-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт–благоустрій території Аулівського опорного закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Аулівської селищної ради, що знаходиться за адресою: вул.: Пушкіна, 8, смт. Аули, Криничанського району, Дніпропетровської області (встановлення огорожі)»
Завершена
195 206.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 976.03 UAH
мін. крок: 0.5% або 976.03 UAH
Період оскарження:
07.10.2020 17:11 - 13.10.2020 07:00
Вимога
Відхилено
Неправомірне та необґрутоване відхилення пропозиції учасника-переможця
Номер:
ed36ee79eb9847ef9d5dee31b6bc2b36
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-07-010558-a.a2
Назва:
Неправомірне та необґрутоване відхилення пропозиції учасника-переможця
Вимога:
СКАРГА НА РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ ЗАМОВНИКА
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Відділом освіти, культури, молоді та спорту Аулівської селищної ради, 7 жовтня 2020 року було оголошено закупівлю "Капітальний ремонт–благоустрій території Аулівського опорного закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Аулівської селищної ради, що знаходиться за адресою: вул.: Пушкіна, 8, смт. Аули, Криничанського району, Дніпропетровської області (встановлення огорожі)" 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, ID e2dd3dbb9af34343b45bc76b6d5f9d31, ідентифікатор закупівлі: UA-2020-10-07-010558-a.
Товариство з обмеженою відповідальністю "СК БУДМІКС" (надалі – Підприємство) фактично дізналося про проведення закупівлі 15 жовтня 2020 року та виявило бажання прийняти участь у закупівлі і мало змогу виконати роботи з капітального ремонту–благоустрою території Аулівського опорного закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Аулівської селищної ради, що знаходиться за адресою: вул.: Пушкіна, 8, смт. Аули, Криничанського району, Дніпропетровської області (встановлення огорожі), згідно Технічного завдання замовника. 16 жовтня 2020 року Підприємство подало свою тендерну пропозицію відповідно до умов Тендерної документації замовника.
Відповідно до протоколу розкриття від 19 жовтня 2020 року в електронному аукціоні взяли участь 5 учасників.
Очікувана вартість закупівлі становила 195 206,00 грн. ТОВ "СК БУДМІКС" стало переможцем електронного аукціону і зробило пропозицію, яка дозволила значно зекономити кошти замовника, а саме це сума - 70 206,00 грн. Пропозиція ТОВ "СК БУДМІКС" також значно менша ніж у наступного учасника ТОВ "БУДАЛЬТЕРНАТИВА-КМ" і дозволяє замовнику зекономити 37 900,00 грн.
Звертаємо вашу увагу, що 21 жовтня 2020 року о 12:02 годині дня в електронній системі публічних закупівель ProZorro, Відділом освіти, культури, молоді та спорту Аулівської селищної ради було опубліковано Протокол №25 від 21.10.2020 року про дискваліфікацію ТОВ "СК БУДМІКС" (доступно за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-10-07-010558-a), який містить 2 підстави для відхилення пропозиції Підприємства з яким Підприємство категорично не погоджується і вважає рішення про відхилення ТОВ "СК БУДМІКС" неправомірним та безпідставним.
Безпосередньо в Протоколі №25 від 21.10.2020 року щодо прийняття рішення повноваженою особою Вовк Катериною Валеріївною зазначено наступне:
«Керуючись вимогами статті 11 та 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положенням про уповноважену особу, що затверджене наказом відділу освіти, культури, молоді та спорту Аулівської селищної ради від 21.04.2020 №28-к-т/р, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у випадках, передбачених пунктами 1, 2 частини 1 статті 31 Закону.
В зв’язку з необхідністю відхилення тендерної пропозиції, поданої на участь у спрощеній закупівлі (иА-2020-10-07-010558-а)
ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА):
1. Відхилити тендерну пропозицію учасника спрощеної закупівлі (UА-2020-10-07-010558-а) - Товариство з обмеженою відповідальністю «СК БУДМІКС» з наступних підстав:
1) Відповідно Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» - Учасник для участі в електронних торгах не надав наступні документи, а саме: ліцензію на виконання робіт, чинну на момент граничного терміну подання пропозицій. Для Замовника наявність ліцензії являється пріоритетним критерієм. Учасником надано лист-пояснення від 16.10.2020 року №3 щодо відсутності ліцензії, але під час періоду уточнень інформації про закупівлю щодо внесення змін до документації - від учасників не надходило питань та вимог, тобто учасники були згодні з усіма умовами тендерної документації.
2) Відповідно п.8 Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження», Учасник не всі документи надав з печаткою та підписом керівника.
2. Оприлюднити в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня ухвалення цього рішення інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника з урахуванням статті 10 та частини 2 статті 31 Закону».
По-перше: Підприємство не надало ліцензію на виконання робіт, оскільки 18.03.2020 року в Україні на законодавчому рівні офіційно скасовані порядки ліцензування у сфері архітектури та будівництва, а ТОВ "СК БУДМІКС" було зареєстровано 23.06.2020 року, тобто після скасування порядку видачі ліцензій у сфері архітектури та будівництва, а тому не могло і не повинно було отримувати будівельну ліцензію, а замовник не мав законних підстав вимагати надання будівельної ліцензії від учасників закупівлі.
Роз’яснення: 18.03.2020 року набрали чинності дві Постанови КМУ від 13.03.2020 року №218 "Про ліквідацію Державної архітектурно-будівельної інспекції та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України" та №219 "Про оптимізацію органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду". Згідно з Постановою КМУ №218 ліквідовано Державну архітектурно-будівельну інспекцію (ДАБІ).
з 18.03.2020 року зупинено дію постанови Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 року №553 "Про затвердження Порядку здійснення державного архітектурно-будівельного контролю". Вказаною Постановою КМУ скасовано порядки ліцензування в сфері архітектури та будівництва, а саме визнано такими, що втратили чинність:
1. Постанова КМУ від 5 грудня 2007 року №1396 "Про ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури";
2. Постанова КМУ від 22 жовтня 2008 р. № 941 "Про внесення змін до Порядку ліцензування певних видів господарської діяльності у будівництві";
3. Постанова КМУ від 30 березня 2016 р. № 256 "Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками)", та ще низку Постанов Кабінету Міністрів України, які регулювали питання ліцензування у сфері архітектури та будівництва.
Таким чином, з 18.03.2020 року видача в Україні нових ліцензій у сфері архітектури та будівництва стала неможливою.
Наголошуємо, що згідно із ч.11, ст. 26 ЗУ "Про публічні закупівлі" документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Підприємство виконало вимогу ЗУ "Про публічні закупівлі" та надало замовнику в складі своєї тендерної пропозиції Лист-пояснення від 16.10.2020 року №3 з обгрунтеванням щодо відсутності ліцензії з посиланням на відповідні норми чинного законодавства України.
По-друге: замовник зазначив, що учасник не всі документи надав з печаткою та підписом керівника, що є недостовірною інформацією з боку замовника.
Підприємство наголошує, що документи, які вимагалися замовником в Додатку №3 Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження надані ТОВ "СК БУДМІКС" в повному обсязі та завірені належним чином (мають печатку і підпис керівника). Інформацію можна перевірити в розділі "Кваліфікація учасників" на офіційному веб-сайті системи публічних закупівель ProZorro, за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-10-07-010558-a.
Метою Закону України "Про публічні закупівлі" є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Так, відповідно до статті 5 ЗУ "Про публічні закупівлі" закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовник вимагаючи у учасників надання в складі своєї тендерної пропозиції документів отримання яких є неможливим, оскільки видача таких документів скасована в Україні відповідно до чинного законодавства ще з 18 березня 2020 року обмежує добросовісну конкуренцію чим порушує законодавство у сфері публічних закупівель.
Частина 11 статті 26 ЗУ "Про публічні закупівлі" вказує, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Отже, дії уповноваженої особи, що здійснювала оцінку тендерної пропозиції ТОВ "СК БУДМІКС", очевидне порушення законодавства у сфері публічних закупівель, прискіпливе та непрофесійне ставлення до Підприємства, як до переможця тендеру, свідчить про корупційні прояви та некомпетентність уповноваженої особи.
Зіштовхнувшись з імовірними зловживаннями на тендері та з метою захисту своїх прав Підприємство має намір надіслати звернення про порушення в публічних закупівлях безпосередньо в Державну аудиторську службу України для проведення незалежного моніторингу та встановлення факту порушення.
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу на дії уповноваженої особи замовника до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень з боку уповноваженої особи замовника процедури закупівлі: UA-2020-10-07-010558-a.
3. Зобов’язати уповноважену особу скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ "СК БУДМІКС".
4. Прийняти рішення про визначення ТОВ "СК БУДМІКС" переможцем процедури закупівлі: UA-2020-10-07-010558-a.
5. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
6. Провести внутрішню кадрову перевірку, на предмет корупційних зловживань з боку уповноваженої особи замовника.
Пов'язані документи:
Замовник
- Лист-відповідь.pdf 23.10.2020 18:09
Дата подачі:
22.10.2020 22:26
Вирішення:
Уповноваженою особою Замовника відділу освіти, культури, молоді та спорту Аулівської селищної ради ретельно розглянута вимога (скарга) (UA-2020-10-07-010558-a.a2) ТОВ «СК БУДМІКС» щодо закупівлі «Капітальний ремонт–благоустрій території Аулівського опорного закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Аулівської селищної ради, що знаходиться за адресою: вул.: Пушкіна, 8, смт. Аули, Криничанського району, Дніпропетровської області (встановлення огорожі)» за номером UA-2020-10-07-010558-a.
За результатами розгляду вирішено про її відхилення виходячи з наступного, у розрізі заявлених підстав невідповідності.
1. ТОВ «СК БУДМІКС» у вимозі (скарзі) зазначає про те, що про проведення даної закупівлі фактично дізналося 15 жовтня 2020 року. Дану закупівлю Замовником розміщено в системі електронних закупівель 7 жовтня 2020 року, відповідно ч.7 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Період уточнень по даній закупівлі був з 7 жовтня до 13 жовтня 2020 року, під час періоду уточнень інформації про закупівлю щодо внесення змін до документації - від учасників не надходило питань та вимог, тобто учасники були згодні з усіма умовами документації Замовника. Про те, що Учасник ТОВ «СК БУДМІКС» фактично дізнався про проведення закупівлі 15 жовтня 2020 року ніяк не впливає на проведення закупівлі та на рішення уповноваженої особи про відхилення пропозиції ТОВ «СК БУДМІКС» (Протокол №25 від 21.10.2020 року).
2. Згідно вимог ч.1 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» і відповідно до розділу 4 п. 1 Документації «Оцінка пропозиції» проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв та методика оцінки пропозиції, зазначених Замовником у документації спрощеної закупівлі та шляхом застосування електронного аукціону.
Визначення найбільш економічно вигідної пропозиції здійснюється на основі єдиного критерію є «ціна з ПДВ». Дійсно, електронна система по цьому критерію визначила переможцем ТОВ «СК БУДМІКС». Але крім цього критерію є і інші умови відбору переможця, які були викладені у документації спрощеної закупівлі.
Пропозицію учасника спрощеної закупівлі (UA-2020-10-07-010558-a) – Товариство з обмеженою відповідальністю «СК БУДМІКС» відхилено з наступних підстав:
1) Відповідно Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» - Учасник для участі в електронних торгах не надав наступні документи, а саме: ліцензію на виконання робіт, чинну на момент граничного терміну подання пропозицій.
2) Якщо розглядати лист-пояснення ТОВ «СК БУДМІКС» від 16.10.2020 року №3 щодо відсутності ліцензії , а саме: що з 18.03.2020 Постановою Кабінету Міністрів України № 219 скасовано порядок ліцензування у сфері архітектури та будівництва й виключено Держархбудінспекцію з переліку органів ліцензування, то згідно з реформою у сфері містобудування видачу ліцензій скасовано взагалі, водночас запроваджено сертифікати Відповідального виконавця робіт (Виконроба). Згадувані сертифікати в майбутньому видаватиме Мінрегіон, проте наразі порядок їхнього отримання не затверджено. Зважаючи на вказане, починаючи з 18.03.2020 нові компанії-забудовники не можуть отримати ліцензії у сфері архітектури та будівництва, оскільки їхня видача фактично не відбувається. Тому нині здійснювати діяльність у сфері будівництва можуть лише ті, хто отримав ліцензію при діяльності ДАБІ. Для Замовника наявність ліцензії являється пріоритетним критерієм.
3) Відповідно п.8 Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження», Учасник не всі документи надав з печаткою та підписом керівника Статут, Витяг з ЄДРПОУ, в проекті Договору відсутні підписи.
4) Наданий документ «Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» має виправлення чи навмисне не ознайомлення з особою, яка надала запит (Незазначено прізвище особи).
Уповноважена особа відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» має за мету прозорого здійснення закупівель, запобігання проявам корупції, відповідність розвитку добросовісної конкуренції.
Враховуючи викладене вище, ТОВ «СК БУДМІКС» безпідставно та неправомірно звинувачує уповноважену особу в проявах корупції, непрофесійне ставлення до учасника та некомпетентність. Дана вимога ТОВ «СК БУДМІКС» не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
СКАРГА на рішення уповноваженої особи замовника
Номер:
0e0638acd8dd4f46bf28e6215f018b6d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-07-010558-a.a1
Назва:
СКАРГА на рішення уповноваженої особи замовника
Вимога:
СКАРГА НА РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ ЗАМОВНИКА
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Відділом освіти, культури, молоді та спорту Аулівської селищної ради, 7 жовтня 2020 року було оголошено закупівлю "Капітальний ремонт–благоустрій території Аулівського опорного закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Аулівської селищної ради, що знаходиться за адресою: вул.: Пушкіна, 8, смт. Аули, Криничанського району, Дніпропетровської області (встановлення огорожі)" 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, ID e2dd3dbb9af34343b45bc76b6d5f9d31, ідентифікатор закупівлі: UA-2020-10-07-010558-a.
Товариство з обмеженою відповідальністю "СК БУДМІКС" (надалі – Підприємство) фактично дізналося про проведення закупівлі 15 жовтня 2020 року та виявило бажання прийняти участь у закупівлі і мало змогу виконати роботи з капітального ремонту–благоустрою території Аулівського опорного закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Аулівської селищної ради, що знаходиться за адресою: вул.: Пушкіна, 8, смт. Аули, Криничанського району, Дніпропетровської області (встановлення огорожі), згідно Технічного завдання замовника. 16 жовтня 2020 року Підприємство подало свою тендерну пропозицію відповідно до умов Тендерної документації замовника.
Відповідно до протоколу розкриття від 19 жовтня 2020 року в електронному аукціоні взяли участь 5 учасників.
Очікувана вартість закупівлі становила 195 206,00 грн. ТОВ "СК БУДМІКС" стало переможцем електронного аукціону і зробило пропозицію, яка дозволила значно зекономити кошти замовника, а саме це сума - 70 206,00 грн. Пропозиція ТОВ "СК БУДМІКС" також значно менша ніж у наступного учасника ТОВ "БУДАЛЬТЕРНАТИВА-КМ" і дозволяє замовнику зекономити 37 900,00 грн.
Звертаємо вашу увагу, що 21 жовтня 2020 року о 12:02 годині дня в електронній системі публічних закупівель ProZorro, Відділом освіти, культури, молоді та спорту Аулівської селищної ради було опубліковано Протокол №25 від 21.10.2020 року про дискваліфікацію ТОВ "СК БУДМІКС" (доступно за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-10-07-010558-a), який містить 2 підстави для відхилення пропозиції Підприємства з яким Підприємство категорично не погоджується і вважає рішення про відхилення ТОВ "СК БУДМІКС" неправомірним та безпідставним.
Безпосередньо в Протоколі №25 від 21.10.2020 року щодо прийняття рішення повноваженою особою Вовк Катериною Валеріївною зазначено наступне:
«Керуючись вимогами статті 11 та 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положенням про уповноважену особу, що затверджене наказом відділу освіти, культури, молоді та спорту Аулівської селищної ради від 21.04.2020 №28-к-т/р, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у випадках, передбачених пунктами 1, 2 частини 1 статті 31 Закону.
В зв’язку з необхідністю відхилення тендерної пропозиції, поданої на участь у спрощеній закупівлі (иА-2020-10-07-010558-а)
ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА):
1. Відхилити тендерну пропозицію учасника спрощеної закупівлі (UА-2020-10-07-010558-а) - Товариство з обмеженою відповідальністю «СК БУДМІКС» з наступних підстав:
1) Відповідно Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» - Учасник для участі в електронних торгах не надав наступні документи, а саме: ліцензію на виконання робіт, чинну на момент граничного терміну подання пропозицій. Для Замовника наявність ліцензії являється пріоритетним критерієм. Учасником надано лист-пояснення від 16.10.2020 року №3 щодо відсутності ліцензії, але під час періоду уточнень інформації про закупівлю щодо внесення змін до документації - від учасників не надходило питань та вимог, тобто учасники були згодні з усіма умовами тендерної документації.
2) Відповідно п.8 Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження», Учасник не всі документи надав з печаткою та підписом керівника.
2. Оприлюднити в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня ухвалення цього рішення інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника з урахуванням статті 10 та частини 2 статті 31 Закону».
