-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Металеві контейнери для збору та сортування ТПВ
Завершена
180 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 900.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 900.00 UAH
Період оскарження:
06.10.2020 14:06 - 10.10.2020 16:00
Вимога
Відхилено
Вимога стосовно прийнятого рішення обрання переможця
Номер:
f8fb50bc1d4144909fa224d90cf70c73
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-06-006132-a.a2
Назва:
Вимога стосовно прийнятого рішення обрання переможця
Вимога:
Відповідно до вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником вимагалось: «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи, які вимагаються замовником у додатку 1 до Оголошення, та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
Створити та підписати електронний документ за допомогою кваліфікованого електронного підпису можна за допомогою загальнодоступних програмних комплексів, наприклад: https://acskidd.gov.ua/sign.».
Відповідно до наданих документів у складі пропозиції від ТзОВ «ЕКО-Львів» надано Специфікацію (додаток 1 до Оголошення), яка надана без урахування вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», а саме – відсутній кваліфікований електронний підпис на даному документі, як це вимагалось умовами документації.
Відповідно до умов Додатку № 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі міститься вимога стосовно заповнення довідки про виконання аналогічних договорів, а саме: ПІП особи, яка підписала договір.
Відповідно до змісту довідки про Досвід виконання аналогічних договорів від ТзОВ «ЕКО-Львів», товариством було зазначено прізвище та ініціали підписанта, що в свою чергу не відповідає умовам Оголошення.
Відповідно до умов Додатку № 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі міститься вимога: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Окремо Замовник надає уточнення, що під аналогічним договором необхідно розуміти договір за предметом закупівлі. Згідно змісту оголошення про проведення спрощеної закупівлі, назва предмета закупівлі «Металеві контейнери для збору та сортування ТПВ».
ТзОВ «ЕКО-Львів» в складі пропозиції було надано договори на поставку: металевих контейнерів для збору твердих побутових відходів та на поставку контейнерів для ТПВ, металевих, гарячого цинкування. Відповідно до договорів, наданих у складі пропозиції ТзОВ «ЕКО-Львів» не було підтверджено досвід виконання поставки металевих контейнерів для сортування ТПВ, що свідчить про невідповідність наданої пропозиції вимогам Оголошення.
Підсумовуючи вище перелічені факти, ТзОВ «ЕКО-Львів» було неправомірно обрано переможцем спрощеної закупівлі, оскільки надані у складі пропозиції документи не відповідають вимогам Замовника, викладеним у Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та додатках до нього.
Враховуючи вищенаведене, та з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів і недопущення дискримінаційного підходу під час розгляду пропозицій учасників процедури закупівлі вимагаємо відхилити пропозицію учасника ТзОВ «ЕКО-Львів», як таку, що не відповідає умовам закупівлі та приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною за результатом аукціону.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.10.2020 11:30
Вирішення:
Доброго дня.
Розглянувши вашу вимогу, зазначаємо наступне, що відповідно до п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (далі — Закон № 922), тендерна документація — це документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. При цьому відповідно до п. 30 ч. 1 ст. 1 Закону № 922 тендерна пропозиція — це пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Разом з тим відповідно до ч. 3 ст. 12 Закону № 922 під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» від 22.05.2003 р. № 851-IV. При цьому, як передбачено ч. 1 ст. 14 Закону № 922, подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. При цьому тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме — технічні помилки та описки. Таким чином, якщо відповідно до положень тендерної документації не скріплення тендерної пропозиції ЕЦП вважається формальною помилкою, то замовник може не відхиляти таку тендерну пропозицію.
ТзОВ «ЕКО-Львів» надав вичерпну документацію досвіду виконання аналогічних договорів, що підтверджує досвід та виконання договорів з відгуками про співпрацю.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
ВИМОГА щодо дискримінаційних вимог
Номер:
a0cc9fd0dc874de3b709814e5bd17781
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-06-006132-a.a1
Назва:
ВИМОГА щодо дискримінаційних вимог
Вимога:
Про усунення порушень відповідно до встановлених дискримінаційних вимог технічного завдання
1. Відповідно до додатку 2 тендерної документації, контейнер металевий для збору ТПВ та Контейнер металевий для сортування ТПВ, Замовником зазначена вимога стосовно того, що вузол кронштейну захвату, підйому та вивантаження контейнера виконується методом багаторівневого штампування з металу товщиною не менше ніж 2,5мм. Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога носить дискримінаційний характер, оскільки жодний зі стандартів, згідно яких здійснюється виготовлення контейнерів, не передбачає умови щодо товщини вузла кронштейну захвату. Дана технічна характеристика визначається самостійно виробниками, отже в разі застосування товщини металу не менше 2 мм конструкція в жодному разі не втратить жорсткість. Пояснення Замовника з даного приводу не обґрунтовані жодним стандартом або технічним регламентом, та єдина ймовірна причина його встановлення Замовником – створення технічної документації під єдиного учасника, який відповідає даному параметру, а отже – навмисне звуження кола учасників. Вимагаємо внести відповідні зміни до технічної частини тендерної документації із зазначенням товщини металу – не менше ніж 2 мм.
2. Відповідно до додатку 2 тендерної документації, контейнер металевий, сітчастий, Замовником зазначено: корпус контейнера сітчастий із канілірованої сітки. Дана вимога носить дискримінаційний характер та штучно обмежує конкуренцію, отже встановлена під конкретного постачальника, оскільки є велика кількість інших постачальників, які виготовляють контейнери з іншого виду сітки, що також забезпечує жорсткість та міцність контейнеру. Пояснення Замовника стосовно того, що сітка контейнеру має значення зважаючи на техніку, яка буде обслуговувати контейнери – вигадане та міфічне, оскільки ні у технічних параметрах техніки, яка обслуговує ТПВ контейнери, ані відповідно до змісту інструкції по експлуатації – в жодному випадку не має застережень стосовно типу сітки, з якої має бути виготовлений контейнер. Вимагаємо прибрати дану дискримінаційну вимогу із зазначенням: корпус контейнера сітчастий із просічно-витяжної або канілірованої сітки.
3. Відповідно до додатку 2 тендерної документації, контейнер металевий, сітчастий, Замовником зазначена вимога стосовно того, що технологія виготовлення кришки передбачає наявність паралельних ребер жорсткості. Замовник даною вимогою штучно обмежує коло учасників, оскільки постачальники, які мають змогу виготовити продукцію з непаралельними ребрами жорсткості, які в свою чергу забезпечують додаткову міцність конструкції, не мають змогу прийняти участь у закупівлі. Пояснення Замовника стосовно того, що «паралельні ребра жорсткості збільшують жорсткість виробу, відбувається деформаційне зміцнення металу, що в підсумку забезпечує збереження геометричної форми кришки контейнера у всіх режимах роботи при номінальному навантаженні» має відношення як для паралельних так і для непаралельних ребер жорсткості. Окрім цього, Замовником знову не надається жодний документ, на підтвердження та обґрунтування вигаданих Замовником пояснень стосовно причини встановлення даних вимог, що є дискримінаційними та повторне звуження кола постачальників під єдиного, який буде відповідати всім дискримінаційним вимогам. Вимагаємо внести зміни до технічної частини із зазначенням: технологія виготовлення кришки передбачає наявність ребер жорсткості.
4. Відповідно до додатку 2 тендерної документації, контейнер металевий, сітчастий, Замовником зазначена вимога стосовно того, що механізми відкривання/закривання кришки кріпляться до корпусу контейнера методом зварювання з метою надійної та довготривалої експлуатації. Вимагаємо прибрати дискримінаційну вимогу, яка встановлена під конкретного постачальника з метою звуження кола потенційних учасників, оскільки для ремонтопридатності контейнера і тривалого терміну його експлуатації механізм відкривання/закривання кришки контейнера може кріпитися до кришки контейнера також за допомогою болтового з'єднання. Окрім цього, враховуючи поширений ринок постачальників відповідно до даного технічного параметру зазначаємо, що саме болтове з’єднання зарекомендувало себе як більш надійне. І знову Замовник не надає та не посилається на жодний підтверджуючий документ, де буде зазначено, що дана вимога обґрунтована загальнообов’язковими вимогами або стандартами. Пояснення Замовника стосовно того, що учасники можуть надати еквівалент також хибні, оскільки враховуючи умови технічного завдання жодний учасник, окрім того постачальника, відповідно до параметрів продукції якого було розроблено технічне завдання, не зможе прийняти участь у закупівлі, оскільки відповідно до характеристик немає інших виробників, які б змогли запропонувати навіть еквівалент. Враховуючи вищенаведене, вимагаємо внести зміни до тендерної документації із зазначенням: що механізми відкривання/закривання кришки кріпляться до корпусу контейнера методом зварювання або болтовим з’єднанням.
Враховуючи вищенаведене повідомляємо, що штучне обмеження конкуренції відповідно до встановлених технічних вимог, з умисним наміром участі лише конкретного постачальника, який підходить до всіх вимог технічного завдання, що містять дискримінаційний характер, може бути причиною для притягнення уповноважених представників Замовника до адміністративно відповідальності, а саме: умисне спотворення результатів тендерів, надання у складі відповідей недостовірної інформації, що в свою чергу вводить постачальників в оману стосовно технічних характеристик контейнерів, які експлуатуються на території України, суттєве обмеження конкурентоспроможності інших суб’єктів господарювання на ринку без об’єктивно виправданих на те причин, а також антиконкурентні узгоджені дії, що є одним із найнебезпечніших правопорушень.
Отже, у разі не усунення Замовником вищезазначених дискримінаційних вимог, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів ми, як потенційний учасник даної закупівлі, будемо змушені звернутися до органу, що здійснює контроль над замовником, а також до Державної аудиторської служби України, з подальшим оскарження неправомірних дії замовника у судовому порядку.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.10.2020 11:27
Вирішення:
Доброго дня.
Стандарти EN 840-3 та ДСТУ 8476:2015 формують лише загальні технічні характеристики щодо конструкції виробу, однак не регламентують детальні характеристики контейнера (його окремих частин та механізмів). Ми як замовники, які особисто займаємось експлуатацією контейнерів, маємо багаторічний досвід використання та повне право вибирати ті параметри, які для нас найкраще підходять , ми не вказуємо чітних характеристик або ви можете запропонувати еквівалент. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Визначення потреби, технічних та якісних характеристик до предмету закупівлі є виключним правом Замовника. Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. До документації чітко встановлені всі необхідні вимоги до контейнерів, а з метою недискримінації учасників специфікація та технічні вимоги тендерної документації до предмету закупівлі містять вираз «або еквівалент», які ніяким чином не дискримінують потенційних Учасників торгів та передбачають Замовником можливість подання учасниками «еквіваленту» та з обов′язковим відображенням у таблиці порівняльних характеристик, за умови, що запропонований еквівалент відповідає вимогам Замовника, тобто не гірше за технічними та якісними характеристиками. Більше того, якісними та технічними вимогами до предмету закупівлі у Додатку 3 до тендерної документації передбачено граничні мінімальні та максимальні показники контейнера. Отже, учасники мають право пропонувати контейнери з показниками, які будуть не гіршими тих, які передбачені у технічній специфікації (в межах граничних мінімальних та максимальних показників).
Статус вимоги:
Відхилено