• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Офісне устаткування та приладдя різні

Завершена

33 856.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 169.28 UAH
Період оскарження: 08.10.2020 12:41 - 16.10.2020 00:00
Вимога
Відкликано скаржником

Заява про порушення норм закону України Про публічні закупівлі та перегляд рішення про визначення переможця закупівлі

Номер: 6b1a446e41744e21a6dba7bb141655bf
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-08-002842-c.c2
Назва: Заява про порушення норм закону України Про публічні закупівлі та перегляд рішення про визначення переможця закупівлі
Вимога:
Суб’єкт оскарження (учасник закупівлі): ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Т ТРЕЙД" Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ 43625071 Адреса: 01033, м. Київ, вул. Шота Руставелі, 44-Б. Тел.: +38 093-320-87-01, е-mail: info.ttrade@ukr.net Замовник закупівлі: Інститут державного управління та наукових досліджень з цивільного захисту Код ЄДРПОУ: 43533709 Адреса: 01001Україна м. Київ ВУЛИЦЯ РИБАЛЬСЬКА, будинок 18 Відомості про процедуру закупівлі: UA-2020-10-08-002842-c Офіційне джерело інформації: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-10-08-002842-c Вид процедури закупівлі – Спрощена закупівля. Предмет закупівлі: Офісне устаткування та приладдя різні Заява про порушення норм закону України Про публічні закупівлі та перегляд рішення про визначення переможця закупівлі Документом «Протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою» №48 від 27 жовтня 2020 р. Уповноваженою особою Інституту державного управління та наукових досліджень з цивільного захисту було визнано переможцем закупівлі ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР (далі – Переможець). Стверджуємо, що пропозиція Переможця не відповідає вимогам замовника в частині технічних, якісних та інші характеристики предмета закупівлі. Замовник вимагав: № з/п Найменування товару Одиниці виміру Кількість Код за ДК 021:2015 1 Маркер набір різнокольоровий шт. 26 30192125-3 2 Стікер з клейкою смужкою шт. 10 30192800-9 3 Коректор ручка шт. 10 30192930-9 4 Скоби 24/6 для степлера Уп. 50 30197110-0 5 Скріпки Уп. 50 30197110-0 6 Папка пластикова шт. 50 30197210-1 7 Папка-швидкозшивач з прозорим верхом А4 шт. 20 30197210-1 8 Папка-реєстратор 70 мм шт. 20 30197210-1 9 Швидкозшивач пластиковий під файли шт. 20 30197210-1 10 Степлер під скоби 24/6 шт. 2 30197320-5 11 Папір А-4 80г/м2 шт. 300 30197630-1 Стверджуємо, що Переможець не надав абсолютно ніяких документів щодо відповідності пропозиції технічним, якісним та іншим характеристикам предмета закупівлі. Звертаємо увагу, що Переможця було аргументовано дискваліфіковано за те, що він не надав необхідних документів. Однак, переможець даної закупівлі ввів в оману Замовника стверджуючи, що ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» подав всі документи, що вимагав Замовник. Так, ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» подав документи, які Замовник вимагав для кваліфікації його як учасника, однак він не надав документи, які передбачені законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Звертаємо увагу Замовника, що ст. 1 Закону визначено такі терміни: «Переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі». Стверджуємо, що Переможець не надав документи, які відповідають критеріям предмета закупівлі. «Переможець спрощеної закупівлі - учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі і визнана найбільш економічно вигідною та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю». Стверджуємо, що пропозиція Переможця абсолютно не відповідає предмету закупівлі, оскільки Переможець взагалі не надав жодного документа, який засвідчує відповідність пропозиції технічним, якісним та іншим характеристикам предмета закупівлі. Не надано інформації про кількість запропонованого товару, його пакування тощо. «Пропозиція учасника спрощеної закупівлі (далі - пропозиція) - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі». Стверджуємо, що вимогами до предмета закупівлі було визначено: які ж саме повинні бути технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Також зауважуємо, ч.9 ст.14 Закону встановлено, що «Пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником… … Пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, електронною системою закупівель не приймаються». Тож, подання Переможцем після проведення аукціону будь-яких документів – не передбачається спрощеною процедурою закупівлі. Зауважуємо, що ч. 11 ст. 14 Закону визначено, що «Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною.». Стверджуємо, що пропозиція Переможця повністю не відповідає, встановленим вимогам до предмета закупівлі. Зауважуємо, що дана закупівля є такою, що, згідно п.3 ч.1 ст.3 закону України Про публічні закупівлі (далі – Закон) - підпадає під дію норм Закону. «...Сфера застосування Закону 1. Цей Закон застосовується: …3) до замовників, визначених частиною першою статті 2 цього Закону, які здійснюють спрощені закупівлі відповідно до цього Закону та/або укладають договори без використання електронної системи закупівель відповідно до частини другої цієї статті…». Зазначаємо, що згідно ч.11 ст.14 «Спрощені закупівлі» Закону «Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною…». Також, звертаємо увагу, що згідно ч.13 ст.14 Закону «Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1. Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі…». Пропозиція Переможця не відповідає вимогам Замовника щодо предмету закупівлі. Звертаємо особливу увагу, що п.6 ст.11 Закону зобов’язує, що «Уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в інтересах замовника.»; та, згідно п.10 ст.11 Закону Уповноважена особа «4) забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі». Зауважуємо, що зазначене рішення про визнання переможцем закупівлі ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР - є сумнівним з критерію об’єктивності, а тому є підстави вбачати, що Уповноваженою особою було порушено і ст. 11 Закону, в разі, якщо це було здійснено навмисно. Ми ж вбачаємо, що до таких дій Уповноваженої особи спонукав Переможець, увівши в оману Замовника. Зазначаємо, що ст.5 Закону визначає Принципи здійснення публічних закупівель, а саме: «1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.». Інформуємо, що ст. 164-14 Кодексу України Про адміністративні правопорушення передбачена адміністративна відповідальність, а саме: якщо здійснюється оцінювання пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації. Керуючись викладеним та ч.20 ст.14 Закону, вимагаємо переглянути Ваше рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» та відхилити його пропозицію. 28 жовтня 2020 року Директор ТОВ Т Трейд Лагода О.С.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Розглянувши вимогу ТОВ «Т ТРЕЙД» щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» та відхилення його пропозиції, уповноваженою особою Інституту державного управління та наукових досліджень з цивільного захисту було прийнято рішення задовольнити дану вимогу та провести повторну оцінку наданої пропозиції
Статус вимоги: Задоволено
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 29.10.2020 11:58
Вимога
Відкликано скаржником

Щодо відхилення

Номер: d1d4d36d536d4cad97aee38ad875e175
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-08-002842-c.c1
Назва: Щодо відхилення
Вимога:
Пропозицію ТОВ «Український папір» було відхилено та розміщено Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.10.2020р., згідно якого: «Пропозиція учасника не відповідає умовам, зазначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а саме: • в составі пропозиції відсутня сама комерційна пропозиція з зазначенням переліку товарів та їх вартості; • в составі пропозиції відсутній лист – згода з умовами договору.» Згідно вимог до учасників, Замовником передбачено конкретний перелік документів, які необхідно надати у своїй пропозиції. Зазначаємо, що вимоги Замовника не містять конкретної вимоги щодо надання комерційної (цінової) пропозиції або листа-згоди з умовами договору. Таким чином, вважаємо, що ми завантажили всі необхідні документи, що вимагались Замовником для підтвердження кваліфікаційних та інших критеріїв. У зв’язку з цим, вважаємо необґрунтованим та неправомірним відхилення нашої пропозиції та просимо повторно розглянути нашу пропозицію.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянувши вимогу ТОВ «Український папір» щодо відхилення пропозиції уповноваженою особою Інституту державного управління та наукових досліджень з цивільного захисту було прийнято рішення задовольнити дану вимогу та провести повторну оцінку наданої пропозиції.
Статус вимоги: Задоволено
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 27.10.2020 13:40