• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання. (Телевізійне й аудіовізуальне обладнання для КЗ «Водянська СЗШ І-ІІІ ст.»

Якість товару повинен відповідати державним стандартам, сертифікату якості. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.

Завершена

140 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 700.00 UAH
Період оскарження: 08.10.2020 12:05 - 15.10.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Видалення дискримінаційних вимог

Номер: f19faba94baa42bcbc741e0cd8adf49c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-08-004171-a.a2
Назва: Видалення дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний Замовнику! У своєму технічному завданні Ви вказуєте на конкретну марку проектора: "Короткофокусний проектор Infocus INV30 ".Також зазначаєте такі характеристики: -"Контрастність - 17000: 1" -"Режим лампи: Normal - 6500 годин, ECO - 8000 годин" Повідомляємо Вам, що під вказані характеристики разом з іншими можливо підібрати лише 1 модель проектора, яка Вами і вказана. Надаємо посилання на ту модель, яку Ви прописуєте: https://tech-pro.com.ua/catalog/proektory-infocus/korotkofokusnyy-proektor-infocus-inv30/ Звертаємо Вашу увагу, що це є грубим порушенням законодавства України та дискримінаційною вимогою щодо всіх інших учасників. Отже, наполягаємо на видаленні вказаних характеристик або зміні їх відповідно до рекомендацій МОН України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, згідно статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», на замовника прямо покладається обов’язок визначати у технічній специфікації опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Частина 3 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає, що Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент". Іншими словами, при визначенні предмету закупівлі, за результатами проведених попередніх ринкових консультацій, замовник вправі визначати конкретний тип, модель, технологію виробництва обладнання, тощо, із обов’язковим «зазначенням або еквівалент». Згідно ч. 4 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. В оголошенні про закупівлю відсутні посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, натомість замовником вказано необхідні технічні характеристики обладнання що закуповується. Таким чином, у замовника відсутні підстави для внесення змін до документації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Зміна технічних вимог, що є дискримінаційними

Номер: 3100126584ad40ab9d340ad21492e9ff
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-08-004171-a.a1
Назва: Зміна технічних вимог, що є дискримінаційними
Вимога:
Шановний Замовнику! В описі технічних характеристик Інтерактивної дошки Ви вказуєте досить детальні розміри дошки. Згідно з вказаними характеристиками можна підібрати лише 1 модель від 1 виробника Інтерактивної дошки, що суперечить принципам здійснення державних закупівель, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі". Наполягаємо на внесенні змін в тендерну документацію і коригувати технічні вимоги до інтерактивної дошки, а саме: " • Розмір проекційного зображення активної поверхні дошки – не менше ніж діагональ 77” (195 см), співвідношення сторін 4:3; • Габаритні розміри дошки повинна бути не менше: ширина - 166 см, висота - 129 см.; Вимагаємо зробити зміни в технічному завданні відповідно до вимог МОН. Такі зміни забезпечать можливість взяти участь у Вашій закупівлі всім потенційним учасникам. Шановний Замовнику, не порушуйте чинне законодавство та не звужуйте коло учасників потенційних учасників! У разі не внесення змін будемо змушені звернути увагу відповідних органів на Вашу закупівлю!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, згідно статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», на замовника прямо покладається обов’язок визначати у технічній специфікації опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Частина 3 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає, що Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент". Іншими словами, при визначенні предмету закупівлі, за результатами проведених попередніх ринкових консультацій, замовник вправі визначати конкретний тип, модель, технологію виробництва обладнання, тощо, із обов’язковим «зазначенням або еквівалент». Згідно ч. 4 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. В оголошенні про закупівлю відсутні посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, натомість замовником вказано необхідні технічні характеристики обладнання що закуповується. Таким чином, у замовника відсутні підстави для внесення змін до документації.
Статус вимоги: Відхилено