• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Шевченка в м. Фастів Київської області

Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська (детальніше в тендерній документації).

Завершена

1 854 562.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 272.81 UAH
Період оскарження: 06.10.2020 17:05 - 25.10.2020 01:00
Вимога
Є відповідь

Вимога надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції ДП «Київський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України»

Номер: fe4d57900e8749a3bfe1965ada204e8c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-06-010304-a.c4
Назва: Вимога надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції ДП «Київський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України»
Вимога:
Відповідно до ч.3 ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції ДП «Київський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» в частині не зазначення володіння часткою (паєм, пакетом акцій) відсотків статутного капіталу засновника ТОВАРИСТВА у наданому документі «9 Відомості про учасника.» (відповідно до Протоколу 865 від 06.11.2020 р.): По-перше ДП «Київський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» - не є ТОВАРИСТОМ. Тобто замовником при складанні протоку 865 від 06.11.2020 р. та опису надуманих підстав для відхилення пропозиції Учасника ДОПУЩЕНА ФОРМАЛЬНА ПОМИЛКА. Адже тендерною документацією вимагалося визначення володіння часткою (паєм, пакетом акцій) відсотків статутного капіталу УЧАСНИКА ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ (ніяк не ТОВАРИСТВА, як це зазначено у Протоколі 865 від 06.11.2020 р.). По-друге інформація про засновника визначається та підтверджується Статутом підприємства. В Статуті підприємства в п.1.4 зазначено: «Засновником підприємства є акціонерне товариство «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України», ідентифікаційний код 31899285, 100% акцій якого належить державі. Так само зазначено в ЄДРПОУ: Перелік засновників (учасників) юридичної особи, у тому числі частки кожного із засновників (учасників); прізвище, ім'я, по батькові за наявності), країна громадянства, місце проживання, якщо засновник – фізична особа; найменування, країна резидентства, місцезнаходження та ідентифікаційний код, якщо засновник – юридична особа: «АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ", Код ЄДРПОУ:31899285, Країна резиденства: Україна, Місцезнаходження: Україна, 03150, місто Київ, ВУЛИЦЯ АНТОНОВИЧА, будинок 51, Розмір внеску до статутного фонду (грн.): 130000000,00». В тому ж ЄДРПОУ зазначено, що Розмір статутного (складеного) капіталу (пайового фонду): «Розмір : 130000000,00 грн.». В результаті нескладних обчислень, є очевидним і зрозумілим, що єдиний засновник володіє 100% статутного капіталу Учасника. По-третє Учасником чітко зазначено ЄДИНОГО засновника у наданому документі «9 Відомості про учасника.», що підтверджується наданим Статутом у складі тендерної пропозиції та даними з ЄДРПОУ. Як би засновників було би більше одного, могло постати питання про частку володіння кожного. Але як вбачалося вище у Учасника ОДИН засновник, який не може володіти ніяким іншим відсотком ніж 100%. Більш того інформація про частки кожного із засновників Учасника доступна та є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до ч.4 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Змовник взагалі не мав права вимагати від Учасника такої інформації. Також за ч.5 ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Виходячи із всього переліченого, Замовник взагалі не мав права вимагати інформацію про засновників та володіння часткою відсотка статутного капіталу, так як вона наявна в публічному доступі. Учасником надана така інформація, і є очевидним та зрозумілим, що у разі існування ОДНОГО засновника, він не може володіти ніяким іншим відсотком ніж 100%, що підтверджуєтеся наданим у складі Тендерної пропозиції Учасника Статутом підприємства. Тобто начебто відсутня інформація у Відомостях про учасника, наявна в іншому наданому документі (Статут), та у публічному доступі, що не може бути підставою відхилення
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до п. 14 Статуту, наданого у складі тендерної пропозиції ДП «Київський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» зазначено: «Засновником підприємства є акціонерне товариство «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України», ідентифікаційний код 31899285, 100% акцій якого належить державі. Однак, Додатком № 5 до тендерної документації встановлено форму «ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА», відповідно до п. 1 якої необхідно заповнити колонку «Інформація про засновників (учасників) підприємства, з обов’язковим визначенням інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи – резидента України, яка є учасником торгів» а саме : Інформація подається в розрізі кожного із засновників (учасників) підприємства з визначенням назви юридичної особи або фізичної особи, місцезнаходження (місце проживання) згідно даних, занесених до Єдиного державного реєстру України юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, володіння часткою (паєм, пакетом акцій) відсотків статутного капіталу учасника процедури закупівлі. Аналогічно наводиться інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи – резидента України, який є учасником торгів. Учасником не дотримано вимоги форми, встановленої Додатком № 5 до тендерної документації, а саме: не зазначено володіння часткою (паєм, пакетом акцій) відсотків статутного капіталу засновника товариства, що є невідповідністю, тому тендерна пропозиція учасника ДП "КИЇВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВАТ "ДАК "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ" підлягає відхиленню як така, що не відповідає вимогам встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції ДП «Київський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України»

