-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Інші завершальні будівельні роботи(Поточний ремонт приміщень ГУДМС України в Закарпатській області, м.Ужгород,вул.Грибоєдова,12а.)
Торги відмінено
39 291.60
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 196.46 UAH
мін. крок: 0.5% або 196.46 UAH
Період оскарження:
08.10.2020 11:06 - 15.10.2020 11:02
Вимога
Є відповідь
Вимога про скасування про визначення переможця
Номер:
f33b49d968824a199819d20ee4931888
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-08-002841-a.a2
Назва:
Вимога про скасування про визначення переможця
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю
__________«ФАЄР ПЕЛЛЕТ»_________
88000, Закарпатська обл.., м. Ужгород, вул.. П.Лінтура, 3/61, Код ЄДРПОУ 42854236
Вих.№ 25/10 від 25 жовтня 2020 року
Кому: Головне управління Державної міграційної служби України в Закарпатській області
Вул. Грибоєдова, 12,м. Ужгород, Закарпатська обл., 88000
Код ЄДРПОУ 37809328
Товариство з обмеженою
відповідальністю «Фаєр Пеллет»
88000, Закарпатська обл, м. Ужгород,
Вул. П.Лінтура, 3/61
Код ЄДРПОУ 42854236
ВИМОГА
Замовником Головним управлінням Державної міграційної служби України в Закарпатській області на офіційному веб-сайті «Прозорро» було розміщено оголошення про проведення спрощеної закупівлі № UA-2020-10-08-002841-a «Інші завершальні будівельні роботи(Поточний ремонт приміщень ГУДМС України в Закарпатській області, м.Ужгород,вул.Грибоєдова,12а.)
За результатами проведення електронного редукціону, системою автоматично відібрано учасника, який запропонував найнижчу цінову пропозицію – товариство з обмеженою відповідальністю «ФАЄР ПЕЛЛЕТ» (код ЄДРПОУ 42854236).
Однак, замовником Головним управлінням Державної міграційної служби в Закарпатській області на офіційному веб-сайті «Прозорро» розміщено протокол № 36 від 23.10.2020 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою, згідно п.1.1 якого відхилено пропозицію ТОВ «ФАЄР ПЕЛЛЕТ» з підстав п. 9 ч.1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пунктом 9 частини 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів).
Згідно з пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" в Єдиному державному реєстрі містяться такі відомості про юридичну особу, крім державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб, зокрема, інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім політичних партій, структурних утворень політичних партій, професійних спілок, їх об’єднань, організацій профспілок, передбачених статутом профспілок та їх об’єднань, творчих спілок, місцевих осередків творчих спілок, організацій роботодавців, їх об’єднань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником, характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься обґрунтована причина його відсутності.
Згідно з частиною першою статті 1 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" термін "кінцевий бенефіціарний власник (контролер)" вживається у значенні, наведеному в Законі України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення".
Згідно з частиною першою статті 1 Закону України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення" кінцевий бенефіціарний власник - будь-яка фізична особа, яка здійснює вирішальний вплив (контроль) на діяльність клієнта та/або фізичну особу, від імені якої проводиться фінансова операція.
Кінцевим бенефіціарним власником є:
для юридичних осіб - будь-яка фізична особа, яка здійснює вирішальний вплив на
діяльність юридичної особи (в тому числі через ланцюг контролю/володіння);
для трастів, утворених відповідно до законодавства країни їх утворення, - засновник, довірчий власник, захисник (за наявності), вигодоодержувач (вигодонабувач) або група вигодоодержувачів (вигодонабувачів), а також будь-яка інша фізична особа, яка здійснює вирішальний вплив на діяльність трасту (в тому числі через ланцюг контролю/володіння);
для інших подібних правових утворень - особа, яка має статус, еквівалентний або аналогічний особам, зазначеним для трастів.
Ознакою здійснення прямого вирішального впливу на діяльність є безпосереднє володіння фізичною особою часткою у розмірі не менше 25 відсотків статутного (складеного) капіталу або прав голосу юридичної особи.
Ознаками здійснення непрямого вирішального впливу на діяльність є принаймні володіння фізичною особою часткою у розмірі не менше 25 відсотків статутного (складеного) капіталу або прав голосу юридичної особи через пов’язаних фізичних чи юридичних осіб, трасти або інші подібні правові утворення, чи здійснення вирішального впливу шляхом реалізації права контролю, володіння, користування або розпорядження всіма активами чи їх часткою, права отримання доходів від діяльності юридичної особи, трасту або іншого подібного правового утворення, права вирішального впливу на формування складу, результати голосування органів управління, а також вчинення правочинів, які дають можливість визначати основні умови господарської діяльності юридичної особи, або діяльності трасту або іншого подібного правового утворення, приймати обов’язкові до виконання рішення, що мають вирішальний вплив на діяльність юридичної особи, трасту або іншого подібного правового утворення, незалежно від формального володіння.
При цьому кінцевим бенефіціарним власником не може бути особа, яка має формальне право на 25 чи більше відсотків статутного капіталу або прав голосу в юридичній особі, але є комерційним агентом, номінальним власником або номінальним утримувачем, або лише посередником щодо такого права.
Таким чином, зазначена вище норма стосується юридичних осіб, засновниками яких є юридичні особи.
Аналогічна позиція міститься в рішенні Постійно діючої адміністративної комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавств у сфері публічних закупівель № 17660-р/пк-пз від 18.09.2020 року.
Відповідно до інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб та громадських формувань - «Перелік засновників (учасників) юридичної особи, у тому числі частки кожного із засновників (учасників); прізвище, ім'я, по батькові за наявності), країна громадянства, місце проживання, якщо засновник – фізична особа; найменування, країна резидентства, місцезнаходження та ідентифікаційний код, якщо засновник – юридична особа:
ЦОГАН ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ, Країна громадянства: Україна, Місцезнаходження: Україна, 89210, Закарпатська обл., Перечинський р-н, село Дубриничі, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 166, Розмір внеску до статутного фонду (грн.): 1000,00
За таких умов кінцевими бенефіціарними власниками зазначеного учасника є фізичні особи, а саме – Цоган Олександр Іванович.
Крім наведеного вище, безпосередньо самим Замовником у складі тендерної документації завантажено додаток № 10 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Документальне підтвердження відсутності обставин для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених статтею 17 Закону», відповідно до п. 10 якого передбачена можливість відсутності інформації про кінцевого бенефіціарного власника учасника та надання інформації учасником про кінцевого бенефіціарного власника.
Учасником ТОВ «ФАЄР ПЕЛЛЕТ» на виконання оголошення у складі тендерної пропозиції було надано лист – гарантію про відсутність підстав для відмови Замовником Учаснику в участі в процедурі закупівлі відповідно до ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» за вих.. № 42-10 від 15.10.2020 року, у якому вказано відомості про кінцевого бенефіціарного власника учасника ТОВ «ФАЄР ПЕЛЛЕТ».
Згідно абз.3 п. 12 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», У разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої цієї статті замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію.
Отже, у разі прийняття рішення уповноваженою особою Замовника про визнання переможцем ТОВ «ФАЄР ПЕЛЛЕТ», пропозиція учасника ТОВ «УНГВАР-ЕЛЕКТРО» не підлягала розгляду.
Враховуючи наведене, Пропозиція учасника ТОВ «ФАЄР ПЕЛЛЕТ» була неправомірно відхилена Замовником з наведеної підстави.
Частиною 20 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду.
У разі неправомірної відмови у задоволенні даної скарги, рішення уповноваженої особи Замовника буде оскаржено до суду.
Таким чином, на підставі наведеного вище, ПРОШУ:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду;
2. Скасувати рішення уповноваженої особи Головного управління Державної міграційної України в Закарпатській області, оформлене протоколом № 36 від 23 жовтня 2020 року, про відхилення пропозиції учасника спрощеної закупівлі код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015 «Інші завершальні будівельні роботи(Поточний ремонт приміщень ГУДМС України в Закарпатській області, м.Ужгород,вул.Грибоєдова,12а) учасника торгів – товариство з обмеженою відповідальністю «ФАЄР ПЕЛЛЕТ».
3. Скасувати рішення уповноваженої особи Головного управління Державної міграційної України в Закарпатській області, оформлене протоколом № 36 від 23 жовтня 2020 року, про визначення переможцем спрощеної закупівлі згідно з предметом закупівлі код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015 «Інші завершальні будівельні роботи(Поточний ремонт приміщень ГУДМС України в Закарпатській області, м.Ужгород,вул.Грибоєдова,12а) учасника торгів – товариство з обмеженою відповідальністю «УНГВАР - ЕЛЕКТРО».
