• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

«Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва» код 79110000-8 за ДК 021:2015 (Адвокатські послуги).

Загальні відомості про закупівлю: ДИВ. ПРИКРІПЛЕНИЙ ФАЙЛ ТУ

Завершена

637 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 375.00 UAH
Період оскарження: 26.01.2017 10:30 - 31.01.2017 12:00
Скарга
Залишено без розгляду

Оскарження відмови у задоволенні скарги

Номер: c5cad75a226f48f6b5e89750f130ff40
Ідентифікатор запиту: UA-2017-01-26-000280-a.a5
Назва: Оскарження відмови у задоволенні скарги
Скарга:
Оскарження відмови у задоволенні скарги
Пов'язані документи: Учасник reviewers
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 02.03.2017 13:41
Автор: ТОВ "АЛЄКСЄЄВ, БОЯРЧУКОВ ТА ПАРТНЕРИ", Левченко Світлана Юріївна +380953893106 abp_kiev@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

Усунення дискримінаційних вимог до учасника

Номер: d3aa5fb371914422a57db25920535b3a
Ідентифікатор запиту: UA-2017-01-26-000280-a.c1
Назва: Усунення дискримінаційних вимог до учасника
Скарга:
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за принципами: - добросовісної конкуренції серед учасників; - максимальної економії та ефективності; - відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; - недискримінації учасників; - об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів; - запобігання корупційним діям та зловживанням; - вільного переміщення товарів; - свободи надання послуг. Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовнику забороняється встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Однак, Замовником в зазначеній тендерній документації грубо порушується принцип недискримінації учасників процедури закупівлі, визначений ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та штучно обмежується конкуренція: По перше, в додатку №1 (Технічні вимоги) зазначено, що «в складі Учасника мають бути не менше 3 (трьох) адвокатів, які мають адвокатський стаж роботи не менше 5 років та можуть бути залучені до надання відповідних послуг» Однак, відповідно до ст. 4 Закону України «Про адвокатуру та адвокатську діяльність», адвокат може здійснювати адвокатську діяльність індивідуально або в організаційно-правових формах адвокатського бюро чи адвокатського об’єднання (організаційні форми адвокатської діяльності). Відповідно до ст. 13 Закону України «Про адвокатуру та адвокатську діяльність» адвокат, який здійснює адвокатську діяльність індивідуально, є самозайнятою особою. Відповідно до ст. 14 Закону України «Про адвокатуру та адвокатську діяльність», адвокатське бюро є юридичною особою, створеною одним адвокатом, і діє на підставі статуту. Адвокатське бюро може залучати до виконання укладених бюро договорів про надання правової допомоги інших адвокатів на договірних засадах. Адвокатське бюро зобов’язане забезпечити дотримання професійних прав адвокатів та гарантій адвокатської діяльності. Таким чином, законодавством України встановлено, що для виконання договорів про надання юридичних послуг адвокатські бюро та об’єднання, які бажають прийняти участь в процедурі закупівлі, можуть на підставі цивільно-правових угод залучати адвокатів, які здійснюють адвокатську діяльність індивідуально, не перебуваючи в штаті учасника, при цьому забезпечивши гарантії нерозповсюдження та захисту інформації та документів, які містять адвокатську таємницю, доступ до яких буде отримано в процесі надання юридичних послуг, що, зокрема забезпечується статтями 22-23 Закону України «Про адвокатуру та адвокатську діяльність». Незважаючи на це, даною вимогою замовник штучно звужує коло потенційних учасників даної процедури закупівлі, надавши право участі в ній лише юридичним особам з якими в постійних трудових відносинах перебуває не менше 3 адвокатів, тобто знаходяться в штаті даної юридичної особи. Таким чином зазначені вимоги є дискримінаційними по відношенню до потенційних учасників, які бажають для виконання договорів залучати адвокатів на підставі цивільно-правових угод. Також, незрозумілим і необґрунтованим є вимога щодо наявності адвокатського стажу не менше 5 років. Із зазначеної вимоги незрозуміло, що саме цікавить Замовника: адвокатський стаж чи якісне виконання послуг Учасником. Як відомо, досвід залежить не від кількості років володіння адвокатським свідоцтвом, а наявності укладених і виконаних договорів на аналогічні послуги. Вимогу про наявність таких договорів Замовник вже поставив, а тому передбачення інших додатковим вимог є незрозумілим. Тобто, зазначені вимоги є дискримінаційними по відношенню до потенційних учасників, які не мають достатнього стажу адвокатської діяльності, однак мають величезний досвід в наданні адвокатських послуг. По друге, дискримінаційною є вимога до наявності здійснення аналогічної діяльності у сфері надання юридичних послуг з комунальними підприємствами. Учасник може мати величезний досвід надання аналогічних адвокатських послуг підприємствам, установам та організаціям, які не являлися комунальними та/або державними. Водночас, інші учасники, які мають досвід надання послуг саме комунальних підприємств можуть не мати такої кваліфікації та досвіду, який є, наприклад в підприємства, яке надаало послуги лише приватним підприємствам. Таким чином, зазначена вимога Замовника звужує коло потенційних учасників лише тими, які надавали послуги комунальним підприємствам. По третє, явно дискримінаційною є вимога про необхідність підтвердження успішного досвіду адвокатської діяльності, пов’язаної з грошовими коштами на користь клієнта (надання копій рішень та постанов суду на загальну суму не менше 300 млн. грн. Взагалі незрозуміло, з яких саме міркувань виходив Замовник, встановлюючи саме вказану суму. Зазначену позицію можна було б зрозуміти, якби очікувана вартість зазначеного предмета закупівлі була б також не менше 300 млн. грн.. Зважаючи на те, що вартість послуг по зазначеній закупівлі становить 637 500 грн. (що майже в 500 раз) менше від суми, яку Замовник просить підтвердити, як успішний досвід адвокатської діяльності, зазначені вимоги є абсолютно безпідставними і однозначно дискримінаційними. Таким чином, тендерна документація порушує вимоги законодавства України та створює дискримінаційні умови, що обмежують конкуренцію і порушують право певної категорії потенційних учасників прийняти участь в процедурі закупівлі. Враховуючи вищевикладене, ВИМАГАЮ: 1. Усунути дискримінаційну вимогу, яка міститься у тендерній документації, щодо наявності у складі учасника не менше трьох адвокатів, які мають адвокатський стаж роботи не менше 5 років ( Додаток 1 тендерної документації); 2. Усунути дискримінаційну вимогу, яка міститься у тендерній документації щодо здійснення аналогічної діяльності у сфері надання юридичних послуг з комунальними підприємствами за період з 2015 по 2016 роки; 3. Усунути дискримінаційну вимогу, яка міститься у тендерній документації щодо необхідності підтвердження успішного досвіду адвокатської діяльності, пов’язаної з грошовими коштами на користь клієнта (надання копій рішень та постанов суду на загальну суму не менше 300 млн. грн. або надання довідки довільної форми із зазначенням номерів таких справ, які є в публічному доступі .
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 23.02.2017 19:00
Автор: ТОВ Коларес, Чигирик Лілія Анатоліївна +380442278183 l.chigirik@colares.kiev.ua http://colares.kiev.ua/
Вимога
Залишено без розгляду

скарга

Номер: b16143cacc7d433098ef29616ccb2bbe
Ідентифікатор запиту: UA-2017-01-26-000280-a.b4
Назва: скарга
Вимога:
безпідставне та необгрунтоване рішення тендерного комітету про дискваліфікацію учасника
Вирішення: Щодо розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю «Алєксєєв, Боярчуков та партнери»
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 14.02.2017 17:33
Підтвердження вирішення: Комунальне підприємство «Київпастранс» (далі – Замовник) у відповідь на скаргу товариства з обмеженою відповідальністю «Алєксєєв, Боярчуков та партнери» від 13.02.2017 № UA-2017-01-26-000280-a.b4, повідомляє наступне.
Вимога
Відкликано скаржником

Оскарження рішення тендерного комітету КП "Київпастранс" від 09.02.2017 щодо дискваліфікації учасника

Номер: 098138473143448699eeca4a19fdfe58
Ідентифікатор запиту: UA-2017-01-26-000280-a.a3
Назва: Оскарження рішення тендерного комітету КП "Київпастранс" від 09.02.2017 щодо дискваліфікації учасника
Вимога:
Необґрунтоване та безпідставне рішення про дискваліфікацію учасника
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: не прикріплений файл
Дата скасування: 13.02.2017 10:09
Вимога
Залишено без розгляду

Вимоги до учасника

Номер: f427bf9625c6418dacc9a18f26ae265e
Ідентифікатор запиту: UA-2017-01-26-000280-a.c2
Назва: Вимоги до учасника
Вимога:
Однією з вимог до учасника є наявність осіб з юридичною освітою, кількість яких повинна бути «достатньою для забезпечення належного і своєчасного надання послуг». Зазначена вимога є неконкретною і щодо кожного Учасника може трактуватися Замовником на власний розсуд, що є недопустимим. Просимо конкретизувати зазначені вимоги і зазначити конкретну кількість осіб, кількість яких є мінімально необхідною для виконання послуг.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Щодо відповіді на вимогу учасника
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 31.01.2017 18:23
Підтвердження вирішення: За умовами документації у складі Учасника мають бути не менше трьох адвокатів, які мають адвокатський стаж роботи не менше 5 років, та можуть бути залученні до надання відповідних послуг. Кількість осіб з юридичною освітою не обмежується, але має бути достатньою для забезпечення належного та своєчасного надання послуг. Замовником зазначено конкретну мінімальну кількість осіб, які повинні бути залучені до надання послуг.