• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Будівельні роботи та поточний ремонт

Ремонт приміщень ТОВ "Черкасиенергозбут" за адремою м.Черкаси, вул.Благовісна,166 (каб.16, 17, 18, 1-6 з частковим переплануванням (3-й поверх), каб.6 (2-й поверх), демонтаж входу до підвального приміщення ІІ з облаштуванням системи вентиляції підвалу)

Завершена

1 150 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 750.00 UAH
Період оскарження: 08.10.2020 15:09 - 22.10.2020 01:00
Вимога
Відкликано скаржником

вимога на рішення замовника

Номер: bea172fa7374488284788bb74f6b36bb
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-08-004575-c.b2
Назва: вимога на рішення замовника
Вимога:
Уповноваженій особі ТОВ "ЧЕРКАСИЕНЕРГОЗБУТ" Код в ЄДРПОУ 42474208 18002, Україна, Черкаська область, Черкаси, ВУЛИЦЯ БЛАГОВІСНА, будинок 166 Суб’єкт оскарження ТОВ "Будівельне підприємство "Євробудстандарт" 18000, м. Черкаси, вул. Гоголя, 584. Код ЄДРПОУ 42470905 «05» ЛИПНЯ 2020 РОКУ Вимога 26.10.2020 року через електронну систему публічних закупівель «ProZorro» відбулися відкриті торги на закупівлю "Ремонт приміщень ТОВ "Черкасиенергозбут" за адресою м.Черкаси, вул.Благовісна,166 (каб.16, 17, 18, 1-6 з частковим переплануванням (3-й поверх), каб.6 (2-й поверх), демонтаж входу до підвального приміщення ІІ з облаштуванням системи вентиляції підвалу) ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт, оголошення UA-2020-10-08-004575-c В аукціоні взяли участь два учасники з такими кінцевими ціновими пропозиціями: 1. ТОВ "Будівельне підприємство "Євробудстандарт"1`015`000.00 грн. з ПДВ 2. ТОВ "МЕГАПЛАЗ" 1`014`150.00 грн. з ПДВ Повідомленням про намір укласти договір затвердженим протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 117/2020-УО від 04.11.2020 року, було вирішено визначити переможцем закупівлі ТОВ "МЕГАПЛАЗ" ТОВ "Будівельне підприємство "Євробудстандарт" не погоджується із Рішенням Замовника, та вважає дії Замовника протиправними, безпідставними та такими, що підлягають скасуванню виходячи з наступного. 1. 03.11.2020 року Замовником було оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах тендерної пропозиції ТОВ "МЕГАПЛАЗ". 1. В додатку 1 до тендерної документації таблиця 1 Кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі відповідно до ст..16 Закону України «Про публічні закупівлі» п.2.1. «Довідка про наявність в штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації: маляр-штукатур, слюсар-сантехнік, інженер КВПіА, електромонтажник з групою допуску, робітники загальнобудівельних спеціальностей. Інженерно-технічні працівники повинні мати посвідчення, які підтверджують знання Правил з охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки, гігієни праці та виробничої санітарії, надання першої допомоги потерпілому в разі нещасного випадку, Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13); Правил охорони праці під час експлуатації теплових мереж і тепловикористовуючих установок (НПАОП 0.00-1.69-13)». В тендерній документації, що надана учасником відсутні в штаті підприємства працівники відповідної кваліфікації такі, як маляр-штукатур, робітники загально будівельних спеціальностей. 2. В додатку 1 до тендерної документації таблиця 1 Кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі відповідно до ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» « п. 3.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації (не менше одного договору) (надати довідку за встановленою формою про виконання аналогічних договорів в період з 2018 по 2020 рік.): Форма довідки про виконання аналогічних договорів з аналогічним предметом закупівлі № з/п Назва Контрагента Код ЄДРПОУ Дата укладення договору Строк виконання договору (вказати початок та кінець періоду) Предмет договору Сума договору з ПДВ Координати: Юридична адреса фактична адреса, номера телефонів, телефонів/факсів, тощо. 1 2 3 4 5 6 7 8 В довідці наданій учасником про виконання аналогічних договорів з аналогічним предметом закупівлі по контрагенту ТОВ «Черкасиобленерго» відсутній в таблиці кінцевий період виконання договору та відсутні номера телефонів/факсів по аналогічним договорам всих зазначених контрагентів. 3. В додатку 1 до тендерної документації таблиця 2 Інші документи, що вимагаються замовником: Пункт .1.3 Копія витягу/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, датованої не більше місячної давнини відносно дати прийому тендерних пропозицій. Копія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, яка надана учасником датована від 16.09.2020 року, відносно дати прийому пропозицій (08.10.2020 по 26.10.2020). Пропозиції учасником були надані 25.10.2020 року, що перевищує місячний термін. 4. За умовами додатку 6 до Тендерної документації: «*Лист-згода надається в складі тендерної пропозиції на кожну особу, персональні данні якої використовуються при проведенні тендерної закупівлі» В наданому Протоколі №8 загальних зборів учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «Мегаплаз» від 14 грудня 2017 року зазначені особисті дані Запрягайло Ольги Петрівни та Полякової Ірини Євгенівни. Листи – згоди від цих осіб відсутні в складі тендерної пропозиції. Згідно п.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Згідно п. 1 Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерна пропозиція Учасника повинна містити наступні документи: - Інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно статті 16 Закону (таб.1-2, Додаток 1 до ТД); - Інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідні технічні вимоги (Додаток 2 до ТД); - Заповнену та підписану тендерну пропозицію за формою, наведеною у (Додатку 3 до ТД); - Проект договору (Додаток 4 до ТД); - Інформацією про відсутність підстав для відмови замовником учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (Додаток 5 до ТД); - Лист-згода на обробку персональних даних (Додаток 6 до ТД); - Лист-згода з проектом договору (Додаток 7 до ТД); - Договір про забезпечення виконання договору про закупівлю (Додаток 8 до ТД) Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або договору за результатами проведення процедури закупівлі підтверджуються : випискою з протоколу засновників або довіреністю або дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової (посадових) особи (осіб) учасника на підписання документів пропозиції та/або договору. За умовами додатку 6 до Тендерної документації: «*Лист-згода надається в складі тендерної пропозиції на кожну особу, персональні данні якої використовуються при проведенні тендерної закупівлі» В наданому Протоколі №8 загальних зборів учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «Мегаплаз» від 14 грудня 2017 року зазначені особисті дані Запрягайло Ольги Петрівни та Полякової Ірини Євгенівни. Листи – згоди від цих осіб відсутні в складі тендерної пропозиції. Також зазначимо, що дана вимога Згідно Додатку 6 до ТД не відноситься до переліку п.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» згідно якого Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, а учасник виправляє їх. Замовник на мав законних підстав повідомляти про усунення невідповідностей згідно п. 1 Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції (Лист-згода на обробку персональних даних (Додаток 6 до ТД)), які не є ні кваліфікаційними критеріями відповідно до статті 16 цього Закону, ні підтвердженням права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю Виходячи з цього вважаємо дії Замовника протиправними та незаконними. Також згідно додатку 1 до тендерної документації таблиця 1 Кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі відповідно до ст..16 Закону України «Про публічні закупівлі» п.2.1. «Довідка про наявність в штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації: маляр-штукатур, слюсар-сантехнік, інженер КВПіА, електромонтажник з групою допуску, робітники загальнобудівельних спеціальностей. Інженерно-технічні працівники повинні мати посвідчення, які підтверджують знання Правил з охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки, гігієни праці та виробничої санітарії, надання першої допомоги потерпілому в разі нещасного випадку, Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13); Правил охорони праці під час експлуатації теплових мереж і тепловикористовуючих установок (НПАОП 0.00-1.69-13)». Згідно наданої учасником ТОВ "МЕГАПЛАЗ" довідки про наявність в штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації такі працівники як, Макаренко Ю.М.-слюсар сантехнік, Богутін І.С.-маляр-штукатур, Купрієнко В.І.-інженер КВПіА, Залозний Р.В.-робітник загальнобудівельної спеціалізації, Макаренко Ю.М.- робітник загальнобудівельної спеціалізації, Плахута О.А.- електромонтажник надють послуги за цивільно-правовими договорами. Предметом трудового договору є виконання певної роботи за конкретною кваліфікацією — за професією (посадою), передбаченою штатним розписом (ст. 21 КЗпП), а цивільний договір спрямований на надання певного обсягу послуг, виконання певного обсягу робіт, обумовленого ЦПД (ст. 837, 901 ЦК). На відміну від найманого працівника, залучена за цивільним договором особа не повинна підкорятись правилам внутрішнього розпорядку роботодавця, не має власного робочого місця, а самостійно організовує процес виконання предмету договору на власний ризик та власними засобами, за що отримує винагороду, визначену в договорі (в той час як наймані працівники отримують заробітну плату, яка виплачується їм щонайменше двічі на місяць). Такий «працівник» не зараховується до штату, у його трудову книжку не вносяться жодні відомості про його роботу на підприємстві і він не забезпечується жодними гарантіями, передбаченими для найманих працівників КЗпП. Також зазначимо, що за Класифікатором професій України ДК 003:2010 із змінами, затвердженими наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18 серпня 2020 року № 1574 не існує такої посади, як робітник загальнобудівельної спеціалізації, в супереч цьому учасник ТОВ "МЕГАПЛАЗ" в довідці про наявність в штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації зазначив, що Залозний Р.В. та Макаренко Ю.М. працюють на посаді «робітник загальнобудівельної спеціалізації». З огляду на вищезазначене Учасник ТОВ "МЕГАПЛАЗ"не виконав вимоги ТД та не надав інформації про наявність в штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації: маляр-штукатур, слюсар-сантехнік, інженер КВПіА, електромонтажник з групою допуску, робітники загальнобудівельних спеціальностей. У свою чергу Замовник не оприлюднив повідомлення з вимогою про усунення вищезазначених невідповідностей. Згідно п. 2.4. Додатку 2 до ТД в складі пропозицій учасники повинні надати кошторисну документацію (розроблену в програмному комплексі АВК-5 та додатково інформаційну модель комплексу АВК-5 формату IMD). В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "МЕГАПЛАЗ" відсутня інформаційна модель комплексу АВК-5 формату IMD. Згідно п. 2.2. Додатку 2 до ТД в складі пропозицій учасники повинні надати копію Дозволу або Декларації ГУ Держпраці (Держгірпромнагляду) на роботи підвищеної небезпеки (устаткування підвищеної небезпеки). Окрім цього тендерна документація не містила окремих вимог, щодо ненадання зазначених документів у випадку, якщо роботи не передбачають наявність Дозволу або Декларації ГУ Держпраці (Держгірпромнагляду) на роботи підвищеної небезпеки (устаткування підвищеної небезпеки). В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "МЕГАПЛАЗ" відсутні вищезазначені документи. Проте Замовник не взяв до уваги при визначенні переможця торгів, той факт що учасник ТОВ "МЕГАПЛАЗ" взагалі не виконав умови пп. 2.2. та 2.4. Додатку 2 до ТД та закрив на це очі. Окремою вимогою згідно Таблиці 3 Документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону Додатку 1 до ТД для підтвердження відсутності обставин для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених статтею 17 Закону, учасник повинен надати: 1) довідку в довільній формі про те, що відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; 2) довідку в довільній формі про те, що службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією; 3) довідку в довільній формі про те, що фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; 4) довідку в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура; 5) довідку в довільній формі про те, що суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів; 6) довідку в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника; 7) довідку в довільній формі про те, що юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень. Учасник ТОВ "МЕГАПЛАЗ" не надав жодної з вищеперелічених довідок в складі своєї тендерної пропозиції, та не виконав умови передбачені Таблицею 3 Додатку 1 до ТД. В супереч цьому Замовник прийняв рішення про повну відповідність Учасника ТОВ "МЕГАПЛАЗ" умовам, визначеним в тендерній документації до процедури відкритих торгів на предмет закупівлі "Ремонт приміщень ТОВ "Черкасиенергозбут" за адремою м.Черкаси, вул.Благовісна,166 (каб.16, 17, 18, 1-6 з частковим переплануванням (3-й поверх), каб.6 (2-й поверх), демонтаж входу до підвального приміщення ІІ з облаштуванням системи вентиляції підвалу) ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт, оголошення UA-2020-10-08-004575-c. Відповідно до ч. 6 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» Уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в інтересах замовника Згідно п. 4 ч.9 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Статтею 164-14 Закону встановлена відповідальність за порушення законодавства про закупівлі а саме: Придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель відповідно до вимог закону; застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом; невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення); укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі; внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом; внесення недостовірних персональних даних до електронної системи закупівель та неоновлення у разі їх зміни; порушення строків оприлюднення тендерної документації -тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Таким чином, Замовником під час здійснення процедури закупівлі (відкритих торгів) порушено законодавство з питань публічних закупівель, в тому числі принцип недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозиції. Статтею 19 Конституції України передбачено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. З метою запобігання корупційним діям і зловживанням, беручи до уваги, те що вищевказані порушення встановленого порядку процедури закупівель впливають на об’єктивність визначення переможця процедури закупівель, а також захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення замовника, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і в наслідок яких порушено право та законні інтереси, керуючись ст. 55 Конституції України, ч.3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти вимогу до розгляду та задовольнити її. 2. Відмінити протокольне рішення щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 117/2020-УО від 04.11.2020 року, про визначення переможцем закупівлі ТОВ "МЕГАПЛАЗ". 3. Розглянути подану тендерну пропозицію учасника ТОВ "Будівельне підприємство "Євробудстандарт" з урахуванням виправлення виявлених невідповідностей. З повагою Директор ТОВ "Будівельне підприємство "Євробудстандарт" В.М. Чосенко
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: відкликано
Дата скасування: 06.11.2020 12:27
Вимога
Відкликано скаржником

вимога на рішення замовника

Номер: e2ce0a7e6acd4950be59751b626fc2bb
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-08-004575-c.b1
Назва: вимога на рішення замовника
Вимога:
Уповноваженій особі ТОВ "ЧЕРКАСИЕНЕРГОЗБУТ" Код в ЄДРПОУ 42474208 18002, Україна, Черкаська область, Черкаси, ВУЛИЦЯ БЛАГОВІСНА, будинок 166 Суб’єкт оскарження ТОВ "Будівельне підприємство "Євробудстандарт" 18000, м. Черкаси, вул. Гоголя, 584. Код ЄДРПОУ 42470905 «05» ЛИПНЯ 2020 РОКУ Вимога 26.10.2020 року через електронну систему публічних закупівель «ProZorro» відбулися відкриті торги на закупівлю "Ремонт приміщень ТОВ "Черкасиенергозбут" за адремою м.Черкаси, вул.Благовісна,166 (каб.16, 17, 18, 1-6 з частковим переплануванням (3-й поверх), каб.6 (2-й поверх), демонтаж входу до підвального приміщення ІІ з облаштуванням системи вентиляції підвалу) ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт, оголошення UA-2020-10-08-004575-cВ аукціоні взяли участь п’ять учасників з такими кінцевими ціновими пропозиціями: 1. ТОВ "Будівельне підприємство "Євробудстандарт"1`015`000.00 грн. з ПДВ 2. ТОВ "МЕГАПЛАЗ" 1`014`150.00 грн. з ПДВ Повідомленням про намір укласти договір затвердженим протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 117/2020-УО від 04.11.2020 року, було вирішено визначити переможцем закупівлі ТОВ "МЕГАПЛАЗ" ТОВ "Будівельне підприємство "Євробудстандарт" не погоджується із Рішенням Замовника, та вважає дії Замовника протиправними, безпідставними та такими, що підлягають скасуванню виходячи з наступного. 1. 03.11.2020 року Замовником було оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах тендерної пропозиції ТОВ "МЕГАПЛАЗ". 1. В додатку 1 до тендерної документації таблиця 1 Кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі відповідно до ст..16 Закону України «Про публічні закупівлі» п.2.1. «Довідка про наявність в штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації: маляр-штукатур, слюсар-сантехнік, інженер КВПіА, електромонтажник з групою допуску, робітники загальнобудівельних спеціальностей. Інженерно-технічні працівники повинні мати посвідчення, які підтверджують знання Правил з охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки, гігієни праці та виробничої санітарії, надання першої допомоги потерпілому в разі нещасного випадку, Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13); Правил охорони праці під час експлуатації теплових мереж і тепловикористовуючих установок (НПАОП 0.00-1.69-13)». В тендерній документації, що надана учасником відсутні в штаті підприємства працівники відповідної кваліфікації такі, як маляр-штукатур, робітники загально будівельних спеціальностей. 2. В додатку 1 до тендерної документації таблиця 1 Кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі відповідно до ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» « п. 3.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації (не менше одного договору) (надати довідку за встановленою формою про виконання аналогічних договорів в період з 2018 по 2020 рік.): Форма довідки про виконання аналогічних договорів з аналогічним предметом закупівлі № з/п Назва Контрагента Код ЄДРПОУ Дата укладення договору Строк виконання договору (вказати початок та кінець періоду) Предмет договору Сума договору з ПДВ Координати: Юридична адреса фактична адреса, номера телефонів, телефонів/факсів, тощо. 1 2 3 4 5 6 7 8 В довідці наданій учасником про виконання аналогічних договорів з аналогічним предметом закупівлі по контрагенту ТОВ «Черкасиобленерго» відсутній в таблиці кінцевий період виконання договору та відсутні номера телефонів/факсів по аналогічним договорам всих зазначених контрагентів. 3. В додатку 1 до тендерної документації таблиця 2 Інші документи, що вимагаються замовником: Пункт .1.3 Копія витягу/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, датованої не більше місячної давнини відносно дати прийому тендерних пропозицій. Копія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, яка надана учасником датована від 16.09.2020 року, відносно дати прийому пропозицій (08.10.2020 по 26.10.2020). Пропозиції учасником були надані 25.10.2020 року, що перевищує місячний термін. 4. За умовами додатку 6 до Тендерної документації: «*Лист-згода надається в складі тендерної пропозиції на кожну особу, персональні данні якої використовуються при проведенні тендерної закупівлі» В наданому Протоколі №8 загальних зборів учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «Мегаплаз» від 14 грудня 2017 року зазначені особисті дані Запрягайло Ольги Петрівни та Полякової Ірини Євгенівни. Листи – згоди від цих осіб відсутні в складі тендерної пропозиції. Згідно п.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Згідно п. 1 Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерна пропозиція Учасника повинна містити наступні документи: - Інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно статті 16 Закону (таб.1-2, Додаток 1 до ТД); - Інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідні технічні вимоги (Додаток 2 до ТД); - Заповнену та підписану тендерну пропозицію за формою, наведеною у (Додатку 3 до ТД); - Проект договору (Додаток 4 до ТД); - Інформацією про відсутність підстав для відмови замовником учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (Додаток 5 до ТД); - Лист-згода на обробку персональних даних (Додаток 6 до ТД); - Лист-згода з проектом договору (Додаток 7 до ТД); - Договір про забезпечення виконання договору про закупівлю (Додаток 8 до ТД) Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або договору за результатами проведення процедури закупівлі підтверджуються : випискою з протоколу засновників або довіреністю або дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової (посадових) особи (осіб) учасника на підписання документів пропозиції та/або договору. За умовами додатку 6 до Тендерної документації: «*Лист-згода надається в складі тендерної пропозиції на кожну особу, персональні данні якої використовуються при проведенні тендерної закупівлі» В наданому Протоколі №8 загальних зборів учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «Мегаплаз» від 14 грудня 2017 року зазначені особисті дані Запрягайло Ольги Петрівни та Полякової Ірини Євгенівни. Листи – згоди від цих осіб відсутні в складі тендерної пропозиції. Також зазначимо, що дана вимога Згідно Додатку 6 до ТД не відноситься до переліку п.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» згідно якого Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, а учасник виправляє їх. Замовник на мав законних підстав повідомляти про усунення невідповідностей згідно п. 1 Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції (Лист-згода на обробку персональних даних (Додаток 6 до ТД)), які не є ні кваліфікаційними критеріями відповідно до статті 16 цього Закону, ні підтвердженням права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю Виходячи з цього вважаємо дії Замовника протиправними та незаконними. Також згідно додатку 1 до тендерної документації таблиця 1 Кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі відповідно до ст..16 Закону України «Про публічні закупівлі» п.2.1. «Довідка про наявність в штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації: маляр-штукатур, слюсар-сантехнік, інженер КВПіА, електромонтажник з групою допуску, робітники загальнобудівельних спеціальностей. Інженерно-технічні працівники повинні мати посвідчення, які підтверджують знання Правил з охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки, гігієни праці та виробничої санітарії, надання першої допомоги потерпілому в разі нещасного випадку, Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13); Правил охорони праці під час експлуатації теплових мереж і тепловикористовуючих установок (НПАОП 0.00-1.69-13)». Згідно наданої учасником ТОВ "МЕГАПЛАЗ" довідки про наявність в штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації такі працівники як, Макаренко Ю.М.-слюсар сантехнік, Богутін І.С.-маляр-штукатур, Купрієнко В.І.-інженер КВПіА, Залозний Р.В.-робітник загальнобудівельної спеціалізації, Макаренко Ю.М.- робітник загальнобудівельної спеціалізації, Плахута О.А.- електромонтажник надють послуги за цивільно-правовими договорами. Предметом трудового договору є виконання певної роботи за конкретною кваліфікацією — за професією (посадою), передбаченою штатним розписом (ст. 21 КЗпП), а цивільний договір спрямований на надання певного обсягу послуг, виконання певного обсягу робіт, обумовленого ЦПД (ст. 837, 901 ЦК). На відміну від найманого працівника, залучена за цивільним договором особа не повинна підкорятись правилам внутрішнього розпорядку роботодавця, не має власного робочого місця, а самостійно організовує процес виконання предмету договору на власний ризик та власними засобами, за що отримує винагороду, визначену в договорі (в той час як наймані працівники отримують заробітну плату, яка виплачується їм щонайменше двічі на місяць). Такий «працівник» не зараховується до штату, у його трудову книжку не вносяться жодні відомості про його роботу на підприємстві і він не забезпечується жодними гарантіями, передбаченими для найманих працівників КЗпП. Також зазначимо, що за Класифікатором професій України ДК 003:2010 із змінами, затвердженими наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18 серпня 2020 року № 1574 не існує такої посади, як робітник загальнобудівельної спеціалізації, в супереч цьому учасник ТОВ "МЕГАПЛАЗ" в довідці про наявність в штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації зазначив, що Залозний Р.В. та Макаренко Ю.М. працюють на посаді «робітник загальнобудівельної спеціалізації». З огляду на вищезазначене Учасник ТОВ "МЕГАПЛАЗ"не виконав вимоги ТД та не надав інформації про наявність в штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації: маляр-штукатур, слюсар-сантехнік, інженер КВПіА, електромонтажник з групою допуску, робітники загальнобудівельних спеціальностей. У свою чергу Замовник не оприлюднив повідомлення з вимогою про усунення вищезазначених невідповідностей. Згідно п. 2.4. Додатку 2 до ТД в складі пропозицій учасники повинні надати кошторисну документацію (розроблену в програмному комплексі АВК-5 та додатково інформаційну модель комплексу АВК-5 формату IMD). В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "МЕГАПЛАЗ" відсутня інформаційна модель комплексу АВК-5 формату IMD. Згідно п. 2.2. Додатку 2 до ТД в складі пропозицій учасники повинні надати копію Дозволу або Декларації ГУ Держпраці (Держгірпромнагляду) на роботи підвищеної небезпеки (устаткування підвищеної небезпеки). Окрім цього тендерна документація не містила окремих вимог, щодо ненадання зазначених документів у випадку, якщо роботи не передбачають наявність Дозволу або Декларації ГУ Держпраці (Держгірпромнагляду) на роботи підвищеної небезпеки (устаткування підвищеної небезпеки). В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "МЕГАПЛАЗ" відсутні вищезазначені документи. Проте Замовник не взяв до уваги при визначенні переможця торгів, той факт що учасник ТОВ "МЕГАПЛАЗ" взагалі не виконав умови пп. 2.2. та 2.4. Додатку 2 до ТД та закрив на це очі. Окремою вимогою згідно Таблиці 3 Документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону Додатку 1 до ТД для підтвердження відсутності обставин для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених статтею 17 Закону, учасник повинен надати: 1) довідку в довільній формі про те, що відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; 2) довідку в довільній формі про те, що службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією; 3) довідку в довільній формі про те, що фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; 4) довідку в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура; 5) довідку в довільній формі про те, що суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів; 6) довідку в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника; 7) довідку в довільній формі про те, що юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень. Учасник ТОВ "МЕГАПЛАЗ" не надав жодної з вищеперелічених довідок в складі своєї тендерної пропозиції, та не виконав умови передбачені Таблицею 3 Додатку 1 до ТД. В супереч цьому Замовник прийняв рішення про повну відповідність Учасника ТОВ "МЕГАПЛАЗ" умовам, визначеним в тендерній документації до процедури відкритих торгів на предмет закупівлі "Ремонт приміщень ТОВ "Черкасиенергозбут" за адремою м.Черкаси, вул.Благовісна,166 (каб.16, 17, 18, 1-6 з частковим переплануванням (3-й поверх), каб.6 (2-й поверх), демонтаж входу до підвального приміщення ІІ з облаштуванням системи вентиляції підвалу) ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт, оголошення UA-2020-10-08-004575-c. Відповідно до ч. 6 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» Уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в інтересах замовника Згідно п. 4 ч.9 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Статтею 164-14 Закону встановлена відповідальність за порушення законодавства про закупівлі а саме: Придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель відповідно до вимог закону; застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом; невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення); укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі; внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом; внесення недостовірних персональних даних до електронної системи закупівель та неоновлення у разі їх зміни; порушення строків оприлюднення тендерної документації -тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Таким чином, Замовником під час здійснення процедури закупівлі (відкритих торгів) порушено законодавство з питань публічних закупівель, в тому числі принцип недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозиції. Статтею 19 Конституції України передбачено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. З метою запобігання корупційним діям і зловживанням, беручи до уваги, те що вищевказані порушення встановленого порядку процедури закупівель впливають на об’єктивність визначення переможця процедури закупівель, а також захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення замовника, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і в наслідок яких порушено право та законні інтереси, керуючись ст. 55 Конституції України, ч.3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти вимогу до розгляду та задовольнити її. 2. Відмінити протокольне рішення щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 117/2020-УО від 04.11.2020 року, про визначення переможцем закупівлі ТОВ "МЕГАПЛАЗ". 3. Розглянути подану тендерну пропозицію учасника ТОВ "Будівельне підприємство "Євробудстандарт" з урахуванням виправлення виявлених невідповідностей. З повагою Директор ТОВ "Будівельне підприємство "Євробудстандарт" В.М. Чосенко
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: відкликано
Дата скасування: 05.11.2020 14:27