• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Бензин А-92, дизельне паливо

Торги не відбулися

494 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 14 820.00 UAH
Період оскарження: 06.10.2020 09:09 - 18.10.2020 00:00
Скарга
Відхилено

СКАРГА

Номер: a19e7d4e2f1f47a1958b228e6cdd4bf0
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-06-000319-c.c2
Назва: СКАРГА
Скарга:
керуючись ст.ст. 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОШУ: 1. Прийняти Скаргу до розгляду та задовольнити. 2. Зобов’язати Замовника – Комунальну установу «Сервісний центр закладів освіти» Василівської районої ради Запорізької області вилучити дискримінаційні умови шляхом внесення змін до Тендерної документації процедури відкритих торгів, зокрема: - Вилучити вимогу, яка міститься в п. 6.3. Додатку 1 до ТД: «Якщо учасник не є виробником продукції, він повинен надати копію документу, яким підтверджуються стосунки із виробником або офіційним представником виробника: договір з виробником/представником або сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера або лист виробника/представника»; - Вилучити вимогу, яка міститься в п. 6.5. Додатку 1 до ТД: «Якщо учасник не є власником АЗС, учасник повинен надати договір або гарантійний лист надання послуг власником, юридичною або фізичною особою, що має договір безпосередньо с АЗС та гарантує відпуск товару з АЗС чи оператором кожної АЗС відповідної мережі щодо гарантованого відпуску товару по талонам запропонованих учасником зразка (договір або гарантійний лист повинен містити: назву, місцезнаходження кожної АЗС за якими буде здійснюватися реалізація товару, строк дії не менший за строк дії договору згідно з умовами тендерної документації)»; - привести ТД у відповідність до законодавства в частині визначення переліку формальних помилок.
Дата розгляду скарги: 29.10.2020 17:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 20.10.2020 21:40
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 16.11.2020 22:33
Автор: ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС", Николай Хараберюш +380955450554 ssystems.tenders@gmail.com
Вимога
Відхилено

ВИМОГА

Номер: 2f759b2794f24c28bd9e75f961bc2119
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-06-000319-c.b1
Назва: ВИМОГА
Вимога:
Вилучити дискримінаційні умови до тендерної документації
Вирішення: 1.1. На вимогу «Вилучити дискримінаційні умови п. 1. п. 3.4. Додатку 1 до тендерної документації шляхом видозмінення їх до наступних: - За кваліфікаційним критерієм «Наявність фінансової спроможності»: На підтвердження учасник має надати фінансову звітність» Замовник повідомляє про внесення змін до тендерної документації. Зі змінами можна ознайомитися на сторінці закупівлі. 1.2. На вимогу «Видозмінити (вилучити) п. 6.3. з Додатку 1 до тендерної документації «Якщо учасник не є виробником продукції, він повинен надати копію документу, яким підтверджуються стосунки із виробником або офіційним представником виробника: договір з виробником/представником або сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера або лист виробника/представника.» та вилучити п. 6.5. з Додатку 1 до тендерної документації «Якщо учасник не є власником АЗС, учасник повинен надати договір або гарантійний лист надання послуг власником, юридичною або фізичною особою, що має договір безпосередньо с АЗС та гарантує відпуск товару з АЗС чи оператором кожної АЗС відповідної мережі щодо гарантованого відпуску товару по талонам запропонованих учасником зразка (договір або гарантійний лист повинен містити: назву, місцезнаходження кожної АЗС за якими буде здійснюватися реалізація товару, строк дії не менший за строк дії договору згідно з умовами тендерної документації).» Замовник повідомляє: Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII ( далі Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. На виконання п. 31 ч. 1 ст. 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується Замовником і повинна містити перелік складових визначених ч. 2 ст. 22 Закону, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію ( у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити детальний опис товарів, робіт , послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики, вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільне зазначити такі показники, посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація (вимоги) не повинна містити посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання необхідне, воно повинно бути обґрунтоване, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Тендерна документація на закупівлю № UA-2020-10-06-000319-c по предмету закупівлі ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти була затверджена Протоколом уповноваженої особи з організації та проведення процедур закупівель КУ «СЦЗО» ВРР ЗО від «17» вересня 2020 р. № 116. На виконання п. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, Додатку 1 тендерної документації, учасник подає документи, які підтверджує інформацію про його відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону. Замовник зазначає вимоги, установлені ст. 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством. Відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв – наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Таким чином, Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені ст. 16 Закону та вказує у Тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності Учасника встановленим критеріям. Разом з тим, з ч. 3 ст. 22 Закону Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідною до неї включити. Так відповідно до 2.1. Метою діяльності Замовника є: реалізація законодавства України у сфері соціального розвитку закладів освіти району, забезпечення стабільної фінансово-господарської, навчально-методичної діяльності закладів освіти, що перебувають у спільній власності територіальних громад сіл, селища міст Василівського району. Гарантія забезпечення своєчасного відпуску палива пов’язана із специфікою діяльності Замовника. Під час виконання покладених на Замовника функцій та обов’язків існує необхідність своєчасної, належної та оперативної заправки автотранспорту Замовника, що забезпечує виконання державної програми «Шкільний автобус» та здійснює підвіз учнів та педагогічних працівників в кількості 889 чоловік з 28 населених пунктів маршрутами, загальна протяжність на день яких становить біля 1500 км. Нажаль, відпуск палива, який фактично відбувається з АЗС партнерів не гарантує забезпечення своєчасного та гарантованого відпуску пального, тому що партнер в будь який час може розірвати партнерську угоду з учасником та не несе будь яких зобов’язань і не виступає гарантом перед Замовником, щодо належного виконання зобов’язань по договору про закупівлю оскільки не є постачальником за договором про закупівлю. Ці дії можуть привести до збоїв та взагалі до припинення відпуску палива на партнерських АЗС, а в результаті до невиконання вимог Договору про закупівлю. Саме з такою ситуацією Замовник наразі має справу, адже за картками на відпуск паливно-мастильних матеріалів наданих Переможцем попередніх відкритих торгів на виконання договору поставки з червня 2020 року не здійснюється відпуск паливно-мастильних матеріалів АЗС району. Не може погодитися Замовник і з трактуванням вимоги. Поняття «дискримінації» згідно усталеної практики Органу оскарження повинно виражатися у неможливості виконати вказану вимогу Тендерної документації більш ніж одному учаснику процедури закупівлі. З урахуванням зазначеного, Замовник дотримався норм ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» при складанні Тендерної документації. Враховуючи вищезазначене, з метою захисту прав Замовника, сталої роботи та гарантованого забезпечення паливом відповідної якості шкільних автобусів та недопущення призупинення навчально-виховного процесу, Замовник вважає вимоги п. 6.3, 6.5. Тендерної документації обґрунтованими та не вбачає в них порушення Закону України «Про публічні закупівлі», а отже, законних та обґрунтованих підстав для внесення змін до Тендерної документації немає.
Статус вимоги: Відхилено