-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Нафта і дистиляти (Дизельне паливо)
Торги відмінено
3 954 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 774.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 19 774.50 UAH
Період оскарження:
07.10.2020 16:34 - 19.10.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
Оскарження неправомірних рішень Замовника
Номер:
d26aef13cdc74ade9148524c4bc0da5a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-07-005333-c.b3
Назва:
Оскарження неправомірних рішень Замовника
Скарга:
Оскарження неправомірних рішень Замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.docx 17.12.2020 14:38
- Скарга.docx.p7s 17.12.2020 14:38
- Скарга.pdf 17.12.2020 14:38
- Скарга.pdf.p7s 17.12.2020 14:38
- рішення від 21.12.2020 № 23492 + лист замовнику.pdf 21.12.2020 16:14
- інформація про резулятивну частину рішення від 04.01.2021 № 29.pdf 05.01.2021 17:41
- рішення від 04.01.2021 № 29.pdf 11.01.2021 18:33
- Відповідь в антимонопольний.docx 28.12.2020 08:49
- Відповідь на скаргу_pdf.pdf 28.12.2020 08:49
- Key-6.dat 28.12.2020 08:49
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.12.2020 15:34
Дата розгляду скарги:
04.01.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.12.2020 16:14
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
11.01.2021 18:33
Дата виконання рішення Замовником:
12.01.2021 13:29
Коментар замовника щодо усунення порушень:
усунуто відповідно до рішення
Скарга
Виконана замовником
Неправомірна дискваліфікація ТОВ "АВАНГАРД ОІЛ ГРУП"
Номер:
bb9eb039f15f44d7a98ee6a46ae6eae1
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-07-005333-c.c2
Назва:
Неправомірна дискваліфікація ТОВ "АВАНГАРД ОІЛ ГРУП"
Скарга:
1. Згідно протоколу засідання тендерного комітету №29/10/1 від 29 жовтня 2020 року тендерним комітетом було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АВАНГАРД ОІЛ ГРУП» та оприлюднено в системі електронних закупівель ProZorro 29 жовтня 2020 року о 15:39.
ТОВ «АВАНГАРД ОІЛ ГРУП» вважає, що рішення було прийнято з порушенням законодавчих вимог проведення процедури публічних закупівель та не погоджується з прийнятим рішенням
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА соломянский елуаш UA-2020-10-07-005333-c.pdf 05.11.2020 13:32
- СКАРГА соломянский елуаш UA-2020-10-07-005333-c.docx 06.11.2020 12:48
- СКАРГА соломянский елуаш UA-2020-10-07-005333-c.pdf.p7s 06.11.2020 16:10
- рішення від 09.11.2020 №20720+лист замовнику.pdf 10.11.2020 00:25
- інформація про перенесення розгляду скарги від 17.11.2020 №18186.pdf 18.11.2020 00:45
- інформація про перенесення розгляду скарги №18747.pdf 30.11.2020 11:15
- Інформація_про_резолютивну_частину_рішення_від_01_12_2020_№22254.pdf 02.12.2020 14:29
- рішення від 01.12.2020 №22254.pdf 04.12.2020 19:06
- На скаргу Авангард Оіл груп.pdf 13.11.2020 15:36
- На скаргу.docx 13.11.2020 15:37
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.11.2020 17:44
Дата розгляду скарги:
17.11.2020 17:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
10.11.2020 00:26
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
04.12.2020 19:06
Дата виконання рішення Замовником:
07.12.2020 16:02
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 01.12.2020р. №22254-р/пк-пз:
- скасовано рішення ТК від 30.10.2020р. №30/10/1 про визначення ТОВ «БРИСТОН» переможцем закупівлі ДК 021:2015 – 09130000-9: Нафта і дистиляти (Дизельне паливо), оголошення № UA-2020-10-07-005333-с
- скасовано рішення ТК від 29.10.2020р. №29/10/1 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АВАНГАРД ОІЛ ГРУП» по закупівлі ДК 021:2015 – 09130000-9: Нафта і дистиляти (Дизельне паливо), оголошення № UA-2020-10-07-005333-с
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні умови Тендерної документації
Номер:
389c71aacaf644f6b8e7a1bd2ff250fb
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-07-005333-c.a1
Назва:
Дискримінаційні умови Тендерної документації
Вимога:
Згідно Додатку 2 Тендерної документації Замовника учасник повинен надати довідку в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для постачання товару, що є предметом закупівлі (зазначити наявність складу для зберігання нафтопродуктів у Київській області (вказати адресу); транспорту для перевезення палива - кількість, назва (марка та тип), об’єму/ємності).
Підстава використання вказаних об’єктів: власне, орендоване або таке, що використовується на інших законних підставах.
Кількість транспортних засобів – не менше трьох.
На підтвердження інформації, зазначеної у довідці для кожного вказаного об’єкту - копія свідоцтва на право власності або відповідного договору.
Вимога щодо наявності складу для зберігання нафтопродуктів у Київській області є дискримінаційною! Відповідно п.5.1.2 Проекту договору поставка Товару здійснюється Постачальником на склад Замовника, що знаходиться за адресою: вул. Народного Ополчення, 16, м. Київ. Всі витрати, пов'язані з транспортуванням та доставкою Товару, здійснюється за рахунок Постачальника. Отже, Замовник не передбачає власними силами перевозити паливо зі складу Постачальника до власного складу. Наявність складу в іншій області України ніяким чином не вплине на поставку палива та його якість. Тобто, для того, щоб виконати умови тендерної документації даної закупівлі, маючи орендований склад в іншій області України, учасник повинен укласти договір з нафтобазою в Київській області та нести витрати по її утриманню, що не є доцільним, оскільки немає жодних гарантій, що власники нафтобаз в Київській області мають бажання здавати їх в оренду чи на підставі іншого договору.
Отже, Замовник обмежив конкуренцію серед тих учасників, нафтобази яких знаходяться в інших областях України. Вимога щодо наявності складу в Київській області дає підстави вважати, що Замовник орієнтований на перемогу певного кола учасників ринку.
Вимагаємо вилучити вимогу щодо наявності складу для зберігання нафтопродуктів тільки в Київській області. Ми, а також сотні інших постачальників нафтопродуктів мають достатню, для організації та забезпечення безперебійної поставки палива Замовнику, матеріально-технічну базу за межами Київської області.
Враховуючи вищезазначене, вважаємо, що Замовник порушив вимоги Закону та здійснив дискримінаційний підхід до складання вимог тендерної документації, чим обмежив коло учасників в даній закупівлі.
В разі ігнорування нашої вимоги та не внесення відповідних змін до Тендерної документації, вимушені будемо звернутися до АМКУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.10.2020 13:50
Вирішення:
Розглянуто, внесено відповідні зміни до ТД
Статус вимоги:
Задоволено