По-перше: Підприємство не надало ліцензію на виконання робіт, оскільки 18.03.2020 року в Україні на законодавчому рівні офіційно скасовані порядки ліцензування у сфері архітектури та будівництва, а ТОВ "СК БУДМІКС" було зареєстровано 23.06.2020 року, тобто після скасування порядку видачі ліцензій у сфері архітектури та будівництва, а тому не могло і не повинно було отримувати будівельну ліцензію, а замовник не мав законних підстав вимагати надання будівельної ліцензії від учасників закупівлі.
Роз’яснення: 18.03.2020 року набрали чинності дві Постанови КМУ від 13.03.2020 року №218 "Про ліквідацію Державної архітектурно-будівельної інспекції та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України" та №219 "Про оптимізацію органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду". Згідно з Постановою КМУ №218 ліквідовано Державну архітектурно-будівельну інспекцію (ДАБІ).
з 18.03.2020 року зупинено дію постанови Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 року №553 "Про затвердження Порядку здійснення державного архітектурно-будівельного контролю". Вказаною Постановою КМУ скасовано порядки ліцензування в сфері архітектури та будівництва, а саме визнано такими, що втратили чинність:
1. Постанова КМУ від 5 грудня 2007 року №1396 "Про ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури";
2. Постанова КМУ від 22 жовтня 2008 р. № 941 "Про внесення змін до Порядку ліцензування певних видів господарської діяльності у будівництві";
3. Постанова КМУ від 30 березня 2016 р. № 256 "Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками)", та ще низку Постанов Кабінету Міністрів України, які регулювали питання ліцензування у сфері архітектури та будівництва.
Таким чином, з 18.03.2020 року видача в Україні нових ліцензій у сфері архітектури та будівництва стала неможливою.
Наголошуємо, що згідно із ч.11, ст. 26 ЗУ "Про публічні закупівлі" документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Підприємство виконало вимогу ЗУ "Про публічні закупівлі" та надало замовнику в складі своєї тендерної пропозиції Лист-пояснення від 16.10.2020 року №3 з обгрунтеванням щодо відсутності ліцензії з посиланням на відповідні норми чинного законодавства України.
По-друге: замовник зазначив, що учасник не всі документи надав з печаткою та підписом керівника, що є недостовірною інформацією з боку замовника.
Підприємство наголошує, що документи, які вимагалися замовником в Додатку №3 Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження надані ТОВ "СК БУДМІКС" в повному обсязі та завірені належним чином (мають печатку і підпис керівника). Інформацію можна перевірити в розділі "Кваліфікація учасників" на офіційному веб-сайті системи публічних закупівель ProZorro, за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-10-07-010558-a.
Метою Закону України "Про публічні закупівлі" є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Так, відповідно до статті 5 ЗУ "Про публічні закупівлі" закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовник вимагаючи у учасників надання в складі своєї тендерної пропозиції документів отримання яких є неможливим, оскільки видача таких документів скасована в Україні відповідно до чинного законодавства ще з 18 березня 2020 року обмежує добросовісну конкуренцію чим порушує законодавство у сфері публічних закупівель.
Частина 11 статті 26 ЗУ "Про публічні закупівлі" вказує, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Отже, дії уповноваженої особи, що здійснювала оцінку тендерної пропозиції ТОВ "СК БУДМІКС", очевидне порушення законодавства у сфері публічних закупівель, прискіпливе та непрофесійне ставлення до Підприємства, як до переможця тендеру, свідчить про корупційні прояви та некомпетентність уповноваженої особи.
Зіштовхнувшись з імовірними зловживаннями на тендері та з метою захисту своїх прав Підприємство має намір надіслати звернення про порушення в публічних закупівлях безпосередньо в Державну аудиторську службу України для проведення незалежного моніторингу та встановлення факту порушення.
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу на дії уповноваженої особи замовника до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень з боку уповноваженої особи замовника процедури закупівлі: UA-2020-10-07-010558-a.
3. Зобов’язати уповноважену особу скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ "СК БУДМІКС".
4. Прийняти рішення про визначення ПП "Колісніченко" переможцем процедури закупівлі: UA-2020-10-07-010558-a.
5. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
6. Провести внутрішню кадрову перевірку, на предмет корупційних зловживань з боку уповноваженої особи замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.10.2020 17:10
Опис причини скасування:
Помилка у реквізитах учасника.
Дата скасування:
22.10.2020 22:20