-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
24450000-3 Агрохімічна продукція (Дезинфекційні засоби)
Торги не відбулися
110 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 550.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 550.00 UAH
Період оскарження:
05.10.2020 12:15 - 09.10.2020 00:00
Вимога
Вирішена
Щодо відповіді
Номер:
fe60afdf593a49f18ec3a5f8582656bd
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-05-001903-c.a2
Назва:
Щодо відповіді
Вимога:
Ми надсилаємо відповідні листи в Департамент охорони здоров"я, Державну аудиторську службу України та представникам Громадського контролю для запобігання корупційного дерібану бюджетних коштів головим лікарем та головною медичною сестрою, які створили злочинне корупційне угрупування в цій медичній установі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.10.2020 14:23
Вирішення:
КНП «Обласний перинатальний центр» ЗОР суворо дотримується вимог чинного законодавства України та принципів здійснення закупівель, які визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами). Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не містять вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
У разі якщо Ви вважаєте, що порушені Ваші законні права та інтереси, радимо оскаржити їх у встановленому законом порядку.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
a6296c87daba4e798884a7a236c3c8d7
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-05-001903-c.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний! Проводите чергову корупційну закупівлю у "свого" постачальника (ФОП Скаковський, він же ТОВ "Юніор" або інша афілійована з ними юридична особа, або фізична особа-підприємець) з найдорожчою пропозицією? Скільки відсотків пообіцяли головному лікарю та головній медичній сестрі -30 або 40%? Звертаємо увагу на беззаперечне порушення з боку Замовника процедури допорогових закупівель.Однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у тендерній документації, містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства.
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлюють надання альтернативних пропозицій крім певних торгових марок, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин, прописані режими використання з зазначенням експозицій, характерні тільки певним торговим маркам певного виробника, зазначені речовини, які не повинні міститись в засобі( аміни, ЧАС, гуанідини - чому? Ці речовини володіють відмінною антимікробнеою активністю, не викликають алергії, не пошкоджують матеріали) і т.д. Жоден Наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені медико-технічні вимоги суперечить основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує вимоги п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Зважаючи на все викладене вище, вимагаємо внести такі зміни до тендерної документації:
Прибрати з документації дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які штучно обмежують конкуренцію, та не дають змоги надати еквіваленти інших виробників, тому що їх на ринку України не існує.
У разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до Департаменту охорони здоров"я, Державної аудиторської служби України, представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційним схемам Замовника та притягнення посадових осіб до кримінальної відповідальності!
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 06.10.2020 13:46
Дата подачі:
05.10.2020 17:00
Вирішення:
Шановний учасник!
Усі закупівлі, які проводяться КНП «Обласний перинатальний центр» ЗОР (далі по тексту – Центр), ґрунтуються виключно на принципах здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, які закріплені законом України «Про публічні закупівлі».
Замовник в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вказує необхідні технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, керуючись нормами діючого законодавства, інструкціями та досвідом використання дезінфікуючих засобів. Підготовку технічних, якісних та інших характеристик предмету закупівлі здійснюють фахівці Центру, що несуть відповідальність за забезпечення та дотримання санітарно-епідеміологічного режиму лікарняного закладу.
Вимоги до предмету закупівлі, які викладені в оголошенні, розроблені з урахуванням дотримання вимог наказу Міністерства охорони здоров’я України від 04.04.2012 №236 «Про організацію контролю та профілактики післяопераційних гнійно-запальних інфекцій, спричинених мікроорганізмами, резистентними до дії антимікробних препаратів» та наказу Міністерства охорони здоров’я України від 10.05.2007 № 234 «Про організацію профілактики внутрішньолікарняних інфекцій в акушерських
стаціонарах» та зумовлені економічною доцільністю, позитивним досвідом використання та потребою виключення можливості появи високорезистентних штамів внутрішньолікарняних інфекцій.
На підставі досвіду роботи, фахівцями Центру проводиться порівняльна характеристика та розрахунки дезінфікуючих засобів по робочій концентрації, розраховується кількість засобу необхідного для приготування 10 л робочого розчину та його кінцевий вихід, затрати робочого розчину на 1 м площі, вартість 1 л робочого розчину. З метою профілактики формування резистентності госпітальних штамів та виробленню резистентності мікроорганізмів до дезінфікуючих засобів, виникнення контамінації мікроорганізмами дезінфікуючих розчинів та їх раціонального використання в Центрі впроваджено:
- проведення ротації дезінфікуючих засобів, з урахуванням діючої речовини (зміни груп препаратів);
- широкий вибір дезінфікуючих засобів відповідно до категорії приміщень, сфери та умов їх застосування (одночасно використовується до 5 видів засобів);
- проведення режиму дезінфекції об'єктів, відповідно до етіології збудника, з урахуванням концентрації робочого розчину, експозиції та способу дезінфекції;
- вузьке використання хлорвмісних засобів (застосовуються для грубого технічного прибирання, дезінфекції медичних та біологічних відходів).
Зважаючи на вищевикладене, вимоги до технічних характеристик предмету закупівлі є більш ніж обґрунтованими. Крім того, Замовником у п.4 Додатку 1 до оголошення чітко зазначено: «У разі наявності в технічних вимогах посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, джерело походження або виробника – читати з виразом «або еквівалент». Усі показники еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у зазначеному товарі.» Таким чином, у вимогах до предмету закупівлі відсутні дискримінаційні вимоги, або вимоги, які штучно обмежують конкуренцію
Замовник не буде вносити зміни до Технічних (якісних) вимог до предмету закупівлі код за ДК 021-2015 (CPV): 24450000-3 Агрохімічна продукція (Дезинфекційні засоби). Наголошуємо, що ваше висловлювання: «У разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до Департаменту охорони здоров"я, Державної аудиторської служби України, представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційним схемам Замовника та притягнення посадових осіб до кримінальної відповідальності!» є безпідставним та необґрунтованим, що сприймається Замовником, як спроба тиску та залякування уповноваженої особи Замовника, умисне втручання у перебіг закупівлі з метою її зірвання, що є неприпустимим в теперішній час пандемії короновірусної інфекції.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні