-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Засоби навчання та обладнання для початкових класів закладів освіти Суворовського району м. Одеси
Завершена
1 500 387.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 501.94 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 501.94 UAH
Період оскарження:
09.10.2020 15:59 - 31.10.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на неправомірне рішення Замовника
Номер:
5f0386b4fcae4679b4262f158102f9a5
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-09-004715-b.b5
Назва:
Скарга на неправомірне рішення Замовника
Скарга:
Скарга на неправомірне рішення Замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 26.11.2020 16:27
- Протокол 233 (1).PDF 26.11.2020 16:27
- Протокол за результатами розгляду вимоги (1).pdf 26.11.2020 16:27
- протокол тендерного комітету на вимогу 3.pdf 26.11.2020 16:27
- рішення від 30.11.2020 №22108 + лист Замовнику.pdf 01.12.2020 10:44
- інформація про перенесення розгляду скарги від 09.12.2020 №19331.pdf 09.12.2020 23:36
- інформація про резулятивну частину рішення від 10.12.2020 № 22864.pdf 11.12.2020 14:53
- рішення від 10.12.2020 №22864.pdf 15.12.2020 22:14
- Заперечення на скаргу до Антимонопольного комітету.doc 02.12.2020 16:48
- Заперечення на скаргу до Антимонопольного комітету України.pdf 02.12.2020 16:48
- Протокол ТК 278.pdf 16.12.2020 11:34
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.11.2020 16:33
Дата розгляду скарги:
09.12.2020 17:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.12.2020 10:44
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
15.12.2020 22:14
Дата виконання рішення Замовником:
16.12.2020 11:35
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель стосовно скарги приватного підприємства "БРУНЕРА" 10.12.2020 Колегія постановила зобов'язати Комунальну установу Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Суворовського району м. Одеси скасувати рішення про визначення ПІДПРИЄМСТВА, ЯКЕ ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ОБ’ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ЕЛКОН-ДІЗАЙН" переможцем процедури закупівлі — "Засоби навчання та обладнання для початкових класів закладів освіти Суворовського району м. Одеси", оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2020-10-09-004715-b.
Враховуючи вищевикладене, Замовник скасовує рішення про визначення ПІДПРИЄМСТВА, ЯКЕ ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ОБ’ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ЕЛКОН-ДІЗАЙН" переможцем процедури закупівлі — "Засоби навчання та обладнання для початкових класів закладів освіти Суворовського району м. Одеси", оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2020-10-09-004715-b.
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
008abf2f37c943b58671c395d0c762b9
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-09-004715-b.b4
Назва:
Вимога
Вимога:
Вимога
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Одеса 2.pdf 23.11.2020 13:20
- протокол тендерного комітету на вимогу 3.pdf 24.11.2020 16:24
Дата подачі:
23.11.2020 13:20
Вирішення:
Учасник у своїй скарзі просить скасувати рушення щодо відхилення ПП "БРУНЕРА".
Відповідно до ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Замовник надає відповідь Учаснику на підставі ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
e4b9cf6298b5475589353db084196eec
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-09-004715-b.c3
Назва:
Вимога
Вимога:
Щодо відхилення Учасника процедури закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Одеса 2.pdf 18.11.2020 15:56
- протокол 247 стр 1.jpeg 20.11.2020 13:41
- протокол 247 стр2.jpeg 20.11.2020 13:41
- протокол 247 стр3.jpeg 20.11.2020 13:42
- протокол 247 стр4.jpeg 20.11.2020 13:42
Дата подачі:
18.11.2020 15:56
Вирішення:
Учасник у своїй скарзі просить скасувати рушення щодо відхилення ПП "БРУНЕРА".
Відповідно до ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Замовник надає відповідь Учаснику на підставі ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Без відповіді
Вимога
Номер:
1c94c5a61f1e4ca590579074e270fccc
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-09-004715-b.c2
Назва:
Вимога
Вимога:
Вимога щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції Учасника
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Одеса.pdf 12.11.2020 14:51
Дата подачі:
12.11.2020 14:51
Скарга
Скасована
Вимога
Номер:
6d2564427ae641dfa0f5b5a5f92a0c9b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-09-004715-b.b1
Назва:
Вимога
Скарга:
Шановний замовнику, ЗУ Про публічні закупівлі :
Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Згідно з Додатком № 2 до тендерної документації п 2 пп 2.2 та пп 2.3 які містять такі вимоги:
2.2. Інформаційна довідка про потужності (об’єкти) які задіються Учасником у виробництві та/або в обігу предмету закупівлі за наступною формою:
2.3. Документи на потужності (об’єкти), які задіються Учасником у виробництві та/або в обігу предмету закупівлі, зазначені відповідно до п.2.2. Додатку 2:
- у разі використання Учасником власних потужностей:
- правовстановлюючий документ Учасника на потужності які задіються Учасником у виробництві та/або в обігу предмету закупівлі;
- перелік обладнання та устаткування потужностей, які задіються у виробництві з зазначенням адреси виробничих та складських приміщень, кількості та найменування обладнання*, що будуть залучені до виробництва товару, що є предметом закупівлі, технічний стан та статус вищезазначеного обладнання (власне чи орендоване). Учасник повинен надати документи підтверджуючі наявність зазначеного у довідці обладнання відповідно до їх статусу.
*Увага!. В разі якщо Учасник не є виробником товару, вказати обладнання, яке використовується виробником цього товару. Як статус для такого обладнання необхідно вказати – «обладнання виробника».
- у разі використання потужностей, які належать іншим особам:
- договір (договори), на підставі якого (яких) будуть використовуватися зазначені в інформаційній довідці потужності для виробництва та/або обігу предмету закупівлі.
- перелік обладнання та устаткування потужностей, які задіються у виробництві з зазначенням адреси виробничих та складських приміщень, кількості та найменування обладнання*, що будуть залучені до виробництва товару, що є предметом закупівлі, технічний стан та статус вищезазначеного обладнання (власне чи орендоване). Учасник повинен надати документи підтверджуючі наявність зазначеного у довідці обладнання відповідно до їх статусу.
*Увага! В разі якщо Учасник не є виробником товару, вказати обладнання яке використовується виробником цього товару. Як статус для такого обладнання необхідно вказати – «обладнання виробника».
Вимоги по цим пунктам порушують ЗУ Статтю 5 п1 пп. 1. 3. 4. та п. 4.
А саме: вимоги прописані безпідставно, мають вимогу надання конфіденційної інформації, не можуть бути ніяким чином перевірені Замовником, не мають чітких вимог по переліку обладнання (основні, оборотні чи окремо), його технічного стану та які саме документи підтверджують наявність обладнання.
Також тендерна документація (технічна характеристика) містить вимогу «Надати копію чинного на дату проведення аукціону листа Міністерства освіти і науки України про надання грифа «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» на глобус фізичний».
Не зрозуміло чому саме на цей товар Ви вимагаєте цей документ, чому цей документ не вимагається на інші товари в тендерній пропозиції. До того ж, в електронному реєстрі МОН України що до надання грифів https://gryf.imzo.gov.ua/ такого грифу не існує взагалі. Тому така дія може підпадати під Статтю 5 ЗУ України п.1 пп. 6.
Тому прошу видалити п 2.2 та п. 2.3 з Додатка 2 тендерної документації та вимогу про надання копії чинного на дату проведення аукціону листа Міністерства освіти та науки України про надання грифа «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» на глобус фізичний» з технічної характеристики.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.docx 22.10.2020 23:32
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
23.10.2020 01:01