• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами категорії В

Завершена

90 675.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 453.38 UAH
Період оскарження: 06.10.2020 15:33 - 11.10.2020 12:00
Вимога
Залишено без розгляду

Обраний учасник ТОВ "ЕКО НОВА" (код ЄДРПОУ: 38541812) Переможцем, пропозиція якого не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. (Протокол щодо прийняття рішення УО від 26.10.2020 року)

Номер: f8c62f7e7b4e4f1da427588369d82f69
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-06-002515-b.b2
Назва: Обраний учасник ТОВ "ЕКО НОВА" (код ЄДРПОУ: 38541812) Переможцем, пропозиція якого не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. (Протокол щодо прийняття рішення УО від 26.10.2020 року)
Вимога:
1.Найменування Замовника:КП "5-А Міська клінічна лікарня Полтавської міської ради» (код ЄДРПОУ: 01204377), адреса: 36014, Полтавська обл., місто Полтава, Київський район, ВУЛИЦЯ ГЕНЕРАЛА ДУХОВА, будинок 6 Б 2.Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Екологічні переробні технології», код ЄДРПОУ 37797799, юридична адреса: 04655, м. Київ, вул. Полярна, буд. 20, офіс № 218. 3.Номер закупівлі: UA-2020-10-06-002515-b, Код ДК021: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. 4.Підстави подання вимоги: Обраний учасник ТОВ "ЕКО НОВА" (код ЄДРПОУ: 38541812) Переможцем, пропозиція якого не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. (Протокол щодо прийняття рішення УО від 26.10.2020 року) 5.Обгрунтування вимоги: Згідно протоколу щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 26.10.2020 року № 288-2 було обрано Переможцем спрощеної закупівлі UA-2020-10-06-002515-b ТОВ "ЕКО НОВА" (код ЄДРПОУ: 38541812). Зауважуємо, що пропозиція ТОВ "ЕКО НОВА" (код ЄДРПОУ: 38541812) підлягає відхиленню на підставі п 1 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», оскільки пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Предметом даної спрощеної закупівлі є послуги з організації, збирання, вилучення, подальшої переробки та утилізації медичних відходів категорії В (Медичні відходи категорії В (епідемічно небезпечні медичні відходи) - відходи, що утворюються внаслідок медичного обслуговування пацієнтів в лікувальному закладі: використаний медичний інструмент (гострі предмети: голки, шприці, скальпелі та їх леза, предметні скельця, ампули, порожні пробірки, битий скляний посуд, вазофікси, піпетки, ланцети тощо); предмети, забруднені кров’ю або іншими біологічними рідинами). Державними санітарно-протиепідемічними правилами і нормами щодо поводження з медичними відходами, які затверджені Наказом МОЗ від 08.06.2015 р. № 325 , встановлено загальні вимоги до поводження з медичними відходами в закладах охорони здоров’я та визначено порядок збирання, перевезення, зберігання, сортування, оброблення (перероблення), утилізації, видалення, знезараження, захоронення, знищення медичних відходів., зокрема і правила поводження з медичними відходами категорії В (Розділ 5). Даним Наказом чітко передбачено: 9. Змішування відходів різних категорій не допускається. 3. При збиранні відходів категорії В забороняється: руйнувати, розрізати медичні відходи, у тому числі використані системи для внутрішньовенних інфузій, з метою їх знезараження; пересипати (перевантажувати), утрамбовувати неупаковані медичні відходи з однієї ємності в іншу, за винятком аварійних ситуацій; Медичні відходи категорії В збирають у тверду (що не проколюється) упаковку (контейнери) або в одноразову м’яку (пакети). 5 Для збирання гострих предметів слід використовувати вологостійкі ємності (контейнери), що не проколюються. Ємність повинна мати кришку, що щільно прилягає та унеможливлює її безконтрольне розкриття. 6. Для збирання органічних, рідких відходів категорії В (кров, промивні, дренажні рідини тощо) використовують герметичні вологостійкі ємкості (контейнери), що унеможливлюють їх безконтрольне відкриття. В складі пропозиції ТОВ "ЕКО НОВА" надав фото тари з картону, які не відповідають вимогам Наказу МОЗ України № 325. щодо спеціалізованої тари для збирання медичних відходів категорії В. Використаний медичний інструмент (гострі предмети: голки, шприці, скальпелі та їх леза, предметні скельця, ампули, порожні пробірки, битий скляний посуд, вазофікси, піпетки, ланцети тощо); предмети, забруднені кров’ю або іншими біологічними рідинами не можуть бути упаковані в картонний біобокс. Картон є не стійким до проколу та не є вологостійким. Більше того, для збирання гострих предметів, що передбачені даною закупівлею не підходить картонний біобокс , оскільки це суперечить вимогам Наказу МОЗ № 325.Картонний бокс не має кришки що щільно прилягає та унеможливлює її безконтрольне розкриття. При транспортуванні відходів, що передбачені даною закупівлею, а саме: шприці, голки, скельці тощо, відході забруднені кров’ю або іншими біологічними рідинами, які упакуванні в картонний ящик може призвести до пошкодження інших упаковок, розливу відходів забруднених кров’ю або іншими біологічними рідинами, що суперечить вимогам збирання, зберігання, транспортування медичних відходів, згідно Наказу МОЗ № 325. Відходи, що передбачені даною закупівлею не можуть збиратися, транспортуватись в картонній тарі. Збирання, зберігання, транспортування медичних відходів категорії В в картонній тарі ЗАБОРОНЕНО Наказом МОЗ № 325. Відповідно, пропозиція ТОВ "ЕКО НОВА" (код ЄДРПОУ: 38541812) підлягає відхиленню на підставі п 1 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», оскільки пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Вимагаємо: 1.Відмінити протокольне рішення про обрання переможцем спрощеної закупівлі учасника ТОВ "ЕКО НОВА" (код ЄДРПОУ: 38541812). 2. Відмінити спрощену закупівлю UA-2020-10-06-002515-b на підставі відхилення всіх пропозицій згідно з частиною 13 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: У відповідь на Вашу вимогу КП»5-а МКЛ ПМР» повідомляє, що порушення Законодавства у сфері публічних закупівель не виявлено. Відповідь на Вашу вимогу надається з порушенням строків у зв’язку з технічними проблемами. Наказом МОЗ№325 від 08.06.2015 року Розділом V, пунктом 10 всановлено, що контейнери для зберігання відходів повинні бути виготовлені з матеріалів, стійких до механічного впливу, високих та низьких температур, мийних та дезінфекційних засобів, закриватися кришками, конструкція яких не повинна допускати їх безконтрольного відкриття. Наказом МОЗ№325 від 08.06.2015 року не забороняється збирання, зберігання, транспортування медичних відходів категорії В у гофрокартонній тарі. Адже,Гофрокартон – матеріал, який складається із декількох склеєних між собою прошарків паперу. Конструкція гофрокартону забезпечує необхідну жорсткість завдяки хвилястим прошаркам між листами. Він використовується для пакування, транспортування різних речей та захищає їх від вібрацій та механічного пошкодження. Гофрокартон є альтернативою пластику, адже при його спалюванні не створюється екологічна загроза для навколишнього середовища. Це матеріал для пакування практично будь-якої речі, в т.ч. і медичних відходів категорії В. Отже, узагальнивши вищевказану інформацію, повідомляємо, що гофрокартонна тара відповідно до Розділу V Наказу МОЗ№325 від 08.06.2015 року повністю відповідає вимогам встановленим до зберігання, транспортування медичних відходів категорії В. До того ж, відходи проходять знезараження фізичним та хімічним методом до моменту пакування. Використаний медичні інструменти додатково пакується у пластикові контейнери, а потім у пакети, а потім вже у контейнери для збирання, зберігання, транспортування медичних відходів категорії В.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 02.11.2020 12:40
Вимога
Залишено без розгляду

становлення дискримінаційної вимоги до Учасників, а саме: вивіз відходів протягом 2-ох годин.

Номер: 47768447042040d2a64f75fa347badb1
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-06-002515-b.a1
Назва: становлення дискримінаційної вимоги до Учасників, а саме: вивіз відходів протягом 2-ох годин.
Вимога:
1.Найменування Замовника:КП «5-А Міська клінічна лікарня Полтавської міської ради».Код ЄДРПОУ: 01204377.Адреса:36014, Україна, Полтавська область, Полтава, вул. Генерала Духова, 6 Б. 2.Номер закупівлі: UA-2020-10-06-002515-b. Код ДК021: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Код ДК021: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами). 3.Підстави подання вимоги: встановлення дискримінаційної вимоги до Учасників, а саме: вивіз відходів протягом 2-ох годин. 4.Обгрунтування вимоги: Замовник, КП «5-А Міська клінічна лікарня Полтавської міської ради».Код ЄДРПОУ: 01204377 (надалі-Замовник) оголосив в електронній системі «Прозорро» про проведення спрощеної закупівлі UA-2020-10-06-002515-b, яка проводиться відповідно до статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон). У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. Ознайомившись із Оголошенням спрощеної закупівлі, ми виявили в ній дискримінаційні вимоги. Додатком 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначені технічні, якісні та інші характеристики предмету закупівлі. Пунктом 3 Додатком 1 зазначено наступне: Виконавець зобов’язаний протягом 2-х годин з моменту отримання заявки забезпечити Замовника необхідною кількістю транспортувальної тари (пакети + біобокси) та у повному обсязі надати Замовнику послуги зі збирання, завантаження, перевезення відходів для подальшого їх знешкодження; Зазначена вимога Замовника про забезпечення тарою разом із наданням послуг в повному обсязі протягом 2-х годин є необґрунтованою, оскільки нормативно-правовою базою щодо поводження з медичними відходами є Наказ МОЗ №325 від 08.06.2015р. «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами», яким визначено вимоги до зберігання та поводження з небезпечними медичними відходами, яких Замовник повинен дотримуватись, та Закон України «Про відходи». Зазначаємо, що не існує нормативно-правового документу, який би обґрунтовував вимогу нагальної потреби видалення відходів протягом 2-ох годин, яка, вбачається, навмисно прописана Замовником для звуження кола учасників та формальної причини для відхилення неугодних учасників. Інформуємо Вас, що небезпечні клінічні відходи не продукуються в такій кількості навіть великими медичними закладами, щоб виникала нагальна потреба вивозу протягом 2- ох годин. Вивіз відходів здійснюється згідно погодженого з Замовником графіку (орієнтовно декілька разів на місяць) і ніяких нагальних потреб не виникає у медичних закладів на всій території України. Державними санітарно-протиепідемічними правилами і нормами щодо поводження з медичними відходами встановлені вимоги до приміщень прийому та тимчасового зберігання відходів, що надходять, приміщення обробки відходів, обладнане установками для знезараження відходів категорії В, приміщення мийки та дезінфекції. В ч.9 Р V Наказу МОЗ № 325 зазначено: Медичні відходи категорії В, отримані з клінічних підрозділів, збирають у контейнери, які переміщують до приміщення для збирання відходів або до приміщення для тимчасового зберігання відходів. В даних діях Замовника вбачається порушення основних принципів закупівель, які визначені ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Вимагаємо: Для забезпечення дотримання основних принципів закупівель, викласти вимогу у пункті 3 Додатку 1 до ТД в наступній редакції: В строк, надати Замовнику послуги по збиранню, завантаженню, перевезенню відходів для подальшого їх знешкодження, своєчасно (згідно заявки Замовника) та у повному обсязі;
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо, що вимога «Виконавець зобов’язаний протягом 2-х годин з моменту отримання заявки забезпечити Замовника необхідною кількістю транспортувальної тари (пакети + біобокси) та у повному обсязі надати Замовнику послуги зі збирання, завантаження, перевезення відходів для подальшого їх знешкодження» є обґрунтованою та не порушує основних принципів закупівель, які визначені ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Оскільки приміщення для тимчасового зберігання відходів категорії В відсутні, то потреба у регулярному вивозі цих відходів очевидна. Також на території КП «5-а МКЛ ПМР» діє два інфекційно-реанімаційних відділення, які розраховані на 52 пацієнта,а з 1 листопада 2020 року відкривається третє інфекційно-реанімаційне відділення ще на 30 пацієнтів,а також беручи до уваги, що кількість пацієнтів, які будуть проходити лікування в інфекційно-реанімаційних відділень які знаходяться на базі КП»5-а МКЛ ПМР» не можливо, то кількість відходів та графік їх вивозу передбачити не можливо. Тому, виходячи з нагальних потреб та з урахуванням можливої кількості відходів та строку їх накопичення є потреба у збирання, завантаження, перевезення відходів для подальшого їх знешкодження протягом 2-х годин з моменту отримання заявки. Також Наказ МОЗ №325 від 08.06.2015р. «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами», а саме Розділ ІІІ, п.2 визначає, що в обов’язковому порядку за графіком відбувається збирання, завантаження, перевезення відходів лише категорії А. Отже, Ваша вимога до закупівлі UA-2020-10-06-002515-b. Код ДК021: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Код ДК021: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами) є не коректною.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 12.10.2020 14:54