняття рішення нею. Згідно вказаного протоколу уповноваженою особою Замовника було прийняте рішення щодо відхилення пропозиції Учасника з підстав відсутності окремих документів, а саме:
1. Не надано документи посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – копії розпорядчих документів про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (копія наказу про призначення та/або протоколу зборів засновників тощо) разом з копією паспорту або іншого документу, що посвідчує особу уповноваженого згідно чинного законодавства.
21 жовтня 2020 року о 15 год. 40 хв. Уповноваженою особою Замовника було відмінене рішення щодо дискваліфікації учасника та переведено статус закупівлі у режим кваліфікації учасників. Однак, сьогодні, Замовником знову прийнято рішення щодо дискваліфікації тендерної пропозиції нашого підприємства.
Вважаємо, що дискваліфікація тендерної пропозиції ПВКП «СУПУТНИК» була здійснення з порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з підстав, що були наведені в цій та попередній вимозі.
Звертаємо Вашу увагу на той факт, що в іншого учасника вказаної закупівлі – фізичної особи-підприємця Мироняк Надії Василівни, також відсутня в складі тендерної пропозиції копія паспорта.
Враховуючи вищенаведене, прошу скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «СУПУТНИК» в допороговій закупівлі: «Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Лесі Українки на ділянці від будинку №37 до будинку №55 в с. Микуличин Яремчанської міської ради Івано-Франківської обл.» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-10-09-005337-c).
У випадку відмови в задоволенні цієї вимоги ПВКП «СУПУТНИК» залишає за собою право звернутися до суду щодо захисту своїх прав та законних інтересів.
Директор Сенчук Т.Я.
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
29.10.2020 13:26
Вимога
Відкликано скаржником
вимога Замовнику щодо неправомірної дискваліфікації Учасника
Номер:
96dd2c3557f240228ceca04acb6f6053
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-09-005337-c.c1
Назва:
вимога Замовнику щодо неправомірної дискваліфікації Учасника
Вимога:
21 жовтня 2020 року приватне виробничо-комерційне підприємство «СУПУТНИК» прийняло участь у допороговій закупівлі щодо закупівлі робіт: «Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Лесі Українки на ділянці від будинку №37 до будинку №55 в с. Микуличин Яремчанської міської ради Івано-Франківської обл.» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-10-09-005337-c).
27 жовтня 2020 року о 08 год. 57 хв. Уповноваженою особою Замовника О.Гундяк було завантажено в електронну систему закупівель (надалі за текстом – ЕСЗ) протокол № 17 щодо прийняття рішення нею. Згідно вказаного протоколу уповноваженою особою Замовника було прийняте рішення щодо відхилення пропозиції Учасника з підстав відсутності окремих документів, а саме:
1. Не надано документи посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – копії розпорядчих документів про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (копія наказу про призначення та/або протоколу зборів засновників тощо) разом з копією паспорту або іншого документу, що посвідчує особу уповноваженого згідно чинного законодавства.
Вважаємо, що тендерна пропозиція нашого підприємства була дискваліфікована Замовником з підстав відсутності копії паспорта керівника підприємства.
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВО «СУПУТНИК» не погоджується з вказаним рішенням уповноваженої особи Замовника О.Гундяк з наступних підстав.
Серед документів тендерної пропозиції учасника був завантажений в ЕСЗ документ під назвою «документи ПВКП «СУПУТНИК.pdf». У вказаному документі були завантажені:
– витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 19.10.2020р.;
– сканований з оригіналу витяг з реєстру платників податку на додану вартість № 1709134500014 від 30.03.2017р.;
– скановане з оригіналу свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ № 12771135 від 08.04.2005р.;
– сканований з оригіналу наказ № 22/07 від 08.07.2011р. про призначення директора ПВКП «Супутник»;
– сканований з оригіналу протокол зборів учасників підприємства № 2 від 07.07.2011р. про призначення директора та головного бухгалтера ПВКП «СУПУТНИК»;
– сканований з оригіналу протокол зборів власників ПВКП «СУПУТНИК» № ТЗ-20/10-20/ UA-2020-10-09-005337-c від 20.10.2020 р. (про надання повноважень директору ПВКП «Супутник» Сенчуку Тарасу Ярославовичу представляти інтереси підприємства для участі у спрощеній закупівлі на закупівлю робіт: ДК 021:2015: 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Лесі Українки на ділянці від будинку №37 до будинку № 55 в с.Микуличин Яремчанської міської ради Івано-Франківської області та підпису документів тендерної пропозиції і договору на закупівлю).
