-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Сміттєвоз
Джерело фінансування закупівлі: кошти Державного бюджету України Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції наведена у тендерній документації. Назва товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі: 1. Сміттєвоз Код товару, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 1. 34144510-6 Сміттєвози
Завершена
2 743 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 27 430.00 UAH
мін. крок: 1% або 27 430.00 UAH
Період оскарження:
06.10.2020 16:21 - 19.10.2020 00:00
Вимога
Вирішена
Щодо свідоцтва про присвоєння Міжнародного ідентифікаційного коду виробника
Номер:
b7824a3ac511411b954653f745b06a0a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-06-005222-c.a8
Назва:
Щодо свідоцтва про присвоєння Міжнародного ідентифікаційного коду виробника
Вимога:
В розділі "Підтвердженням якісних характеристик предмета закупівлі є наявність у тендерній пропозиції Учасника:" Додатку 4 тендерної документації вимагається наступне:
"- копії свідоцтва про присвоєння Міжнародного ідентифікаційного коду виробника сміттєвозів, завірену підписом та печаткою Учасника;"
Згідно законодавства України ніякого окремого свідоцтва «про присвоєння Міжнародного ідентифікаційного коду виробника сміттєвозів» не існує. Кожен виробник колісних транспортних засобів (сміттєвозів у тому числі), повинен отримати / мати "Свідоцтво про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду (WMI) виробника колісних транспортних засобів та символів (VIS) міжнародного ідентифікаційного номера (VIN) колісних транспортних засобів в Україні", яке дозволяє йому виробляти всі види транспортних засобів без винятку.
З метою недопущення порушення принципів прозорості та добросовісної конкуренції учасників вважаємо доцільним видалити або викласти цю вимогу у наступній редакції:
"- копії свідоцтва про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду (WMI) виробника колісних транспортних засобів та символів (VIS) міжнародного ідентифікаційного номера (VIN) колісних транспортних засобів в Україні, завірену підписом та печаткою Учасника;"
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.10.2020 11:16
Вирішення:
Шановний учаснику!
Відповідно до Вашого звернення можливе внесення змін до тендерної окументації. Слідкуйте за оновленнями.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
ТУ та ТЗ
Номер:
71d81618b57f4cc09b20ba0f3207814e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-06-005222-c.c7
Назва:
ТУ та ТЗ
Вимога:
В розділі "Підтвердженням якісних характеристик предмета закупівлі є наявність у тендерній пропозиції Учасника:" Додатку 4 тендерної документаціїї вимагається наступне:
"- копії витягу з ТУ (1-2 стор. зареєстрованих технічних умов в Мінекономрозвитку України) на виробництво сміттєвозів завірену підписом та печаткою Учасника;"
Виробництво сміттєвозів може виконуватись за ТЗ (технічним завданням).
З метою недопущення порушення принципів прозорості та добросовісної конкуренції учасників вважаємо доцільним викласти цю вимогу у наступній редакції:
"- копії витягу з ТУ (1-2 стор. зареєстрованих технічних умов в Мінекономрозвитку України) або ТЗ на виробництво сміттєвозу(ів) завірену підписом та печаткою Учасника;"
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.10.2020 11:13
Вирішення:
Шановний учаснику!
Технічні умови є нормативним документом, що встановлює внутрішні технічні вимоги, яким повинна відповідати продукція, та визначає процедури, за допомогою яких може бути встановлено, чи дотримані такі вимоги. Технічні умови встановлюють вимоги до продукції, призначеної до самостійного постачання та регулюють відносини між виробником та споживачем. Технічні умови можуть бути невід'ємною частиною комплекту конструкторської, технологічної або іншої технічної документації на продукцію або окремим документом. В технічних умовах, які є окремим документом, має бути повний комплекс вимог до продукції, її виготовлення, контролювання, приймання та постачання.
В Технічному завданні навпаки ж описується те що замовник хоче отримати і однак не завжди то співпадає з вимогами законодавства.
Саме тому Замовником вимагається завірена копія 1 та 2 сторінки Технічних умов на продукцію.
Таким чином немає жодних підстав вносити зміни в тендерну документацію.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
ТПП та ISO
Номер:
f013bcaa83344f0c8079854f773ec254
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-06-005222-c.c6
Назва:
ТПП та ISO
Вимога:
В розділі "Підтвердженням якісних характеристик предмета закупівлі є наявність у тендерній пропозиції Учасника:" Додатку 4 тендерної документації вимагається наступне:
"- копії висновку експерта Торгово-промислової палати про виробника товару, завірену підписом та печаткою Учасника;
- копії сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) завірену підписом та печаткою Учасника;"
Законодавством України не регламентується обов’язкові отримання та наявність таких документів для даного виду діяльності.
Вище перераховані документи не є обов'язковими для виробництва / постачання сміттєвозів.
Даний пункт має дискримінаційний характер, бо замовник вимагає надання документів які на законодавчому рівні країни не вимагаються від виробників сміттєвозів.
З метою недопущення порушення принципів прозорості та добросовісної конкуренції учасників вважаємо доцільним видалити ці вимоги.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.10.2020 11:12
Вирішення:
Шановний учаснику!
Відповідно до п. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Тобто, виходячи з вищенаведеного, що Замовник має право на власний розсуд відповідно до законодавства зазначити будь яку іншу інформацію у тендерній документації.
Одним із доказів необхідного рівня якості послуг є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик товару загальновизнаним вимогам шляхом проведення незалежної оцінки та сертифікації. Тому замовник вимагає від учасників надання сертифікату системи управління якістю (ISO 9001:2015, котрий підтверджує відповідність замовника вимогам міжнародного стандарту ISO 9001, діючого в Україні). Наявність у підприємства сертифікату менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 свідчить про спроможність підприємства виготовляти продукцію у відповідності з вимогами діючої нормативно-правової документації, а не містить жодних дискримінаційних елементів.
Таким чином немає жодних підстав вносити зміни в тендерну документацію.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Додатково разом з автомобілем має поставлятися
Номер:
4d1d6f2b93a24c28a274007e0d9ac8a4
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-06-005222-c.a5
Назва:
Додатково разом з автомобілем має поставлятися
Вимога:
В Додатку 4 тендерної документації в п. 2.20 таблиці вказано вимогу "Додатково разом з автомобілем має поставлятися - Технічний машинний комплект (ТМК), та зйомний проблисковий маячок «Амкодор-Белвар» * (або еквівалент)."
Щодо вимоги "Технічний машинний комплект (ТМК)"
З огляду на відсутність роз’яснень щодо ТМК (його комплектація та призначення) вважаємо цю вимогу дискримінаційною. Бо крім виробника/постачальника який запропонував замовнику "Технічний машинний комплект (ТМК)" та не надав опису, комплектації, призначення, тощо... нікому невідоме що це.
З метою недопущення порушення принципів прозорості та добросовісної конкуренції учасників вважаємо доцільним видалити цю вимогу або надати опис, комплектацію, призначення Технічного машинного комплекту (ТМК).
Щодо вимоги "зйомний проблисковий маячок «Амкодор-Белвар» (або еквівалент)"
Посилання на конкретного виробника в якому немає необхідності.
З метою недопущення порушення принципів прозорості та добросовісної конкуренції учасників вважаємо доцільним змінити цей параметр на "зйомний проблисковий маячок" або "зйомний проблисковий маячок (з вимогами до нього)".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.10.2020 11:09
Вирішення:
Шановний учаснику!
Відповідно до п. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Стосовно проблискового маячка «Амкодор-Белвар» вказаного в пункті 2.20 Додатку 4 до тендерної документації - Законом України «Про публічні закупівлі» Замовнику надано можливість на посилання в тендерній документації на конкретну марку товару з обов’язковим додаванням виразу «або еквівалент», що і було зроблено. Таким чином підстав вносити зміні в тендерну документацію щодо проблискового маячка «Амкодор-Белвар» немає.
