• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ПОСЛУГА З РЕМОНТУВАННЯ, ОБСЛУГОВУВАННЯ ОРГТЕХНІКИ (ПРОФІЛАКТИКА ТА РЕМОНТ БФП, ПРИНТЕРІВ, ФАКСІВ, КОПІРІВ, СКАНЕРІВ, ЗАПРАВКА КАРТРИДЖІВ)

Завершена

90 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.8% або 700.00 UAH
Період оскарження: 01.02.2017 12:54 - 06.02.2017 12:59
Скарга
Залишено без розгляду

Відповідь щодо відповіді на скаргу

Номер: 4f8467e87ae2433fbd8d6f9b82162a5f
Ідентифікатор запиту: UA-2017-02-01-000347-a.b2
Назва: Відповідь щодо відповіді на скаргу
Скарга:
Після отримання роз`яснення в колл центрі електронної системи закупівлі E-Tender щодо періоду розміщення документа на електронному майданчику повідомляємо Вам, що документ розміщається протягом 20 хв. і не більше після його завантаження. Також повідомляємо, що електронна система працює цілодобово незалежно вихідний день або робочий. Якщо завантажити документ і натиснути властивості даного документа, то можна побачити його формат. У випадку ПП «ЕПС-Севіс» документи подані в форматі JPG, а не в форматі PDF, як зазначено в тендерної документації «Вимоги до кваліфікації учасників торгів (ремонт і обслуговування оргтехніки)». Зауважень до того, що Ви двічі змінювали умови тендерної документації «Вимоги до кваліфікації учасників торгів (ремонт і обслуговування оргтехніки)», цим самим зменшуючи якість надання послуг, не маємо.
Пов'язані документи: reviewers
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 15.03.2017 11:17
Автор: Фізична особа підприємець Гримало Ігор Валерійович, Гримало Ігор Валерійович 380443311703 FOP.Grimalo@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

Скарга щодо визначення переможця

Номер: a3d3ab03ac0f4dbfabada74a696df211
Ідентифікатор запиту: UA-2017-02-01-000347-a.b1
Назва: Скарга щодо визначення переможця
Скарга:
Вимагаємо дискваліфікувати визначеного переможця аукціону закупівлі UA-2017-02-01-000347-a ПП«ЕПС Севіс» в зв’язку з невідповідністю виконання умов кваліфікаційних вимог тендерної документації даної закупівлі, а саме: - документи були подані не PDF форматі, згідно пункту 2 «Вимоги до кваліфікації учасників торгів (ремонт і обслуговування оргтехніки)»; - не було додано скан копії сертифікатів 14001 і 9001, згідно пункту 2 «Вимоги до кваліфікації учасників торгів (ремонт і обслуговування оргтехніки)»; - не додано копії документа про наявність статусу діючого партнера виробників витратних матеріалів до обладнання (статус підтвердити копією сертифіката або листом від представництва виробника в Україні) або лист-пояснення про відсутність даного документа згідно пункту 3 «Вимоги до кваліфікації учасників торгів (ремонт і обслуговування оргтехніки)»; - кінцева пропозиція повинна була бути додана протягом доби по закінчення аукціону (8.02.2017), а не через 7 днів після закінчення аукціону (13.02.2017).
Пов'язані документи: reviewers
Вирішення: У відповідь на Вашу скаргу повідомляємо наступне. 1. У Вимогах до кваліфікації учасників торгів (ремонт і обслуговування оргтехніки) п.2 вказано: «документи надати у сканованому виді в форматі PDF». Документи були подані Замовнику в необхідному форматі. 2. Щодо обов’язкового надання сканкопії сертифікатів 14001 і 9001 згідно, як Ви вказуєте, п. 2 «Вимог до кваліфікації учасників торгів (ремонт і обслуговування оргтехніки)». Повідомляємо Вам, що в п.2 такі вимоги відсутні. Учасник торгів повинен подати : -висновок санітарної епідеміологічної служби, що тонер, матеріали відповідають вимогам згідно діючого санітарного законодавства України, що і було надано. 3. Ви вказуєте, що: «згідно п.3 «Вимоги до кваліфікації учасників торгів (ремонт і обслуговування оргтехніки)» не додано копії документа про наявність статусу діючого партнера виробників витратних матеріалів до обладнання (статус підтвердити копією сертифіката, або листом від представництва виробника в Україні) або лист-пояснення про відсутність даного документу.» Повідомляємо Вам, що згідно п.3 «Вимоги до кваліфікації учасників торгів (ремонт і обслуговування оргтехніки)» така вимога відсутня. 4. В останьому пункті Ви вказуєте, що: «згідно п.4 «Вимоги до кваліфікації учасників торгів (ремонт і обслуговування оргтехніки)» Переможець аукціону повинен надати кінцеву пропозицію протягом доби, а не через 7 днів після закінчення аукціону (13.02.2017)» Повідомляємо Вам, що сам аукціон було проведено 09.02.2017 року. Кінцева пропозиція була розміщена на майданчику 10.02.2017 року, згідно «Вимог» протягом доби, тобто не порушуючи терміни. Приєднання даних та поява на сайті майданчика може відбуватися протягом доби (за винятком вихідних та святкових днів) згідно технічних умов розробників програмного забезпечення сайту. В зв’язку з тим, що 11.02.2017 р. та 12.02.2017 р. були вихідні дні, то й приєднання пропозиції пройшло 13.02.2017р. Вважаємо, що процедура проведення тендера згідно «Вимог до кваліфікації учасників торгів (ремонт і обслуговування оргтехніки)» не порушена, та кваліфікаційні вимоги тендерної документації даної закупівлі дотримані.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 13.03.2017 17:53
Задовільнена: Ні
Автор: Фізична особа підприємець Гримало Ігор Валерійович, Гримало Ігор Валерійович 380443311703 FOP.Grimalo@gmail.com