• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

принтер HP LaserJet Pro M428FDW

Завершена

15 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 75.00 UAH
Період оскарження: 06.10.2020 15:40 - 12.10.2020 00:00
Вимога
Вирішена

Вимога про перегляд рішення Уповноваженої особи та розгляд дій Уповноваженої особи на предмет притягнення її до адміністративної відповідальності

Номер: 20b0c4dae37844b1afcd673e16823f34
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-06-008467-a.a2
Назва: Вимога про перегляд рішення Уповноваженої особи та розгляд дій Уповноваженої особи на предмет притягнення її до адміністративної відповідальності
Вимога:
Суб’єкт оскарження (учасник закупівлі): ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Т ТРЕЙД" Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ 43625071 Адреса: 01033, м. Київ, вул. Шота Руставелі, 44-Б. Тел.: +38 093-320-87-01, е-mail: info.ttrade@ukr.net Замовник закупівлі: Комунальне некомерційне підприємство "Міська клінічна лікарня №9" Дніпровської міської ради Код ЄДРПОУ: 01984613 Адреса: 49023, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Мануйлівський, буд. 29 Відомості про процедуру закупівлі: UA-2020-10-06-008467-a Офіційне джерело інформації: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-10-06-008467-a Вид процедури закупівлі – Допорогова закупівля. Предмет закупівлі: ДК 021:2015: 30232110-8 Лазерні принтери Звернення про усунення порушення при визначенні переможця закупівлі Шановний замовнику. Документом «ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ» № 106 від 19.10.2020 визначено переможцем даної закупівлі ФОП "ЛЕВЧУК ОЛЕГ ЕДУАРДОВИЧ" (далі – Переможець). Стверджуємо, що зазначене рішення є необ’єктивним та таким, що потребує перегляду, а дії Уповноваженої особі – Вашому розгляду. Звертаємо увагу, що ч.4 ст.3 закону України Про публічні закупівлі (далі – Закон) визначено, що, цитуємо «Відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом.». Також, зазначаємо, що п. 25 ч.1 Закону встановлено, що «публічна закупівля (далі - закупівля) - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом». Зауважуємо, що порядком, встановленим Законом та зі змісту ч.3 ст.3 закону України Про публічні закупівлі (далі – Закон) випливає, що «…замовник повинен дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель…». Звертаємо увагу, що дотримання принципів здійснення публічних закупівель є обов’язком, а не правом замовника. Зазначаємо, що ст.5 Закону визначає принципи здійснення публічних закупівель, а саме: «1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.». Стверджуємо, що в діях Уповноваженої особи Комунального некомерційного підприємства "Міська клінічна лікарня №9" Дніпровської міської ради даної закупівлі є ознаки необ’єктивного та упередженого визначення переможця даної закупівлі. Ми подали звернення до Уповноваженої особи Комунального некомерційного підприємства "Міська клінічна лікарня №9" Дніпровської міської ради (далі – Уповноважена) з приводу перегляду її рішення. Однак отримали неогрунтовану і надуману відмову. Ми стверджували, а це так і є, що Переможець не надав Витяг з ЄДРПОУ, а Уповноважена відповідає, що є документ з назвою "ВДР", який містить копію витягу – це є неправдива інформація. Це по-перше. По-друге, у своєму зверненні ми зазначили, що Замовником закупівлі вимагалося надання, цитуємо «- Гарантійний лист про те, що Учасник повинен проводити гарантійне обслуговування в гарантійний термін не менше року, відповідно технічним вимогам Замовника.», а Уповноважена відповідає, що є «документ під назвою "Гарантія відповідності", в якому зазначено " Гарантійний термін на товар відповідає гарантійному строку заводу – виготовлювача, а саме 12 місяців, і починає діяти з дати підписання сторонами товарної накладної". Стверджуємо, що в зазначеному Уповноваженою документі не прописано, що «Учасник повинен проводити гарантійне обслуговування в гарантійний термін не менше року, відповідно технічним вимогам Замовника.», а однозначно стверджено, що Переможець бере на себе зобов’язання доставляти обладнання в сервісний центр, а не обслуговувати обладнання. Звертаємо увагу, що документом Замовника «ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі» п. 20 чітко визначено, що Фізична особа-підприємець повинна надати в електронному вигляді в складі своєї пропозиції, зокрема і такі документи: « – копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;… - Гарантійний лист про те, що Учасник повинен проводити гарантійне обслуговування в гарантійний термін не менше року, відповідно технічним вимогам Замовника.». Зауважуємо, що п. 21.4 «ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі» передбачається, що: «У разі, якщо запропонована Учасником пропозиція не відповідає вимогам Замовника, така пропозиція Відхиляється. Документи які подаються учасником після проведення аукціону до розгляду не приймаються.». Стверджуємо, що Переможець не надав документа «копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців», а надав зовсім інший документ – Виписку з ЄДРПОУ. Зауважуємо, що Виписка з ЄДРПОУ не містить актуальних відомостей про суб’єкта, а отже і не є дійсною на час проведення електронної закупівлі – це по-перше. По-друге, Переможець не надав «Гарантійний лист про те, що Учасник повинен проводити гарантійне обслуговування в гарантійний термін не менше року, відповідно технічним вимогам Замовника», а надав зовсім іншу інформацію у документі «Гарантія відповідності товару вимогам Замовника», а саме: «- Ми зобов’язуємося протягом всього гарантійного терміну у випадку не справності обладнання, доставляти обладнання в сервісний центр та назад за власні кошти.», де однозначно зазначено, що Переможець зобов’язується лише доставляти обладнання. Звертаємо увагу, що згідно ч.5 Розділу 2 «Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в частині 3 статті 3 Закону України ”Про публічні закупівлі”, затвердженої Наказом ДП ПРОЗОРРО № 10 від 19.03.2019 (далі – Інструкція) передбачено, цитуємо: «На етапі подання пропозицій до кінця строку його завершення учасники подають пропозиції в ЕСЗ шляхом заповнення електронної форми з окремими полями та завантаження інформації та документів у вигляді електронних документів через авторизовані/попередньо авторизовані електронні майданчики. Кожен учасник має можливість подати лише одну пропозицію, у тому числі до визначеної в оголошенні про закупівлю частини предмета закупівлі (лота). Пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, ЕСЗ не приймаються.». Отже, Інструкцією, Законом та вимогами Замовника не передбачається надання «дозавантаження» в систему електронних закупівель документів після проведення аукціону. Також, звертаємо увагу, що п.6 Розділу 2 Інструкції передбачено, що «6. Учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників, визначеного замовником.». Звертаємо особливу увагу, що п.6 ст.11 Закону зобов’язує, що «Уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в інтересах замовника.»; та, згідно п.10 ст.11 Закону Уповноважена особа «4) забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі». Інформуємо, що Стаття 44 Закону регламентує і настання відповідальності за порушення вимог закону України Про публічні закупівлі. Зауважуємо, що ст. 164-14 кодексу України про адміністративні правопорушення передбачена адміністративна відповідальність, а саме: якщо здійснюється оцінювання пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації. Керуючись викладеним, просимо Замовника: 1.) Переглянути рішення Упоноваженої про визнання переможцем даної закупівлі ФОП "ЛЕВЧУК ОЛЕГ ЕДУАРДОВИЧ" та відхилити пропозицію даного учасника як таку, що не відповідає вимогам замовника 2.) Розглянути дії Уповноваженої особи Комунального некомерційного підприємства "Міська клінічна лікарня №9" Дніпровської міської ради, в яких є ознаки вчинення адміністративного проступку та повідомити нас про прийняте Вами рішення відносно Уповноваженої особи Комунального некомерційного підприємства "Міська клінічна лікарня №9" Дніпровської міської ради. 21 жовтня 2020 року директор ТОВ «Т Трейд» Лагода О.С.
Вирішення: Під час оголошення процедури закупівлі UA-2020-10-06-008467-a Замовник керувався п. 3. ст. 3 Закону України Про публічні закупівлі (далі – Закон) та вимогами наказу ДП «Прозоро» № 10 від 19.03.2019 р., так як оріентовна вартість закупівлі є «до пороговою». На підставі п. 15 ст. 29 Закону, під час розгляду та оцінки найбільш економічно вигідної пропозиції, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій, відповідно до їх компетенції. Інформація з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців є публічною, та оприлюднена у формі відкритих даних, доступ до яких є вільним. Керуючись Законом України «Про доступ до публічної інформації», під час розгляду пропозицій, Замовником перевірено інформацію з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців стосовно учасника ФОП Левчук О.Е. Відповідно до п. 2.3. проекту договору (підписаного учасником ФОП Левчук О.Е.) Гарантійне обслуговування здійснюється авторизованим сервісним центром на території України. Наданий учасником ФОП Левчук О.Е. документ під назвою "Гарантія відповідності", містить таку інформацію : "Гарантійний термін на товар відповідає гарантійному строку заводу – виготовлювача, а саме 12 місяців, і починає діяти з дати підписання сторонами товарної накладної". Тобто гарантійне обслуговування передбачено заводом виробником в авторизованому сервісному центрі, і становить 12 місяців з дати підписання сторонами товарної накладної. Таким чином, Замовником дотримані усі принципи здійснення публічних закупівель при визначенні переможця.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Звернення про усунення порушення при визначенні переможця закупівлі

Номер: 7d1fe5b0c22c43158c6632f65b0ad736
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-06-008467-a.a1
Назва: Звернення про усунення порушення при визначенні переможця закупівлі
Вимога:
Суб’єкт оскарження (учасник закупівлі): ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Т ТРЕЙД" Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ 43625071 Адреса: 01033, м. Київ, вул. Шота Руставелі, 44-Б. Тел.: +38 093-320-87-01, е-mail: info.ttrade@ukr.net Замовник закупівлі: Комунальне некомерційне підприємство "Міська клінічна лікарня №9" Дніпровської міської ради Код ЄДРПОУ: 01984613 Адреса: 49023, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Мануйлівський, буд. 29 Відомості про процедуру закупівлі: UA-2020-10-06-008467-a Офіційне джерело інформації: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-10-06-008467-a Вид процедури закупівлі – Допорогова закупівля. Предмет закупівлі: ДК 021:2015: 30232110-8 Лазерні принтери Звернення про усунення порушення при визначенні переможця закупівлі Документом «ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ» № 106 від 19.10.2020 визначено переможцем даної закупівлі ФОП "ЛЕВЧУК ОЛЕГ ЕДУАРДОВИЧ" (далі – Переможець). Стверджуємо, що зазначене рішення є необ’єктивним та таким, що потребує перегляду. Звертаємо увагу, що ч.4 ст.3 закону України Про публічні закупівлі (далі – Закон) визначено, що, цитуємо «Відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом.». Також, зазначаємо, що п. 25 ч.1 Закону встановлено, що «публічна закупівля (далі - закупівля) - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом». Зауважуємо, що порядком, встановленим Законом та зі змісту ч.3 ст.3 закону України Про публічні закупівлі (далі – Закон) випливає, що «…замовник повинен дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель…». Звертаємо увагу, що дотримання принципів здійснення публічних закупівель є обов’язком, а не правом замовника. Зазначаємо, що ст.5 Закону визначає принципи здійснення публічних закупівель, а саме: «1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.». Стверджуємо, що в діях Замовника даної закупівлі є ознаки необ’єктивного та упередженого визначення переможця даної закупівлі; Звертаємо увагу, що документом Замовника «ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі» п. 20 чітко визначено, що Фізична особа-підприємець повинна надати в електронному вигляді в складі своєї пропозиції, зокрема і такі документи: « – копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;… - Гарантійний лист про те, що Учасник повинен проводити гарантійне обслуговування в гарантійний термін не менше року, відповідно технічним вимогам Замовника.». Зауважуємо, що п. 21.4 «ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі» передбачається, що: «У разі, якщо запропонована Учасником пропозиція не відповідає вимогам Замовника, така пропозиція Відхиляється. Документи які подаються учасником після проведення аукціону до розгляду не приймаються.». Стверджуємо, що Переможець не надав документа «копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців», а надав зовсім інший документ – Виписку з ЄДРПОУ. Зауважуємо, що Виписка з ЄДРПОУ не містить актуальних відомостей про суб’єкта, а отже і не є дійсною на час проведення електронної закупівлі – це по-перше. По-друге, Переможець не надав «Гарантійний лист про те, що Учасник повинен проводити гарантійне обслуговування в гарантійний термін не менше року, відповідно технічним вимогам Замовника», а надав зовсім іншу інформацію у документі «Гарантія відповідності товару вимогам Замовника», а саме: «- Ми зобов’язуємося протягом всього гарантійного терміну у випадку не справності обладнання, доставляти обладнання в сервісний центр та назад за власні кошти.», де однозначно зазначено, що Переможець зобов’язується лише доставляти обладнання. Звертаємо увагу, що згідно ч.5 Розділу 2 «Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в частині 3 статті 3 Закону України ”Про публічні закупівлі”, затвердженої Наказом ДП ПРОЗОРРО № 10 від 19.03.2019 (далі – Інструкція) передбачено, цитуємо: «На етапі подання пропозицій до кінця строку його завершення учасники подають пропозиції в ЕСЗ шляхом заповнення електронної форми з окремими полями та завантаження інформації та документів у вигляді електронних документів через авторизовані/попередньо авторизовані електронні майданчики. Кожен учасник має можливість подати лише одну пропозицію, у тому числі до визначеної в оголошенні про закупівлю частини предмета закупівлі (лота). Пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, ЕСЗ не приймаються.». Отже, Інструкцією, Законом та вимогами Замовника не передбачається надання «дозавантаження» в систему електронних закупівель документів після проведення аукціону. Також, звертаємо увагу, що п.6 Розділу 2 Інструкції передбачено, що «6. Учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників, визначеного замовником.». Інформуємо, що Стаття 44 Закону регламентує і настання відповідальності за порушення вимог закону України Про публічні закупівлі. Зауважуємо, що ст. 164-14 кодексу України про адміністративні правопорушення передбачена адміністративна відповідальність, а саме: якщо здійснюється оцінювання пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації. Керуючись викладеним, просимо Замовника переглянути рішення про визнання переможцем даної закупівлі ФОП "ЛЕВЧУК ОЛЕГ ЕДУАРДОВИЧ" та відхилити пропозицію даного учасника як таку, що не відповідає вимогам замовника. 20 жовтня 2020 року директор ТОВ «Т Трейд» Лагода О.С.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учасник, з приводу поданої вимоги повідомляю наступне: в пропозиції переможця закупівлі присутній документ під назвою "ВДР", який містить «копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців», як і зазначено в оголошенні. Також, в складі пропозиції переможця закупівлі присутній документ під назвою "Гарантія відповідності", в якому зазначено " Гарантійний термін на товар відповідає гарантійному строку заводу – виготовлювача, а саме 12 місяців, і починає діяти з дати підписання сторонами товарної накладної". Таким чином, переможець закупівлі підтвердив свої звбов"язання щодо гарантійного обслуговування обладнання не менше 12 місяців. Крім того, повідомляю, що пропозиція учасника подана в повному обсязі до початку аукціону, а саме 15.10.2020. Отже, вимогу щодо перегляду рішення про визнання переможцем ФОП Девчук О.Е. вважаю безпідставною та не обгрунтованою.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні