• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Нове будівництво зливової каналізації в с.Гречані Поди Широківського району Дніпропетровської області(Правила визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вимірювання поверхонь)

Завершена

10 789 513.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 53 947.57 UAH
Період оскарження: 06.10.2020 15:52 - 19.10.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Порушення Замовников принципів здійснення закупівлі

Номер: 6e4c6aa3bb0c46a5bbeacefd91730e4b
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-06-008793-a.c2
Назва: Порушення Замовников принципів здійснення закупівлі
Вимога:
Виконавчим комітетом Гречаноподівської сільської ради згідно Оголошення UA-2020-10-06-008793-a було прийнято рішення про проведення відкритих торгів на закупівлю Нове будівництво зливової каналізації в с.Гречані Поди Широківського району Дніпропетровської області(Правила визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вимірювання поверхонь). Очікувана вартість – 10 789 513,20 грн. До участі у закупівлі подало пропозиції 3 (три) учасники: - ТОВ «СК МАГНАТ» з остаточною ціновою пропозицією 9 687 048,12 грн. – пропозицію відхилено; - ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ» з остаточною ціновою пропозицією 10 777 440,00 грн. – учасник-переможець (надалі – Переможець). - ТОВ «ГАРАНТСТРОЙІНВЕСТ» з остаточною ціновою пропозицією 10 789 506,00 грн. – цінова пропозиція учасника не розглядалася. Рішенням Уповноваженої особи Виконавчого комітету Гречаноподівської сільської ради Надії Бай від 28.10.2020 (протокол № 250, який, до речі, має нечітке сканування) було відхилено найбільш економічно вигідну пропозицію учасника ТОВ «СК МАГНАТ», застосувавши упереджений підхід в оцінці та розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СК МАГНАТ» та порушуючи принципи здійснення закупівель, зокрема, недискримінації учасників, рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, максимальної економії, ефективності та запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно протокольного рішення Надії БАЙ від 28 жовтня 2020 року про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СК МАГНАТ» зазначено, що останнім у тендерній пропозиції не надано Виписки або витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (з актуальними даними на дату подання), що, в свою чергу, є навмисним спаплюженням тендерної пропозиції учасника, який запропонував найнижчу ціну будівництва зливової каналізації. Так, учасник ТОВ «СК МАГНАТ» 23 жовтня 2020 року об 14:40 у складі своєї тендерної пропозиції завантажив файл у PDF-форматі «Витяг з ЄДР». Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань сформовано 22.10.2020 об 19:43:24, тобто з актуальними даними, як на то передбачено у додатку 10 до Тендерної документації. Крім того, Замовник у Тендерній документації зазначає, що замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Наголошуємо та надаємо роз’яснення, що згідно з статтею 11 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» передбачено, що відомості, що містяться в Єдиному державному реєстрі, є відкритими і загальнодоступними. Також Лист Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним» від 16.01.2020 № 3304-04/2361-06 інформує листами відомчих органів про такі реєстри. Так, Міністерство юстиції України у своєму листі повідомляє, посилаючись на ст. 11 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», що інформація з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань є відкритою та загальнодоступною. Відповідно до вищезазначеного, учасники процедур закупівель взагалі мають повне право не надавати у складі тендерних пропозицій копій виписок або витягів з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, а Замовники взагалі не повинні вимагати їх надання у тендерних документаціях, тим більше відхиляти тендерні пропозиції з причин ненадання таких документів. Згідно протокольного рішення № 250 від 28 жовтня 2020 року про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СК МАГНАТ» зазначено, що останнім у тендерній пропозиції не надано лист у довільній формі з обов’язковим зазначенням коду доступу, що також є аналогічним спаплюженням тендерної пропозиції учасника, оскільки згідно додатку 10 до Тендерної документації Замовника, вимога щодо надання листа у довільній формі із зазначенням коду доступу було альтернативною вимогою (далі- прямою мовою): «У разі, якщо можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи ……………. надати лист у довільній формі з зазначенням коду доступу.» А вже у протокольному рішенні № 250 від 28 жовтня 2020 Надія Бай зазначає, що не надано лист у довільній формі з обов’язковим