• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Нафта і дистиляти (Дизельне паливо)

Торги відмінено

3 954 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 774.50 UAH
Період оскарження: 07.10.2020 16:34 - 19.10.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником

Оскарження неправомірних рішень Замовника

Номер: d26aef13cdc74ade9148524c4bc0da5a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-07-005333-c.b3
Назва: Оскарження неправомірних рішень Замовника
Скарга:
Оскарження неправомірних рішень Замовника
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 04.01.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 21.12.2020 16:14
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 11.01.2021 18:33
Дата виконання рішення Замовником: 12.01.2021 13:29
Коментар замовника щодо усунення порушень: усунуто відповідно до рішення
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРД ОІЛ ГРУП", Скрима Олександр +380667110662 AVANGARDOILGRUP@GMAIL.COM
Скарга
Виконана замовником

Неправомірна дискваліфікація ТОВ "АВАНГАРД ОІЛ ГРУП"

Номер: bb9eb039f15f44d7a98ee6a46ae6eae1
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-07-005333-c.c2
Назва: Неправомірна дискваліфікація ТОВ "АВАНГАРД ОІЛ ГРУП"
Скарга:
1. Згідно протоколу засідання тендерного комітету №29/10/1 від 29 жовтня 2020 року тендерним комітетом було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АВАНГАРД ОІЛ ГРУП» та оприлюднено в системі електронних закупівель ProZorro 29 жовтня 2020 року о 15:39. ТОВ «АВАНГАРД ОІЛ ГРУП» вважає, що рішення було прийнято з порушенням законодавчих вимог проведення процедури публічних закупівель та не погоджується з прийнятим рішенням
Дата розгляду скарги: 17.11.2020 17:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 10.11.2020 00:26
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 04.12.2020 19:06
Дата виконання рішення Замовником: 07.12.2020 16:02
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 01.12.2020р. №22254-р/пк-пз: - скасовано рішення ТК від 30.10.2020р. №30/10/1 про визначення ТОВ «БРИСТОН» переможцем закупівлі ДК 021:2015 – 09130000-9: Нафта і дистиляти (Дизельне паливо), оголошення № UA-2020-10-07-005333-с - скасовано рішення ТК від 29.10.2020р. №29/10/1 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АВАНГАРД ОІЛ ГРУП» по закупівлі ДК 021:2015 – 09130000-9: Нафта і дистиляти (Дизельне паливо), оголошення № UA-2020-10-07-005333-с
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРД ОІЛ ГРУП", Скрима Олександр +380667110662 AVANGARDOILGRUP@GMAIL.COM
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні умови Тендерної документації

Номер: 389c71aacaf644f6b8e7a1bd2ff250fb
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-07-005333-c.a1
Назва: Дискримінаційні умови Тендерної документації
Вимога:
Згідно Додатку 2 Тендерної документації Замовника учасник повинен надати довідку в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для постачання товару, що є предметом закупівлі (зазначити наявність складу для зберігання нафтопродуктів у Київській області (вказати адресу); транспорту для перевезення палива - кількість, назва (марка та тип), об’єму/ємності). Підстава використання вказаних об’єктів: власне, орендоване або таке, що використовується на інших законних підставах. Кількість транспортних засобів – не менше трьох. На підтвердження інформації, зазначеної у довідці для кожного вказаного об’єкту - копія свідоцтва на право власності або відповідного договору. Вимога щодо наявності складу для зберігання нафтопродуктів у Київській області є дискримінаційною! Відповідно п.5.1.2 Проекту договору поставка Товару здійснюється Постачальником на склад Замовника, що знаходиться за адресою: вул. Народного Ополчення, 16, м. Київ. Всі витрати, пов'язані з транспортуванням та доставкою Товару, здійснюється за рахунок Постачальника. Отже, Замовник не передбачає власними силами перевозити паливо зі складу Постачальника до власного складу. Наявність складу в іншій області України ніяким чином не вплине на поставку палива та його якість. Тобто, для того, щоб виконати умови тендерної документації даної закупівлі, маючи орендований склад в іншій області України, учасник повинен укласти договір з нафтобазою в Київській області та нести витрати по її утриманню, що не є доцільним, оскільки немає жодних гарантій, що власники нафтобаз в Київській області мають бажання здавати їх в оренду чи на підставі іншого договору. Отже, Замовник обмежив конкуренцію серед тих учасників, нафтобази яких знаходяться в інших областях України. Вимога щодо наявності складу в Київській області дає підстави вважати, що Замовник орієнтований на перемогу певного кола учасників ринку. Вимагаємо вилучити вимогу щодо наявності складу для зберігання нафтопродуктів тільки в Київській області. Ми, а також сотні інших постачальників нафтопродуктів мають достатню, для організації та забезпечення безперебійної поставки палива Замовнику, матеріально-технічну базу за межами Київської області. Враховуючи вищезазначене, вважаємо, що Замовник порушив вимоги Закону та здійснив дискримінаційний підхід до складання вимог тендерної документації, чим обмежив коло учасників в даній закупівлі. В разі ігнорування нашої вимоги та не внесення відповідних змін до Тендерної документації, вимушені будемо звернутися до АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянуто, внесено відповідні зміни до ТД
Статус вимоги: Задоволено