• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Код за ДК 021:2015 - 79710000-4 (Послуги з цілодобової охорони об’єктів та територій КП «Кам’янський водоканал» ДОР»)

Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Детальніше - у тендерній документації.

Завершена

3 443 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 20 000.00 UAH
Період оскарження: 08.10.2020 14:28 - 05.11.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога відхилити ТОВ "ОФ "ОМЕГА"

Номер: 1b2ed621f5924ef4974e403f6a729f93
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-08-006521-a.b2
Назва: Вимога відхилити ТОВ "ОФ "ОМЕГА"
Вимога:
Шановний замовник! Відповідно до частини першої статті 27 Закону у разі, якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронного системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі. Відповідно до частини п'ятої статті 28 Закону у разі, якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на вебпорталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п'ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій. Відповідно до частини першої статті 28 Закону, у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини третьої статті 10 цього Закону, проводиться оцінка лише тих тендерних пропозицій, що не були відхилені згідно з цим Законом. Частиною першою статті 30 Закону визначений вичерпний перелік підстав для відхилення Замовником тендерної пропозиції. Відповідно до частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 1) учасник: - не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; - не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 2) переможець: - відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; - не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону; 3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Таким чином, законом передбачено відхилення тендерних пропозицій після проведення аукціону, а саме - проводиться оцінка лише тих тендерних пропозицій, що не були відхилені згідно з цим Законом. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. За результатами розгляду тендерної пропозиції, поданої ТОВ «ОФ «ОМЕГА», було встановлено, що вказана тендерна пропозиція містить наступні недоліки, які є підставою для відхилення поданої тендерної пропозиції: З 28.04.2020 р. набула чинність нова редакція пункту 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань». Отже з 28.04.2020 р. замовник повинен перевіряти Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців і громадських формувань на предмет наявності в ньому інформації про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім політичних партій, структурних утворень політичних партій, професійних спілок, їх об’єднань, організацій профспілок, передбачених статутом профспілок та їх об’єднань, творчих спілок, місцевих осередків творчих спілок, організацій роботодавців, їх об’єднань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): - прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником, характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу). Обов’язок замовника перевірити кінцевих бенефіціарних власників учасника зумовлений не лише вимогою дотримати принципів відкритості та прозорості закупівлі. Відсутність в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань (далі — ЄДР) інформації про кінцевого бенефіціарного власника юрособи — підстава для відмови учаснику в участі в процедурі закупівлі. Так, замовник не може вимагати публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних за Законом та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Перелік наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, КМУ затвердив постановою від 21.10.2015 № 835. Серед них фігурує й ЄДР. Таку інформацію в ЄДР Замовник перевіряє самостійно. На цьому також наголошує Мінекономіки у листі від 03.06.2020 № 3304- 04/34835-06. В складі тендерної пропозиції ТОВ «ОФ «ОМЕГА» на вимогу надала довідку № 17 від 30.11.2020 року, в якій повідомляє, що кінцевого бенефеціарного власника зазначено в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Натомість перевірка даної інформації у відкритому реєстрі на сайті Міністерства юстиції України показала відсутність наступної інформації згідно останніх змін до Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", а саме: відсутність інформації щодо дати народження, серії та номера паспорта громадянина України, реєстраційного номера облікової картки платника податків (за наявності). Зважаючи на викладене, пропонується відхилити тендерну пропозицію, подану ТОВ «ОФ «ОМЕГА» з причини наявності підстав, встановлених частини першою статті 17 Закону.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику! Нажаль, змушені зауважити, що Ваше помилкове судження грунтується на використанні Вами вимог старої редакції Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон). Ви вірно розумієте, що дана закупівля оприлюднювалася відповідно до частини третьої статті 10 Закону. Відповідно до частини 12 статті 29 «Якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів». У відповідності до вищезазначених норм замовник розглянув тендерні пропозиції учасників на відповідність вимогам тендерної документації 16.11.2020р., протокол надано на оприлюднення. Відповідно до частини 1 статті 29 Закону «Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону». Відповідно до частини 2 статті 29 Закону «У разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини третьої статті 10 цього Закону, проводиться оцінка лише тих тендерних пропозицій, що не були відхилені згідно з цим Законом». Саме після розгляду замовником тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації та допуску учасників до аукціону (16.11.2020 р.) системою автоматично визначився час проведення аукціону (оцінки) з урахуванням часу на оскарження рішення замовника щодо розгляду тендерних пропозицій всіх учасників (через п’ять днів – це строк для оскарження). Тобто саме ці п’ять днів, відповідно до норм статті 18 Закону, були надані Вам на оскарження прийнятого замовником рішення стосовно розгляду тендених пропозицій учасників та їх допуску до аукціону, якщо Ви були з ним не згодні. Після спливу строку для оскарження відбувся аукціон (оцінка), за результатами якого електронною системою закупівель була визначена найбільш економічно вигідна пропозиція - ТОВ «ОФ «ОМЕГА». Після аукціону та автоматичного виначення економічно вигідної пропозиції Замовник повинен прийняти рішення про визначення переможця та надати на оприлюднення повідомлення про намір укласти з ним договір. На цьому етапі, керуючись вимогами статті 31 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію лише в разі якщо: 3) переможець процедури закупівлі: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону; не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. На виконання вимог ст. 17 Закону, переможець повинен був надати документи, які зазначені у тендерній документації для подання переможцем. 30.11.2020р. переможцем даної закупівлі - ТОВ «ОФ «ОМЕГА», надані всі документи в повному обсязі, які необхідно було надати переможцю відповідно до вимог тендерної документації. Строки подання документів переможця – не порушені. Підстави для відхилення тендерної пропозиції переможця – відсутні. Враховуючи все вищевикладене, керуючись нормами Закону України «Про публічні закупівлі», вважаємо Вашу вимогу такою, що не підлягає задоволенню та тапропонуємо Вам в подальшому перевіряти норми, якими Ви користуєтесь при написанні вимог.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Невідповідність тендерної пропзиції переможця іншим вимогам тендерної документації та п.9 ч.1 статті 17 Закону

Номер: 5f4de08740104bf3908a68caf8e2f774
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-08-006521-a.c1
Назва: Невідповідність тендерної пропзиції переможця іншим вимогам тендерної документації та п.9 ч.1 статті 17 Закону
Вимога:
Шановний Замовнику! Вами обрано переможцем учасника ТОВ ОФ ОМЕГА (далі-переможець), тендерна пропозиція якого не відповідає іншим вимогам тендерної документації та п.9 ч.1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»: - Інформація про кінцевого бенефіціарного власника в реєстрі ЄДР надано не в повному обсязі; - у переможця відсутнє в складі його ТП документальне підтвердження на вимогу ТД: У разі, коли в Учасника, закінчується дія дозвільних документів (ліцензій, свідоцтв, дозволів тощо) у період проведення процедури закупівлі або після завершення процедури закупівлі до моменту закінчення надання послуг, Учасник у складі пропозиції має надати документальне підтвердження - зобов’язання (лист, довідку тощо за підписом Учасника або інший підтверджуючий документ) щодо їх отримання (продовження терміну дії на весь період надання послуг, що є предметом закупівлі.) Мед довідки переможця закінчуються в листопаді 2020 року. Тендерна пропозиція переможця підлягає відхиленню.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Ваша вимога розглянута, та за результатами розгляду повідомляємо наступне. Відповідно до вимог п. 12 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) «Якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. За результатами розгляду замовником в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону складається та оприлюднюється протокол розгляду всіх тендерних пропозицій.» 16 листопада 2020 р. були розглянуті тендерні пропозиції усіх учасників та за результатами розгляду у ЕСЗ оприлюднено Протокол розгляду тендерних пропозицій. Відповідно до вимог ст. 18 Закону «Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій, порядок якого передбачений частинами другою і дванадцятою статті 29 цього Закону, подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель протоколу розгляду тендерних пропозицій, у разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону.» Також, стосовно права на звернення до замовника з вимогою, Законом чітко передбачено, що «…учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.»(п. 3 ст. 31 Закону.) Враховуючи, вищезазначені норми, вважаємо Вашу вимогу такою, що не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено