• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Навчальні засоби (обладнання для кабінетів природничо-математичного циклу)

Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою.

Завершена

489 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 896.00 UAH
Період оскарження: 08.10.2020 13:58 - 20.10.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на дії Замовника та на неправомірне рішення

Номер: 05194d0618e640509cb55b6cad69c15d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-08-005852-a.a1
Назва: Скарга на дії Замовника та на неправомірне рішення
Скарга:
Борщівською міською радою (далі – Замовник) оприлюднило оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-10-08-005852-a, предмет закупівлі: Обладнання для кабінетів природничо-математичного циклу (Кабінет математики: 80 шт., Кабінет біології: 328 шт., Кабінет хімії: 493 шт., Кабінет фізики: 17 шт., Кабінет географія: 86 шт. ) (80520000-5 — Навчальні засоби). Тендерні пропозиції на участь в процедурі закупівлі було подано трьома наступними учасниками: - ФОП ДУБИНКА ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ - ФОП "ГУЗЧЕНКО ЯНА ІГОРІВНА" - ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФЕРЕНТІНО" Відповідно до Протоколу розкриття тендерних пропозицій від 26 жовтня 2020 року, Учасник – ФОП ДУБИНКА ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ запропонував найнижчу ціну, але відповідно протоколу №93 від 27 жовтня 2020 року Замовник оприлюднив ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», в якому зазначив наступні зауваження: 1) перелік виявлених невідповідностей: Учасником – Фізична особа – підприємець ДУБИНКА Юрій Володимирович у складі своєї тендерної пропозиції надано довідку про виконання аналогічних договорів, проте не надано для документального підтвердження інформації щодо досвіду виконання аналогічного (их) договорів затверджені уповноваженою особою копії: - документ, що підтверджує повне виконання умов договору № 12 від 19.12.2017, укладеного з Відділом освіти, молоді та спорту Кіцманської районної державної адміністрації (накладна, акт); - документ, що підтверджує повне виконання умов договору №263 від 17.11.2017, укладеного з Відділом освіти Могилів –Подільської РДА (накладна, акт); - лист – відгук від контрагента згідно виконання умов договору №12 від 06.12.201, укладений з Відділом освіти Городнянської РДА Чернігівської області не містить реквізитів та автора вказаного листа; - лист – відгук від контрагента згідно виконання умов договору №18 від 16.11.2017, укладений з КЗО Дніпропетровський обласний медичний ліцей – інтернат Дніпро не містить дати та номера укладеного договору з ФОП Дубинка Ю.В. - відсутній лист – відгук від Відділу освіти Деражнянської районної державної адміністрації про належне виконання договору № 568 від 06.08.2018, зазначеного в довідці. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник повинен надати довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи про виконання аналогічного договору (ів), в якій зазначити предмет договору (ів), вартість договору, дату укладання договору, замовника, його адресу, робочий телефон, ПІБ керівника/особи, уповноваженої на підписання договорів. Для документального підтвердження інформації щодо досвіду виконання аналогічного (их) договорів надати затверджені уповноваженою особою копії: - договору(ів), зазначеного(их) в довідці, крім відомостей, що становлять комерційну таємницю; - документ, що підтверджує повне виконання умов договору (накладна, акт). Оригінал або копія листа-відгуку від контрагентів (контрагента), зазначених в довідці із зазначенням дати і номера договору(ів), на який/які надано відгук, предмета та інформації про належне (неналежне) виконання договору(ів), у тому числі стосовно обсягу та строків. *Аналогічними договорами чи аналогічним договором відповідно до умов даної тендерної документації є договір, предметом закупівлі якого є навчальні засоби. У разі відсутності вказаних документів, пропозиція учасника відхиляється. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. - документ, що підтверджує повне виконання умов договору № 12 від 19.12.2017, укладеного з Відділом освіти, молоді та спорту Кіцманської районної державної адміністрації (накладна, акт); - документ, що підтверджує повне виконання умов договору №263 від 17.11.2017, укладеного з Відділом освіти Могилів –Подільської РДА (накладна, акт); - лист – відгук від контрагента згідно виконання умов договору №12 від 06.12.201, укладений з Відділом освіти Городнянської РДА Чернігівської області із зазначенням реквізитів та автора вказаного листа; - лист – відгук від контрагента згідно виконання умов договору №18 від 16.11.2017, укладений з КЗО Дніпропетровський обласний медичний ліцей – інтернат Дніпро із зазначенням дати та номера укладеного договору з ФОП Дубинка Ю.В. - лист – відгук від Відділу освіти Деражнянської районної державної адміністрації про належне виконання договору № 568 від 06.08.2018, зазначеного в довідці. Усунути невідповідності Замовника в такий короткий термін не було змоги, оскільки змінилися відповідальні особи, директора та начальники відділів освіти по декілька разів, контактні дані, навіть назви юридичних осіб. Таким чином, наприклад зробити копію Видаткової накладної з печаткою Відділу освіти, який був станом на 2017 рік НЕМОЖЛИВО. Приклад №1: У 2017 році - Відділ освіти, молоді та спорту Кіцманської РДА начальник Антимійчук О.В. (договір № 12 від 19.12.2017 на який посилається Замовник), а в теперішній час СЕКТОР З ПИТАНЬ ОСВІТИ КІЦМАНСЬКОЇ РДА завідувач сектору Николайчук І.Т.. Приклад №2: У 2017 році - Відділ освіти, молоді та спорту Городнянської начальник Гриценко Ю.М. (договір № 12 від 06.12.2017 на який посилається Замовник), а в теперішній час СЕКТОР ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ГОРОДНЯНСЬКОЇ РДА начальник Шпігар С.В.. Зважаючи на це, Учасник ФОП ДУБИНКА ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ, 2020-10-28 09:19:16 завантажив лист «Відповідь.pdf», в якому надав пояснення та звернув увагу на те, що у складі Тендерної пропозиції Учасника наявні Довідка та Договори (у кількості 8 шт), які повністю відповідають умовам тендерної документації та вимогам Замовника, а саме надав довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи про виконання аналогічного договору (ів), в якій зазначено предмет договору (ів), вартість договору, дату укладання договору, замовника, його адресу, робочий телефон, ПІБ керівника/особи, уповноваженої на підписання договорів та надав договори, зазначені в довідці, документи, що підтверджує повне виконання умов договору (накладна, акт (якщо він передбачений договором)), оригінали та/або копії листів-відгуків із зазначенням дати і номера договору(ів), на який/які надано відгук, предмета та інформації про належне (неналежне) виконання договору(ів). Додатково, надаю перелік Договорів, які відповідають Вашим вимогам і присутні в моїй Тендерній пропозиції: 1 № 1002 від 04.12.2017 80520000-5, Навчальні засоби , Комп’ютерне обладнання та приладдя.. Закупівля № UA-2017-11-20-001824-a Відділ освіти, молоді та з питань фізичної культури і спорту Луцької РДА 2 № 18 від 16.11.2017 39160000-1, Шкільні меблі, Приладдя для навчальних закладів, Закупівля № UA-2017-11-06-000035-c КЗО Дніпропетровський обласний медичний ліцей-інтернат Дніпро 3 № 98 від 26.12.2017 39162000-5 — Приладдя для навчальних закладів Відділ з питань освіти, молоді, спорту,культури та медицини Куцурубської сільської ради 4 № 9-ДМ від 17 липня 2018 року 42923110-6 Терези з набором важків Відділ освіти Шаргородської РДА 5 № 32 від 06.06.2018 39160000-1, Шкільні меблі (комплект обладнання навчального призначення для кабінету хімії), Закупівля UA-2018-05-17-002529-a Білоцерківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №22 Білоцерківської міської ради Київської області 6 № 1 від 12.06.2018 року 39160000-1, Шкільні меблі (Навчальне обладнання та приладдя для кабінету математики), Закупівля № UA-2018-04-27-001379-b Управління освіти адміністрації Індустріального району Харківської міської ради 7 № 287 від 18.10.2019 року 39160000-1, Шкільні меблі (Навчально дидактичний матеріал для початкових класів), Закупівля № UA-2019-09-16-001664-b Відділ освіти, фізичної культури та спорту Бершадської РДА 8 № 228 від 22.07.2019 року 39160000-1 «Шкільні меблі», Комплект обладнання для кабінетів хімії, біології, фізики Відділ освіти, молоді та спорту Ужгородської райдержадміністрації . Незважаючи на це, Замовник, відповідно протоколу №97 від 28 жовтня 2020 року прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника ФОП ДУБИНКИ ЮРІЯ ВОЛОДИМИРОВИЧА. ОДНАК, ФІЗИЧНА ОСОБА – ПІДПРИЄМЕЦЬ ДУБИНКА ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ НЕ ПОГОДЖУЄТЬСЯ З РІШЕННЯМ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ ЗАМОВНИКА ПРО ВІДХІЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ВІДПОВІДНО ПРОТОКОЛУ №97 ВІД 28 ЖОВТНЯ 2020 РОКУ, ЗВАЖАЮЧИ НА НАСТУПНЕ: Відповідно до вимоги тендерної документації, а саме Додаток 1 ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ: «Критерій 2 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник повинен надати довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи про виконання аналогічного договору (ів), в якій зазначити предмет договору (ів), вартість договору, дату укладання договору, замовника, його адресу, робочий телефон, ПІБ керівника/особи, уповноваженої на підписання договорів. Для документального підтвердження інформації щодо досвіду виконання аналогічного (их) договорів надати затверджені уповноваженою особою копії: - договору(ів), зазначеного(их) в довідці, крім відомостей, що становлять комерційну таємницю; - документ, що підтверджує повне виконання умов договору (накладна, акт). Оригінал або копія листа-відгуку від контрагентів (контрагента), зазначених в довідці із зазначенням дати і номера договору(ів), на який/які надано відгук, предмета та інформації про належне (неналежне) виконання договору(ів), у тому числі стосовно обсягу та строків. *Аналогічними договорами чи аналогічним договором відповідно до умов даної тендерної документації є договір, предметом закупівлі якого є навчальні засоби.». Замовник для підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) вимагав надати ОДИН або ДЕКІЛЬКА договорів («*Аналогічними договорами чи аналогічним договором відповідно до умов даної тендерної документації є договір, предметом закупівлі якого є навчальні засоби.») та довідку в довільній формі про виконання аналогічного договору (ів) . Учасником ФОП ДУБИНКА ЮРІЄМ ВОЛОДИМИРОВИЧЕМ в складі тендерної пропозиції було надано: 1) довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи про виконання аналогічного договору (ів), в якій зазначити предмет договору (ів), вартість договору, дату укладання договору, замовника, його адресу, робочий телефон, ПІБ керівника/особи, уповноваженої на підписання договорів. (файл «Додаток 1 Довідка Аналогічні договори_22.pdf»). – в довідці присутня інформація за 22 шт договорами, у відповідності до вимог Замовника. 2) затверджені уповноваженою особою копії договору(ів), зазначеного(их) в довідці, крім відомостей, що становлять комерційну таємницю; документ, що підтверджує повне виконання умов договору (накладна, акт (якщо він передбачений договором)). Оригінал або копія листа-відгуку від контрагентів (контрагента), зазначених в довідці із зазначенням дати і номера договору(ів), на який/які надано відгук, предмета та інформації про належне (неналежне) виконання договору(ів), у тому числі стосовно обсягу та строків. (файл «Додаток 1 Аналогічні 1 (1).rar» та «Додаток 1 Аналогічні 2 (2).rar»). – в цих файлах міститься інформація щодо МІНІМУМ 8 договорів які відповідають вимогам тендерної документації, і містять інформацію про закупівлю НАВЧАЛЬНИХ ЗАСОБІВ для кабінетів математики, біології, хімії, фізики, географії: 1 № 1002 від 04.12.2017 80520000-5, Навчальні засоби , Комп’ютерне обладнання та приладдя.. Закупівля № UA-2017-11-20-001824-a Відділ освіти, молоді та з питань фізичної культури і спорту Луцької РДА 2 № 18 від 16.11.2017 39160000-1, Шкільні меблі, Приладдя для навчальних закладів, Закупівля № UA-2017-11-06-000035-c КЗО Дніпропетровський обласний медичний ліцей-інтернат Дніпро 3 № 98 від 26.12.2017 39162000-5 — Приладдя для навчальних закладів Відділ з питань освіти, молоді, спорту,культури та медицини Куцурубської сільської ради 4 № 9-ДМ від 17 липня 2018 року 42923110-6 Терези з набором важків Відділ освіти Шаргородської РДА 5 № 32 від 06.06.2018 39160000-1, Шкільні меблі (комплект обладання навчального призначення для кабінету хімії), Закупівля UA-2018-05-17-002529-a Білоцерківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №22 Білоцерківської міської ради Київської області 6 № 1 від 06.07.2018 року 30200000-1, Комп’ютерне обладнання та приладдя, Закупівля № UA-2018-05-30-000542-a Михайло-Коцюбинська селищна рада Чернігівського району Чернігівської області 7 № 287 від 18.10.2019 року 39160000-1, Шкільні меблі (Навчально дидактичний матеріал для початкових класів), Закупівля № UA-2019-09-16-001664-b Відділ освіти, фізичної культури та спорту Бершадської РДА 8 № 228 від 22.07.2019 року 39160000-1 «Шкільні меблі», Комплект обладнання для кабінетів хімії, біології, фізики Відділ освіти, молоді та спорту Ужгородської райдержадміністрації Тобто, Учасником ФОП ДУБИНКА ЮРІЄМ ВОЛОДИМИРОВИЧЕМ надано повний пакет документів, що складені у відповідності до вимог Замовника, умов тендерної документації та не суперечать вимогам чинного законодавства України, були виконані всі умови, щодо виконання Критерію 2 КВАЛІФІКАЦІЙНИХ КРИТЕРІЇВ, але Замовником свідомо не враховані 8 штук договорів. Тим самим, це призвело до оприлюднення ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей , але у Замовника НЕ БУЛО ПІДСТАВ застосовувати частину 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». В свою чергу, безпідставне застосування частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» призвело до відхилення моєї тендерної пропозиції. Дії Замовника порушують право учасника ФОП Дубинка Юрій Володимирович на недискримінацію та об’єктивну і неупереджену оцінку тендерної пропозиції відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень під час проведення процедури закупівлі UA-2020-10-08-005852-a, предмет закупівлі Обладнання для кабінетів природничо-математичного циклу (Кабінет математики: 80 шт., Кабінет біології: 328 шт., Кабінет хімії: 493 шт., Кабінет фізики: 17 шт., Кабінет географія: 86 шт. ) (80520000-5 — Навчальні засоби). 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення від 29.10.2020 року про визнання переможцем процедури закупівлі Учасника - ФОП УЗЧЕНКО ЯНА ІГОРІВНА. 4. Зобов’язати Замовника скасувати рішення від 28.10.2020 року про відхилення тендерної пропозиції Учасника - ФОП ДУБИНКА ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ. 5. Зобов’язати Замовника скасувати Вимогу від 27.10.2020 року про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції затверджену рішенням тендерного комітету протоколом № 93 від 27.10. 2020. Додатки: 1. Скарга в форматі DOC. Фізична особа - підприємець Дубинка Ю.В.
Дата розгляду скарги: 16.11.2020 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 05.11.2020 23:57
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 20.11.2020 00:02
Дата виконання рішення Замовником: 20.11.2020 09:54
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Дубинки Юрія Володимировича на закупівлю товару — "Навчальні засоби (обладнання для кабінетів природничо-математичного циклу)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-10- 08-005852-a згідно рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Скасувати рішення про визначення фізичної особи-підприємця Гузченко Яни Ігорівни переможцем процедури закупівлі — "Навчальні засоби (обладнання для кабінетів природничо-математичного циклу)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-10- 08-005852-a згідно рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Автор: ФОП ДУБИНКА ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ, Юрій +380730230140 gejzna@gmail.com