• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Новорічні подарунки

Завершена

440 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 2 500.00 UAH
Період оскарження: 07.10.2020 23:01 - 19.10.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 03a48d7ecebc4d0bb744793daf115ab2
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-07-003267-b.c1
Назва: Вимога
Вимога:
Управління гуманітарного розвитку Бориспільської районної державної адміністрації Київської області(далі – Замовник) було оголошено процедуру закупівлі (відкриті торги) , ідентифікатор закупівлі UA-2020-10-07-003267-b, предмет закупівлі ДК 021:2015: 15840000-8 — Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби. Аукціон відбувся 23.10.2020 року. В торгах приймали участь 4 учасника: - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВІТ ТРЕЙДЕР" - ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ТД «СОЛОДКИЙ СВІТ» - ФОП "РЄПІК АРТЕМ ВАЛЕРІЙОВИЧ" - ФОП Сосновська-Рябуха О.В. - ТОВ РОШЕН-ТРЕЙД Єдиним критерієм вибору переможця була ціна. Думаю, нікого не здивує той факт, що не завжди замовники, проводячи закупівлі, мають на меті економію бюджетних коштів. Інколи замовники розглядають пропозиції за принципом: «якщо не має підстав для відхилення, то їх завжди можна придумати». Так і сталося. При розгляді тендерної пропозиції ПП «ТД «Солодкий Світ» тендерна комісія Управління гуманітарного розвитку Бориспільської районної державної адміністрації Київської області вказала в протоколі на відсутність, зокрема довідки в довільній формі про службових (посадових) осіб учасника, яких уповноважено представляти його інтереси, хоча така довідка подана у складі тендерної пропозиції учасника ПП «ТД «Солодкий Світ», далі тендерна комісія визнала документи, які засвідчують якість продукції «нерозбірливими для читання», хоча вони читаємі і більше того, при поставці надаються оригінали таких документів. Але найбільш образливим і обурливим є те, що тендерна комісія, не маючи відповідної компетенції та не проводячи жодних, визначених законодавством України досліджень по якості та відповідності продукту, публічно зробила висновок про «не найкращу якість» та «непристойні цукерки». Експертними організаціями, які уповноважені проводити перевірку кількості і якості товарів, є: 1. Торгово-промислова палата України (ТППУ) і її регіональні центри. 2. Державний комітет України по стандартизації, метрології та сертифікації. 3. Державний комітет Санітарно-епідеміологічного нагляду України і його регіональні центри. 4. Державний комітет у справах захисту прав споживачів. 5. Громадські установи, діяльність яких пов'язана з контролем якості. Тобто висновок про якість продукції може надати лише спеціально уповноважена експертна організація, а не декілька людей, які мають свою суб’єктивну, нічим не підтверджену думку. Згідно із статтею 201 Цивільного кодексу України особистими немайновими благами, які охороняються цивільним законодавством, є: здоров'я, життя; честь, гідність і ділова репутація. Згідно з пп.5, 6 інформаційного листа ВГС від 28.03.2007 №01-8/184 «Про деякі питання практики застосування господарськими судами законодавства про інформацію» ділову репутацію юридичної особи становить престиж її фірмового (комерційного) найменування, торговельних марок та інших належних їй нематеріальних активів серед кола споживачів її товарів та послуг. Приниженням ділової репутації суб’єкта господарювання (підприємця) є поширення в будь-якій формі неправдивих, неточних або неповних відомостей, що дискредитують спосіб ведення чи результати його господарської (підприємницької) діяльності, у зв’язку із чим знижується вартість його нематеріальних активів. В даному випадку, зробивши висновок про «не найкращу якість» продукту тендерна комісія посягнула на «ділову репутацію» виробників цукерок, поданих у тендерній пропозиції учасника ПП «ТД «Солодкий Світ», але з цим питанням будуть розбиратися спеціально уповноважені органи. В Україні, як і в усьому цивілізованому світі, існує певна процедура, через яку проходять усі виробники продукції, перш ніж ця продукція потрапляє до споживача. Це отримання різних дозволів, сертифікатів, висновків та інше. Що стосується підтвердження безпосередньо якості продукту то це: Сертифікат відповідності - це документ, який підтверджує, що якість, безпека та інші вимоги до продукції відповідають вимогам нормативних документів. Такий документ видається акредитованим органом по сертифікації на спеціальному бланку. Сертифікат відповідності дозволяє документально і від третьої сторони підтвердити якість Вашої продукції і відповідність нормативному документу. Наявність такого сертифікату часто є вимогою тендерів, магазинів, супермаркетів та інших торговельних мереж, поставок продукції як по Україні, так і в інші країни. Сертифікат якості - це документ, оформлений і виданий виробником на партію продукції, упаковану належним чином і завантажену в транспортний засіб, і який засвідчує відповідність показників якості і безпеки вимогам державних стандартів та інших нормативних документів або експортного контролю. Сертифікат якості можуть ще називати декларацією виробника, так як в цьому документі виробник сам декларує показники якості своєї продукції. Необхідність видати декларацію виробника зазвичай виникає у виробників харчової продукції, так як такий документ потрібен під кожну