-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Завершена
160 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 800.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 800.00 UAH
Період оскарження:
06.10.2020 09:43 - 12.10.2020 09:00
Вимога
Відхилено
Відмінити спрощену закупівлю UA-2020-10-06-001117-a на підставі п 2 ч.17 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Номер:
440cb77625d64f12bae1e09edbd99bf7
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-06-001117-a.c6
Назва:
Відмінити спрощену закупівлю UA-2020-10-06-001117-a на підставі п 2 ч.17 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Вимога:
1.Найменування Замовника: Комунальне підприємство "Волинська обласна клінічна лікарня" Волинської обласної ради. Код ЄДРПОУ: 01983163. Адреса: 43005, Україна, Волинська область, Луцьк, проспект Президента Грушевського, 21.
2.Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Екологічні переробні технології», код ЄДРПОУ 37797799, юридична адреса: 04655, м. Київ, вул. Полярна, буд. 20, офіс № 218.
3.Номер закупівлі: UA-2020-10-06-001117-a, Код ДК021: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами)
4.Підстви подання вимоги: відмінити спрощену закупівлю UA-2020-10-06-001117-a на підставі п 2 ч.17 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі»
5.Обгрунтування вимоги:
Згідно протоколу Уповноваженої особи № 79 від 21.10.2020 року щодо відхилення пропозицій було вирішено відхилити найбільш економічно вигідну пропозицію учасника ТОВ «Екологічні переробні технології» (код ЄДРПОУ 37797799) з ціною 128 000,00 з ПДВ.
Підстави які зазначені у протоколі відхилення № 79 від 21.10.2020 р. є необґрунтованими і неправомірними. (Обґрунтування по кожній підставі були надані окремими вимогами). Наші вимоги були не задоволенні Замовником.
Обґрунтування даної вимоги полягає в наступному:
ТОВ «Екологічні переробні технології» (код ЄДРПОУ 37797799) приймало участь у наступних закупівлях:
• закупівля UA-2020-10-06-001117-a, Замовником якої є - КП «Волинська обласна клінічна лікарня» Волинської обласної ради (Код ЄДРПОУ: 01983163);
• закупівля UA-2020-10-06-002065-b, Замовником якої є - КНП «Міська клінічна лікарня №10» Одеської міської ради (Код ЄДРПОУ: 01999052);
•
• закупівля UA-2020-10-07-010933-a, Замовником якої є – КНП «Пологовий будинок №2» Одеської міської ради (Код ЄДРПОУ: 05446427)
У вищезазначених закупівлях, Замовники відхилили найбільш економічну вигідну пропозицію ТОВ «Екологічні переробні технології» з абсолютно однаковим текстом в протоколі відхилення, а також ідентичним текстом відповідей на наші вимоги, де нашим єдиним конкурентом є ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», що свідчить про те, що цей текст надає Замовникам інший недобросовісний Учасник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», а Замовники, навіть не вивчивши надані документи, користується такими непрофесійними поясненнями іншого Учасника, з яким простежується можливий корупційний зв'язок, задля відхилення неугодного Учасника.
На підтвердження надаємо тексти відповідей Замовника та протоколи відхилення найбільш економічної вигідної пропозиції ТОВ «Екологічні переробні технології» щодо кожної вищезазначеної закупівлі.
Відповіді Замовника на подані нами вимоги в даній закупівлі свідчить про порушення основних принципів здійснення публічних закупівель, які визначені ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовник, в особі Уповноваженої особи Осадовського Тараса, порушуючи основні принципи закупівель, відхилив найбільш економічно вигідну пропозицію, яка на 25 600,00 грн. дешевше пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», чиї інтереси так безпринципно лобіює замовник, нехтуючи економією бюджетних коштів і придумуючи підстави для відхилення неугодного учасника, які є протизаконними діями.
Доводимо до відома, що згідно Єдиного державного реєстру судових рішень ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» має не закрите кримінальне провадження за №12019150280000457 від 30.08.2019 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 239 КК України за фактом забруднення земель шкідливими речовинами. Не зважаючи на це, ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» продовжує здійснювати протиправні діяння.
Враховуючи вищезазначене, вимагаємо відмінити спрощену закупівлю UA-2020-10-06-001117-a на підставі п 2 ч.17 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» у зв’язку із неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога_результат закупівлі_ відміна закупівлі_Волинська ОКЛ.pdf 23.10.2020 10:29
- UA-2020-10-06-001117-a Протокол відхилення_ Волинська ОКЛ.pdf 23.10.2020 10:29
- UA-2020-10-06-002065-b_Протокол відхилення МКЛ 10 Одеса.pdf 23.10.2020 10:29
- UA-2020-10-07-010933-a_Протокол відхилення ПБ № 2.docx 23.10.2020 10:29
- Відповіді Замовників_.pdf 23.10.2020 10:29
Дата подачі:
23.10.2020 10:29
Вирішення:
Шановний Учасник!
Ознайомившись з Вашою вимогою повідомляємо про наступне.
Згідно Вашого посилання на відповіді Замовників інших закупівель, звертаємо Вашу увагу, що дана інформація знаходиться у відкритому доступі для кожного, а той факт, що жодна з ваших вимог не була задовільнена, не може бути свідченням попередньої змови інших учасників із замовниками.
По-друге. Замовник під час розгляду та оцінки пропозиції перевіряє їх перш за все на відповідність кваліфікаційним та технічним критеріям, які підтверджують здатність учасника надавати якісні та своєчасні послуги, а не на економічну складову, отже Ваше посилання на порушення основних принципів закупівлі уповноваженою особою – не відповідає дійсності.
По-третє, матеріали кримінального провадження, на яке ви посилаєтесь у вимозі, не містить інформації або вироків щодо порушення ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» забруднення земель шкідливими речовинами, отже вимогу у цій частині не можна прийняти до уваги.
На підставі вищевикладеного, уповноважена особа не бачить підстав для задоволення вашої вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Сертифікат_неправомірне відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції учасника ТОВ «Екологічні переробні технології» (протокол Уповноваженої особи № 79 щодо відхилення пропозиції учасника закупівлі від 21.10.2020 р.)
Номер:
28571ef522dc4e48b349f9ab594dd43e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-06-001117-a.b5
Назва:
Сертифікат_неправомірне відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції учасника ТОВ «Екологічні переробні технології» (протокол Уповноваженої особи № 79 щодо відхилення пропозиції учасника закупівлі від 21.10.2020 р.)
Вимога:
1.Найменування Замовника: Комунальне підприємство "Волинська обласна клінічна лікарня" Волинської обласної ради. Код ЄДРПОУ: 01983163. Адреса: 43005, Україна, Волинська область, Луцьк, проспект Президента Грушевського, 21.
2.Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Екологічні переробні технології», код ЄДРПОУ 37797799, юридична адреса: 04655, м. Київ, вул. Полярна, буд. 20, офіс № 218.
3.Номер закупівлі: UA-2020-10-06-001117-a, Код ДК021: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами)
4.Підстви подання вимоги: неправомірне відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції учасника ТОВ «Екологічні переробні технології» (протокол Уповноваженої особи № 79 щодо відхилення пропозиції учасника закупівлі від 21.10.2020 р.)
5.Обгрунтування вимоги:
Згідно протоколу Уповноваженої особи № 79 від 21.10.2020 року щодо відхилення пропозицій було вирішено відхилити найбільш економічно вигідну пропозицію учасника ТОВ «Екологічні переробні технології» (код ЄДРПОУ 37797799) з ціною 128 000,00 з ПДВ.
Підстави які зазначені у протоколі відхилення № 79 від 21.10.2020 р. є необґрунтованими і неправомірними.
Оголошенням спрощеної закупівлі не вимагалось надання додаткових документів, які б підтверджували наявність господарських стосунків між учасником та виробником печі-інсинератора для утилізації відходів, що працюють на дизельному паливі.
У складі пропозиції Учасником ТОВ «Екологічні переробні технології» було надано всі документи, які вимагались Оголошенням спрощеної закупівлі, у тому числі і сертифікат відповідності, який вимагався пунктом 2.4.1 Додатком 1 до Оголошення.
Надавати додаткові документи, крім тих, що вимагались замовником, ми не зобов’язані згідно ЗУ «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ч. 9 ст.14 Закону «Пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником.»
Відповідно пункту 5 Наказу МЕРТУ № 710 від 15.04.2020 (вступив в дію з 14.08.2020р.) «Про затвердження переліку формальних помилок», якщо у складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації, слід вважати це формальною помилкою.
Ще раз, наголошуємо, що п.11 Ст. 26 Закону «Про публічні закупівлі» передбачено наступне:
11. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Відповідно, зазначена причина не може бути підставою для відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції Учасника ТОВ «Екологічні переробні технології».
Крім того, з досвіду нашої участі в інших закупівлях, ми неодноразово зустрічаємо зазначений текст, що стосується ненадання нами доручення. Такі пояснення надає Замовникам інший недобросовісний Учасник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ»», а Замовники приймають такі пояснення задля відхилення неугодного учасника. Ще раз, наголошуємо на тому, що документацією не було зазначено надання будь-яких додаткових документів. Всі документи, що вимагались Замовником Учасник ТОВ «Екологічні переробні технології» надав.
Враховуючи вищезазначене, вимагаємо:
1.Відмінити протокольне рішення Уповноваженої особи № 79 від 21.10.2020 року щодо відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції учасника ТОВ «Екологічні переробні технології» (код ЄДРПОУ 37797799).
2.Провести неупереджену оцінку найбільш економічно вигідної пропозиції учасника ТОВ «Екологічні переробні технології», оскільки пропозиція повністю відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога_результат закупівлі_ сертифікат_Волинська ОКЛ.pdf 21.10.2020 11:05
- 81.pdf 22.10.2020 09:16
Дата подачі:
21.10.2020 11:05
Вирішення:
Шановний Учаснику! З приводу Вашої вимоги щодо неправомірної дискваліфікації пропозиції Учасника ТОВ “ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ”, повідомляємо Вам наступне.
В "Сертифікаті відповідності" щодо печі-інсенератори для утилізації відходів, що працюють на дизельному паливі, №UA.PN. 104.0096-20 від 10.02.2020 р., міститься посилання на той факт, що ТОВ "Екологічні переробні технології" діє за дорученням № б/н від 30.01.2020 р. ATI ENVIRONMENT (ATI INCINERATEURS MULLER)' Франція. Проте, у тендерній пропозиції ТОВ "Екологічні переробні технології" відсутнє як зазначене вище доручення № б/н від 30.01.2020 р., так і будь-який інший документ, який би підтверджував наявність господарських стосунків між ТОВ "Екологічні переробні технології" та ATI ENVIRONMENT (ATI INCINERATEURS MULLER)' Франція.
Вищевказаний факт викликає у Замовника сумніви щодо можливості даного Учасника належним чином, відповідно до вимог чинного законодавства України надавати послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами.
Отже, пропозиція Учасника ТОВ “ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ” не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а тому була обґрунтовано дискваліфікована.
Саме тому, дана вимога є необґрунтованою та залишається без задоволення.
Тому достатніх підстав для скасування рішення Уповноваженої особи відповідно до даної скарги немає.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Свідоцтва_неправомірне відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції учасника ТОВ «Екологічні переробні технології» (протокол Уповноваженої особи № 79 щодо відхилення пропозиції учасника закупівлі від 21.10.2020 р.)
Номер:
a31057a9e3f84729b7a01670798a34ef
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-06-001117-a.b4
Назва:
Свідоцтва_неправомірне відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції учасника ТОВ «Екологічні переробні технології» (протокол Уповноваженої особи № 79 щодо відхилення пропозиції учасника закупівлі від 21.10.2020 р.)
Вимога:
1.Найменування Замовника: Комунальне підприємство "Волинська обласна клінічна лікарня" Волинської обласної ради. Код ЄДРПОУ: 01983163. Адреса: 43005, Україна, Волинська область, Луцьк, проспект Президента Грушевського, 21.
2.Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Екологічні переробні технології», код ЄДРПОУ 37797799, юридична адреса: 04655, м. Київ, вул. Полярна, буд. 20, офіс № 218.
3.Номер закупівлі: UA-2020-10-06-001117-a, Код ДК021: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами)
4.Підстви подання вимоги: неправомірне відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції учасника ТОВ «Екологічні переробні технології» (протокол Уповноваженої особи № 79 щодо відхилення пропозиції учасника закупівлі від 21.10.2020 р.)
5.Обгрунтування вимоги:
Згідно протоколу Уповноваженої особи № 79 від 21.10.2020 року щодо відхилення пропозицій було вирішено відхилити найбільш економічно вигідну пропозицію учасника ТОВ «Екологічні переробні технології» (код ЄДРПОУ 37797799) з ціною 128 000,00 з ПДВ.
Підстави які зазначені у протоколі відхилення № 79 від 21.10.2020 р. є необґрунтованими і неправомірними.
.
Згідно пункту 2.7. Додатку 1 до Оголошення зазначеної спрощеної закупівлі вимагалось надати: Свідоцтво про допущення транспортних засобів до перевезення небезпечних вантажів (їх кількість повинна відповідати кількості автомобілів, що будуть задіяні у наданні послуг).
Жодної вказівки щодо терміну дії вищевказаних свідоцтв в документації спрощеної закупівлі не було зазначено.
Надані учасником ТОВ «Екологічні переробні технології» свідоцтва про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів повністю відповідають умовам Оголошення. Наголошуємо, що зазначені свідоцтва видаються або продовжуються сервісним центром МВС (далі – СЦ) за результатами перевірки відповідності конструкції та спеціального обладнання транспортного засобу вимогам ДОПНВ та Правил дорожнього перевезення небезпечних вантажів. Свідоцтво видається (продовжується) на всі транспортні засоби EX/II, EX/III, FL, AT, MEMU категорій N та O, які успішно пройшли обов’язковий технічний контроль, придатні до перевезення небезпечних вантажів та відповідають вимогам частини 9 ДОПНВ, які застосовуються до відповідного типу транспортних засобів з урахуванням перехідних положень, визначених у главі 1.6 та підрозділі 9.2.1.1 ДОПНВ. Періодичність проходження обов’язкового технічного контролю спеціалізованих транспортних засобів, що перевозять небезпечні вантажі, незалежно від строку експлуатації – двічі на рік. У протоколі перевірки технічного стану транспортного засобу зазначається дата проведення наступного обов’язкового технічного контролю транспортного засобу, що використовується для перевезення небезпечних вантажів. Після чого, термін дії свідоцтв продовжується сервісним центром МВС.
Відповідно, вищезазначена підстава для відхилення є необґрунтованою та зазначена Уповноваженою особою для відхилення неугодного учасника, що свідчить про порушення основних принципів здійснення публічних закупівель, які визначені ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Наголошуємо, що підстави для відхилення пропозиції у спрощеній закупівлі визначені п 13 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі»
13. Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
Пропозиція Учасника ТОВ «Екологічні переробні технології» (код ЄДРПОУ 37797799) повністю відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. В складі пропозиції НАДАНО ВСІ ДОКУМЕНТИ, які вимагались Замовником. Відповідно, відсутні підстави для відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції Учасника ТОВ «Екологічні переробні технології».
Враховуючи вищезазначене, вимагаємо:
1.Відмінити протокольне рішення Уповноваженої особи № 79 від 21.10.2020 року щодо відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції учасника ТОВ «Екологічні переробні технології» (код ЄДРПОУ 37797799).
2.Провести неупереджену оцінку найбільш економічно вигідної пропозиції учасника ТОВ «Екологічні переробні технології», оскільки пропозиція повністю відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога_результат закупівлі_ свідоцтво_Волинська ОКЛ.pdf 21.10.2020 11:03
- 81.pdf 22.10.2020 09:16
Дата подачі:
21.10.2020 11:03
Вирішення:
Шановний Учаснику! З приводу Вашої вимоги щодо неправомірної дискваліфікації пропозиції Учасника ТОВ “ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ”, повідомляємо Вам наступне.
Надані Учасником ТОВ «Екологічні переробні технології» свідоцтва про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів, а саме:
а) Свідоцтво серії Е № 005496 (термін дії до 27.10.2020 р.);
б) Свідоцтво серії Е № 005498 (термін дії до 09.12.2020 р.);
в) Свідоцтво серії Е № 005497 (термін дії до 18.11.2020 р.)
не відповідають умовам оголошення, адже їх термін дії спливає раніше, ніж строк надання послуг, обумовлений документацією - 31 грудня 2020 р.
Ще раз наголошуємо на тому, що строк надання послуг, обумовлений документацією – до 31 грудня 2020 р. Замовник не може бути впевнений в тому, що даний Учасник вчасно продовжить дію вищевказаних свідоцтв про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів, адже жодних зобов’язань чи гарантій щодо вчасного продовження дії документів Учасником в складі тендерної пропозиції надано не було!
Отже, пропозиція Учасника ТОВ “ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ” не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а тому була обґрунтовано дискваліфікована.
Саме тому, дана вимога є необґрунтованою та залишається без задоволення.
Тому достатніх підстав для скасування рішення Уповноваженої особи відповідно до даної скарги немає.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Ліцензія_неправомірне відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції учасника ТОВ «Екологічні переробні технології» (протокол Уповноваженої особи № 79 щодо відхилення пропозиції учасника закупівлі від 21.10.2020 р.)
Номер:
43030de21ca44e7cb94f638c6d263a0e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-06-001117-a.b3
Назва:
Ліцензія_неправомірне відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції учасника ТОВ «Екологічні переробні технології» (протокол Уповноваженої особи № 79 щодо відхилення пропозиції учасника закупівлі від 21.10.2020 р.)
Вимога:
1.Найменування Замовника: Комунальне підприємство "Волинська обласна клінічна лікарня" Волинської обласної ради. Код ЄДРПОУ: 01983163. Адреса: 43005, Україна, Волинська область, Луцьк, проспект Президента Грушевського, 21.
2.Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Екологічні переробні технології», код ЄДРПОУ 37797799, юридична адреса: 04655, м. Київ, вул. Полярна, буд. 20, офіс № 218.
3.Номер закупівлі: UA-2020-10-06-001117-a, Код ДК021: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами)
4.Підстви подання вимоги: неправомірне відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції учасника ТОВ «Екологічні переробні технології» (протокол Уповноваженої особи № 79 щодо відхилення пропозиції учасника закупівлі від 21.10.2020 р.)
5.Обгрунтування вимоги:
Згідно протоколу Уповноваженої особи № 79 від 21.10.2020 року щодо відхилення пропозицій було вирішено відхилити найбільш економічно вигідну пропозицію учасника ТОВ «Екологічні переробні технології» (код ЄДРПОУ 37797799) з ціною 128 000,00 з ПДВ.
Підстави які зазначені у протоколі відхилення № 79 від 21.10.2020 р. є необґрунтованими і неправомірними.
Уповноважена особа визначила наступну підставу для відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції учасника ТОВ «Екологічні переробні технології»:
Ми не погоджуємось із вищезазначеної підстави для відхилення. Оскільки, згідно документації, предмет послуг в зазначеній спрощеній закупівлі становить послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, а саме: послуги по збору, перевезенню, зберіганню та утилізації відпрацьованих засобів індивідуального захисту.
Учасник ТОВ «Екологічні переробні технології» (код ЄДРПОУ 37797799) в складі пропозиції надав Ліцензію на поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, знешкодження), виданої Міністерством екології та природних ресурсів України, номер рішення 594 від 20.11.2012 року, а також Довідку щодо Ліцензії, в якій міститься обґрунтування, що надана Ліцензія в повному обсязі відповідає умовам щодо поводження із відходами, передбачених даною закупівлею, згідно чинному законодавству.
В переліку небезпечних відходів, на які видана Ліцензія зазначені: Клінічні та подібні їм відходи, а саме – відходи, що виникають у результаті медичного догляду, ветеринарної чи подібної практики, і відходи, що утворюються у лікарнях або інших закладах під час досліджень, догляду за пацієнтами або при виконання дослідницьких робіт.
Статтею 1 Закону «Про відходи» визначені основні терміни:
збирання відходів - діяльність, пов'язана з вилученням, накопиченням і розміщенням відходів у спеціально відведених місцях чи об'єктах, включаючи сортування відходів з метою подальшої утилізації чи видалення;
зберігання відходів - тимчасове розміщення відходів у спеціально відведених місцях чи об'єктах (до їх утилізації чи видалення);
оброблення (перероблення) відходів - здійснення будь-яких технологічних операцій, пов'язаних із зміною фізичних, хімічних чи біологічних властивостей відходів, з метою підготовки їх до екологічно безпечного зберігання, перевезення, утилізації чи видалення;
перевезення відходів - транспортування відходів від місць їх утворення або зберігання до місць чи об'єктів оброблення, утилізації чи видалення;
утилізація відходів - використання відходів як вторинних матеріальних чи енергетичних ресурсів;
знешкодження відходів - зменшення чи усунення небезпечності відходів шляхом механічного, фізико-хімічного чи біологічного оброблення;
видалення відходів - здійснення операцій з відходами, що не призводять до їх утилізації
Предметом даної закупівлі є 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, де небезпечними відходами є відпрацьовані засоби індивідуального захисту.
Звертаємо увагу, що відпрацьовані засоби індивідуального захисту є потенційно епідемічно небезпечними відходами, які відносяться до медичних відходів категорії В, згідно Наказу Міністерства охорони здоров’я від 08.06.2015 № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правила і норм щодо поводження з медичними відходами», зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 07 серпня 2015р. за № 959/27404, (далі – Наказ), розділом V «Вимоги до відходів категорії В» якого визначено, що до відходів категорії В належать інфіковані та потенційно інфіковані відходи, які мали контакт з біологічними середовищами інфікованого матеріалу.
Пунктом 17 розділу V «Вимоги до відходів категорії В» Наказу передбачено термічне знешкодження відходів категорії В, яке може здійснюватися децентралізованим способом (інсинератори або інші установки термічного знешкодження, що призначені для застосування з цією метою), або централізованим способом. Оброблення (дезинфекцію, знезараження) небезпечних медичних відходів зобов’язаний здійснювати замовник закупівлі, згідно норм Наказу МОЗ № 325 «Відходи категорії В після знезараження передаються на підприємства, що мають ліцензію на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами та мають відповідне сертифіковане обладнання».
Небезпечні медичні відходи категорії В, а саме засоби індивідуального захисту не можуть бути утилізовані, оскільки їх ЗАБОРОНЕНО використовувати як вторинні матеріальні чи енергетичні ресурси, керуючись вимогами діючих нормативних актів, видалення таких відходів, здійснення операцій, що не призводять до їх утилізації, також ЗАБОРОНЕНО Державними санітарнопротиепідемічних правилами і нормами щодо поводження з медичними відходами.
Отже, Ліцензія ТОВ «Екологічні переробні технології» на збирання, зберігання, знешкодження небезпечних відходів, в тому числі: Клінічні та подібні їм відходи, а саме – відходи, що виникають у результаті медичного догляду, ветеринарної чи подібної практики, і відходи, що утворюються у лікарнях або інших закладах під час досліджень, догляду за пацієнтами або при виконання дослідницьких робіт повністю відповідає нормам чинних нормативно-правових актів щодо поводження з медичними відходами категорії В.
ТОВ «Екологічні переробні технології» має власне обладнання (піч-інсинератор) для термічного знешкодження небезпечних відходів, як вимагає Наказ МОЗ №325, та ліцензію на поводження з небезпечними відходами.
Дана Ліцензія надає повне право для виконання послуг, що є предметом закупівлі – знешкодження небезпечних клінічних відходів шляхом термічного знешкодження (спалювання в печі-інсинераторі). Будь-які додаткові дозволи чи методи поводження з зазначеними відходами не передбачені чинним законодавством.
Керуючись нормами п.11 Ст. 26 Закону «Про публічні закупівлі», відсутність в ліцензії операцій як оброблення, утилізація, видалення не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Екологічні переробні технології», оскільки зазначені операції не передбачені чинним законодавством України для даного виду відходів, небезпечних медичних відходів категорії В - клінічних відходів (в тому числі біологічних відходів та потенційно інфікованих COVID-19).
Відповідно, учасник ТОВ «Екологічні переробні технології» в повній мірі відповідає умові щодо ліцензування на виконання послуг, що є предметом даної закупівлі.
Враховуючи вищезазначене, вимагаємо:
1.Відмінити протокольне рішення Уповноваженої особи № 79 від 21.10.2020 року щодо відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції учасника ТОВ «Екологічні переробні технології» (код ЄДРПОУ 37797799).
2.Провести неупереджену оцінку найбільш економічно вигідної пропозиції учасника ТОВ «Екологічні переробні технології», оскільки пропозиція повністю відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога_результат закупівлі_ ліцензія_Волинська ОКЛ.pdf 21.10.2020 11:02
- 81.pdf 22.10.2020 09:16
Дата подачі:
21.10.2020 11:02
Вирішення:
Шановний Учаснику! З приводу Вашої вимоги щодо неправомірної дискваліфікації пропозиції Учасника ТОВ “ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ”, повідомляємо Вам наступне.
Відповідно до п.2.2 Додатку 2 Оголошення, Замовником вимагалося надати, зокрема, Копію ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, виданої Міністерством екології та природних ресурсів України з відповідним переліком необхідних операцій, а саме: збирання, зберігання, оброблення, видалення, утилізація, знешкодження, що дає право поводження з небезпечними відходами, яка буде дійсною на весь період надання послуг відносно предмету закупівлі. Інформація про зазначену діючу ліцензію повинна бути наявною у переліку ліцензіатів на провадження господарської діяльності із здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами, який розміщений на веб-сайті Міністерства екології та природних ресурсів України. У випадку наявності рішення/наказу Міністерства екології та природних ресурсів України про анулювання зазначеної ліцензії, вона є такою, що не надає права на надання послуг з предмету закупівлі.
Звертаємо Вашу увагу, що надана Учасником Ліцензія Міністерства Екології та Природних ресурсів України від 20.11.2012 № 594 не відповідає технічним умовам, адже розповсюджується лише на такі види операцій у сфері поводження з відходами, як «збирання, зберігання, знешкодження», та не містить таких операцій я «Оброблення, видалення, утилізація».
Отже, пропозиція Учасника ТОВ “ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ” не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а тому була обґрунтовано дискваліфікована.
Саме тому, дана вимога є необґрунтованою та залишається без задоволення.
Тому достатніх підстав для скасування рішення Уповноваженої особи відповідно до даної скарги немає.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
неправомірне відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції учасника ТОВ «Екологічні переробні технології» (протокол Уповноваженої особи № 79 щодо відхилення пропозиції учасника закупівлі від 21.10.2020 р.)
Номер:
5fa1395cc0d343b9a6c6c8cb5856a987
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-06-001117-a.b2
Назва:
неправомірне відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції учасника ТОВ «Екологічні переробні технології» (протокол Уповноваженої особи № 79 щодо відхилення пропозиції учасника закупівлі від 21.10.2020 р.)
Вимога:
1.Найменування Замовника: Комунальне підприємство "Волинська обласна клінічна лікарня" Волинської обласної ради. Код ЄДРПОУ: 01983163. Адреса: 43005, Україна, Волинська область, Луцьк, проспект Президента Грушевського, 21.
2.Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Екологічні переробні технології», код ЄДРПОУ 37797799, юридична адреса: 04655, м. Київ, вул. Полярна, буд. 20, офіс № 218.
3.Номер закупівлі: UA-2020-10-06-001117-a, Код ДК021: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами)
4.Підстви подання вимоги: неправомірне відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції учасника ТОВ «Екологічні переробні технології» (протокол Уповноваженої особи № 79 щодо відхилення пропозиції учасника закупівлі від 21.10.2020 р.)
5.Обгрунтування вимоги:
Згідно протоколу Уповноваженої особи № 79 від 21.10.2020 року щодо відхилення пропозицій було вирішено відхилити найбільш економічно вигідну пропозицію учасника ТОВ «Екологічні переробні технології» (код ЄДРПОУ 37797799) з ціною 128 000,00 з ПДВ.
Підстави які зазначені у протоколі відхилення № 79 від 21.10.2020 р. є необґрунтованими і неправомірними.
Уповноважена особа визначила наступну підставу для відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції учасника ТОВ «Екологічні переробні технології»:
(Надаємо заперечення щодо кожного пункту)
Ми не погоджуємось із вищезазначеної підстави для відхилення. Оскільки, згідно документації, предмет послуг в зазначеній спрощеній закупівлі становить послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, а саме: послуги по збору, перевезенню, зберіганню та утилізації відпрацьованих засобів індивідуального захисту.
Учасник ТОВ «Екологічні переробні технології» (код ЄДРПОУ 37797799) в складі пропозиції надав Ліцензію на поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, знешкодження), виданої Міністерством екології та природних ресурсів України, номер рішення 594 від 20.11.2012 року, а також Довідку щодо Ліцензії, в якій міститься обґрунтування, що надана Ліцензія в повному обсязі відповідає умовам щодо поводження із відходами, передбачених даною закупівлею, згідно чинному законодавству.
В переліку небезпечних відходів, на які видана Ліцензія зазначені: Клінічні та подібні їм відходи, а саме – відходи, що виникають у результаті медичного догляду, ветеринарної чи подібної практики, і відходи, що утворюються у лікарнях або інших закладах під час досліджень, догляду за пацієнтами або при виконання дослідницьких робіт.
Статтею 1 Закону «Про відходи» визначені основні терміни:
збирання відходів - діяльність, пов'язана з вилученням, накопиченням і розміщенням відходів у спеціально відведених місцях чи об'єктах, включаючи сортування відходів з метою подальшої утилізації чи видалення;
зберігання відходів - тимчасове розміщення відходів у спеціально відведених місцях чи об'єктах (до їх утилізації чи видалення);
оброблення (перероблення) відходів - здійснення будь-яких технологічних операцій, пов'язаних із зміною фізичних, хімічних чи біологічних властивостей відходів, з метою підготовки їх до екологічно безпечного зберігання, перевезення, утилізації чи видалення;
перевезення відходів - транспортування відходів від місць їх утворення або зберігання до місць чи об'єктів оброблення, утилізації чи видалення;
утилізація відходів - використання відходів як вторинних матеріальних чи енергетичних ресурсів;
знешкодження відходів - зменшення чи усунення небезпечності відходів шляхом механічного, фізико-хімічного чи біологічного оброблення;
видалення відходів - здійснення операцій з відходами, що не призводять до їх утилізації
Предметом даної закупівлі є 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, де небезпечними відходами є відпрацьовані засоби індивідуального захисту.
Звертаємо увагу, що відпрацьовані засоби індивідуального захисту є потенційно епідемічно небезпечними відходами, які відносяться до медичних відходів категорії В, згідно Наказу Міністерства охорони здоров’я від 08.06.2015 № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правила і норм щодо поводження з медичними відходами», зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 07 серпня 2015р. за № 959/27404, (далі – Наказ), розділом V «Вимоги до відходів категорії В» якого визначено, що до відходів категорії В належать інфіковані та потенційно інфіковані відходи, які мали контакт з біологічними середовищами інфікованого матеріалу.
Пунктом 17 розділу V «Вимоги до відходів категорії В» Наказу передбачено термічне знешкодження відходів категорії В, яке може здійснюватися децентралізованим способом (інсинератори або інші установки термічного знешкодження, що призначені для застосування з цією метою), або централізованим способом. Оброблення (дезинфекцію, знезараження) небезпечних медичних відходів зобов’язаний здійснювати замовник закупівлі, згідно норм Наказу МОЗ № 325 «Відходи категорії В після знезараження передаються на підприємства, що мають ліцензію на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами та мають відповідне сертифіковане обладнання».
Небезпечні медичні відходи категорії В, а саме засоби індивідуального захисту не можуть бути утилізовані, оскільки їх ЗАБОРОНЕНО використовувати як вторинні матеріальні чи енергетичні ресурси, керуючись вимогами діючих нормативних актів, видалення таких відходів, здійснення операцій, що не призводять до їх утилізації, також ЗАБОРОНЕНО Державними санітарнопротиепідемічних правилами і нормами щодо поводження з медичними відходами.
Отже, Ліцензія ТОВ «Екологічні переробні технології» на збирання, зберігання, знешкодження небезпечних відходів, в тому числі: Клінічні та подібні їм відходи, а саме – відходи, що виникають у результаті медичного догляду, ветеринарної чи подібної практики, і відходи, що утворюються у лікарнях або інших закладах під час досліджень, догляду за пацієнтами або при виконання дослідницьких робіт повністю відповідає нормам чинних нормативно-правових актів щодо поводження з медичними відходами категорії В.
ТОВ «Екологічні переробні технології» має власне обладнання (піч-інсинератор) для термічного знешкодження небезпечних відходів, як вимагає Наказ МОЗ №325, та ліцензію на поводження з небезпечними відходами.
Дана Ліцензія надає повне право для виконання послуг, що є предметом закупівлі – знешкодження небезпечних клінічних відходів шляхом термічного знешкодження (спалювання в печі-інсинераторі). Будь-які додаткові дозволи чи методи поводження з зазначеними відходами не передбачені чинним законодавством.
Керуючись нормами п.11 Ст. 26 Закону «Про публічні закупівлі», відсутність в ліцензії операцій як оброблення, утилізація, видалення не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Екологічні переробні технології», оскільки зазначені операції не передбачені чинним законодавством України для даного виду відходів, небезпечних медичних відходів категорії В - клінічних відходів (в тому числі біологічних відходів та потенційно інфікованих COVID-19).
Відповідно, учасник ТОВ «Екологічні переробні технології» в повній мірі відповідає умові щодо ліцензування на виконання послуг, що є предметом даної закупівлі.
Оголошенням спрощеної закупівлі не вимагалось надання додаткових документів, які б підтверджували наявність господарських стосунків між учасником та виробником печі-інсинератора для утилізації відходів, що працюють на дизельному паливі.
У складі пропозиції Учасником ТОВ «Екологічні переробні технології» було надано всі документи, які вимагались Оголошенням спрощеної закупівлі, у тому числі і сертифікат відповідності, який вимагався пунктом 2.4.1 Додатком 1 до Оголошення.
Надавати додаткові документи, крім тих, що вимагались замовником, ми не зобов’язані згідно ЗУ «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ч. 9 ст.14 Закону «Пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником.»
Відповідно пункту 5 Наказу МЕРТУ № 710 від 15.04.2020 (вступив в дію з 14.08.2020р.) «Про затвердження переліку формальних помилок», якщо у складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації, слід вважати це формальною помилкою.
Ще раз, наголошуємо, що п.11 Ст. 26 Закону «Про публічні закупівлі» передбачено наступне:
11. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Відповідно, зазначена причина не може бути підставою для відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції Учасника ТОВ «Екологічні переробні технології».
Крім того, з досвіду нашої участі в інших закупівлях, ми неодноразово зустрічаємо зазначений текст, що стосується ненадання нами доручення. Такі пояснення надає Замовникам інший недобросовісний Учасник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ»», а Замовники приймають такі пояснення задля відхилення неугодного учасника. Ще раз, наголошуємо на тому, що документацією не було зазначено надання будь-яких додаткових документів. Всі документи, що вимагались Замовником Учасник ТОВ «Екологічні переробні технології» надав.
.
Згідно пункту 2.7. Додатку 1 до Оголошення зазначеної спрощеної закупівлі вимагалось надати: Свідоцтво про допущення транспортних засобів до перевезення небезпечних вантажів (їх кількість повинна відповідати кількості автомобілів, що будуть задіяні у наданні послуг).
Жодної вказівки щодо терміну дії вищевказаних свідоцтв в документації спрощеної закупівлі не було зазначено.
Надані учасником ТОВ «Екологічні переробні технології» свідоцтва про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів повністю відповідають умовам Оголошення. Наголошуємо, що зазначені свідоцтва видаються або продовжуються сервісним центром МВС (далі – СЦ) за результатами перевірки відповідності конструкції та спеціального обладнання транспортного засобу вимогам ДОПНВ та Правил дорожнього перевезення небезпечних вантажів. Свідоцтво видається (продовжується) на всі транспортні засоби EX/II, EX/III, FL, AT, MEMU категорій N та O, які успішно пройшли обов’язковий технічний контроль, придатні до перевезення небезпечних вантажів та відповідають вимогам частини 9 ДОПНВ, які застосовуються до відповідного типу транспортних засобів з урахуванням перехідних положень, визначених у главі 1.6 та підрозділі 9.2.1.1 ДОПНВ. Періодичність проходження обов’язкового технічного контролю спеціалізованих транспортних засобів, що перевозять небезпечні вантажі, незалежно від строку експлуатації – двічі на рік. У протоколі перевірки технічного стану транспортного засобу зазначається дата проведення наступного обов’язкового технічного контролю транспортного засобу, що використовується для перевезення небезпечних вантажів. Після чого, термін дії свідоцтв продовжується сервісним центром МВС.
Відповідно, вищезазначена підстава для відхилення є необґрунтованою та зазначена Уповноваженою особою для відхилення неугодного учасника, що свідчить про порушення основних принципів здійснення публічних закупівель, які визначені ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Наголошуємо, що підстави для відхилення пропозиції у спрощеній закупівлі визначені п 13 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі»
13. Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
Пропозиція Учасника ТОВ «Екологічні переробні технології» (код ЄДРПОУ 37797799) повністю відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. В складі пропозиції НАДАНО ВСІ ДОКУМЕНТИ, які вимагались Замовником. Відповідно, відсутні підстави для відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції Учасника ТОВ «Екологічні переробні технології».
Враховуючи вищезазначене, вимагаємо:
1.Відмінити протокольне рішення Уповноваженої особи № 79 від 21.10.2020 року щодо відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції учасника ТОВ «Екологічні переробні технології» (код ЄДРПОУ 37797799).
2.Провести неупереджену оцінку найбільш економічно вигідної пропозиції учасника ТОВ «Екологічні переробні технології», оскільки пропозиція повністю відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога_результат закупівлі_Волинська ОКЛ.pdf 21.10.2020 11:01
- 81.pdf 22.10.2020 09:16
Дата подачі:
21.10.2020 11:01
Вирішення:
Шановний Учаснику! З приводу Вашої вимоги щодо неправомірної дискваліфікації пропозиції Учасника ТОВ “ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ”, повідомляємо Вам наступне.
По-перше, відповідно до п.2.2 Додатку 2 Оголошення, Замовником вимагалося надати, зокрема, Копію ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, виданої Міністерством екології та природних ресурсів України з відповідним переліком необхідних операцій, а саме: збирання, зберігання, оброблення, видалення, утилізація, знешкодження, що дає право поводження з небезпечними відходами, яка буде дійсною на весь період надання послуг відносно предмету закупівлі. Інформація про зазначену діючу ліцензію повинна бути наявною у переліку ліцензіатів на провадження господарської діяльності із здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами, який розміщений на веб-сайті Міністерства екології та природних ресурсів України. У випадку наявності рішення/наказу Міністерства екології та природних ресурсів України про анулювання зазначеної ліцензії, вона є такою, що не надає права на надання послуг з предмету закупівлі.
Звертаємо Вашу увагу, що надана Учасником Ліцензія Міністерства Екології та Природних ресурсів України від 20.11.2012 № 594 не відповідає технічним умовам, адже розповсюджується лише на такі види операцій у сфері поводження з відходами, як «збирання, зберігання, знешкодження», та не містить таких операцій я «Оброблення, видалення, утилізація».
По-друге, В "Сертифікаті відповідності" щодо печі-інсенератори для утилізації відходів, що працюють на дизельному паливі, №UA.PN. 104.0096-20 від 10.02.2020 р., міститься посилання на той факт, що ТОВ "Екологічні переробні технології" діє за дорученням № б/н від 30.01.2020 р. ATI ENVIRONMENT (ATI INCINERATEURS MULLER)' Франція. Проте, у тендерній пропозиції ТОВ "Екологічні переробні технології" відсутнє як зазначене вище доручення № б/н від 30.01.2020 р., так і будь-який інший документ, який би підтверджував наявність господарських стосунків між ТОВ "Екологічні переробні технології" та ATI ENVIRONMENT (ATI INCINERATEURS MULLER)' Франція.
Вищевказаний факт викликає у Замовника сумніви щодо можливості даного Учасника належним чином, відповідно до вимог чинного законодавства України надавати послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами.
По-третє, надані Учасником ТОВ «Екологічні переробні технології» свідоцтва про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів, а саме:
а) Свідоцтво серії Е № 005496 (термін дії до 27.10.2020 р.);
б) Свідоцтво серії Е № 005498 (термін дії до 09.12.2020 р.);
в) Свідоцтво серії Е № 005497 (термін дії до 18.11.2020 р.)
не відповідають умовам оголошення, адже їх термін дії спливає раніше, ніж строк надання послуг, обумовлений документацією - 31 грудня 2020 р.
Ще раз наголошуємо на тому, що строк надання послуг, обумовлений документацією – до 31 грудня 2020 р. Замовник не може бути впевнений в тому, що даний Учасник вчасно продовжить дію вищевказаних свідоцтв про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів, адже жодних зобов’язань чи гарантій щодо вчасного продовження дії документів Учасником в складі тендерної пропозиції надано не було!
Отже, пропозиція Учасника ТОВ “ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ” не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а тому була обґрунтовано дискваліфікована.
Саме тому, дана вимога є необґрунтованою та залишається без задоволення.
Тому достатніх підстав для скасування рішення Уповноваженої особи відповідно до даної скарги немає.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
встановлення дискримінайційних вимог, що суперечать нормам Наказу МОЗ № 325.
Номер:
f52afa78efd2487194d6c929102d29fa
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-06-001117-a.c1
Назва:
встановлення дискримінайційних вимог, що суперечать нормам Наказу МОЗ № 325.
Вимога:
1.Найменування Замовника: Комунальне підприємство "Волинська обласна клінічна лікарня" Волинської обласної ради.Код ЄДРПОУ: 01983163. Адреса: 43005, Україна, Волинська область, Луцьк, проспект Президента Грушевського, 21.
2.Номер закупівлі: UA-2020-10-06-001117-a Код ДК021: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами.
3.Підстави подання вимоги: Замовник під час проведення зазначеної закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в Ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», встановлення дискримінайційних вимог, що суперечать нормам Наказу МОЗ № 325.
4.Обгрунтування вимоги:
Замовник Комунальне підприємство "Волинська обласна клінічна лікарня" Волинської обласної ради, оголосив в електронній системі «Прозорро» про проведення спрощеної закупівлі UA-2020-10-06-001117-a. Порядок проведення спрощеної закупівлі регулюється статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон).
У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
Ознайомившись з Оголошенням спрощеної закупівлі, ми виявили в ній вимоги, що суперечать чинному законодавству. Пунктом 2.2 Додатком 1 вимагається на підтвердження технічних вимог надати:
2.2. Копія ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, виданої Міністерством екології та природних ресурсів України з відповідним переліком необхідних операцій, а саме: збирання, зберігання, оброблення, видалення, утилізація, знешкодження, що дає право поводження з небезпечними відходами, яка буде дійсною на весь період надання послуг відносно предмету закупівлі. Інформація про зазначену діючу ліцензію повинна бути наявною у переліку ліцензіатів на провадження господарської діяльності із здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами, який розміщений на веб-сайті Міністерства екології та природних ресурсів України. У випадку наявності рішення/наказу Міністерства екології та природних ресурсів України про анулювання зазначеної ліцензії, вона є такою, що не надає права на надання послуг з предмету закупівлі;
Наголошуємо, що згідно Додатку № 4 «Проект договору», предмет закупівлі: послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги по збору, перевезенню, зберіганню та утилізації відпрацьованих засобів індивідуального захисту
Зауважуємо, що Державними санітарно – епідемічними правилами і нормами щодо поводження з медичними відходами, затвердженими Наказом Міністерства охорони здоров’я від 08.06.2015 № 325, Розділом V встановлено вимоги до відходів категорії В, якими передбачено, що небезпечні медичні відходи категорії В повинні саме знешкоджуватися, а саме пунктами зазначеного Наказу передбачено:
«17. Термічне знешкодження відходів категорії В може здійснюватись децентралізованим способом (інсинератори або інші установки термічного знешкодження, що призначені для застосування з цією метою). Термічне знешкодження відходів категорії В може здійснюватись централізованим способом.
«18. Патологоанатомічні та органічні операційні відходи категорії В (органи, тканини) підлягають кремації (спалюванню).
20. Відходи категорії В після знезараження передаються на підприємства, що мають ліцензію на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами та мають відповідне сертифіковане обладнання.
Розділом ІІІ Наказу МОЗ №325 визначені «Загальні вимоги до організації системи поводження з відходами»:
- 1. Система поводження з відходами складається з таких етапів:
- збирання та сортування відходів;
- маркування відходів;
- знезараження (дезінфекція) відходів;
транспортування і перенесення відходів у корпусні/міжкорпусні (накопичувальні) контейнери в межах закладу, де вони утворюються;
- утилізація відходів (тих, що можуть підлягати утилізації);
- захоронення відходів (лише для відходів категорії А).
До того зауважуємо, що пунктами 1 та 2 Розділу І Наказу від 08.06.2015 № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правила і норм щодо поводження з медичними відходами» передбачено:
1. Ці Правила встановлюють загальні вимоги до поводження з медичними відходами в закладах охорони здоров’я (далі - заклади) з метою попередження їх негативного впливу на життя, здоров'я населення та довкілля і визначають порядок збирання, перевезення, зберігання, сортування, оброблення (перероблення), утилізації, видалення, знезараження, захоронення, знищення медичних відходів.
2. Ці Правила поширюються на усі заклади незалежно від форми власності та організаційно-правової форми, у тому числі фізичних осіб - підприємців, які в установленому порядку отримали ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики (крім підприємств з виробництва фармацевтичної продукції та медичних відходів, що утворюються у побуті).
Відповідно, Замовник повинен дотримуватись Закону України «Про відходи», враховуючи Державні санітарно-протиепідемічні правила і норми щодо поводження з медичними відходами, які є для нього обов’язковим до виконання нормативним актом.
Статтею 1 Закону «Про відходи» визначені основні терміни:
утилізація відходів - використання відходів як вторинних матеріальних чи енергетичних ресурсів;
видалення відходів - здійснення операцій з відходами, що не призводять до їх утилізації;
знешкодження відходів - зменшення чи усунення небезпечності відходів шляхом механічного, фізико-хімічного чи біологічного оброблення;
Небезпечні медичні відходи категорії В не використовуються як вторинні матеріальні ресурси. Видалення передбачає спалювання на суші, вивіз на полігони, що є забороненим для медичних відходів категорії В.
Такі операції як УТИЛІЗАЦІЯ або ВИДАЛЕННЯ ЗАЗНАЧЕНИХ ВІДХОДІВ ЗАБОРОНЕНІ чинним законодавством України.
Отже, небезпечні медичні відходи категорії В підлягають термічному знешкодженню в пічах-інсинераторах або інших установках термічного знешкодження, що призначені для застосування з цією метою.
Крім того, враховуючи короновірісну пандемію на території України, засоби індивідуального захисту підлягають якнайшвидшому знешкодженню шляхом термічного спалювання, щоб не допустити розповсюдженню інфекції та забруднення довкілля!
Відповідно, вважаємо, що дана вимога Замовника щодо ліцензування є дискримінаційною, яка суперечить Наказу МОЗ № 325. Медичні відходи категорії В підлягають термічному знешкодженню шляхом спалювання в пічах-інсинераторах.
Статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено принцип здійснення закупівель за умови недискримінації учасників та заборонено Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Враховуючи вищезазначене, вимагаємо внести зміни до пункту 2.2 Додатку 1 і викласти вимогу щодо ліцензування в наступній редакції:
наявність Ліцензії на поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, знешкодження або утилізація або видалення), виданої Уповноваженим органом (надати копію Ліцензії або наказу про видачу ліцензії) що дає право поводження з небезпечними відходами, яка буде дійсною на весь період надання послуг відносно предмету закупівлі. Інформація про зазначену діючу ліцензію повинна бути наявною у переліку ліцензіатів на провадження господарської діяльності із здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами, який розміщений на веб-сайті Міністерства екології та природних ресурсів України. У випадку наявності рішення/наказу Міністерства екології та природних ресурсів України про анулювання зазначеної ліцензії, вона є такою, що не надає права на надання послуг з предмету закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога_умови закупівлі_ ліцензія_В ОКЛ.pdf 09.10.2020 16:11
Дата подачі:
09.10.2020 16:11
Вирішення:
Шановний Учасник!
Відповідно до п. 1 розділу V Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами, затверджених наказом МОЗ України від 08.06.2015 № 325, на які посилається учасник у вимозі, до відходів категорії В належить також предмети, забруднені кров’ю або іншими біологічними рідинами, (зокрема, звертаємо увагу, що засоби індивідуального захисту також містять біологічні рідини), що також є предметом закупівлі. Відповідно до п. 17 цих ДСНіП термічне знешкодження відходів категорії В може здійснюватись децентралізованим способом (інсинератори або інші установки термічного знешкодження, що призначені для застосування з цією метою). Термічне знешкодження відходів категорії В може здійснюватись централізованим способом. Згідно з п. 18ДСНіП патологоанатомічні та органічні операційні відходи категорії В (органи, тканини) підлягають кремації (спалюванню). П. 20 ДСНіП передбачено, що відходи категорії В після знезараження передаються на підприємства, що мають ліцензію на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами та мають відповідне сертифіковане обладнання. Відповідно до ст. 1 Закону України «Про відходи»: поводження з відходами - дії, спрямовані на запобігання утворенню відходів, їх збирання, перевезення, сортування, зберігання, оброблення, перероблення, утилізацію, видалення, знешкодження і захоронення, включаючи контроль за цими операціями та нагляд за місцями видалення; утилізація відходів - використання відходів як вторинних матеріальних чи енергетичних ресурсів; видалення відходів - здійснення операцій з відходами, що не призводять до їх утилізації; знешкодження відходів - зменшення чи усунення небезпечності відходів шляхом механічного, фізико-хімічного чи біологічного оброблення. Отже, у вище зазначених ДСНіП передбачено про способи термічного знешкодження відходів категорії В, а також про те, що патологоанатомічні та органічні операційні відходи категорії В (органи, тканини) підлягають кремації (спалюванню). Разом з тим засоби індивідуального захисту після знешкодження потребуватимуть подальшого поводження з відходами (утилізації або видалення). У зв’язку з цим та відповідно до п. 20 ДСНіП, де передбачено, що відходи категорії В після знезараження передаються на підприємства, що мають ліцензію на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами та мають відповідне сертифіковане обладнання, і викладено оскаржувану учасником вимогу. Враховуючим викладене, наразі ми не бачимо підстав для внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Статус вимоги:
Відхилено