• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Пелети паливні з твердих сортів деревини

Торги відмінено

413 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 065.00 UAH
Період оскарження: 08.10.2020 11:55 - 29.10.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога на рішення у формі протоколу засідання тендерного комітету № 167 від 26.11.2020 року

Номер: b8420b10e377446d89f30ccae11f3926
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-08-002421-c.c2
Назва: Вимога на рішення у формі протоколу засідання тендерного комітету № 167 від 26.11.2020 року
Вимога:
ВИМОГА ТОВ «КЕВПРОД» приймало Участь у процедурі закупівлі UA-2020-10-08-002421-c, оголошеної Відділ освіти, молоді та спорту Золочівської селищної ради по предмету закупівлі ДК 021:2015:03410000-7: Деревина (Пелети паливні з твердих сортів деревини). Протоколом засідання тендерного комітету № 167 від 26.11.2020 року переможцем процедури закупівлі оголошено ФОП Давиденко Я.В. Вважаємо, що рішення про оголошення переможця підлягає до скасування виходячи з наступного: 1. У відповідності до додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен надати довідку у формі таблиці, що містить інформацію про наявність у учасника основних будівельних машин, механізмів та устаткування, необхідних для виконання Договору про закупівлю, із зазначенням: найменування машин, механізмів та устаткування, їх кількість, термін експлуатації, відомості про технічний стан та правові підстави наявності матеріально-технічної бази (власна, орендується, лізинг, тощо). Дана довідка у складі тендерної документації відсутня. 2. У відповідності до додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен надати інформацію про наявність обладнання та матеріально технічної бази, яка повинна свідчити, що учасник має власну або орендовану матеріально-технічну базу (наявність вагів при доставці товару партіями або копії договору про використання сертифікованої вагової в смт Золочів, копія паспорту на ваги, сертифікат повірки вагів) та обладнання для повного виконання робіт передбачених технічним завданням, наведеним у Додатку 4 до тендерної документації. У відповідності до додатку 4 до тендероної документації, послуги, які обов’язково надає учасник та включає в ціну товару: - зберігання товару, доставка товару партіями згідно замовлення до місця передбаченого цією документацією; - розвантаження товару за місцем доставки та загрузка в бункер з використанням маніпулятора ( висота бункера 5 метрів об’єм 5 тон). У складі тендерної пропозиції Учасник надає довідку в якій зазначає про наявність маніпулятору та вагів. При цьому: - як на правову підставу користування маніпулятором Учасник посилається на договори перевезення. Якщо проаналізувати договори перевезення, то жоден з них не передбачає надання послуг з навантаження\розвантаження маніпулятором, оскільки такі договори направлені виключено на надання послуг з міжнародного та внутрішнього переміщення вантажів автомобільним транспортом; - Учасник не зазначає марку, модель та реєстраційний номер маніпулятора та не надає відповідне свідоцтво про державну реєстрацію такого маніпулятора. Без зазначення таких відомостей неможливо встановити, що Учасник здатен надати послуги по навантаженню/розвантаженню палива; - Учасник не зазначає у довідці, якими транспортними засобами буде здійснюватися доставка товару та не надає свідоцтва про державну реєстрацію таких транспортних засобів. А тому Учасник не довів свою спроможність щодо виконання вимоги Замовника по доставці вантажу; - Учасник не зазначає у довідці модель вагів, якими буде здійснюватися зважування; - Учасник надав не у повному обсязі паспорт на ваги. Так, зі змісту паспорту вбачається, що він складається з 28 сторінок. Учасник надає сторінки № № 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 26, 27. Відповідно до роз’яснень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, якщо після аналізу документа вбачається, що документ містить більшу кількість сторінок аніж надано Учасником, тендерна пропозиція такого Учасника не відповідає вимогам Замовника, а Учасник вважається таким, що не надав такий документ на підтвердження відповідних обставин. 3. У відповідності до п. 2 додатку 4 до тендерної документації, Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим у тендерній документації, а саме : - копія протоколу випробувань; - скановану копію з оригіналу договору з виробником товару; - скановано копію з оригіналу гарантійного листа від виробника про гарантію відвантаження і дозволу на використання копії протоколу випробування. Звертаємо увагу Замовника на ту обставину, що протокол випробувань повинен містити дані про акредитацію лабораторії, яка проводила випробування. У складі тендерної документації документи щодо акредитації лабораторії не надані. Гарантійний лист виробника, який Учасник надає у складі тендерної пропозиції, не містить ані дати видачі, ані вихідного реєстраційного номеру, ані посилання на ідентифікатор закупівлі, в якому надається даний гарантійний лист. З огляду на це Замовнику не можливо встановити, що виробник надав право Учаснику закупівлі використання протоколу випробувань саме в його закупівлі і що виробник гарантує відвантаження палива саме для потреб Замовника. З огляду на зазначене, у Замовника відсутні підстави визнання переможцем процедури закупівлі ФОП Давиденко Я.В. Приймаючи до уваги викладене вище, ВИМАГАЄМО: скасувати протокол засідання тендерного комітету № 167 від 26.11.2020 року, яким переможцем процедури закупівлі оголошено ФОП Давиденко Я.В. Пропонуємо перейти до розгляду тендерної пропозиції наступного Учасника. Директор ТОВ «КЕВПРОД» Аврашов О.О.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Рішення про визнання переможцем ФОП Давиденко Я.В. скасовано ( Протокол № 171)
Статус вимоги: Задоволено
Скарга
Розгляд припинено

Скарга в АМКУ на умови тендерної документаціїа

Номер: 704f4486a2714eecae2990c2fe6f0629
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-08-002421-c.a1
Назва: Скарга в АМКУ на умови тендерної документаціїа
Скарга:
СКАРГА в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником оголошено процедуру закупівлі UA-2020-10-08-002421-c за ДК 021:2015:03410000-7: Деревина (пелети паливні з твердих сортів деревини). Після ознайомлення з умовами тендерної документації було встановлено, що вона містить дискримінаційні умові. 1. Додатком 1 до тендерної документації передбачено, що Учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати інформацію про наявність обладнання та матеріально технічної бази повинна свідчити, що учасник має власну або орендовану матеріально-технічну базу (склад на території Золочівського району) та обладнання для повного виконання робіт передбачених технічним завданням, наведеним у Додатку 4 до тендерної документації. Тендерна документація - це документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. У відповідності до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Зазначена вимога є дискримінаційною, оскільки штучно звужує коло Учасників до тих, які мають склад (майданчик тощо) для зберіганння вугілля на території Золочівського району. Метою такої вимоги є забезпечення можливості Замовника зважування палива на території Золочівського району. Але таку вимогу можна задовольнити не лише шляхом наявності складу на території Золочівського району, а й шляхом наявності у Учасника мобільних (пересуваних) автомобільних вагів, за допомогою яких буде забезпечено зважування палива В БУДЬ-ЯКОМУ МІСЦІ, ВИЗНАЧЕНОМУ ЗАМОВНИКОМ. Вважаємо за необхідне внести до тендерної документації відповідні зміни в цій частині щоб забезпечити участь у відкритих торгах широкому колу учасників, представлених на ринку України. Такі зміни розширять коло учасників процедури закупівлі та підвищать вільну конкуренцію серед учасників, нівелюють можливу корупційну складову і як наслідок, дозволять більш ефективно та раціонально використати державні кошти. 2. У відповідності до додатку 4 тендерної документації Замовник вимагає надання сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик, завірений виробником. Звертаємо увагу Органу оскарження, що сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик видається виключно на кам’яне вугілля, а на паливні пелети органом сертифікації видається ПРОТОКОЛ ВИПРОБУВАНЬ. Внесення змін в цій частині призведе до приведення тендерної документації у відповідність до вимог чинного законодавства України. У відповідності до ч. 8 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», Скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. З огляду на зазначене скарга нами подається у встановлений законом строк. Дана скарга складена за дотриманням вимог ч. 5 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», а тому у Органу оскарження відсутні підстави для її залишення без розгляду. У відповідності до п. 2 ч. 16 ст. 18 Закону України «про публічні закупівлі», за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Вважаємо, що способом захисту порушених прав ТОВ «КЕВПРОД» може встановлення обов’язку для Замовника усунути дискримінаційні умови тендерної документації. Приймаючи до уваги викладене вище, ПРОСИМО: 1. зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації. Директор ТОВ «КЕВПРОД» Аврашов О.О.
Дата розгляду скарги: 29.10.2020 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 21.10.2020 18:40
Причина: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 18.11.2020 22:56
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 18.11.2020 22:56
Автор: ТОВ "КЕВПРОД", Аврашов Олег Олегович +380675316844 kevprod@i.ua
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА на рішення тендерного комітету Віддлу освіти, молоді та спорту Золочівської селещної ради прийняті під час проведення процедури закупівлі

Номер: a7cb338fbdac4ba1bf08cc65bab549e1
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-08-002421-c.a3
Назва: СКАРГА на рішення тендерного комітету Віддлу освіти, молоді та спорту Золочівської селещної ради прийняті під час проведення процедури закупівлі
Скарга:
Вих. 1/9 від 09 грудня 2020 р. Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету країни з розгляду скарг на пропорушення законодавства у сфері державних закупівель _______________________________ 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, буд. 45 СКАРЖНИК: Товариство з обмеженою відповідальністю «КЕВПРОД» 39600, Полтавська обл., м. Кременчук, вул.,Перемоги,буд.,3А,офіс20 тел. 0675316844 Е-mail : kevprod@i.ua Банківські реквізити: IBAN UA773223130000026008000037168 в АТ «Укрексімбанк» МФО 322313 Код за ЄДРПОУ: 39423389 ЗАМОВНИК Відділ освіти, молоді та спорту Золочівської селищної ради 62203, Харківська область, смт. Золочів, площа Слобожанська,3 Тел./факс: + 380576451838 Е-mail: tender.otr.zol@ukr.net Банківські реквізити: невідомі Код за ЄДРПОУ: 42264877 Відомості про процедуру закупівлі: Назва процедури закупівлі: Відкриті торги Дата та час початку проведення аукціону: 24.11.2020 року, 13 год. 34 хв. Предмет закупівлі: ДК 021:2015 – 03410000-7 Деревина (Пелети паливні з твердих сортів деревини) Tender ID: UA-2020-10-08-002421-c СКАРГА на рішення тендерного комітету Віддлу освіти, молоді та спорту Золочівської селещної ради прийняті під час проведення процедури закупівлі (в порядку статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі") 24.10.2020 року в системі публічних закупівель "PROZORRO" за адресою в мережі Інтернет https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2020-10-08-002421-c / вийшло оголошення про початок процедури закупівлі деревини (Пелети паливні з твердих сортів деревини) у кількості 75 т. для потреб відділу освіти, молоді та спорту Золочівської селищної ради (код за ДК 021:2015 – 03410000-7). 24.11.2020 року відбувся аукціон на закупівлю деревини Пелети паливні з твердих сортів деревини), в якому взяли участь наступні учасники: 1. Фізична особа -підприємець Давиденко Яна Володимирівна, 2. Фізична особа -підприємець Завадський Юрій Васильович, 3. Товариство з обмеженою відповідальністю «КЕВПРОД» 4. Фізична особа -підприємець Виноградов В.М. 30.11.2020 року тендерним комітетом відділу освіти, молоді та спорту Золочівської селищної ради було прийнято рішення про визначення переможцем торгів фізичну особу - підприємця Давиденко Яну Володимирівну (Протокол № 167) та 26.11.2020 року в системі публічних закупівель "PROZORRO" було опубліковане оголошення про намір Замовника укласти договір з ФОП Давиденко Яною Володимирівною. 27.11.2020 року ТОВ «КЕВПРОД» звернувся до Замовника з вимогою про скасування рішення тендерного комітету, а саме: зобов'язати тендерний комітет відділу освіти, молоді та спорту Золочівської селищної ради скасувати протокол засідання № 167 від 26.11.2020 року, яким переможцем процедури закупівлі оголошено ФОП Давиденко Я.В. та перейти до розгляду тендерної пропозиції наступного Учасника. В результаті розгляду цієї Вимоги Замовником було прийнято рішення про її задоволення. В той же час, 30.11.2020 року тендерним комітетом відділу освіти, молоді та спорту Золочівської селищної ради було прийнято рішення про скасування закупівлі UA-2020-10-08-002421-c (Протокол № 172). ТОВ «КЕВПРОД» не погоджується з цим рішенням Замовника і вважає, що тендерний комітет відділу освіти, молоді та спорту Золочівської селищної ради безпідставно скасував процедуру закупівлі UA-2020-10-08-002421-c виходячи з наступного: Відповідно до частини першої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відміняє тендер у разі: 1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг; 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Відповідно до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, Замовник зазначив причину відміни – відсутність подальшої потреби в закупівлі товару. Замовником оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу протокол щодо прийняття рішення тендерним комітетом від 30.11.2020 № 172, в якому зазначено, зокрема: "ВИРІШИЛИ: 1. Відмінити процедуру відкритих торгів згідно предмету закупівлі «Пелети паливні з твердих сортів деревини»-код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»- 03410000-7 Деревина в зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі товару. Оприлюднити в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття цього рішення відповідне повідомлення згідно ч.7 ст. 32 Закону». Причиною скасування торгів Замовник зазначає - відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів. Разом з тим дана закупівля була передбачена річним планом закупівель Замовника на 2020 рік з розміром бюджетного призначення за очікуваною вартістю предмета закупівлі: 413 000 грн. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі - жовтень. У відповідності до п. 4.2. проекту договору, розрахунок за Договором здійснюється шляхом сплати „Замовником” на розрахунковий рахунок „Учасника” загальної вартості Договору. Розрахунки за отриманий товар здійснюються на підставі пункту 1 статті 49 Бюджетного кодексу України після отримання товару „Замовником”. Оплата по договору здійснюється в межах бюджетних асигнувань по коду 2275 „Оплата інших енергоносіїв”, затверджених у кошторисі „Замовника” протягом 7 банківських днів. Отже на етапі «до», та «під час» проведення тендерної закупівлі паливних пелетів вона була актуальною для Замовника. Що могло змінитися? Для того аби відпала потреба в закупівлі товару, потрібно щоб відбулися об’єктивні зміни. Як вбачається зі змісту опублікованого протоколу засідання тендерного комітету №172 від 30.11.2020 р. рішення про відміну торгів по цій закупівлі не було підтверджено жодними обставинами, документами чи іншими аргументованими на те причинами. Тобто, рішення Замовника зводиться до констатації факту без його обгрунтування, що є порушенням права ТОВ «КЕВПРОД» на відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, на об'єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій та недискримінацію учасників. Будь-яка дія Замовника повинна бути законною та обгрунтованою, але просте бажання на «вигоду комусь» відмінити процедуру закупівлі не можна назвати законним та обгрунтованим. Замовник не наводить доказів, що раптово відбувся перехід об’єктів Замовника, для яких передбачалось придбання палива (пелетів), на інші альтернативні способи опалення (газифікація чи інше). Замовник не наводить доказів того, що в силу кліматичних змін чи наявності перевіреної інформації морозів не буде і опалювати об’єкти Замовника не потрібно. І у зв’язку з цим не зовсім зрозуміло, як в опалювальний період Замовник буде здійснювати опалення об’єктів, які планував опалювати. Замовник наводить доказів того, що було внесено зміни до кошторису і не надає відповідних рішень про це. Замовник взагалі не наводить доказів на обгрунтування свого рішення. Не зважаючи на скарги та вимоги по закупівлі, аукціон та первинна кваліфікація переможця Замовником відбулись. Проте, на етапі, коли потрібно було визнавати Переможцем саме Скаржника, то чомусь закупівля стала Замовнику не потрібна. Навіть не зважаючи на настання обставин для застосування предмету закупівлі - початок опалювального сезону. Вважаємо, що у даному випадку відміна процедури закупівлі можлива, коли замовник завершує діяльність у зв’язку з реорганізацією або ліквідацією. Також, відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг можуть слугувати обставини зменшення фінансових чи бюджетних асигнувань на дану закупівлю або перерозподіл коштів на інші більш нагальні закупівлі (роз’яснення Мінекономрозвитку). У вказаному випадку жодних із вищенаведених підстав не існувало. Можливість оскаржувати рішення замовників є важливим елементом української системи публічних закупівель. З одного боку, це зміцнює саму систему, а з іншого, надає можливість постачальникам закупівельного процесу коректно тлумачити застосовні до них вимоги. Таким чином ТОВ «КЕВПРОД» вважає, що тендерний комітет відділу освіти, молоді та спорту Золочівської селищної ради безпідставно скасував закупівлю UA-2020-10-08-002421-c чим порушив право ТОВ «КЕВПРОД» на відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та на об'єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій та недискримінацію учасників (стаття 5 Закону). Аналогічною є практика АМКУ, зокрема у рішеннях № 19504-р/пк-пз від 19.10.2020 року, № 16262-р/пк-пз від 28.08.2020 року, № 15185-р/пк-пз від 07.08.2020р.у яких Колегія зобов'язала замовників скасувати неправомірне рішення про відміну закупівлі. На підставі наведеного, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі", ПРОШУ: 1. Прийняти цю скаргу до розгляду. 2. Зобов'язати тендерний комітет відділу освіти, молоді та спорту Золочівської селищної ради відмінити рішення про скасування закупівлі UA-2020-10-08-002421-c 3. Зобов’язати тендерний комітет відділу освіти, молоді та спорту Золочівської селищної ради перейти до розгляну тендерної пропозиції наступного Учасника. Директор ТОВ «КЕВПРОД» Аврашов О.О.
Дата розгляду скарги: 23.12.2020 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 14.12.2020 15:56
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 29.12.2020 18:03
Дата виконання рішення Замовником: 31.12.2020 08:59
Коментар замовника щодо усунення порушень: Протоколом № 187 від 30.12.2020 р. скасовано рішення про відміну процедури закупівлі «Пелети паливні з твердих сортів деревини» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 03410000-7 Деревина з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення, а саме «замовник не довів та документально не підтвердив правомірність відміни процедури закупівлі.
Автор: ТОВ "КЕВПРОД", Аврашов Олег Олегович +380675316844 kevprod@i.ua