Звертаємо Вашу увагу, що персональні дані – відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована (згідно частини 1 статті 11 Закону України “Про інформацію”).
У яких документах є відомості про особу за допомогою яких вона може бути ідентифікована. Це, наприклад:
дипломи про закінчення навчальних закладів;
накази про призначення;
трудові книжки;
паспортні дані тощо
Кожен із зазначених документів містить певну інформацію про особу, яку не кожен бажає оприлюднювати.
Після розкриття тендерних пропозицій всі документи, що були подані Учасником в складі тендерної пропозиції стають загальнодоступними і будь-хто може їх переглянути, скачати тощо.
Згідно з статті 11 Закону України «Про інформацію» не допускаються збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. До конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження. Частина цих даних міститься в паспорті громадянина України.
Окрім того, згідно Закону України «Про обробку персональних даних» дані про особу не можуть бути оброблені без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.
Закон України "Про захист персональних даних" визначає персональними даними відомості про фізичну особу, яка ідентифікована, забороняючи при цьому обробку даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією.
Тож, ніхто не має права обробляти персональні дані особи, без отримання згоди від особи. Обробка персональних даних фізичної особи без її згоди порушує статтю 11 Закону України «Про інформацію», статтю 6 Закону України "Про захист персональних даних" та статтю 32 Конституції України.
А навіщо Замовнику копія паспорту директора юридичної особи? Ну, наприклад, якщо мова йде просто про фізичну особу-підприємця, то ніяких інших документів, окрім паспорту та ідентифікаційного коду просто немає, тому там зрозуміло, чому Замовник вимагає копію паспорту. Проте, якщо мова йде про уповноважену особу юридичної особи, то тут виникає питання доцільності такої вимоги.
Повноваження директора (в тому числі з приводу укладення договору) прописані в статуті підприємства, в наказі про призначення директора або ж протоколі загальних зборів учасників (власників) на яких було призначено директора. Крім того, нашим підприємством додатково був завантажений протокол зборів власників ПВКП «СУПУТНИК» про надання повноважень директору ПВКП «Супутник» Сенчуку Тарасу Ярославовичу представляти інтереси підприємства для участі у спрощеній закупівлі та підпису документів тендерної пропозиції і договору на закупівлю.
Також ПІБ директора зазначені в ЄДР і цю інформацію можна переглянути в реєстрі за посиланням: https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch просто надіславши безкоштовний запит. Інформацію про директора підприємства Ви побачите у online-доступі. Крім того, всі документи тендерної пропозиції були підписані ЕЦП.
Враховуючи вищенаведене та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», –
ПРОШУ:
1. СКАСУВАТИ рішення Уповноваженої особи Замовника О.Гундяк від 27 жовтня 2020 року о 08 год. 57 хв. (протокол № 17) про відхилення тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «СУПУТНИК» в допороговій закупівлі: «Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Лесі Українки на ділянці від будинку №37 до будинку №55 в с. Микуличин Яремчанської міської ради Івано-Франківської обл.» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-10-09-005337-c).
2. ПРИЙНЯТИ рішення, яким визнати переможцем тендерну пропозицію ПРИВАТНОГО ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «СУПУТНИК» в допороговій закупівлі: «Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Лесі Українки на ділянці від будинку №37 до будинку №55 в с. Микуличин Яремчанської міської ради Івано-Франківської обл.» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-10-09-005337-c).
Директор Сенчук Т.Я.
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
27.10.2020 13:58
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
27.10.2020 16:43