-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (код ДК 021:2015)-90520000-8
Завершена
99 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 990.00 UAH
мін. крок: 1% або 990.00 UAH
Період оскарження:
07.10.2020 18:56 - 13.10.2020 11:00
Вимога
Відхилено
Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме: періодичність вивозу відходів – щоденно.
Номер:
e5d084327f7d42c7ad4ae8f3b47ef39b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-07-011163-a.a2
Назва:
Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме: періодичність вивозу відходів – щоденно.
Вимога:
1.Найменування Замовника: Центральний госпіталь Міністерства внутрішніх справ України, 04116, м. Київ, Шевченківський район, вул. Бердичівська, б.1, Код ЄДРПОУ 08735882,
2.Номер закупівлі: UA-2020-10-07-011163-a, : Послуги у сфері поводження з медичними відходами (Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, код ДК 021:2015: 90520000-8).
3.Підстави подання вимоги: встановлення Замовником дискримінаційної вимоги до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме: періодичність вивозу відходів – щоденно.
4.Обгрунтування вимоги:
Замовник, Центральний госпіталь Міністерства внутрішніх справ України, код ЄДРПОУ 08735882 (надалі-Замовник) оголосив в електронній системі «Прозорро» про проведення закупівлі UA-2020-10-07-011163-a за процедурою проведення спрощена закупівля. Порядок проведення спрощеної закупівлі регулюється статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон).
У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
Додатком № 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель «Вимоги щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі (послуг)» зазначено найменування відходів та їх кількість, а саме:
1. Перелік та кількість відходів щодо яких Учасник має надати послуги:
№ п/п Найменування відходів Одиниця виміру Орієнтовна кількість відходів, тиждень Орієнтовна кількість відходів, до кінця 2020 року
1. Клінічні та подібні їм відходи (голки, шприці, пластик, системи тощо) кг 105 1260
2. Клінічні та подібні їм відходи (вата, бинти, перев’язувальні матеріали) кг 980 11760
Очікувана вартість закупівлі 99 000,00 грн. з ПДВ
2. Вимоги до предмету закупівлі (послуги):
Учасник бере на себе зобов’язання своєчасно вивозити накопичувані Замовником відходи для їх утилізації (видалення/знищення). Періодичність вивозу відходів – щоденно. Відходи, що є предметом закупівлі, передаються від Замовника до Виконавця згідно з актом прийому – передачі. Виконавець надає Замовнику акт про утилізацію відходів, що є предметом закупівлі.
Зазначена вимога Замовника про вивіз накопичувальних відходів не рідше 5 разів на тиждень є необґрунтованою, оскільки нормативно-правовою базою щодо поводження з медичними відходами є Наказ МОЗ №325 від 08.06.2015р. «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами», яким визначено вимоги до зберігання та поводження з небезпечними медичними відходами, яких Замовник повинен дотримуватись, та Закон України «Про відходи». Зазначаємо, що не існує нормативно-правового документу, який би обґрунтовував вимогу нагальної потреби видалення відходів 5 разів на тиждень, яка, вбачається, навмисно прописана Замовником для звуження кола учасників та формальної причини для відхилення неугодних учасників.
Інформуємо Вас, що небезпечні клінічні відходи не продукуються в такій кількості навіть великими медичними закладами, щоб виникала нагальна потреба вивозу 5 разів на тиждень. Вивіз відходів здійснюється згідно погодженого з Замовником графіку (орієнтовно декілька разів на місяць) і ніяких нагальних потреб не виникає у медичних закладів на всій території України.
Строк виконання послуг відповідно ТД до 25 грудня 2020 року. Кількість відходів становить 13020 кг. Тобто по 333 кг в день (в розрахунок беремо 39 робочих дні з 01.11.2020 по 25.12.2020 р.) Відповідно, немає жодної нагальної потреби кожен день вивозити по 333 кг відходів.
Державними санітарно-протиепідемічними правилами і нормами щодо поводження з медичними відходами встановлені вимоги до приміщень прийому та тимчасового зберігання відходів, що надходять, приміщення обробки відходів, обладнане установками для знезараження відходів категорії В, приміщення мийки та дезінфекції.
В ч.9 Р V Наказу МОЗ № 325 зазначено: Медичні відходи категорії В, отримані з клінічних підрозділів, збирають у контейнери, які переміщують до приміщення для збирання відходів або до приміщення для тимчасового зберігання відходів.
В даних діях Замовника вбачається порушення основних принципів закупівель, які визначені ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вимагаємо: Для забезпечення дотримання основних принципів закупівель, викласти вимогу у пункті 2 Додатку 1 Оголошення в наступній редакції:
Учасник бере на себе зобов’язання своєчасно вивозити накопичувані відходи для їх утилізації (видалення/знищення) за заявкою від Замовника. Відходи, що є предметом закупівлі, передаються від Замовника до Виконавця згідно з актом прийому – передачі. Виконавець надає Замовнику акт про утилізацію відходів, що є предметом закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога_умови закупівлі_вивіз відходів_Центральний госпіталь МВС.pdf 12.10.2020 13:01
Дата подачі:
12.10.2020 13:01
Вирішення:
Шановний учаснику!
Відповідно до ч. 1. ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі" технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Тобто, Замовник, в оголошенні та додатку до нього в спрощеній процедурі UA-2020-10-07-011163-a вказав саме ті вимоги, які є актуальними на даний час для Замовника. Також Учасник наголошує, що вимога щодо вивозу накопичувальних відходів не рідше 5 разів на тиждень не встановлено нормативно-правовою базою. Тобто така вимога не є порушенням закону, а є лише потребою Замовника, а тому ніяк не може розцінюватися як дискримінаційна умова та намір обмежити коло учасників.
Окрім того, звертаємо увагу на те, що зроблений Вами розрахунок вивозу медичних відходів та вимога внести зміни в графік вивозу таких відходів є прямим втручанням в діяльність Замовника як закладу охорони здоров я та втручанням в господарську діяльність в цілому, що є неприпустимим.
Зважаючи на вищевикладене, порушень під час проведення спрощеної закупівлі в частині встановлення вимог до учасників та наявність дискримінаційних умов учасників не вбачається, тому Ваша вимога не може бути задоволена.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
встановлення Замовником аномально низької очікуваної вартості на предмет закупівлі.
Номер:
e9b1a66fef4348a1becaaed5498c6c81
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-07-011163-a.a1
Назва:
встановлення Замовником аномально низької очікуваної вартості на предмет закупівлі.
Вимога:
1.Найменування Замовника: Центральний госпіталь Міністерства внутрішніх справ України, 04116, м. Київ, Шевченківський район, вул. Бердичівська, б.1, Код ЄДРПОУ 08735882,
2.Номер закупівлі: UA-2020-10-07-011163-a, : Послуги у сфері поводження з медичними відходами (Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, код ДК 021:2015: 90520000-8)
3.Підстави подання вимоги: встановлення Замовником аномально низької очікуваної вартості на предмет закупівлі.
4.Обгрунтування вимоги:
Замовник, Центральний госпіталь Міністерства внутрішніх справ України, код ЄДРПОУ 08735882 (надалі-Замовник) оголосив в електронній системі «Прозорро» про проведення закупівлі UA-2020-10-07-011163-a за процедурою проведення спрощена закупівля. Порядок проведення спрощеної закупівлі регулюється статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон).
У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
Додатком № 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель «Вимоги щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі (послуг)» зазначено найменування відходів та їх кількість, а саме:
1. Перелік та кількість відходів щодо яких Учасник має надати послуги:
№ п/п Найменування відходів Одиниця виміру Орієнтовна кількість відходів, тиждень Орієнтовна кількість відходів, до кінця 2020 року
1. Клінічні та подібні їм відходи (голки, шприці, пластик, системи тощо) кг 105 1260
2. Клінічні та подібні їм відходи (вата, бинти, перев’язувальні матеріали) кг 980 11760
Очікувана вартість закупівлі 99 000,00 грн. з ПДВ
Заявлена очікувана вартість предмета закупівлі на таку кількість медичних відходів (Клінічні та подібні їм відходи), а саме: 7,60 грн. з ПДВ за 1 кг, не відповідає навіть собівартості надання послуг з вивезення епідемічно небезпечних відходів категорії В, що утворились в процесі медичної діяльності, до місць переробки, утилізації і знищення з місць тимчасового зберігання відходів у цілому.
Вартість послуг у сфері поводження з медичними відходами коливається в межах 12,00-60,00 грн./кг з урахуванням ПДВ Великий діапазон цін спричинений тим, що вартість послуг напряму залежить від цілого ряду факторів (різновид медичних відходів, регулярність вивезення, вартість пакувальної тари, транспортна складова (відстань до підприємства з утилізації, вид ТЗ, вартість палива та ін.))
Як висновок, зазначена замовником очікувана вартість предмета закупівлі на кількість яка зазначена ТД є менше ринкової вартості послуг у сфері поводження з небезпечними відходами.
Вимагаємо провести моніторинг цін та привести очікувану вартість закупівлі у відповідність до ринкових показників цін на зазначені послуги.
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
12.10.2020 11:29
Вирішення:
Шановний учаснику!
Відповідно до абз. 3, ч. 1, ст.1. Закону України "Про публічні закупівлі", аномально низька ціна тендерної пропозиції (далі - аномально низька ціна) - ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота).
Тобто, аномально низька ціна визначається лише в конкурентних процедурах закупівлі. Тобто не розповсюджується на спрощені закупівлі, так як спрощена закупівля, згідно з Законом, не є процедурою закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, Ваша вимога є недоречною щодо процедури спрощеної закупівлі UA-2020-10-07-011163-a та не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено