• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Демонтаж будівельних конструкцій прибудованої частини КПНЗ "Веселка"

Завершена

715 611.14 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 578.55 UAH
Період оскарження: 07.10.2020 08:35 - 19.10.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, пов’язаних із дискримінаційними вимогами, наявними у тендерній документації (у порядку ч.1 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі»).

Номер: 60f99bb04ab143fda39af5bd452125ae
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-07-000229-a.a1
Назва: Вимога щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, пов’язаних із дискримінаційними вимогами, наявними у тендерній документації (у порядку ч.1 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Вимога:
Основні вимоги до будівель і споруд затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 20.12.2006 № 1764 «Про затвердження Технічного регламенту будівельних виробів, будівель і споруд». Насамперед - це забезпечення механічного опору та стійкості, дотримання вимог пожежної безпеки, забезпечення безпеки життя і здоров’я людини, захисту навколишнього середовища, забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму, забезпечення економії енергії. Напрями діяльності відповідальних виконавців, що викладені у додатку 1 Регламенту Атестаційної архітектурно – будівельної комісії, затвердженого протоколом №1 засідання Комісії, визначені з урахуванням цих вимог. Відповідно до статті 19 Закону України «Про архітектурну діяльність» виконання проектних робіт по створенню об'єктів архітектури не потребує наявності у фахівців відповідного кваліфікаційного сертифіката у разі здійснення фахівцями проектних робіт під керівництвом архітектора чи іншого фахівця, який має кваліфікаційний сертифікат на виконання робіт відповідного профілю. Враховуючи те, що кошторис є складовою частиною проектної документації та розробляється під керівництвом головного архітектора або головного інженера проекту (ГАПа, ГІПа), які повинні мати відповідні кваліфікаційні сертифікати та нести відповідальність за належний її рівень, наявність кваліфікаційного сертифікату у розробника кошторисної частини проекту не є обов’язковим. Тому, вимога Замовника щодо надання учасниками процедури закупівлі: «кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника у частині кошторисної документації», визначена у додатку №3 до Тендерної документації є такою, що суперечить вимогам діючого законодавства та власне Закону України «Про архітектурну діяльність» від 20.05.1999 № 687-ХІV, і тому має ознаки дискримінаційного підходу. Відповідно до абз.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником...». Крім того, відповідно до ч.3 ст.5 вказаного Закону «Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників...», а згідно абз.5 ч.1 ст.3 Закону закупівлі мають здійснюються за принципом недискримінації учасників. Таким чином, враховуючи дискримінаційний характер вимог замовника, викладених у Додатку 3 до тендерної документації, з метою усунення порушень законодавства з боку Замовника, звертаємось до Вас із вимогою, щодо внесення змін до тендерної документації на підставі ч.2 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі», шляхом виключення із тексту тендерної документації даної вимоги.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, згідно ч.3 ст.22 цього Закону, а саме: Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Атестаційна архітектурно-будівельна комісія Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, відповідно до Постанови КМУ від 23 травня 2011 року № 554 проводить атестацію (сертифікацію) інженерів проектувальників. Основною метою професійної атестації інженера-проектувальника є запровадження персональної відповідальності і як наслідок підвищення професійної відповідності фахівців у сфері проектування європейським та міжнародним нормам. Кваліфікаційний сертифікат - документ установленого зразка, що підтверджує відповідність виконавця кваліфікаційним характеристикам професій працівників та його спроможність виконувати окремі роботи (надавати послуги), пов'язані із створенням об'єктів архітектури, що зазначені в такому документі і належать до видів робіт (послуг), перелік яких затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. N 554. Для покращення якості надання послуг (виконання робіт) Замовник має право вимагати наявність Сертифікату інженера-проектувальника у частині кошторисної документації, так як Замовник діє згідно норм чинного законодавства, та вимоги якого не є дискримінаційними. Щодо відсутності документів, ЩО НЕ ПЕРЕДБАЧЕНІ Законодавством, Учасник надає письмове роз’яснення щодо їх відсутності із зазначенням причин та посиланням на нормативні акти (прописано у Додатку 3).
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 23.10.2020 10:01