-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 24400000-8 - Добрива та сполуки азоту - дезинфекційні засоби
Завершена
163 390.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 816.95 UAH
мін. крок: 0.5% або 816.95 UAH
Період оскарження:
07.10.2020 14:07 - 19.10.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
43dd5e1fd8a74d8eb7b85c71ca9b2219
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-07-003304-c.c2
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний! По-перше, ми вам нічого не винні, в тому числі звертатися за роз"ясненнями в 10 денний термін. По-друге, подання еквівалентів ви можете передбачати скільки завгодно, але їх немає серед зареєстрованих в Україні деззасобів. Нам точно відомо, що особа, яка відповідає за проведення торгів - корупційно заангажована. Більш того, є докази, що вона вимагає хабарі. Для створення аргументів відхилення небажаних пропозицій, при формуванні медико-технічного завдання, ця особа штучно навмисно прописала дискримінаційні вимоги до продукції, яким відповідає лише одна торгова марка, подання еквівалентів є неможливим. Ми змушені сповістити про це компетентні органи, готуємо листи в профільні контролюючі орагни для притягнення до відповідальності посадових осіб, причетних до розкрадання державних бюджетних коштів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.10.2020 14:53
Вирішення:
Відповідно до Законів України "Про громадські об’єднання", "Про звернення громадян", "Про доступ до публічної інформації", "Про інформацію", "Про відкритість використання публічних коштів" Учасник має право здійснювати контроль у сфері закупівель.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вимога!
Номер:
88a29463e0aa4828a2cebf6c55c90959
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-07-003304-c.a1
Назва:
Вимога!
Вимога:
Замовник проводить традиційну закупівлю у "свого" постачальника. За нашою інформацією сума хабаря, яку вимагають посадові особи від Учасників складає 20% від вартості закупівлі. Аргументи відхилення економічно найвигіднішої пропозиції не витримують критики. Звертаємо увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури Державних закупівель. Однією з ключових вимог до проведення Державних закупівель є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства.
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин, режими використання, допоміжні речовини, які не мають жодного відношення до споживчих властивостей і т.д. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечать основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо листи. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до АМКУ, Департаменту охорони здоров`я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.10.2020 17:06
Вирішення:
Закон України «Про публічні закупівлі» - (далі Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Відповідно до ч.1 ст. 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю.
Електронна система закупівель є загальнодоступною та гарантує недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Відповідно до ст. 20 Закону Відкриті торги є основною процедурою закупівлі. Під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи. Відповідно до ч.1 ст. 22 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав. Відповідно до ст. 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до Замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Відповідних звернень чи вимог в системі станом на поточну дату не зареєстровано.
Перелік дезінфікуючих засобів, що є предметом закупівлі, не є унікальним або неможливим щодо здійснення закупівлі на території України. Замовник відповідно до вимог Закону передбачив в ТД можливість надання еквіваленту дезінфікуючого засобу відповідно до технічної специфікації наведеної в додатку №2 до ТД. Учасник надав пропозицію, яка не відповідає вимогам технічної документації та не може бути повернена на розгляд щодо відповідності вимогам закупівлі. Більш детальна аргументація відхилення викладена в протоколі Замовника №150 від 27.10.2020.
Статус вимоги:
Відхилено