-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний)
Папір офісний
Завершена
16 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 80.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 80.00 UAH
Період оскарження:
09.10.2020 12:17 - 16.10.2020 10:00
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
204ef75fa3824e1eb2e772ac463626a3
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-09-002618-c.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2020-10-09-002618-c на закупівлю «Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний)» де Замовником виступає Фінансове управління Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації. Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2020-10-09-002618-c нами було встановлено, що вимоги до паперу офісного були встановлені для конкретної марки паперу, а саме «Double A». Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати. Просимо Вас доповнити вимоги і викласти їх в наступній редакції: «У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»»» для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.10.2020 16:03
Вирішення:
Шановний учаснику!
Щодо закупівлі UA-2020-10-09-002618-c вимогою Замовника є придбання паперу для офісного друку А4 виключно торгової марки Double A, класу А, яка має відміні технічні показники, для друку документів найвищої якості та забезпечення працездатності офісної техніки, та не містить смол та інших речовин негативного впливу.
Також слід зазначити, що вся тендера документація до вищезазначеної закупівлі складено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Відхилено