зазначенням коду доступу, що є перекручуванням вимог та зобов’язань. Натомість, учасник ТОВ «СК МАГНАТ» у складі тендерної пропозиції завантажив pdf-файл «СК_МАГНАТ_СТАТУТ», тобто надав установчий документ товариства з обмеженою відповідальністю та виконав умови тендерної документації Замовника. По-третє, протокольне рішення Уповноваженої особи Надії Бай від 28 жовтня 2020 року № 250 котрий раз спаплюжує тендерну пропозицію учасника ТОВ «СК МАГНАТ», вказуючи, що останнім не надано договору з сертифікованою лабораторією та перелік обладнання для проведення досліджень, що знову не відповідає дійсності. Учасник ТОВ «СК МАГНАТ» у складі тендерної пропозиції завантажив файли «Договір_КРИВБАСCТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ_ pdf», яким є Договір від 22 жовтня 2020 № 102-Б, укладений між ТОВ «СК МАГНАТ» та ДП «КРИВБАССТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ» на проведення випробувань будівельних матеріалів, виробів та конструкцій, грунтів, асфальтобетонних сумішей; промислових матеріалів та виробів тощо. Також ТОВ «СК МАГНАТ» надав Атестат про акредитацію ДП «КРИВБАССТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ» та лист-пояснення щодо переліку обладнання від 20 жовтня 2020 року № 20/10-58. Отже, Учасник ТОВ «СК МАГНАТ» виконав умови Тендерної документації Замовника в цій частині. Учасник ТОВ «СК МАГНАТ» надав у складі своєї тендерної пропозиції Проект договору з додатками до нього, що викладений в Додатку 6 до Документації (файл «СК_МАГНАТ_ПРОЕКТ_ДОГОВОРУ»). Проект виконання робіт (розроблений на основі геодезичних вишукуваннь з місцевості), що є додатком 3 до проекту договору, буде розроблений учасником на момент підписання Договору, а не на момент надання тендерної пропозиції. Вимога Замовника у завантаженні на стадії подання тендерних пропозицій Проекту виконання робіт (розроблений на основі геодезичних вишукувань з місцевості) є абсурдною, оскільки випереджає події та хронологію виконання робіт. Учасник СК «МАГНАТ» у складі тендерної пропозиції надав Тендерну пропозицію, згідно форми тендерної пропозиції, встановленої у Додатку 2 Тендерної документації, згідно якої, цінова пропозиція учасника ТОВ «СК МАГНАТ» складає 9 687 048,12 грн. з ПДВ, що відповідає ціновій пропозиції Учасника у Протоколі розкриття тендерних пропозицій UA-2020-10-06-008793-a, опублікованого в електронній системі закупівель. Незначна невідповідність суми договірної ціни є арифметичною опискою згідно Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Переліку формальних помилок» від 15.04.2020 № 710. Таким чином, найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція ТОВ «СК МАГНАТ» відповідає вимогам, встановленим в Тендерній документації Замовника та є безпідставно відхиленою. Натомість, Учасник Виконавчий комітет Гречаноподівської сільської ради в особі Уповноваженої особи Надії Бай протокольним рішенням № 251 від 02 листопада 2020 року визнає переможцем учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ», ціна пропозиції якого є більш як на мільйон гривень вищою за тендерну пропозицію ТОВ «СК МАГНАТ». Однак, така позиція Уповноваженої особи Надії Бай Виконавчого комітету Гречаноподівської сільської ради не відповідає дійсності, є упередженою, не об’єктивною, дискримінаційною та такою, яка порушує основні принципи здійснення публічних закупівель, встановлених Законом України «Про публічні закупівлі», зокрема, максимальної економії, ефективності, об’єктивності та неупередженості визначення переможця процедури закупівлі відповідно до наступного. Згідно п. 7 розділу І Тендерної документації Замовника, під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником (такі, як довідки складені в довільній формі) повинні бути викладені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками у складі їх тендерних пропозицій (у тому числі видані іншими установами, організаціями, підприємствами), викладені іншими мовами ніж українська або російська, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад цих документів має бути засвідченим у встановленому Законом порядку. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Якщо учасник торгів є нерезидентом України, він може подавати свою тендерну пропозицію англійською мовою з обов’язковим наданням автентичного перекладу на українську мову. Зазначений переклад має бути засвідченим у встановленому Законом порядку. Тендерна пропозиція ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ» містить дуже поганої якості, майже нечитаємої копії диплома Ситніка Петра Олександровича, виконавця робіт (виконроба), виданого Московским университетом. Відповідна копія диплому не містить автентичного перекладу на українську мову, крім того, такий переклад має бути засвідченим у встановленому Законом порядку. Отже, така копія диплому не може бути підтвердженням навчання виконавця робіт, що не відповідає п.