-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Комп’ютерне обладнання (Комплект обладнання для оснащення лінгафонного кабінету)
Завершена
450 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 250.00 UAH
Період оскарження:
09.10.2020 15:05 - 21.10.2020 00:00
Вимога
Відхилено
Зміна технічних характеристик проеткора
Номер:
e83e1180f0fc4b79bf596dc03ac1eda8
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-09-003377-b.c3
Назва:
Зміна технічних характеристик проеткора
Вимога:
Шановний Замовнику!
В описі технічних характеристик проектора Ви вказуєте наступне:
"Технологія LCD: 3 х 0.55" P-Si TFT
світловий потік не менше 3200 ANSI люменів;
Контрастність 16 000:1
ресурс роботи лампи не менше 5000 годин в стандартному режимі;
Потужність лампи не більше 215 ВТ
Наявність вбудованого динаміка потужністю не менше 16 Вт"
Варто зазначити, що лише 1 проектор від 1 виробника відповідає одночасно усім цим вимогам. А це, в свою чергу порушує принципи здійснення публічних закупівель та чинне законодавство України..
Наполягаємо на зміні технічних характеристик проектора, щоб учасники могли підібрати еквіваленти та взяти участь у Вашій закупівлі.
Шановний Замовнику, не порушуйте законодавство та внесіть зміни!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.10.2020 22:45
Вирішення:
У відповідь на Вашу вимогу від 14.10.2020 (22.45 год.), повідомляємо, Замовник при проведенні процедури закупівлі керується нормативно-правовими актами діючого законодавства у сфері публічних закупівель та Міністерства освіти і науки України. Закон «Про публічні закупівлі» зі змінами (далі-Закон) не регламентує, які саме документи, щодо безпеки та якості обладнання, та їх зміст повинен або може вимагати Замовник у тендерній документації. Відповідно до частини третьої ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація, може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Окрім того, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, як зазначено в листі Мінекономрозвитку від 07.02.2017р. № 3302-06/3812-06. Згідно з ст. 21 Закону України «Про повну загальну середню освіту» заклад освіти створює безпечне освітнє середовище за рахунок коштів центральних органів виконавчої влади та місцевих бюджетів ...
У тендерній документації вказано «Всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент»
Ви, як потенційний Учасник, можете запропонувати проектор який відповідає вимогам тендерної документації або є кращим. Замовник розгляне подану тендерну пропозицію на відповідність вимог тендерної документації.
У разі ненадання учасником у складі тендерної пропозиції документів, які зазначені у вимогах тендерної документації, Замовник має всі підстави, керуючись п.1, 2 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», відхилити тендерну пропозицію як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи вищесказане зміни до тендерної документації вноситися не будуть.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду
Внесення змін до Тендерної документації
Номер:
73ab4b0083c149cd8d764c2e26e924fd
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-09-003377-b.b2
Назва:
Внесення змін до Тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику!
Серед своїх вимог Ви встановлюєте, що учасники повинні надати:
"2.7. Копія чинного на дату подання сертифікату ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 на виробництво інтерактивних комплексів, навчального комп’ютерного комплексу лінгафонного кабінету, персональних комп’ютерів
2.8. Гарантійний лист від виробника інтерактивних та навчальних комп’ютерних комплексів (НКК), персональних комп’ютерів (статус виробника підтверджується наданням копії титульної сторінки ТУ на виробництво інтерактивного мультимедійного обладнання, персональних компютерів) щодо надання офіційної гарантії та безкоштовні гарантійні ремонтні та обслуговуючі роботи протягом гарантійного терміну"
Звертаємо Вашу увагу, що обладнання, яке входить до складу Інтерактивного комплексу, а також навчального комп’ютерного комплексу лінгафонного кабінету, навчальних комп’ютерних комплексів (НКК), виготовляється ОКРЕМО різними виробниками, тому й документи якості та інші документи видаються ОКРЕМО на кожний товар (на Інтерактивну дошку, ОКРЕМО на проектор, ОКРЕМО на комп'ютери тощо).
Учасники, які беруть участь у закупівлі є дистриб’юторами складових комплексу (проекторів, ноутбуків, дошок і т.д. ОКРЕМО), тому об'єднуючи їх в Інтерактивний комплекс чи інші, вони не здійснюють будь-яких дій, які б змінювали їх технічні характеристики або функціональне призначення (тобто дій, які пов’язані з ВИРОБНИЦТВОМ КОМПЛЕКСІВ).
Виходячи з вище наведеного, наполягаємо на видаленні дискримінаційних вимог та внесенню змін до Вашої документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.10.2020 22:35
Вирішення:
Доброго дня! У відповідь на Вашу вимогу від 14.10.2020 (22.35 год.), Замовник при проведенні процедури закупівлі керується нормативно-правовими актами діючого законодавства у сфері публічних закупівель та Міністерства освіти і науки України. Закон «Про публічні закупівлі» зі змінами (далі-Закон) не регламентує, які саме документи, щодо безпеки та якості обладнання, та їх зміст повинен або може вимагати Замовник у тендерній документації. Відповідно до частини третьої ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація, може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Окрім того, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, як зазначено в листі Мінекономрозвитку від 07.02.2017р. № 3302-06/3812-06.
Згідно з ст. 21 Закону України «Про повну загальну середню освіту» заклад освіти створює безпечне освітнє середовище з метою забезпечення належних і безпечних умов навчання, виховання, розвитку учнів, а також формує у них гігієнічні навички та засади здорового способу життя. У разі ненадання учасником у складі тендерної пропозиції документів, які зазначені у вимогах тендерної документації, Замовник має всі підстави відхилити тендерну пропозицію як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, керуючись п.1, 2 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Беручи до уваги тлумачення поняття «дискримінація», що наведено у Господарському кодексі України, а також визначення дискримінації, що дає Європейський суд з прав людини: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об’єктивного і розумного виправдання», тобто, якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». В даному випадку Замовник переслідує «законну мету» придбання обладнання, яке буде безпечним у використанні учнями та вчителями, кращим в своїй ціновій категорії та несе відповідальність за безпечність, якість та відповідність педагогічним вимогам навчального обладнання та засобів навчання.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до вимог ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», у тендерній документації зазначаються, зокрема, такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі); інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби). Дана вимога не є дискримінаційною, так як отримати сертифікати можна у постачальників які отримали їх раніше.
Враховуючи вищесказане, зміни до тендерної документації вноситися не будуть.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
25.10.2020 00:02
Вимога
Вирішена
Видалення дискримінаційних вимог
Номер:
ba503a8b9d174621976fefde2dfb6cda
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-09-003377-b.c1
Назва:
Видалення дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний Замовнику!
Детально проаналізувавши Вашу Тендерну документацію, ми знайшли дискримінаційні вимоги, що обмежують коло учасників, а також грубо порушують принципи здійснення державних закупівель, передбачених у ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі".
По-перше, Ви вимагаєте надання такого документу:
"2.4. Авторизаційний лист наданий виробником інтерактивних комплексів, навчальних комп’ютерних комплексів, комплекс програмного забезпечення «Лінгафонний кабінет», персональних компютерів."
Повідомляємо Вам, що дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні.
Отже, ця вимога носить дискримінаційний характер. Наполягаємо на її видаленні.
По-друге, Ви вимагаєте надання учасниками:
"2.6. Учасник повинен надати копії свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам на інтерактивний комплекс виданий відповідним органом Міністерства освіти України (ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»)"
"Учасник повинен надати лист про надання грифу МОН України (схвалено/рекомендовано для використання в ЗНЗ) на запропонований посібник виданий відповідним органом Міністерства освіти України (ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти») та авторизаційний лист від виробника або офіційного дистриб’ютора спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення. "
" копію свідоцтва про відповідність педагогічним вимогам на пропонований Мультимедійний проектор з короткофокусним об’єктивом виданий відповідним органом Міністерства освіти України (ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»"
Звертаємо Вашу увагу, що Наказом МОН №725 від 01.06.2020 року (https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-vnesennya-zmin-do-nakazu-ministerstva-osviti-i-nauki-molodi-ta-sportu-ukrayini-vid-10052011-423) видача зазначених свідоцтв скасовується, тому подання учасниками публічних закупівель свідоцтв про визнання відповідності педагогічним вимогам не надає жодних конкурентних переваг. Враховуючи це, Учасники, які до набрання чинності цього Наказу не отримали таких свідоцтв не можуть взяти участь у Вашій закупівлі. Це у свою чергу звужує коло учасників і виступає дискримінаційною вимогою, що суперечить принципам здійснення публічних закупівель, передбачених ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі". Таким чином, вимагаємо привести Тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України, в тому числі, наказів МОН та прибрати вимогу щодо необхідності надання Свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам на інтерактивний комплекс та інше вказане обладнання, видане МОН України.
Таким чином, Ваші вимоги є дискримінаційними та обмежують коло учасників.
Наполягаємо на їхньому видаленні.
Шановний Замовнику, не порушуйте чинне законодавство та надайте змогу всім добросовісним учасникам взяти участь у Вашій закупівлі!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.10.2020 22:28
Вирішення:
Доброго дня! У відповідь на Вашу вимогу від 14.10.2020 (22.28 год.), відхиляти її не будемо, проте зобовязані роз'яснити, Замовник при проведенні процедури закупівлі керується нормативно-правовими актами діючого законодавства у сфері публічних закупівель та Міністерства освіти і науки України. Закон «Про публічні закупівлі» зі змінами (далі-Закон) не регламентує, які саме документи, щодо безпеки та якості обладнання, та їх зміст повинен або може вимагати Замовник у тендерній документації.
Відповідно до частини третьої ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація, може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Окрім того, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, як зазначено в листі Мінекономрозвитку від 07.02.2017р. № 3302-06/3812-06. Згідно з ст. 21 Закону України «Про повну загальну середню освіту» заклад освіти створює безпечне освітнє середовище з метою забезпечення належних і безпечних умов навчання, виховання, розвитку здобувачів освіти, а також формує у них гігієнічні навички та засади здорового способу життя.
У разі ненадання учасником у складі тендерної пропозиції документів, які зазначені у вимогах тендерної документації, Замовник має всі підстави відхилити тендерну пропозицію як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, керуючись п.1, 2 частини частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Тлумачення поняття дискримінація наведено у Господарському кодексі України.
Замовник переслідує «законну мету» придбання обладнання, яке буде безпечним у використанні учнями та вчителями, кращим в своїй ціновій категорії та несе відповідальність за безпечність, якість та відповідність педагогічним вимогам навчального обладнання та засобів навчання. Вимога щодо надання авторизаційних листів не є дискримінаційною, так як такі документи без проблем можна отримати в офіційних виробників або їх представників на території України. Так Замовник убезпечує себе від постачання контрабандної продукції яка завезена на територію України нелегальним шляхом. Важливість авторизаційного листа полягає ще і у тому, що закупівля комп’ютерного обладнання здійснюється для експлуатації у навчальному закладі для учнів, які поглиблено вивчають іноземні мови. Ми не вказуємо конкретного виробника, ми не ставимо специфічних вимог до учасників, проте, нам потрібний якісний та безпечний товар.
Щодо пункту «п.2.6 Учасник повинен надати копії свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам на інтерактивний комплекс виданий відповідним органом Міністерства освіти України (ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»)», звертаємо Вашу увагу на те, що у Броварській спеціалізованій школі І-ІІІ ст. № 5 ім. Василя Стуса для здобувачів освіти викладаються такі іноземні мови: англійська, німецька, французька, польська, іспанська, турецька, китайська, новогрецька. Ви звертаєте увагу на Наказ МОН №725 від 01.06.2020 року про втрату чинності п.5 у якому говорилось про «5.1 Анулювати раніше видані свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам засобів навчання та обладнання навчального і спеціального призначення для дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів в частині обов’язкової ділової документації для загальноосвітніх навчальних закладів. 5.2. Забезпечити видачу нових свідоцтв про визнання відповідності педагогічним вимогам засобів навчання та обладнання навчального і спеціального призначення для дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів, відповідно до зразків, затверджених пунктом 1 цього наказу та СОУ22.2-02477019-17:2011». Тобто йдеться про заміну раніше виданих свідоцтв на нові, а не про відміну свідоцтв як документа при здійсненні закупівель.
Отже, раніше видані свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам засобів навчання та обладнання навчального і спеціального призначення для дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів в частині обов’язкової ділової документації для загальноосвітніх навчальних закладів є дійсними.
Враховуючи вищесказане зміни до тендерної документації вноситися не будуть.
Статус вимоги:
Задоволено