4. Скасувати рішення уповноваженої особи Головного управління Державної міграційної України в Закарпатській області, оформлене протоколом № 36 від 23 жовтня 2020 року, про намір укласти договір про закупівлю з переможцем спрощеної закупівлі – ТОВ «УНГВАР-ЕЛЕКТРО».
5. Визнати переможцем спрощеної закупівлі згідно з предметом закупівлі код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015 «Інші завершальні будівельні роботи(Поточний ремонт приміщень ГУДМС України в Закарпатській області, м.Ужгород,вул.Грибоєдова,12а) учасника торгів – товариство з обмеженою відповідальністю «ФАЄР ПЕЛЛЕТ».
Додатки: копія рішення Постійно діючої адміністративної комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавств у сфері публічних закупівель № 17660-р/пк-пз від 18.09.2020 року
Директор ТОВ «ФАЄР ПЕЛЛЕТ» ______________О.І.Цоган
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.docx 27.10.2020 17:33
- Image291020145511.pdf 29.10.2020 17:05
Дата подачі:
27.10.2020 17:33
Вирішення:
Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 29.10.2020 року № 38
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Вимога (скарга) про неправомірне відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ФАЄР ПЕЛЛЕТ"
Номер:
5ba7561ddf5d415bb67d0049332f1994
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-08-002841-a.a1
Назва:
Вимога (скарга) про неправомірне відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ФАЄР ПЕЛЛЕТ"
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю
__________«ФАЄР ПЕЛЛЕТ»_________
88000, Закарпатська обл.., м. Ужгород, вул.. П.Лінтура, 3/61, Код ЄДРПОУ 42854236
Вих.№ 25/10 від 25 жовтня 2020 року
Кому: Головне управління Державної міграційної служби України в Закарпатській області
Вул. Грибоєдова, 12,м. Ужгород, Закарпатська обл., 88000
Код ЄДРПОУ 37809328
Товариство з обмеженою
відповідальністю «Фаєр Пеллет»
88000, Закарпатська обл, м. Ужгород,
Вул. П.Лінтура, 3/61
Код ЄДРПОУ 42854236
Вмога (скарга)
Замовником Головним управлінням Державної міграційної служби України в Закарпатській області на офіційному веб-сайті «Прозорро» було розміщено оголошення про проведення спрощеної закупівлі № UA-2020-10-08-002841-a «Інші завершальні будівельні роботи(Поточний ремонт приміщень ГУДМС України в Закарпатській області, м.Ужгород,вул.Грибоєдова,12а.)
За результатами проведення електронного редукціону, системою автоматично відібрано учасника, який запропонував найнижчу цінову пропозицію – товариство з обмеженою відповідальністю «ФАЄР ПЕЛЛЕТ» (код ЄДРПОУ 42854236).
Однак, замовником Головним управлінням Державної міграційної служби в Закарпатській області на офіційному веб-сайті «Прозорро» розміщено протокол № 36 від 23.10.2020 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою, згідно п.1.1 якого відхилено пропозицію ТОВ «ФАЄР ПЕЛЛЕТ» з підстав п. 9 ч.1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пунктом 9 частини 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів).
Згідно з пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" в Єдиному державному реєстрі містяться такі відомості про юридичну особу, крім державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб, зокрема, інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім політичних партій, структурних утворень політичних партій, професійних спілок, їх об’єднань, організацій профспілок, передбачених статутом профспілок та їх об’єднань, творчих спілок, місцевих осередків творчих спілок, організацій роботодавців, їх об’єднань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником, характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься обґрунтована причина його відсутності.
Згідно з частиною першою статті 1 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" термін "кінцевий бенефіціарний власник (контролер)" вживається у значенні, наведеному в Законі України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення".
Згідно з частиною першою статті 1 Закону України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення" кінцевий бенефіціарний власник - будь-яка фізична особа, яка здійснює вирішальний вплив (контроль) на діяльність клієнта та/або фізичну особу, від імені якої проводиться фінансова операція.
Кінцевим бенефіціарним власником є:
для юридичних осіб - будь-яка фізична особа, яка здійснює вирішальний вплив на
діяльність юридичної особи (в тому числі через ланцюг контролю/володіння);
для трастів, утворених відповідно до законодавства країни їх утворення, - засновник, довірчий власник, захисник (за наявності), вигодоодержувач (вигодонабувач) або група вигодоодержувачів (вигодонабувачів), а також будь-яка інша фізична особа, яка здійснює вирішальний вплив на діяльність трасту (в тому числі через ланцюг контролю/володіння);
для інших подібних правових утворень - особа, яка має статус, еквівалентний або аналогічний особам, зазначеним для трастів.