Номер: 37877d4cc68e4b36a6cf0603f89b0f70
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-06-010304-a.c3
Назва: Вимога надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції ДП «Київський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України»
Вимога:
Відповідно до ч.3 ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції ДП «Київський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» (далі – Учасник) в частині не визначення інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи в «Відомостях про учасника». ДП «Київський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» - є державним підприємством. За ст. 64-1 Господарського Кодексу України передбачено, що державні підприємства не зобов’язані встановлювати свого кінцевого бенефіціарного власника (контролера), регулярно оновлювати і зберігати інформацію про нього та надавати її державному реєстратору у випадках та в обсязі, передбачених законом. Про це Учасником надано лист-пояснення «5.1.1 Довідка-пояснення бенефіціар». Отже учасником на законних підставах не визначена інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи в наданому документі «9 Відомості про учасника.» і це не може бути підставою відхилення пропозиції Учасника за абз.2 ч.11 ст.26 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до п. 14 Статуту, наданого у складі тендерної пропозиції ДП «Київський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» зазначено: «Засновником підприємства є акціонерне товариство «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України», ідентифікаційний код 31899285, 100% акцій якого належить державі. Однак, Додатком № 5 до тендерної документації встановлено форму «ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА», відповідно до п. 1 якої необхідно заповнити колонку «Інформація про засновників (учасників) підприємства, з обов’язковим визначенням інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи – резидента України, яка є учасником торгів» а саме : Інформація подається в розрізі кожного із засновників (учасників) підприємства з визначенням назви юридичної особи або фізичної особи, місцезнаходження (місце проживання) згідно даних, занесених до Єдиного державного реєстру України юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, володіння часткою (паєм, пакетом акцій) відсотків статутного капіталу учасника процедури закупівлі. Аналогічно наводиться інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи – резидента України, який є учасником торгів. Учасником не дотримано вимоги форми, встановленої Додатком № 5 до тендерної документації, а саме: не зазначено володіння часткою (паєм, пакетом акцій) відсотків статутного капіталу засновника товариства, що є невідповідністю, тому тендерна пропозиція учасника ДП "КИЇВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВАТ "ДАК "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ" підлягає відхиленню як така, що не відповідає вимогам встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції ДП «Київський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України»

Номер: d7938bf1c3bc40b7baa6394bac67bf84
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-06-010304-a.c2
Назва: Вимога надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції ДП «Київський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України»
Вимога:
Відповідно до ч.3 ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції ДП «Київський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» (далі – Учасник) в частині начебто застосування непідтвердженого розрахунком показників загальновиробничих та адміністративних витрат, виходячи зі структури цих витрат по підприємству за попередній період з урахуванням потужностей будівельної організації, коефіцієнту Н21=0,78. Яким саме чином Замовник прийшов до висновку застосування Учасником коефіцієнту Н21=0,78. Із наданого кошторису, а саме сторінок 38-39 наданого файлу «6.2 ДЦ», зрозуміло що Учасником застосовано коефіцієнт Н21=0.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: В наданому, за технічних умов до закупівлі ,електроному форматі договірної ціни до «Списку числових параметрів» введений параметр Н21,який дорівнюває 0,78. Введення конкретних значень параметрів, які є даними підрядника, дозволяє розраховувати загальновиробничі витрати на рівні, що відповідає фактичним звітним даним виконавців будівельних робіт,при визначенні вартості будівництва .«Список числових параметрів» містить загальні для всіх кошторисів будови, запрограмовані користувачем або прийняті з його згоди за замовчуванням, різні коефіцієнти і відсотки, які коригують потенційно змінні елементи ціноутворення. Дія числових параметрів будови поширюється на всі локальні кошториси об'єктів даної будови. Деякі з них можуть бути змінені користувачем в об'єкті, локальному кошторисі або в позиції локального кошторису, як що роботи,зазначені в них планується виконувати іншими контрагентами (або умовами виконання робіт,стосовно відповідних параметрів)з іншими розрахункованими даними, що зазначається в «Реквізитах будови» в полі «Субпідрядник» (в ел.форматі зазначено не було). Тому вважаємо, що застосування параметра Н21 в програмному комплексі виконано некоректно,що призвело до непорозуміння при визначенні вартості будівнитва.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції ДП «Київський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України»

Номер: e5ca42ae77bb4c289f989cb780662adf
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-06-010304-a.c1
Назва: Вимога надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції ДП «Київський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України»
Вимога:
Відповідно до ч.3 ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції ДП «Київський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» в частині начебто ненадання розрахунку показників загальновиробничих та адміністративних витрат, виходячи зі структури цих витрат по підприємству за попередній період з урахуванням потужностей будівельної організації. Цей розрахунок надано у файлі «6.4» в складі тендерної пропозиції ДП «Київський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації № 867 від 06.11.2020, тендерну пропозицію ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ" відхилено відповідно абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 та абзацу 2 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону тому що тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а саме: - Відповідно до пункту шостого розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановленим замовником у Додатку 3 до тендерної документації, а саме: …розрахунок показників загальновиробничих та адміністративних витрат, виходячи зі структури цих витрат по підприємству за попередній період з урахуванням потужностей будівельної організації або довідку у довільній формі, якщо у попередньому періоді фінансова діяльність по підприємству не проводилась». В складі пропозиції ДП "КИЇВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВАТ "ДАК "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ" відсутній розрахунок показників загальновиробничих та адміністративних витрат, виходячи зі структури цих витрат по підприємству за попередній період з урахуванням потужностей будівельної організації або довідка у довільній формі, якщо у попередньому періоді фінансова діяльність по підприємству не проводилась, що є невідповідністю. Крім того, в пропозиції учасника передбачений «Відсоток до кошторисної зарплати за другим блоком загальновиробничих витрат для урахування коштів на оплату перших п’яти днів непрацездатності внаслідок захворювання або травм Н21=0,78», але учасник не надав цього розрахунку, що є також невідповідністю. Отже, у файлі «6.4» в складі тендерної пропозиції ДП «Київський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» наявний розрахунок показників загальновиробничих та адміністративних витрат, виходячи зі структури цих витрат по підприємству за попередній період з урахуванням потужностей будівельної організації, однак без розрахунку «Відсоток до кошторисної зарплати за другим блоком загальновиробничих витрат для урахування коштів на оплату перших п’яти днів непрацездатності внаслідок захворювання або травм Н21=0,78», що є невідповідністю пункту шостого розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації в частині ненадання розрахунку показників загальновиробничих та адміністративних витрат, виходячи зі структури цих витрат по підприємству за попередній період з урахуванням потужностей будівельної організації або довідку у довільній формі, якщо у попередньому періоді фінансова діяльність по підприємству не проводилась
Статус вимоги: Відхилено