• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Ретрорефлектометр

Завершена

642 746.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 9 641.19 UAH
Період оскарження: 09.10.2020 14:20 - 25.10.2020 01:00
Вимога
Відхилено

Щодо дискримінаційних умов тендерної документації

Номер: a276fdf01c9f4ee1a995f2afdd4e9fb6
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-09-003889-c.a3
Назва: Щодо дискримінаційних умов тендерної документації
Вимога:
Умовами Документації встановлені дискримінаційні вимоги щодо надання сертифікатів
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: У тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом – Закон). Відповідно до статті 23 Закону: «Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством». Враховуючи зазначене в статті 23 Закону, Замовник має повне право вимагати від учасників надання відповідних сертифікатів. Більше того, керуючись вимогами цієї ж статті Замовником в тендерній документації зазначено, що в разі якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям, що дає можливість прийняти участь в цій закупівлі більшому колу потенційних учасників. З огляду на вищевказане, нами було визначено, що до вимог тендерної документації слід додати перелік сертифікатів, що зі свого боку надають нам гарантію отримання високоякісного обладнання, що відповідає найвищім стандартам якості та експлуатаційним вимогам, унеможливлює закупівлю низькоякісної продукції, що не відповідає сучасним технічним та технологічним вимогам. Ви в свою чергу намагаєтесь представити бажання замовника отримати якісне обладнання, як спробу обмежити конкуренцію, що в корні не відповідає дійсності. Отримання всіх вказаних сертифікатів є загально доступним, жоден з сертифікатів не є унікальним і будь хто з потенційних замовників мав змогу отримати всі сертифікати на загальних підставах. Відповідно до тексту вимоги, Скаржник вимагає «розширити наявні дискримінаційні критерії Технічних вимог» - повідомляємо, що дана вимога суперечить всім принципам здійснення публічних закупівель, тому не може підлягати задоволенню. З огляду на викладене, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

ВИМОГА щодо порушення законодавства та встановлення замовником необгрунтовано завищеної очікуваної вартості цієї закупівлі.

Номер: 1cdf1540425641f0aab838cf1a4cac55
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-09-003889-c.c2
Назва: ВИМОГА щодо порушення законодавства та встановлення замовником необгрунтовано завищеної очікуваної вартості цієї закупівлі.
Вимога:
Очікувана вартість , яка встановлена в тендері, не відповідає середньоринковій ціні, є безпідставно завищеною. Ці дії Замовника прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – максимальна економія та ефективність, а також дискредитує систему електронних закупівель в цілому і мають ознаки корупційних дій.
Вирішення: Шановний Скаржник, дякуємо за увагу до нашої закупівлі. Уважно розглянувши Ваші аргументи повідомляємо наступне. Один з наданих Вами прайслистів датований 2018 роком, хочемо зазначити, що закупівля проходить у кінці 2020 року, і за ці два роки змінився ряд економічних показників, тому орієнтуватися на застарілу інформацію є цілком непрофесійно. Скрін-шоти з електронної пошти, скан-копії сторінок з цінами російських підприємств (компанія «Смарт Системс» та компанія «Факел» розташовані в Російській федерації) та комерційну пропозицію від 2018 року вважати інформацією, що слід брати до уваги при формуванні очікуваної вартості закупівлі на території України у кінці календарного 2020 року також не можна. Таким чином, Замовник не може орієнтуватися на надані Вами комерційні пропозиції при формуванні очікуваної вартості процедури закупівлі. Замовник звертався за комерційними пропозиціями до багатьох підприємств. Проте відгукнулись не всі. На підставі отриманих комерційних пропозицій і було сформовано моніторинг цін та в подальшому очікувану вартість закупівлі. Щодо видів діяльності підприємств, до яких звертався Замовник за комерційним пропозиціями, хочемо зазначити, що перевірка видів діяльності не належить до компетенції Замовника. Хочемо нагадати, що закупівля являє собою процедуру відкритих торгів, під час якої буде відбуватися аукціон, що забезпечить дотримання одного з основних принципів здійснення публічних закупівель – максимальної економії. Ще раз дякуємо за надану інформацію. Більше того, перед початком проведення процедури закупівлі Замовником погоджувалися технічне завдання, моніторинг цін та тендерна документація у відповідник контролюючих департаментах. Зауважень не надходило. Також, додатково звертаємо Вашу увагу, що Закон України «Про Державні закупівлі» (Закон України «Про здійснення державних закупівель»), на який Ви посилаєтесь вимагаючи приведення очікуваної вартості тендеру у відповідність до Ваших комерційних пропозицій, втратив чинність від 01.08.2016 року. З огляду на викладене, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

ВИМОГА щодо порушення законодавства та встановлення замовником необгрунтовано завищеної очікуваної вартості цієї закупівлі.

Номер: 8c94a067bc06460db6ca3c40ea508674
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-09-003889-c.c1
Назва: ВИМОГА щодо порушення законодавства та встановлення замовником необгрунтовано завищеної очікуваної вартості цієї закупівлі.
Вимога:
Очікувана вартість , яка встановлена в тендері не відповідає середньоринковим цінам ., є безпідставно завищеною. Ці дії Замовника прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – максимальна економія та ефективність, а також дискредитує систему електронних закупівель в цілому і мають ознаки корупційних дій.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Помилково не додани файли
Дата скасування: 15.10.2020 23:05