-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Природний газ
09123000-7 - Природний газ. Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції: всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.
Завершена
325 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.9% або 3 000.00 UAH
мін. крок: 0.9% або 3 000.00 UAH
Період оскарження:
02.10.2020 16:22 - 15.10.2020 00:00
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні положення
Номер:
9b8538304f534dc7a2f454d611f71075
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-02-008470-a.b1
Назва:
Дискримінаційні положення
Вимога:
У тендерній документації Замовника містить дискримінаційне положення
Пов'язані документи:
Учасник
- Одеська регіональна держ.лаб..pdf 08.10.2020 14:44
- Відповідь на вимогу 09.10.2020.doc 09.10.2020 19:05
Дата подачі:
08.10.2020 14:44
Вирішення:
Щодо встановлення дискримінаційних вимог: законодавчого визначення поняття «дискримінація» не існує. В юридичній енциклопедії міститься наступне визначення: дискримінація (лат. discriminatio – відокремлення, розділення, розрізнення) – умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб; створення умов, які ставлять яку-небудь організацію чи громадян у гірше становище порівняно з іншими. Одним із принципів публічних закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них(ст. 5 Закону), а частиною 4 статті 5 Закону передбачено, що замовник не має право встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, а тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону). Однак, Статтею 5 Закону визначено поняття недискримінації для процедур закупівель, передбачених Законом, а саме: учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах, а також замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої Законом. Замовником торгів було забезпечено вільний доступ до інформації про закупівлю всіх зацікавлених осіб, шляхом її розміщення через електронну систему закупівель відповідно до ст.10 Закону, таким чином і було реалізовано принцип недискримінації учасників в спосіб, чітко визначений Законом. Отже, замовником торгів будь-які права потенційних учасників торгів не порушені, та ним не було встановлено жодних дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх осіб є однакові.
Відповідно до ч. 2 ст. 180 ГК, яка кореспондується зі ст. 638 ЦК, господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо всіх його істотних умов, зокрема предмета, ціни та строку дії договору (ч. 3 ст. 180 ГК). Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода. В розділі VI тендерної документації
Замовник згідно статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» зобов'язаний в тендерній документації вказати проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Замовник визначив істотні умови договору, які вказав в тендерній документації в Розділі VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю.
Ціна договору і порядок зміни ціни, є істотними умовами договору.
Тому для усунення неоднозначного тлумачення поняття «доказ коливання ціни», замовник вказує орган та документ який може бути таким доказом, а саме вказано орган, який Міністерство економічного розвитку і торгівлі уповноважено наказом № 608 від 02.05.2018р. здійснювати моніторінг цін на товари та послуги. Такою установою є Державне підприємство “Державний інформаційно-аналітичний центр моніторингу зовнішніх товарних ринків” (ДП «Держзовнішінформ») Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства - провідний інформаційно-аналітичний та експертний центр в Україні з досліджень зовнішніх та внутрішніх ринків товарів і послуг. Враховуючи те, що законодавством не встановлено виключний перелік органів, що надають докази в коливанні ціни, сторони самостійно (в договорі) узгоджують такий орган. В проекті договору така пропозиція вказана в п.12.4.
Маючи підтверджуючі документи фахової організації, у яких конкретизовано періоди коливання ціни, замовник, по-перше, убезпечує себе від можливих зловживань з боку недобросовісних контрагентів у частині пропозиції збільшення ціни за одиницю товару та, по-друге, убезпечує себе від можливих підозр у корупційних діях, зловживанні службовим становищем, нецільовому використанні коштів тощо, і таким чином реалізовані принципи здійснення публічних закупівель (ст. 5 Закону) - максимальна економія, ефективність та пропорційність; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Статус вимоги:
Відхилено