Ознакою здійснення прямого вирішального впливу на діяльність є безпосереднє володіння фізичною особою часткою у розмірі не менше 25 відсотків статутного (складеного) капіталу або прав голосу юридичної особи.
Ознаками здійснення непрямого вирішального впливу на діяльність є принаймні володіння фізичною особою часткою у розмірі не менше 25 відсотків статутного (складеного) капіталу або прав голосу юридичної особи через пов’язаних фізичних чи юридичних осіб, трасти або інші подібні правові утворення, чи здійснення вирішального впливу шляхом реалізації права контролю, володіння, користування або розпорядження всіма активами чи їх часткою, права отримання доходів від діяльності юридичної особи, трасту або іншого подібного правового утворення, права вирішального впливу на формування складу, результати голосування органів управління, а також вчинення правочинів, які дають можливість визначати основні умови господарської діяльності юридичної особи, або діяльності трасту або іншого подібного правового утворення, приймати обов’язкові до виконання рішення, що мають вирішальний вплив на діяльність юридичної особи, трасту або іншого подібного правового утворення, незалежно від формального володіння.
При цьому кінцевим бенефіціарним власником не може бути особа, яка має формальне право на 25 чи більше відсотків статутного капіталу або прав голосу в юридичній особі, але є комерційним агентом, номінальним власником або номінальним утримувачем, або лише посередником щодо такого права.
Таким чином, зазначена вище норма стосується юридичних осіб, засновниками яких є юридичні особи.
Аналогічна позиція міститься в рішенні Постійно діючої адміністративної комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавств у сфері публічних закупівель № 17660-р/пк-пз від 18.09.2020 року.
Відповідно до інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб та громадських формувань - «Перелік засновників (учасників) юридичної особи, у тому числі частки кожного із засновників (учасників); прізвище, ім'я, по батькові за наявності), країна громадянства, місце проживання, якщо засновник – фізична особа; найменування, країна резидентства, місцезнаходження та ідентифікаційний код, якщо засновник – юридична особа:
ЦОГАН ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ, Країна громадянства: Україна, Місцезнаходження: Україна, 89210, Закарпатська обл., Перечинський р-н, село Дубриничі, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 166, Розмір внеску до статутного фонду (грн.): 1000,00
За таких умов кінцевими бенефіціарними власниками зазначеного учасника є фізичні особи, а саме – Цоган Олександр Іванович.
Крім наведеного вище, безпосередньо самим Замовником у складі тендерної документації завантажено додаток № 10 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Документальне підтвердження відсутності обставин для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених статтею 17 Закону», відповідно до п. 10 якого передбачена можливість відсутності інформації про кінцевого бенефіціарного власника учасника та надання інформації учасником про кінцевого бенефіціарного власника.
Учасником ТОВ «ФАЄР ПЕЛЛЕТ» на виконання оголошення у складі тендерної пропозиції було надано лист – гарантію про відсутність підстав для відмови Замовником Учаснику в участі в процедурі закупівлі відповідно до ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» за вих.. № 42-10 від 15.10.2020 року, у якому вказано відомості про кінцевого бенефіціарного власника учасника ТОВ «ФАЄР ПЕЛЛЕТ».
Згідно абз.3 п. 12 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», У разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої цієї статті замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію.
Отже, у разі прийняття рішення уповноваженою особою Замовника про визнання переможцем ТОВ «ФАЄР ПЕЛЛЕТ», пропозиція учасника ТОВ «УНГВАР-ЕЛЕКТРО» не підлягала розгляду.
Враховуючи наведене, Пропозиція учасника ТОВ «ФАЄР ПЕЛЛЕТ» була неправомірно відхилена Замовником з наведеної підстави.
Частиною 20 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду.
У разі неправомірної відмови у задоволенні даної скарги, рішення уповноваженої особи Замовника буде оскаржено до суду.
Таким чином, на підставі наведеного вище, ПРОШУ:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду;
2. Скасувати рішення уповноваженої особи Головного управління Державної міграційної України в Закарпатській області, оформлене протоколом № 36 від 23 жовтня 2020 року, про відхилення пропозиції учасника спрощеної закупівлі код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015 «Інші завершальні будівельні роботи(Поточний ремонт приміщень ГУДМС України в Закарпатській області, м.Ужгород,вул.Грибоєдова,12а) учасника торгів – товариство з обмеженою відповідальністю «ФАЄР ПЕЛЛЕТ».
3. Скасувати рішення уповноваженої особи Головного управління Державної міграційної України в Закарпатській області, оформлене протоколом № 36 від 23 жовтня 2020 року, про визначення переможцем спрощеної закупівлі згідно з предметом закупівлі код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015 «Інші завершальні будівельні роботи(Поточний ремонт приміщень ГУДМС України в Закарпатській області, м.Ужгород,вул.Грибоєдова,12а) учасника торгів – товариство з обмеженою відповідальністю «УНГВАР - ЕЛЕКТРО».
4. Скасувати рішення уповноваженої особи Головного управління Державної міграційної України в Закарпатській області, оформлене протоколом № 36 від 23 жовтня 2020 року, про намір укласти договір про закупівлю з переможцем спрощеної закупівлі – ТОВ «УНГВАР-ЕЛЕКТРО».
5. Визнати переможцем спрощеної закупівлі згідно з предметом закупівлі код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015 «Інші завершальні будівельні роботи(Поточний ремонт приміщень ГУДМС України в Закарпатській області, м.Ужгород,вул.Грибоєдова,12а) учасника торгів – товариство з обмеженою відповідальністю «ФАЄР ПЕЛЛЕТ».
Додатки: копія рішення Постійно діючої адміністративної комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавств у сфері публічних закупівель № 17660-р/пк-пз від 18.09.2020 року
Директор ТОВ «ФАЄР ПЕЛЛЕТ» ______________О.І.Цоган
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога (скарга).pdf 25.10.2020 13:28
- Image281020151954.pdf 28.10.2020 17:30
Дата подачі:
25.10.2020 13:28
Вирішення:
Головним управлінням Державної міграційної служби України в Закарпатській області Вашу вимогу розглянуто. За наслідками розгляду повідомляємо наступне.Статтею 19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Закон України “Про публічні закупівлі” (в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Частиною першою статті 17 Закону встановлено перелік підстав за наявності яких замовник, зокрема приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника.
Відповідно до частини одинадцятої статті 14 Закону замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону визначена найбільш економічно вигідною.
Підтвердження щодо відсутності підстави, передбаченої пунктом 9 частини першої статті 17 Закону не вимагається від учасників процедури закупівлі та перевіряється замовником самостійно під час проведення процедур закупівель. Поряд з цим згідно з частиною п’ятою статті 17 Закону замовник не вимагає від переможця процедури закупівлі документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 "Про затвердження положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних" затверджено Перелік наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних.
Отже, оскільки Законом заборонено вимагати публічну інформацію, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, документальне підтвердження щодо відсутності підстав, передбачених пунктом 9 частини першої статті 17 Закону не вимагається від переможця процедури закупівлі та перевіряється замовником самостійно під час проведення процедур закупівель.
Так, проведеною перевіркою даних, які подано ТОВ «ФАЄР ПЕЛЛЕТ», встановлено, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" , а саме відсутня інформація про кінцевого бенефіціарного власника ТОВ «ФАЄР ПЕЛЛЕТ».
Також зазначаємо, що відповідно до підпункту 18 пункту 6
розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» №361-IX від 06.12.2019 змінено перелік суб’єктів господарювання, щодо яких не вносяться до Єдиного державного реєстру відомості про кінцевого бенефіціарного власника, а положення щодо неподання інформації про кінцевого бенефіціарного власника у разі, якщо засновниками юридичної особи є виключно фізичні особи, які є кінцеві бенефіціарні власники такої юридичної особи, виключено із Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань».
Водночас повідомляємо, що до компетенції ГУДМС України в Закарпатській області не входять повноваження щодо встановлення/визначення кінцевих беніфіціарних власників юридичних осіб, а тільки проведення перевірки інформації з офіційних відкритих інформаційних джерел, зокрема через безкоштовний пошук відомостей у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань на сайті Міністерства юстиції України.
З огляду на викладене, вважаємо, що рішення про відхилення пропозиції учасника спрощеної закупівлі прийнято замовником з дотриманням законодавства, зокрема вимог пункту 9 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Додатково інформуємо, що у зв’язку з відсутністю подальшої потреби у проведенні закупівлі товарів, робіт і послуг за спрощеною закупівлею її буде відмінено у встановленому порядку
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні