• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт мʼякої покрівлі гуртожитку № 5 Білоцерківського національного аграрного університету, розташованого за адресою: вул. Курсова, 34, м. Біла Церква, Київської області (код за ДК ДК 021:2015 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)

Поточний ремонт мʼякої покрівлі гуртожитку № 5 Білоцерківського національного аграрного університету, розташованого за адресою: вул. Курсова, 34, м. Біла Церква, Київської області (код за ДК ДК 021:2015 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)

Завершена

400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 000.00 UAH
Період оскарження: 06.10.2020 14:41 - 18.10.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Непогодження з підставами для відхилення пропозиції

Номер: dd73b9d8e60146629e72bc3190f50667
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-06-002126-b.a1
Назва: Непогодження з підставами для відхилення пропозиції
Вимога:
Уважно розглянувши Протокол № 27/10 засідання тендерного комітету Білоцерківського національного аграрного університету від 27.10.2020 (далі - Протокол, вимушений не погодитись з підставами для відхилення нашої тендерної пропозиції по закупівлі «Поточний ремонт м?якої покрівлі гуртожитку № 5 Білоцерківського національного аграрного університету, розташованого за адресою: вул. Курсова, 34, м. Біла Церква, Київської області (код за ДК ДК 021:2015 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)» з наступних причин. В Протоколі зазначено, що наша пропозиція має відхилена у відповідності до вимог «абз.3 п.п.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі». Абзацом 3 підпункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону. Абзацом 3 частини 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено що, у разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Жодних фактів зазначення будь-якої недостовірної інформації в нашій тендерній пропозиції Замовником в Протоколі не приведено. Таким чином, посилання на абзац 3 підпункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», як підставу для відхилення нашої тендерної пропозиції, не законне. Аргументація щодо невідповідності нашої пропозиції вимогам тендерної документації через відсутність в ній окремих документів, які не є суттєвими та не впливають на технічні специфікації та вимоги щодо предмету закупівлі і безпідставно (не передбачені чинним законодавством) зазначених в тендерній документації, не може бути підставою для відхилення нашої пропозиції згідно статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». На підставі вищевикладеного, керуючись частиною 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаю надати інформацію про причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або кваліфікаційним критеріям.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Тендерний комітет Білоцерківського національного аграрного університету розглянув вимогу UA-2020-10-06-002126-b.a1 від 29 жовтня 2020 р. подану ФОП МЕЛЬНИКОМ РОМАНАНОМ ІВАНОВИЧЕМ щодо непогодження з підставами відхилення тендерної пропозиції на закупівлю: «Поточний ремонт мʼякої покрівлі гуртожитку № 5 Білоцерківського національного аграрного університету, розташованого за адресою: вул. Курсова, 34, м. Біла Церква, Київської області (код за ДК ДК 021:2015 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)» та повідомляє наступне. Тендерна пропозиція ФОП Мельника Р.І. була відхилена тендерним комітетом Білоцерківського НАУ (Протокол № 27/10 від 27.10.2020р.) на підставі абз.3 п.п.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» оскільки: 1. Пункт 7 Розділу І «Загальні положення» тендерної документації передбачає, що «учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає лист про те, що у разі надання буть-яких документів іншою мовою вони будуть перекладені українською.». Тендерна пропозиція ФОП Мельник Р.І. не містила вищезазначеного листа. 2. У пункті 1 Розділу ІІ «Порядок унесення змін та надання розʼяснень до тендерної документації» зазначено, що «Усі звернення за роз’ясненнями автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Відсутність звернень свідчить про підтвердження розуміння Учасником усіх умов тендерної документації, що додатково оформлюється підтвердженням серед документів пропозиції.». Учасник ФОП Мельник Р.І. у складі своєї пропозиції не надав вищезазначеного підтвердження. 3. Пунктом 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено, що «В підтвердження можливості належного завантаження всіх файлів учасник інформує замовника у складі пропозиції про те, що всі завантажені файли учасником перевірені є цілими та не мають пошкоджень.». Тендерна пропозиція ФОП Мельник Р.І. не містила вищезазначеної інформації. 4. Додатком №5 до тендерної документації передбачено, що «Учасник повинен надати у складі пропозиції лист-гарантію про те, що у разі визначення його переможцем він зобов’язується надати наведені вище документи у строки встановлені чинним законодавством та у порядку визначеному даною тендерною документацією.». Тендерна пропозиція ФОП Мельник Р.І. не містила вищезазначеного листа-гарантії. У вимозі ФОП Мельник Р.І. зазначив: «Абзацом 3 підпункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону. Абзацом 3 частини 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено що, у разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Жодних фактів зазначення будь-якої недостовірної інформації в нашій тендерній пропозиції Замовником в Протоколі не приведено.», що не відповідає дійсності з наступних підстав. Відповідно до Правил підготовки проектів актів Кабінету Міністрів України, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 6 вересня 2009 року № 870, визначені загальні підходи до підготовки нормативно-правових актів, їх форми, структури, та техніко-юридичних особливостей розроблення з урахуванням нормо проектувальної техніки. Абзац нормативно-правового акту – частина тексту, що виділяється відступом у першому рядку і починається з малої літери. Підпункти нормативно-правового акту – абзаци, які є складовою частиною пункту, і перший підпункт нормативно правового акту є першим абзацом. Таким чином, в статті 31 «Відхилення тендерних пропозицій» Закону України «Про публічні закупівлі» в підпункті 1) частини 1 - абзацом третім є абзац – «не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства»;, а першим та другим абзацом є: перший абзац – «1) учасник процедури закупівлі:», другий абзац – «не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;». А абзац, на який посилається учасник а саме «зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;» є абз. 4 п.п.1 ч.1 ст.31 Закону. Переконатися у тому, що учасник невірно визначив номер абзацу останній, може шляхом відкриття будь якого закону або іншого нормативно правового акту, у який вносилися зміни та доповнення. Виходячи з викладеного, вимога ФОП Мельника Р.І. UA-2020-10-06-002126-b.a1 від 29 жовтня 2020 р. не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Не задоволено