-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Оливи моторні
Оливи моторні - 2050 літрів, в т.ч.: Олива (масло) моторна напівсентитична – 1640 л.; Олива (масло) моторна синтетична – 410 л.. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначені у додатку 1 документації оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників - згідно із оголошення та документації закупівлі. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної спрощеної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%).
Завершена
190 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 950.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 950.00 UAH
Період оскарження:
05.10.2020 14:58 - 09.10.2020 10:00
Вимога
Відхилено
Зміна технічних вимог
Номер:
57aff4b77b6440cca735e87b769dc8c6
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-05-003481-c.a1
Назва:
Зміна технічних вимог
Вимога:
Шановний Замовнику, просимо Вас видалити з Додатку 1 вимогу на наявність допуску B712288 до Олива (масло) моторна синтетична Platinum MaxExpert XF 5W–30, так як даний допуск устарів та наявний лише у виробника ORLEN, що дискримінує інших учасників. . Відповідно до ч. З ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-УІІІ (надалі - Закон) Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Згідно з ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Крім того згідно технічних рекомендації автовиробника Peugeot Boxer, олива повинна відповідати допуску PSA B71 2290
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.10.2020 15:56
Вирішення:
Доброго дня! Вельми шановний Учасник розглянувши Ваше звернення, повідомляємо наступне. Оливи з допуском B712288/ B712290 вказані в технічній специфікації, так як вони прописані в картах мащення автомобілів Citroen та Peugeot автопарку Замовника, від яких ми не можемо відступити. За посиланням в мережі інтернет такі допуски мають інші оливи, зокрема Orlen Platinum MaxExpert XF 5W–30, Divinol Syntholight 5W-30 C2 та ін.. Відповідно до ч. 4 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників, тобто Законом, під час проведення спрощеної процедури закупівлі, передбачено право.
Довідково:
Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що умови спрощеної процедури закупівлі стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту умов оголошення, яка не суперечить законодавству. Законодавство України передбачає певні регламенти,допуски, ГОСТи та ДСТУ. Якщо Учасник не має даного асортименту предмету закупівлі, то йому нічого не заважає, розширити свій асортимент шляхом співпраці з іншими виробниками, звісно, якщо є бажання співпраці. Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Текст закону не визначає ні перелік документів ні їх формулювання, зміст та обсяг, які підтверджують відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям та технічні якісні показники предмету закупівлі. Слід зазначити, що Замовник зазначає опис предмету закупівлі, вимоги до нього, а також зміст та спосіб подання відповідних документів самостійно, з урахуванням особливостей предмету закупівлі та специфіку/мету його використання. Всі вимоги закупівлі в тому числі технічний опис предмету закупівлі та вимоги до нього були розроблені з урахуванням специфіки предмету закупівлі та характеристик транспортних засобів Замовника, а також особистий досвід. Вами не доведено як саме Вас умови спрощеної процедури закупівлі дискримінують, дані умови може виконати понад 3 (три) Учасника (інформація наявна в електронній системі закупівель та мережі Інтернет (офіційні сайти Виробників, інтернет-магазини)), отже конкуренція є, як наслідок дискримінація – відсутня. Підсумовуючи розгляд Вашого звернення, на думку Замовника не має потреби вносити зміни до умов спрощеної процедури закупівлі в цій частині. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги:
Відхилено