п. 4 п. 2 Додатку 3 Тендерної документації. З огляду на наведене, надавши у складі пропозиції недійсний диплом виконавця робіт російською мовою, учасник ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ» не виконав умови тендерної документації в частині підтвердження кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону (згідно з Додатком 3 до тендерної документації). Про упереджений та не об’єктивний підхід Замовника у виборі Переможця даного тендеру говорить низка укладених договорів Виконавчим комітетом Гречаноподівської сільської ради з ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ» на загальну суму понад 19,5 мільйонів гривень: Договір № 1 від 08 вересня 2020 року "Рекультивація порушених земель та використання родючого шару грунту під час проведення робіт, пов'язаних із порушенням земель за межами села Олександрівка на території Гречаноподівської сільської ради Широківського району Дніпропетровської області" на суму 11 009 814,00 грн. та Договір № 161 від 17 серпня 2020 року "Капітальний ремонт Гречаноподівського сільського будинку культури Гречаноподівської сільської ради розташованого за адресою: Дніпропетровська область,Широківський район, с.Гречані Поди, вул.Молодіжна, буд.24» на суму 8 491 164,70 грн., а також у процедурі відкритих торгів UA-2020-10-06-005640-a на закупівлю "Нове будівництво зливової каналізації в с.Миролюбівка Широківського району Дніпропетровської області"(Правила визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вимірювання поверхонь), очікувана сума якої 4 373 931,60 грн., факт визнання ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ» переможцем тендеру є свідченням про упереджений та не об’єктивний підхід Замовника у виборі виконавців робіт. Вищезазначені факти, зокрема, автоматичні індикатори ризиків, а саме RISK-2-13- ймовірність ризику упередженого розгляду замовником тендерних пропозицій з метою визначення конкретного учасника переможцем процедури закупівлі та укладення договору про закупівлю з порушенням принципів здійснення закупівель - можуть бути підставою для прийняття рішень органом Держаудитслужби про початок моніторингу. Замовник Виконавчий комітет Гречаноподівської сільської ради, дотримуючись принципів проведення публічних закупівель, не відхиливши тендерну пропозицію учасника ТОВ «СК МАГНАТ» міг би зекономити близько 1 090 391,88 грн. коштів бюджету сільської ради. Факт визнання переможцем процедури закупівлі Нове будівництво зливової каналізації в с.Гречані Поди Широківського району Дніпропетровської області(Правила визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вимірювання поверхонь) ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ» призведе до втрат бюджету у великих розмірах. У разі проігнорування вимоги учасника ТОВ «СК МАГНАТ», результатом чого може бути укладений договір про закупівлю з ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ», ми будемо змушені звернутися до Суду за захистом своїх прав та законних інтересів з позовною заявою про оскарження рішень посадової особи Замовника Гречаноподівської сільської ради Уповноваженої особи Надії Бай, визнання договору підряду недійсним та таким, який укладений з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» та паралельно до Східного офісу Держаудитслужби з вимогою про проведення моніторингу закупівлі UA-2020-10-06-008793-a Нове будівництво зливової каналізації в с.Гречані Поди Широківського району Дніпропетровської області(Правила визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вимірювання поверхонь). Згідно частини 24 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» право на оскарження не обмежує права суб’єкта оскарження звернення до суду без попереднього звернення до органу оскарження. Відповідно до вищевикладеного ВИМАГАЮ: 1. Враховуючи не відповідність тендерної пропозиції Переможця ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ» кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону вимагаю скасувати рішення про визнання ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ» переможцем процедури відкритих торгів UA-2020-10-06-008793-a. 2. Скасувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "СК МАГНАТ" від 28.10.2020, яке оформлено протокольним рішенням Уповноваженої особи № 250. 3. Визнати переможцем ТОВ «СК МАГНАТ» закупівлі UA-2020-10-06-008793-a Нове будівництво зливової каналізації в с.Гречані Поди Широківського району Дніпропетровської області(Правила визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вимірювання поверхонь).
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановник Учасник! 1. Учасники повинні дотримуватись та виконувати усі законні вимоги Тендерної документації. Проте, погоджуюся, що Ваше зауваження в частині наявності у складі тендерної пропозиції виписки або витягу Єдиного державного реєстру….. правомірне. 2. Не погоджуюся щодо зауважень в частині ненадання листа у довільній формі з обов’язковим зазначенням коду доступу.. Цей лист згідно вимог п. 1 Додатку 10 до Тендерної документації не є «альтернативою» копії статуту Учасника, а окремою вимогою до Учасника, що чітко випливає зі змісту самого п. 1 Додатку 10. 3. Атестат про акредитацію ДП «КРИВБАССТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ» не відповідає вимогам, так як в ньому не зазначено випробування асфальтобетонних сумішей, що ставить під сумнів правомочність договір № 102-Б від 22.10.2020 р . 4. Що стосується додатку 3 до проекту договору (Додаток 6 до Тендерної документації). Умови документації не містять можливості подання додатку 3 до проекту договору на момент підписання Договору. Зауваження Учасника по цьому питання є нічим не підтвердженим вільним трактуванням умов Тендерної документації Замовника. Ці умови не є «абсурдними», а таким що повинні бути виконанні та серйозне ставлення до них, а також їх виконання дозволяє зрозуміти Замовнику спроможність Учасника виконати роботи в цілому та відповідно прийняти остаточне рішення під час визначення переможця тендеру. 5. Опублікована Вами цінова пропозиція під час заповнення електронних форм в електронній системі формується на підставі складених Вами та підписаних електронним підписом підтверджуючих документів. В даному випадку цінова пропозиція не відповідає технічному завданню зазначеному у Додатку 8 Документації на підставі якого розрахована кошторисна документація (що підтверджується змістом Вашої вимоги, оприлюдненої 08.11.2020) та не може мати статус арифметичною помилкою оскільки не підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, в тому числі не підтверджує формовання Вами ціни на підставі вартості підрядних робіт, що є порушенням п. 6 розділу ІІІ Тендерної документації. Така пропозиція у відповідності до вимог тендерної документації обов’язково підлягає відхиленню. Будьте більш уважні у майбутньому. За сукупністю порушень тендерна пропозиція учасника ТОВ «СК Магнат» підлягає відхиленню. Аналіз Вашої пропозиції виконано абсолютно об’єктивно та неупереджено та жодних дискримінаційних дій не містить. Крім того, зазначаю, що можлива економія у разі обрання Вас переможцем носить віртуальний характер та не є аргументом для Замовника «закрити очі» на порушення, які допущені Вами під час підготовки тендерної пропозиції, що також підтверджується змістом самого Закону України «Про публічні закупівлі». Не допускайте помилок та відповідно зможете перемогти. Чітке виконання вимог Закону не може призвести до втрат бюджету. Що стосується тендерної пропозиції ТОВ «Будівельна індустрія Грандстрой» в частині надання копії диплома Ситніка П.О. російською мовою. Дуже шкода, що Ви наводячи зміст Тендерної документації у вигляді точних цитат не спромоглись їх прочитати. Пунктом 7 розділу І Тендерної документації чітко передбачено, що «Документи або копії документів, що надаються учасниками у складі їх тендерних пропозицій (у тому числі видані іншими установами, організаціями, підприємствами), викладені іншими мовами ніж українська або російська, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Таки чином, ТОВ «Будівельна індустрія Грандстрой» надавши копію диплома російською мовою дотримався вимог Тендерної документації. Яким чином Ви встановили недійсність диплома? Замовник не має права та технічної можливості встановлювати дійсність документів, наданих у складі тендерних пропозицій учасників. За результатами вищевикладеного Ваша вимога не підлягає задоволенню та відхиляється як така, що містить перекручені, надумані висновки та не відповідає дійсності.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги

Номер: e9c8ee15874f49f49f019ca684fa703d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-06-008793-a.b1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику! В тендерній документації наявні наступні вимоги - Обов’язковою є наявність у Учасника служби з охорони праці , згідно ЗУ Про охорону праці від 14.10.1992р. №2694-XII . Наявність затвердженої системи управління охороною праці (СУОП); Положення про енергетичну службу (з наданням документального підтвердження) . Замовник вимагає використання високоякісних матеріалів для виготовлення асфальтобетонної суміші Типу Б, марка 2, а саме: гранітний щебінь та гранітний відсів, оскільки саме ці матеріали забезпечують міцність та довговічність покриття, а також модифікований бітум з використанням добавок : sosobit, адбит-р або еквіваленту, тому учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції сертифікати на вищезазначенні матеріали. ВВажаємо таку вимогу дискримінаційною та такою, що порушує принцип здійснення чесної та законної конкуренції. Вимагаємо прибрати дані вимоги
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановник Учасник! Тендерну документацію розроблено з урахуванням вимог діючого законодавства та принципів, зазначених у статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Вимога щодо наявності у Учасника служби з охорони праці, затвердженої системи управління охороною праці (СУОП) та положення про енергетичну службу знаходять логічне відображення необхідності відповідно до ЗУ «Про охорону праці». Роботи по об’єкту "Нове будівництво зливової каналізації в с.Гречані Поди Широківського району Дніпропетровської області" мають бути виготовлені з високоякісних матеріалів , саме тому для виготовлення асфальтобетонної суміші Типу Б, марка 2, зазначено гранітний щебінь та гранітний відсів, оскільки саме ці матеріали забезпечують міцність та довговічність покриття, а також модифікований бітум з використанням добавок : sosobit, адбит-р або еквіваленту. Вимога щодо надання сертифікатів є законною відповідно до статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено