-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
45000000-7 Капітальний ремонт частини приміщення неврологічного відділення КП "Славутська ЦРЛ", вул. Я. Мудрого, 29 «г», м. Славута Хмельницької області.
Категорія Замовника - відповідно до пункту 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Місцезнаходження: 30000, Україна, Хмельницька область, м. Славута, вул. Ярослава Мудрого, 29 "г". Строк виконання робіт: протягом 2020 – 2021 років. Термін виконання – 01.11.2021 включно.
Завершена
1 408 410.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 042.05 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 042.05 UAH
Період оскарження:
05.10.2020 10:06 - 09.10.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Оскарження переможця закупівлі
Номер:
3af3b19fa9854c7cb02fbbc455135d73
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-05-001267-a.a2
Назва:
Оскарження переможця закупівлі
Вимога:
1. Усі довідки, надані ФОП Фещук В.В. у складі тендерної пропозиції, підписані "ДИРЕТОРОМ Фещук В.В."
У жодному нормативному акті не сказано про те, що підприємець може делегувати функції з управління своєю діяльністю найманому директорові. У Цивільному кодексі (ЦК) і Господарському кодексі (ГК) ідеться виключно про найманого директора юридичної особи. Ця посада має статус виконавчого органу. А ФОП не має можливості створювати виконавчий орган. На підставі ст.52 ЦК підприємець відповідає за зобов'язаннями, пов'язаними з підприємницькою діяльністю, усім своїм майном, крім майна, на яке за законом не може бути звернене стягнення. Можливості здійснювати управління через виконавчий орган (ДИРЕКТОРА, керівника) у підприємця НЕМАЄ. Він керує своєю діяльністю самостійно та бере на себе відповідальність за всі пов'язані з такою діяльністю ризики.
-2) З практичної точки зору підприємець теж не зможе призначити ДИРЕКТОРА. Згідно з п.13 ст.9 Закону від 15.05.2003 № 755-IV дані про керівника підприємства вносяться до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (ЄДР). А от дані про директора Підприємця внести НЕМОЖЛИВО, адже в заяві про держреєстрацію підприємця (форма 10, затверджена наказом Мін'юсту від 18.11.2016р. №3268/5) графа про директора відсутня. З позиції трудового законодавства прийняти на роботу директора в підприємця теж не вийде. У Класифікаторі професій ДК 003:2010 посада Директор ПІДПРИЄМЦЯ відсутня!!!!
З огляду на зазначене, такі документи як: Довідка про наявність обладнання та матеріало-технічних засобів, Довідка про працівників, Цивільно-правові угоди, Довідка про досвід, Лист-згода з проектом договору, Відомості про учасника, є НЕДІЙСНИМИ та не можуть бути прийняти Замовником до розгляду, як документи що підтверджують кваліфікаційні критерії, зазначені в "ОГОЛОШЕННІ" про спрощену закупівлю.
2. Усі документи, надані у складі "Кошторисної документації" (Календарний план, Локальний кошторис, Загальновиробничі витрати, Договірна ціна, Відомість ресурсів) на завірені належним чином Учасником, а саме - відсутній підпис Уповноваженої особи на даних документах.
Враховуючи вищевказане, наполягаємо на ретельній перевірці пропозиції даного учасника на відповідність вимогам тендерної документації з додатками, скасувати рішення про обрання переможця та відхилити даного учасника у відповідності до ст.31 Закону України "Про публічні закупівлі"
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.10.2020 17:46
Вирішення:
Розглянувши Вашу вимогу щодо скасування рішення про обрання переможця та відхилення пропозиції учасника від 23.10.2020 р. звертаю Вашу увагу на те, що учасник ФОП Фещук В.В. у складі цінової пропозиції надав весь перелік документів згідно оголошення про спрощену закупівлю. Крім того, вказані Вами у скарзі документи учасник засвідчив особистим підписом та відбитком печатки, на якій чітко видно напис «фізична особа-підприємець Фещук Володимир Васильович». У зв’язку з цим, зазначення в окремих документах учасника в полі для підпису «директор», є несуттєвою помилкою, що пов’язана з оформленням цінової пропозиції та не впливає на зміст пропозиції.
Ваше зауваження щодо відсутнього підпису уповноваженої особи на документах наданих у складі «Кошторисної документації» є необґрунтованим. Замовник не встановлював вимоги в оголошенні про спрощену закупівлю щодо надання учасниками закупівлі в складі цінової пропозиції наступних документів: календарного плану, локального кошторису, загальновиробничих витрат, договірної ціни, відомостей ресурсів.
На підставі вищевикладеного, повідомляю, що в замовника відсутні підстави для скасування рішення від 23.10.2020 р. про намір укласти договір з переможцем спрощеної закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
30.10.2020 11:11
Вимога
Вирішена
вимога
Номер:
7e9c334814894b78b63e52cf0658633b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-05-001267-a.a1
Назва:
вимога
Вимога:
Пропозицію учасника відхилено непрвомірно
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога 19.10.2020 23:04
- Відповідь на вимогу 22.10.2020 16:52
Дата подачі:
19.10.2020 23:05
Вирішення:
Розглянувши Вашу вимогу щодо неправомірності відхилення пропозиції учасника № 54 від 19.10.2020 р. повідомляю, що у п. 17.5 підпунту 2 оголошення замовником чітко прописано, що на підтвердження такого кваліфікаційного критерію, як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник повинен надати копії наказів про призначення на посаду. Також учасник мав можливість у складі цінової пропозиції надати копії інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з працівниками, зазначеними у Довідці.
Звертаю Вашу увагу, що в деяких поданих Вами копіях трудових книжок у складі цінової пропозиції не повністю видно дату прийняття на посаду працівника і номер наказу. Зокрема, в наданій копії трудової книжки Мирончука В.В. відсутній номер наказу та частина року прийняття на посаду. У Шклярука О.В. частина року прийняття на посаду в копії трудової книжки також відсутня. Частина номеру наказу та частина дати наказу відсутні в копії трудової книжки Левунця Є.В. Отже, надані Вами копії вищевказаних документів не можуть в повній мірі підтвердити наявність у Вас працівників.
Крім того, згідно ч. 7 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Ви мали право у період уточнення інформації звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Період уточнення тривав з 05.10.2020 до 09.10.2020 р. включно. Ви своїм правом не скористалися, а це означає, що Ви повністю погодилися з вимогами замовника, прописаними в оголошенні.
Доводжу до Вашого відома, що замовник превірив подані документи у складі цінових пропозицій всіх чотирьох учасників процедури закупівлі оголошення № UA-P-2020-10-05-000487-a на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На відміну від Вас, інші три учасника спрощеної процедури закупівлі надали копії наказів про призначення на посаду працівників.
В підпункті 2 пункту 17.6. оголошення чітко прописано, що учасник в складі своєї пропозиції повинен надати оригінал відгуку від замовника робіт та копію вказаного в довідці договору включно з усіма додатками, які є його невід’ємною частиною. Незважаючи на це, Ви вирішили подати сканований з оригіналу аналогічний договір, хоча згідно вимог замовника учасники повинні подати копію договору (замовник не вказав про можливість подачі сканованого договору з додатками).
У вимозі Ви зазначаєте, що відсутність на додатках до договору підпису фахівця з перевірки є «недоліком ділового обороту» між сторонами договору і вказуєте на те, що замовник жодних умов щодо оформлення документів не встановлював. Однак, замовник зазначив, що учасник надає копію договору з усіма додатками. У зв’язку з цим, Ви повинні були надати копію договору з усіма додатками, які є його невід’ємною частиною, а копії знімають з оригіналів підписаних та скріплених печатками документів. Ви повинні розуміти, що не підписані фахівцем з перевірки документи, які є невід’ємною частиною договору, які надані в складі Вашої пропозиції не можуть бути підтвердженням досвіду виконання аналогічного договору.
На підставі вищевикладеного, замовник не буде скасовувати рішення №26 від 16.10.2020 р. в частині відхилення пропозиції учасника ФОП Гарбарука В.В.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні