-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт із встановленням систем вентиляції та кондиціонування в Нетішинському професійному ліцеї (в лабораторії з підготовки поварів, офіціантів та кондитерів) за адресою: проспект Незалежності, 2, м. Нетішин
Завершена
855 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 550.00 UAH
мін. крок: 1% або 8 550.00 UAH
Період оскарження:
07.10.2020 12:36 - 13.10.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Скарга
Номер:
eb5522b962d943f88fbc350d99d812ec
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-07-001372-b.c2
Назва:
Скарга
Вимога:
Скарга на дії Замовника при визначенні переможця
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на дії Замовника спрощеної закупівлі.pdf 22.10.2020 17:31
- Протокол №44-2 від 23.10.2020 року 23.10.2020 12:34
Дата подачі:
22.10.2020 17:31
Вирішення:
Відповідно до статей 11, 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Положення «Про уповноважену особу Нетішинського професійного ліцею», у зв’язку зі зверненням Товариства з обмеженою відповідальністю "НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР ВЕНТИЛЯЦІЇ ТА КОНДИЦІОНУВАННЯ" (код ЄДРПОУ 37016959) із скаргою на дії Замовника спрощеної закупівлі з вимогою щодо усунення порушень вимог законодавства, повідомляємо, що згідно технічного завдання об’єкт «Капітальний ремонт із встановленням системи вентиляції та кондиціювання в Нетішинському професійному ліцеї (в лабораторії з підготовки поварів, офіціантів та кондитерів) за адресою: проспект Незалежності, 2, м. Нетішин (ДСТУ Б.Д.1.1-2013, ДК 021:2015 (CPV) - (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)» віднесено до класу наслідків СС1, тому ліцензія на виконання робіт не є необхідною для даного класу наслідків. Крім того, аналогічним договором в розумінні даної документації, є договір на виконання робіт з капітального ремонту. ФОП Гловацькою Л.В. такий договір було надано з позитивним відгуком. Також, зазначаємо, що документацією визначеною в оголошення про проведення спрощеної закупівлі не вимагалось від учасників зазначення будь-якого КВЕДу. Правильність ведення підприємницької діяльності належить до органів Державної податкової служби. ФОП Гловацькою Л.В. була надана інформаційна довідка про наявність кваліфікованих працівників для виконання робіт згідно якої є інженер-будівельник та 3 монтажника. Крім того не заборонено під час виконання робіт найм кваліфікованих працівників згідно цивільно-правових чи трудових угод.
Враховуючи, частина 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі»: «учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь», не передбачає можливість прийняття уповноваженою особою рішення про усунення ніби то виявлених іншими Учасниками порушень, а лише дає можливість роз’яснити додатково причину відхилення пропозиції Учасника,-
ВИРІШИВ в задоволенні скарги Товариства з обмеженою відповідальністю "НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР ВЕНТИЛЯЦІЇ ТА КОНДИЦІОНУВАННЯ" (код ЄДРПОУ 37016959) (код 38969243) відмовити.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
26.10.2020 11:35
Вимога
Вирішена
Вимога щодо скасування незаконного рішення про дискваліфікацію Учасника
Номер:
556fda02da4549a69c509cf93665596b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-07-001372-b.a1
Назва:
Вимога щодо скасування незаконного рішення про дискваліфікацію Учасника
Вимога:
20.10.2020 року Уповноваженою особою Нетішинського професійного ліцею (код ЄДРПОУ – 03072572) (далі – Замовник) було прийнято рішення про відхилення пропозиції Учасника, а саме: ТОВ «КЛІМАТ ІНСАЙД» (протокол №41-1).
В свою чергу, вважаємо, що таке відхилення є незаконним, необґрунтованим та таким, що не відповідає вимогам чинного законодавства.
1. Відповідно до п.24 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пропозиція учасника спрощеної закупівлі (далі - пропозиція) - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі - Оголошення)та вимог до предмета закупівлі.
В додатку №1 (форма «Цінова пропозиція») до Оголошення, наявні наступні поля для заповнення: відомості про підприємство, вартість пропозиції, термін поставки товару, надання послуг/робіт, відомості про особу (осіб), які уповноважені представляти інтереси Учасника. Разом з тим, в полі «вартість пропозиції» Замовник зазначає, що Учасник має вказати загальну вартість предмету закупівлі в гривнях цифрами та прописом з урахуванням ПДВ.
Вважаємо, дану вимогу такою, що не відповідає чинному законодавству, оскільки ототожнювати поняття «вартість пропозиції» та «загальна вартість предмета закупівлі» не можна. Оскільки, в першому випадку – це ціна, за яку Учасник зобов’язується поставити товар, надати послуги/роботи, в другому випадку – це очікувана вартість предмета закупівлі, що визначається Замовником.
Крім того, залишається незрозумілим чому цінова пропозиція Учасника ТОВ «КЛІМАТ ІНСАЙД» на Вашу думку не відповідає вимогам підпункту 4.1. та 4.2. пункту 4 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, тоді, коли заповнена аналогічним чином цінова пропозиція ФОП Гловацької Лариси Володимирівни – відповідає.
Такі дії дають підстави вважати, що мають місце антиконкурентні узгоджені дії суб’єктів господарювання, що передбачені Законом України «Про захист економічної конкуренції» та тягнуть за собою відповідальність згідно чинного законодавства.
2. Друга підстава для відхилення: не надання належним чином завіреної печаткою Учасника інформаційної довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для виконання робіт згідно предмета закупівлі.
Відповідно до умов Оголошення, Учасник в складі тендерної пропозиції надає інформаційну довідку за підписом уповноваженої особи Учасника, складена за формою, в якій зазначається інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для виконання робіт, згідно предмету закупівлі.
На дану вимогу, Учасником було надано в складі тендерної пропозиції документ під назвою «Довідка_про_МТБ», в якій містяться всі відомості, запитувані Замовником.
3. Учасником зазначено в протоколі про відхилення, що Замовником не надано у складі тендерної пропозиції Технічне завдання згідно додатку №2 до оголошення про проведення процедури закупівлі.
На підтвердження відповідності пропозиції Учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, в складі тендерної пропозиції було надано гарантійний лист. Окрім того, в складі тендерної пропозиції надається інформаційна довідка про наявність обладнання та матеріально технічної бази, необхідних для виконання робіт, згідно предмету договору, інформаційна довідка про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, в тому числі працівників, відповідальних за організацію робіт та інших працівників, що залучатимуться до виконання робіт, передбачених у відповідності до даного предмету закупівлі, ліцензія на виконання робіт, передбачених даною процедурою закупівлі, копія договору та відгук, що свідчить про належне виконання нами умов аналогічних договорів.
Відповідно до п.1, 2 ч.1 ст.31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився.
На підставі вищевикладеного, вважаємо дану дискваліфікацію безпідстаною та такою, що суперечить нормам чинного законодавства та вимагаємо скасувати рішення в частині визнання переможцем ФОП Гловацьку Ларису Володимирівну, скасувати протокол УО №41-1 про відхилення пропозиції Учасника, а саме: ТОВ «КЛІМАТ ІНСАЙД».
У випадку разі продовження подальшого неналежного застосування Уповноваженою особою Замовника положень чинного законодавства та невжиття вищевказаних заходів, спрямованих на усунення порушень законодавства про публічні закупівлі, ТОВ «КЛІМАТ ІНСАЙД» залишає за собою виключне право звернутися з відповідною скаргою в порядку, визначеному законодавством до Антимонопольного комітету України та Держаудитслужби, на яких покладено функції контролю та покарання винних посадових осіб у випадках виявлення порушень у сфері закупівлі.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол №44-1 від 23.10.2020 року 23.10.2020 11:56
Дата подачі:
22.10.2020 16:33
Вирішення:
Відповідно до статей 11, 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Положення «Про уповноважену особу Нетішинського професійного ліцею», у зв’язку зі зверненням ТОВ «КЛІМАТ ІНСАЙД» із вимогою щодо скасування «незаконного» рішення уповноваженої особи Нетішинського професійного ліцею про відхилення пропозиції Учасника ТОВ «КЛІМАТ ІНСАЙД» (код 38969243) у спрощеній закупівлі за предметом закупівлі - капітальний ремонт із встановленням системи вентиляції та кондиціювання в Нетішинському професійному ліцеї (в лабораторії з підготовки поварів, офіціантів та кондитерів) за адресою: проспект Незалежності, 2, м. Нетішин (ДСТУ Б.Д.1.1-2013 “Правила визначення вартості будівництва”, ДК 021:2015 (CPV) - (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація), розглянувши дане звернення, керуючись статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи, що посилання ТОВ «КЛІМАТ ІНСАЙД» на норми статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» стосуються тендерних пропозицій в рамках проведення тендерних процедур закупівлі, а не спрощеної, яка була проведена за вищевказаним предметом закупівлі, а також враховуючи, що згідно ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі»: «учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь», не передбачає можливість прийняття уповноваженою особою рішення про скасування рішення в будь якій частині, в т.ч. щодо визнання іншого Учасника переможцем спрощеної закупівлі, а також наявність у скарзі ТОВ «КЛІМАТ ІНСАЙД» погроз та безпідставних звинувачень на адресу посадових осіб Замовника, які можуть сприйматися, як психологічний тиск, з метою отримання необхідного такому Учаснику рішення від Замовника,-
ВИРІШИВ:
1. В задоволенні скарги ТОВ «КЛІМАТ ІНСАЙД» (код 38969243) відмовити у зв’язку із її безпідставністю та у зв’язку із поданням вказаної скарги, всупереч ст.14 ЗаконуУкраїни «Про публічні закупівлі», яка регулює порядок проведення спрощених закупівель.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні