-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Спортивні тренажери
Категорія замовника: п.1 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватись тендерні пропозиції: усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою.
Завершена
291 170.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 455.85 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 455.85 UAH
Період оскарження:
05.10.2020 16:04 - 17.10.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА ( щодо припинення ( усунення ) протизаконних дій тендерного комітету Виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради та порушення вимог Закону України «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19 вересня 2019 року № 114-IX ) ( далі – Закон ) , порушення конкурентного законодавства України ЗУ «Про захист економічної конкуренції» від 11.01. 2001 року N 2210-III, дискримінаційних дій, необ’єктивній та упередженій оцінці тендерних пропозицій учасників торгів та пропозиції про невідповідність ТОВ СІТІПАРКІНГ , що призвело до спотворення результатів торгів та діскримінаційних дії стосовно інших учасників).
Номер:
6e8cfc3fccd94cc2aa80c4fcf0b3c343
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-05-002086-b.c1
Назва:
ВИМОГА ( щодо припинення ( усунення ) протизаконних дій тендерного комітету Виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради та порушення вимог Закону України «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19 вересня 2019 року № 114-IX ) ( далі – Закон ) , порушення конкурентного законодавства України ЗУ «Про захист економічної конкуренції» від 11.01. 2001 року N 2210-III, дискримінаційних дій, необ’єктивній та упередженій оцінці тендерних пропозицій учасників торгів та пропозиції про невідповідність ТОВ СІТІПАРКІНГ , що призвело до спотворення результатів торгів та діскримінаційних дії стосовно інших учасників).
Вимога:
Скаржник повідомляє про порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі та просить, Замовника скасувати свое рішення про визначення переможця Процедури закупівлі ТОВ СІТІПАРКІНГ.
Повідомлення про намір укласти договір з ТОВ СІТІПАРКІНГ оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 30.10.2020.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо визначення переможця Процедури закупівлі з наступних підстав
Відповідно до Додатку 2 Тендерної документації «Товар, який Учасник планує постачати, повинен відповідати встановленим діючим законодавством України вимогам якості, що обов’язково повинно бути підтверджено Учасником під час подання тендерної пропозиції. Учасник надає у складі тендерної пропозиції копії сертифікатів відповідності, висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, декларацій про відповідність з додатками на товар , що є предметом закупівлі. Якщо товар не підлягає сертифікації, надається інформаційна довідка про те, що дана продукція не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні.»
Учасник ТОВ СІТІПАРКІНГ в складі пропозиції надав файл «4.3. ДЕКЛАРАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ СПОРТ (1).pdf» в якому наявна декларація про відповідність (з додатками на товар що є предметом закупівлі) термін дії якої закінчився 28.10.2020р. Тобто термін дії документу про відповідність товару закінчується до кінця терміну постачання товару, однак учасник не надав жодного підтверджуючого повідомлення, або роз’яснення, що новий документ про відповідність буде надано при поставці товару.
Одночасно повідомляємо, що у випадку незадоволення цієї Вимоги ми будемо вимушені:
- подати Скаргу, до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель;
- звернутися із заявою до Державної аудиторської служби України , як до центрального органу виконавчої влади , діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів країни та який забезпечує формування і реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю , щодо притягнення всіх членів тендерного комітету Замовника торгів до відповідальності за порушення процедури закупівлі у вигляді створення передумов направлених на створення можливих корупційних дій і зловживань цієї процедури закупівлі , анти конкурентних узгоджених дій з учасниками торгів, відсутності відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі , дискримінацію учасників ,- що призвело в кінцевому результаті до спотворення результатів торгів.
Звертаємо увагу, що відповідно до вимог статті 44 Закону ( Відповідальність за порушення вимог цього Закону ) Розділу ІХ ( Відповідальність у сфері публічних закупівель ) за порушення вимог, установлених Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників, службові (посадові) особи та члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
Звертаємо увагу, що з метою забезпечення невідворотності відповідальності протоколи про адміністративне правопорушення за статтею 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення відповідно до частини першої статті 254 згаданого Кодексу та пункту 2 розділу ІІ Порядку оформлення Держаудитслужбою та її міжрегіональними територіальними органами матеріалів про адміністративні правопорушення, затвердженого наказом Держаудитслужби від 01 грудня 2016 року № 168, складатимуться за кожним фактом виявлення таких порушень.
У в зв’язку з вище наведеним , вбачаючи в діях тендерного комітету Замовника торгів порушення Закону та ЗУ «Про захист економічної конкуренції» від 11.01. 2001 року N 2210-III, дискримінаційних дій , необ’єктивній та упередженій оцінці тендерних пропозицій , що призвело до спотворення результатів відкритих торгів.
Скаржник просить Замовника скасувати рішення про визначення Учасника ТОВ СІТІПАРКІНГ переможцем Процедури закупівлі, та,відповідно, скасувати повідомлення про намір укласти договір.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 30.10.2020.docx 02.11.2020 10:55
Дата подачі:
02.11.2020 10:55
Вирішення:
Тендерний комітет розглянув вашу вимогу. За результатами розгляду повідомляємо наступне: розгляд тендерних пропозицій Учасників проведено відповідно до вимог чинного законодавства України.
Відповідно до п.4 Загальних вимог Додатку №2 до тендерної документації товар, який Учасник планує постачати, повинен відповідати встановленим діючим законодавством України вимогам якості, що обов’язково повинно бути підтверджено Учасником під час подання тендерної пропозиції. Учасник надає у складі тендерної пропозиції копії сертифікатів відповідності, висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, декларацій про відповідність з додатками на товар, що є предметом закупівлі. Якщо товар не підлягає сертифікації, надається інформаційна довідка про те, що дана продукція не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні. Умовами тендерної документації чітко передбачено, що товар, який Учасник планує постачати, повинен відповідати встановленим діючим законодавством України вимогам якості, що обов’язково повинно бути підтверджено Учасником ПІД ЧАС ПОДАННЯ тендерної пропозиції.
Враховуючи вищевикладене, Учасником ТОВ «Сітіпаркінг» 21.10.2020р. було завантажено у складі тендерної пропозиції файл під назвою «4.3. Декларація про відповідність спорт.», тобто на момент подання тендерної пропозиція декларація про відповідність була чинною.
Отже, тендерна пропозиція ТОВ «Сітіпаркінг» повністю відповідає вимогам зазначеним в тендерній документації.
Статус вимоги:
Не задоволено