поставку продукції. Сертифікат якості складається на підставі протоколів випробувань. Протоколи випробувань складаються у відповідних державних випробувальних центрах за наступними напрямками: • визначення показників якості (органолептичних, фізико-хімічних); • визначення показників безпеки (вміст важких металів, таких як мідь, цинк, свинець, кадмій, ртуть, миш’як; визначення вмісту залишкових кількостей пестицидів, мікотоксинів, токсичних елементів, питомої активності радіонуклідів); • визначення мікробіологічних показників харчових продуктів, в т. ч. кулінарної продукції, напівфабрикатів, води питної; • проведення мікробіологічних випробувань при мікробіологічному контролі виробництва; • визначення кількісного та якісного вмісту генетично модифікованих організмів; • розрахунок харчової та енергетичної цінності харчових продуктів; • визначення кількісного і якісного вмісту генетично модифікованих організмів (ГМО) в харчовій продукції та продовольчій сировині. Дослідження щодо кількісного і якісного визначення вмісту ГМО в продукції проводяться згідно з міжнародними стандартами, на обладнанні відомих світових виробників, з використанням високоякісних тест систем. З метою контролю якості результатів випробувань випробувальним центром використовуються сертифіковані стандартні зразки. Тобто до моменту постачання готового продукту кінцевому споживачу підприємство-виробник продукції поетапно проходить перевірки виробництва, транспортування та якості самого продукту і тільки маючи позитивне підтвердження від спеціально уповноважених органів по усіх напрямках готових продукт відпускається до споживання. Це відбувається відповідно до законодавства, тай сам виробник зацікавлений в отриманні усіх можливих документів, які підтверджують якість та відповідність продукту нормативам. Наші партнери мають усі необхідні дозвільні документи та сертифікати видані компетентними органами, які підтверджують якість продукції і тому робити висновки, притому публічно про «не найкращу якість» це як мінімум перевищення повноважень, а як максимум «публічна образа». Враховуючи вищевикладене вимагаємо: - Об’єктивного розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «ТД «Солодкий Світ»; - Публічного спростування зазначеного в протоколі висновку про «не найкращу якість» цукерок та публічного вибачення перед виробниками продукції ; - Повідомити ПП «ТД «Солодкий Світ» у встановлені законодавством терміни про результати розгляду Вимоги та прийняті рішення.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Управління гуманітарного розвитку Бориспільської районної державної адміністрації Київської області (далі - Замовник) розглянув вимогу (скаргу) ПП «ТД» СОЛОДКИЙ СВІТ», яка подана 05.11.2020 року та вважає, що вимога не підлягає задоволенню з нижченаведених підстав. 1. Щодо посилання у скарзі про надання довідки в довільній формі про службових (посадових) осіб учасника, яких уповноважено представляти його інтереси Зазначене спростовується наступним: Відповідно до п. 3 «Інша інформація» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, вимагалася інформація (довідка, складена учасником в довільній формі) про службових (посадових) осіб учасника, яких уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі -підприємців). Вивчивши тендерну пропозицію, учасник ПП «ТД» СОЛОДКИЙ СВІТ» надав документ, що підтверджує повноваження уповноваженої особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів (тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та договору за результатами проведення процедури закупівлі) відповідно до п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», але цей документ не відноситься до довідки про службових (посадових) осіб учасника, яких уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, яку Замовник вважав за необхідне передбачити. Отже, в цій частині тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам Замовника. 2. Щодо посилання у скарзі документів, які засвідчують якість продукції «нерозбірливими для читання» Відповідно до п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної пропозиції Замовника, зазначено, що всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів у форматі PDF (Portable Document Format) або електронних документів в електронну систему закупівель. Скановані в PDF документи, які подаються у складі тендерної пропозиції, не повинні містити різні накладання, малюнки (наприклад, накладених підписі, печаток). Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання). Вивчивши тендерну пропозицію, учасник розмістив в електронну систему закупівель декларації виробників/посвідчення про якість, більшість з яких дійсно є нерозбірливими для читання. Отже, тендерний комітет прийняв рішення відхилити тендерну пропозицію учасника ПП «ТД» СОЛОДКИЙ СВІТ» відповідно до частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (iз змінами) – учасник процедури закупівлі: «не відповідає встановленим абзацом першим частини 3 статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства». Також, управління гуманітарного розвитку Бориспільської районної державної адміністрації Київської області спростовує зазначеного в протоколі висновку про «не найкращу якість» та «непристойні цукерки». Тому, Замовник просить вибачення перед учасником ПП «ТД» СОЛОДКИЙ СВІТ» та перед виробниками продукції.
Статус вимоги: Не задоволено