-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт місць загального користування в спеціальному дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) №755 Деснянського району міста Києва, вул. Сержа Лифаря, 19-А (Олександра Сабурова)
Завершена
191 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 956.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 956.00 UAH
Період оскарження:
08.10.2020 16:15 - 15.10.2020 16:20
Вимога
Залишено без розгляду
скасування рішення про визнання переможця
Номер:
085add7bc9424aaeae23da014c2b1b7a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-08-005510-c.a1
Назва:
скасування рішення про визнання переможця
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕХ-БУД-РОЕКТ» вимагає Замовника спрощеної закупівлі: UA-2020-10-08-005510-c «Капітальний ремонт місць загального користування в спеціальному дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) №755 Деснянського району міста Києва, вул. Сержа Лифаря, 19-А (Олександра Сабурова)
– код закупівлі згідно з ДК 021:2015-45450000-6 - «Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації», відхилити пропозицію учасника ТОВ «Будівельна компанія «БМЛ ГРУП», з таких підстав:
1. Пропозиція Учасника ТОВ «Будівельна компанія «БМЛ ГРУП» не відповідає встановленим п.1 частини 13 статті 14 Закону умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі, а саме: Учасник не надав розрахунок класу наслідків, п. 18 Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою (визначається з урахуванням витрат на проведення експертизи проектно-кошторисної документації (згідно розрахунку класу наслідків ДСТУ 8855:2019 та ДБН В.1.2-14:2018) та здійснення технагляду службою Замовника (2,5%)); (порушено п. 18 вимоги тендерної документації).
2. Учасником надано копію фінансової звітності не завірену печаткою та підписом директора;
3. В позитивних листах – відгуках не указані терміни виконання робіт;
4. Наказ на призначення директора датований від 13 липня 2020 року та підписаний директором Мінчинським О.К., тоді як протоколом Мінчинський О.К., призначений лише з 14.07.2020 року., а отже наказ не є дійсним. Порушено п. 2. Розділу 11 Оголошення;
5. Не надано додаткову угоду до Договору оренди офісу, в зв’язку зі зміною директора на підприємстві, а отже строк оренди офісу не відповідає строку виконання робіт по закупівлі (порушено п.7 розділ 11 вимог Оголошення).
6. Відсутні протоколи та посвідчення перевірки знань з охорони праці: Загальний курс з охорони праці, на працівників Чернишов П. Ю. та Варга Я. Я., що є обов’язковим для виконання будівельних робіт відповідно вимог Закону України «Про охорону праці» та Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці.
В зв’язку з вищевикладеним, ТОВ «ТЕХ-БУД-ПРОЕКТ» вважає, що пропозиція Учасника ТОВ «Будівельна компанія «БМЛ ГРУП» не відповідає вимогам Оголошення, тому має бути відхилена. У іншому випадку, ми будемо звертатись до відповідних структур, з метою відміни цих торгів.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога кап.рем. МЗК. ДНЗ№755.pdf 03.11.2020 15:16
Дата подачі:
03.11.2020 15:33
Вирішення:
Шановний Учасник!
Згідно кошторисної документації, яка подана ТОВ «Будівельна компанія «БМЛ ГРУП» у складі своєї пропозиції, враховано витрати на проведення експертизи проектно-кошторисної документації у сумі 2,7 тис. грн. та кошти на утримання служби замовника (включаючи витрати на технічний нагляд) (2,5%) у сумі – 2,88111 тис. грн. Витрати на проведення експертизи та технічний нагляд будуть остаточно визначені під час проведення експертизи проектно-кошторисної документації сертифікованою експертною організацією з дотриманням вимог чинного законодавства.
Відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 06.06.2017 № 557 «Про затвердження Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами» електронні документи - документи (у тому числі податкова звітність, звітність зі сплати єдиного внеску, фінансова та статистична звітність, податкові та акцизні накладні, розрахунки коригування до податкових та акцизних накладних, заяви, довідки, сервісні запити, витяги, договори, повідомлення, рішення, інші документи), які створені в електронній формі з дотриманням вимог законодавства щодо електронного документообігу та електронних довірчих послуг, складення, та/або подання, та/або надіслання яких передбачається Податковим кодексом України, іншими нормативно-правовими актами, прийнятими на підставі та на виконання цього Кодексу, та/або пов'язане з реалізацією прав та обов'язків платника та/або контролюючих органів згідно із нормами цього Кодексу, та подаються у форматі (стандарті), затвердженому в установленому законодавством порядку.
У поданих ТОВ «БК «БМЛ ГРУП» листах-відгуках міститься інформація, що умови договору були виконані в повному обсязі, якісно та в обумовлені договором терміни.
Відповідно по ч. 2 п. 11 Оголошення про проведення спрощеної процедури Замовником вимагалось подання документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів цінової пропозиції, договору підряду та актів виконаних робіт: копії наказу (розпорядження) та копії протоколу установчих (загальних) зборів). Копії паспорту(ів) та ідентифікаційного коду в повному обсязі, а також довідку з переліком посадової(их) уповноваженої(их) осіб на право підпису документів цінової пропозиції, договору підряду та актів виконаних робіт.
На виконання цих вимог ТОВ «БК «БМЛ ГРУП» подана відповідна інформація у наступних файлах: 02. Протокол про призн. керівн.pdf, 02. Протокол про призн. керівн.pdf.p7s, 03. Наказ про призн. керівн.pdf, 03. Наказ про призн. керівн.pdf.p7s, 04-1. Копія паспорту та ІПН.pdf, 04-1. Копія паспорту та ІПН.pdf.p7s, 04. Протокол 4 _ на підпис ТП та договорів.pdf, 04. Протокол 4 _ на підпис ТП та договорів.pdf.p7s, 05. Довідка про повноваж. на підпис.pdf, 05. Довідка про повноваж. на підпис.pdf.p7s.
Відповідно по ч. 7 п. 11 Оголошення про проведення спрощеної процедури Замовником вимагалось подання довідки у довільній формі, що містить інформацію про наявність в Учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази (з обов’язковим зазначенням складського та/або офісного приміщення) для виконання умов договору (власне або орендоване) (у разі наявності орендованого майна, надати завірену належним чином копію договору оренди, строк оренди повинен відповідати строку виконання робіт по цій закупівлі).
На виконання цих вимог ТОВ «БК «БМЛ ГРУП» подана відповідна інформація у наступних файлах: 13. Довідка про обладн. та базу.pdf, 13. Довідка про обладн. та базу.pdf.p7s, 14. Договір ор.офісу.pdf, 14. Договір ор.офісу.pdf.p7s, 15. Договора оренди складів.pdf, 15. Договора оренди складів.pdf.p7s.
Підстави для зміни або розірвання договору зазначені в статті 651 ЦК України. Порядок зміни та розірвання господарських договорів передбачений статтею 188 ГК України. Зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Зміна директора на підприємстві не є підставою для обов’язкового внесення змін до договору, а отже строк оренди офісу відповідає строку виконання робіт по закупівлі.
Відповідно по ч. 8 п. 11 Оголошення про проведення спрощеної процедури Замовником вимагалось подання копій протоколів перевірки знань з охорони праці, посвідчень та медичних книжок працівників за формою №1-ОМК, які зазначені в довідці відповідно до форми 1, 2 Додатку 1 про основний інженерно-технічний персонал та робітників відповідної кваліфікації, які матимуть безпосереднє відношення до виконання робіт на об’єкті.
На виконання цих вимог ТОВ «БК «БМЛ ГРУП» подана відповідна інформація у наступних файлах: 16. Прот.+посвідч. з ОП.pdf, 16. Прот.+посвідч. з ОП.pdf.p7s, 17. Мед. книжки_1-9.pdf, 17. Мед. книжки_1-9.pdf.p7s.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
09.11.2020 13:59