• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Меблі для ПВВС

Категорія Замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування зазначені у п.1 ч.1 ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська. Надання забезпечення тендерної пропозиції та надання забезпечення виконання договору про закупівлю не вимагається. Критерієм оцінки є ціна

Завершена

81 150.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 405.75 UAH
Період оскарження: 04.10.2020 23:08 - 08.10.2020 23:13
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: f63c00f463cd48b08f20a4c84a0a39e9
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-04-000155-b.a2
Назва: Вимога
Вимога:
дискримінація учасників, не згоден з рішенням комітету
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: 04.10.2020 року уповноваженою особою відділу освіти виконавчого комітету Металургійної районної у місті ради з організації та проведення спрощених процедур закупівель розміщено оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі за предметом закупівлі: «Меблі для ПВВС», код ДК 021:2015-39150000-8 Меблі та приспособи різні на очікувану вартість 81150,00 грн. За результатами проведеного аукціону 5.10.2020 року визначено переможця процедури закупівлі ФОП «Тунік Дмитро Юрійович» з ціною 80700,00 грн. 27.10.2020 року через електронну систему публічних закупівель надійшла вимога до замовника щодо оскарження результатів електронного аукціону від ФОП «Ульяхов Сергій Іванович», ідентифікатор: UA-2020-10-04-000155-b.a2. Детально дослідивши зміст вимоги, уповноваженою особою повторно проведено розгляд цінової пропозиції учасника ФОП «Ульяхов Сергій Іванович». Відповідно до частини 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» - учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через 3 робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь. Відповідно до умов Оголошення - Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження - учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документ, що відповідає вимогам якості діючих стандартів та засвідчує якість та безпечність товару (сертифікат якості, висновок СЕС та/або декларація виробника та ін.). Відповідно до Додатку 1 Оголошення – Технічні вимоги та якісні характеристики – меблі для ПВВС - стіл приставний, стіл однотумбовий, стіл двотумбовий, стіл директора, стіл головного інженера – мають бути виготовлені із матеріалу: ЛДСП Kronospan (клас емісії Е 0,5 з відповідним документальним підтвердженням). Відповідно до документів пропозиції учасника ФОП «Ульяхов Сергій Іванович», зокрема документів, що підтверджують якість товару, учасником було надано висновки ДСЕЕ на ЛДСП клас емісії Е1, що не відповідає вимогам Замовника. Також уповноваженою особою надається додаткова аргументація щодо надання Акту обстеження, подання якого відповідно до чинного законодавства України у сфері публічних закупівель не може вважатися дискримінаційною вимогою, оскільки Замовником надано достатньо часу для здійснення обстеження об’єкту та уточнення розмірів, видів товару, матеріалу та комплектуючих, а також з метою уточнення інших питань. На підставі вищевикладеного, та керуючись частиною 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право відхилити пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам визначеним в оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі, уповноважена особа вважає за доцільне відхилити цінову пропозицію ФОП «Ульяхов Сергій Іванович».
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 01.11.2020 22:10
Вимога
Залишено без розгляду

Замовником не внесені відповідні зміни до документації Оголошення.

Номер: 7cee496698bb4a96b5b2479d47abfd9f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-04-000155-b.a1
Назва: Замовником не внесені відповідні зміни до документації Оголошення.
Вимога:
В період уточнення були задані питання Замовнику в рамках обговорення, проте зміни в документації відсутні.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Протокольним рішенням № 71 уповноваженої особи внесені відповідні зміни до Оголошення, які оприлюднено в електронній системі публічних закупівель в 05.10.2020 року.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 11.10.2020 16:25