Стосовно ж технічного машинного комплекту - відповідно до Вашого звернення можливе внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Еквівалент сталі приймального бункера
Номер:
f62ea954fafa488c89913047222da82d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-06-005222-c.b4
Назва:
Еквівалент сталі приймального бункера
Вимога:
В Додатку 4 тендерної документації в п. 2.17 таблиці вказано вимогу "Об’єм ковша (приймального бункера) повинен бути не менш 2,0 м3 та виготовлений з високоякісної сталі еквівалент RAEX400 товщиною не менш 6 мм та мати можливість механізованого і ручного завантаження приймального бункеру."
Виходячи з цієї вимоги ківш (приймального бункера) повинен бути виготовлений з високоякісної сталі еквівалент RAEX400 товщиною не менш 6 мм.
Не зрозуміло чим обґрунтоване така вимога замовника, адже це не бульдозерний ніж, не ківш екскаватора і не фреза бурильної установки, в роботі яких вимагається не підвищена міцність, а надміцність. Параметр вказаний помилково або з метою виключити участь можливих конкурентів ввівши учасників в оману даною вимогою.
Серед більшості виробників сміттєвозів для виробництва ковшу і приймального бункера використовуються наступні сталі підвищеної міцності товщиною від 5 мм:
- 09Г2, 09Г2С, 09Г2Д, 17ГС, 17Г1С, 10ХСНД;
- St 52-3;
- S335 JR, S335 JO, S355J2.
З метою недопущення порушення принципів прозорості та добросовісної конкуренції учасників вважаємо доцільним змінити цей параметр на "Об’єм ковша (приймального бункера) повинен бути не менш 2,0 м3 та виготовлений з сталі підвищеної міцності (еквівалент 09Г2, 09Г2С, 09Г2Д, 17ГС, 17Г1С, 10ХСНД, St 52, S335 JR, S335 JO, S355J2) товщиною не менш 5 мм та мати можливість механізованого і ручного завантаження приймального бункеру."
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.10.2020 11:06
Вирішення:
Шановний учаснику!
Відповідно до п. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Таким чином жодних порушень викладених в пункті 2.17 Додатку 4 до тендерної документації щодо «сталі еквівалент RAEX400 товщиною не менш 6 мм» немає, а відтак відсутні підстави вносити зміни в тендерну документацію.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Еквівалент сталі
Номер:
35d154f28d504465bb2c4f0017501e79
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-06-005222-c.a3
Назва:
Еквівалент сталі
Вимога:
В Додатку 4 тендерної документації в п. 2.16 таблиці вказано вимогу "Кузов є прямокутно-еллиптичної форми та виготовлений з сталі еквівалент 10 ХСНД товщиною не менш 4 мм.."
Що стосуються вимоги "виготовлений з сталі еквівалент 10 ХСНД":
10ХСНД це сталь підвищеної міцності. Згідно з різними стандартами (ГОСТ,DIN, EN) підвищена міцність досягається завдяки різними властивостями і / або складом сталі, чим можна маніпулювати.
Серед виробників сміттєвозів для виробництва кузову використовуються наступні сталі підвищеної міцності:
- 09Г2, 09Г2С, 09Г2Д, 17ГС, 17Г1С, 10ХСНД;
- St 52-3;
- S335 JR, S335 JO, S355J2.
З метою недопущення порушення принципів прозорості та добросовісної конкуренції учасників вважаємо доцільним змінити цей параметр на "Кузов є прямокутно-еллиптичної форми та виготовлений з сталі підвищеної міцності (еквівалент 09Г2, 09Г2С, 09Г2Д, 17ГС, 17Г1С, 10ХСНД, St 52, S335 JR, S335 JO, S355J2) товщиною не менш 4 мм."
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.10.2020 11:03
Вирішення:
Шановний учаснику!
Відповідно до п. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Таким чином жодних порушень викладених в пункті 2.16 Додатку 4 до тендерної документації щодо «сталі еквівалент 10 ХСНД» немає, а відтак відсутні підстави вносити зміни в тендерну документацію.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Коефіцієнт ущільнення
Номер:
20d4061119424bdb9e15558ac03b7595
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-06-005222-c.b2
Назва:
Коефіцієнт ущільнення
Вимога:
В Додатку 4 тендерної документації в п. 2.14 вказано вимогу "Коефіцієнт ущільнення, не менше 1: 8"
За стандартами країн Європейського Союзу сміттєвози такого типу мають коефіцієнт ущільнення не більше 1: 6. Виробники Європейського Союзу, у тому числі виробник сміттєвоза із заднім завантаженням СБМ-304/1 (зазначений в додатку 4 п.1.2 тендерної документації) виготовляють сміттєвози такого типу з коефіцієнтом ущільнення до 1: 6. Характеристики сміттєвоза із заднім завантаженням СБМ-304/1, є у відкритому доступі, на сайті виробника. На сайтах інших виробників зазначено такий самий параметр, а саме до 1: 6.
Збільшення такого показника викликає сумніви в надійності такої конструкції.
З метою недопущення порушення принципів прозорості та добросовісної конкуренції учасників вимагаємо виправити вимоги до коефіцієнта ущільнення на 1: 6, параметр вказаний помилково або з метою виключити участь можливих конкурентів ввівши учасників в оману даною вимогою.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.10.2020 11:01
Вирішення:
Шановний учаснику! Відповідно до Вашого звернення можливе внесення змін до тендерної документації. Слідкуйте за оновленнями.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Сміттєвоз із заднім завантаженням
Номер:
098d6fbbc4ce4d209085606943cfa5d1
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-06-005222-c.a1
Назва:
Сміттєвоз із заднім завантаженням
Вимога:
В Додатку 4 тендерної документації в п. 1.2 таблиці вказано вимогу "Сміттєвоз із заднім завантаженням СБМ-304/1* на шасі МАЗ-5340* (або еквівалент) повинен бути новий 2020 року випуску, в стандартному заводському виконанні."
В Додатку 4 тендерної документації замовник деталізовано розписує комплектацію і вимоги до сміттєвозу в цілому, посилатися на марки конкретних виробників немає необхідності. Замовник посилається на конкретну марку сміттєвоза і шасі після чого вказує "або еквівалент", тим самим позначаючи пріоритет певного виробника або постачальника.
З метою недопущення порушення принципів прозорості та добросовісної конкуренції учасників вважаємо доцільним видалити або змінити цей параметр на "Сміттєвоз із заднім завантаженням з змонтованим спеціальним обладнанням на шасі (вимоги до якого викладені у таблиці), повинен бути новий 2020 року випуску, в стандартному заводському виконанні."
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.10.2020 10:57
Вирішення:
На Вашу скаргу від 11.10.2020 року щодо недоцільності деталізації в Додатку 4 тендерної документаці комплектації і вимог до сміттєвозу в цілому, посилання на марки конкретних виробників (конкретна марка сміттєвоза і шасі) тим самим нібито позначаючи пріоритет певного виробника або постачальника чим на вашу думку допускає порушення принципів прозорості та добросовісної конкуренції учасників вважаємо за доцільне пояснити наступне.
Відповідно до пункту 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Крім того, Законом України «Про публічні закупівлі» Замовнику надано можливість на посилання в тендерній документації на конкретну марку товару з обов’язковим додаванням виразу «або еквівалент»
Таким чином Замовником чітко дотримано вимоги закону, що само по собі унеможливлює порушення принципів прозорості та добросовісної конкуренції учасників. До того ж хочемо зауважити, що тендерна документація - головний документ замовника, який він використовує для того, щоб максимально описати, що він хоче купити, та визначити вимоги до учасників закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено