• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги передачі електронних повідомлень

Завершена

5 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27.50 UAH
Період оскарження: 02.10.2020 16:14 - 08.10.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Додаткові пояснення

Номер: e863a7dd884b4b189cd5e7628ddc25db
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-02-002100-b.a1
Назва: Додаткові пояснення
Вимога:
Відповідно до ст. 13 частини 14 Закону України "Про публічні закупівлі" - Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь. Замовник повідомляє, що у порівняльному вигляді Учасником викладено інформацію тільки щодо: кількості користувачів, орієнтовної кількості судових повісток, виду послуг та кінцевої дати надання послуг, тобто, щодо кількісної складової вимог до предмета закупівлі, проте це не відповідає дійсності, адже у пропозиції ТОВ "Бінотел" надано не лише кількісні характеристики, а й описано схему роботи з зазначенням альфа імені, процесу відправлення повідомлень, що вказує на наявність у пропозиції якісних та технічних характеристик, тому відхилення пропозиції ТОВ "Бінотел" суперечить вимогам Замовника викладеним в оголошенні та статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі"
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Звернення не підлягає задоволенню з наступних підстав: 1. Відповідно до абзацу другого частини 14 статті 14 Закону учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь. 2. Протокольним рішенням Уповноваженої особи Одеського апеляційного суду №11 від 20.10.2020 року Учаснику було предметно, аргументовано та в повному обсязі роз’яснено конкретні причини відхилення пропозиції. 3. Відповідно до пункту 3 частини 3 статті 14 Закону в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником обов’язково зазначається інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. 4. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі Послуги передачі електронних повідомлень, код ЄЗС ДК 021:2015: 64210000-1 — Послуги телефонного зв’язку та передачі даних, наведена у Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, затвердженого Протокольним рішенням Уповноваженої особи Одеського апеляційного суду №9 від 02 жовтня 2020 року. Дана інформація опублікована в електронній системі закупівель 02 жовтня об 16 год. 15 хв. у вигляді файлу «Додаток 2 до Оголошення Технічні вимоги до предмета закупівлі.pdf» та файлу «Додаток 2 Інформація про технічні_якісні та інші характеристики предмета закупівлі.docx» 5. Спосіб підтвердження відповідності Учасника вимогам, встановленим в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням вимог Закону та дотриманням принципів, закріплених у Законі. 6. Вимогами Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначено, що для підтвердження відповідності запропонованих Учасником послуг вимогам встановленим Замовником - Учасник має надати таблицю, складену в довільні формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо відповідності основних технічних та якісних характеристик послуг, що вимагаються Замовником до основних технічних та якісних характеристик послуг, що пропонуються Учасником. Така таблиця надається за підписом керівника учасника, зазначеного у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, або за підписом іншої особи, яка має право підпису таких документів і якій керівник (або уповноважений орган) такого Учасника учасник надав довіреність або доручення на подання пропозиції для участі Учасника у Спрощеній закупівлі. 7. Відповідно до пункту 8 частини 3 статті 14 Закону в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником обов’язково зазначається інформація про період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів). Згідно абзацу 1 частини 7 статті 14 Закону у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Такого звернення Учасником здійснено не було. Даний факт дає можливість Замовнику бути певним у тому, що усі положення, умови та вимоги Оголошення про проведення спрощеної закупівлі послуг передачі електронних повідомлень, код ЄЗС ДК 021:2015: 64210000-1 — Послуги телефонного зв’язку та передачі даних, та Додатків до нього Учаснику були відомі та в повному обсязі зрозумілі. 8. В порядку визначеному частиною 9 статті 14 Закону Учасником було вчасно та в повному обсязі завантажено в електронну систему закупівель необхідну інформацію визначену Замовником, відповідно – такий Учасник був допущений електронною системою до проведення електронного аукціону. 9. В порядку визначеному частиною 11 статті 14 Закону Замовником було розглянуто пропозицію Учасника, яка за результатами аукціону була визначена найбільш економічно вигідною, на її відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. 10. Розглядаючи пропозицію Учасника Замовником було встановлено наступне. Учасником, у складі пропозиції, надано документ «Технічні, якісні та кількісні характеристики.pdf» (надалі – Документ). Проведеним розглядом та системним аналізом даного Документу встановлено, що Учасником не в повному обсязі дотримано вимогу Замовника щодо підтвердження відповідності запропонованих Учасником послуг вимогам встановленим Замовником. У порівняльному вигляді Учасником викладено інформацію тільки щодо: кількості користувачів, орієнтовної кількості судових повісток, виду послуг та кінцевої дати надання послуг, тобто, щодо кількісної складової вимог до предмета закупівлі. У наданому Учасником Документі в повному обсязі відсутні визначення термінів, наведені Замовником, відповідно, Замовник не має можливості пересвідчитись у тому, що Учаснику цілком та повністю зрозумілі вимоги до предмета закупівлі у вказаній частині. Так само, Учасником не наведено в порівняльному вигляді, як цього вимагає Замовник, сформовані Замовником «Технічні вимоги до предмета закупівлі», відповідно, Замовник не має можливості пересвідчитись у тому, що Учаснику цілком зрозумілі вимоги до предмета закупівлі у вказаній частині. Вказані порушення, які допущенні Учасником не є такими, які можливо віднести до формальних, перелік яких наведено у Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, оскільки виявлені порушення прямо впливають на зміст пропозиції Учасника, та не пов’язанні з її оформленням. 11. Стосовно посилання Учасника на те, що «у пропозиції ТОВ "Бінотел" надано не лише кількісні характеристики, а й описано схему роботи з зазначенням альфа імені, процесу відправлення повідомлень, що вказує на наявність у пропозиції якісних та технічних характеристик» Замовник повідомляє, що Учасником не виконано визначені Замовником вимоги стосовно дотримання форм документів, які передбачені Замовником, що в свою чергу є невідповідністю пропозиції учасника умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Просте копіювання тексту технічних вимог, без його опрацювання на умовах сформованих Замовником, не може вважатись підтвердженням відповідності запропонованих Учасником послуг вимогам встановленим Замовником. Крім того, внаслідок повної відсутності у поданому Учасником Документі визначень термінів, наведених Замовником у Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Замовнику невідомо про те, чи цілком зрозумілі Учаснику вимоги до предмета закупівлі, що також являє собою невідповідність пропозиції учасника умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. 12. Замовником досліджено практику рішень постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель. З системного аналізу рішення №1458-р/пк-ск від 21.08.2015 року за скаргою ФОП Фери В.М. від 21.07.2015 №15 щодо порушення Управлінням освіти Тячівської районної державної адміністрації порядку проведення процедури закупівлі – «05.10.1. Вугілля кам’яне» [оголошення №128757, оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу з питань державних закупівель, бюлетень від 12.05.2015 №249 (12.05.2015)] та рішення №12267-р/пк-пз від 30.11.2018 року, за скаргою ТОВ «Аверс» від 12.11.2018 №UA-2018-09-24-000697-a.a4 щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі, Замовником встановлено правомірність відхилення пропозицій учасників через недотримання учасниками форм документів, які встановлені замовником, та неподання учасниками необхідної інформації. 13. Стосовно посилання Учасника на та, що «відхилення пропозиції ТОВ "Бінотел" суперечить вимогам Замовника викладеним в оголошенні та статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі"» Замовник повідомляє. В Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі послуг передачі електронних повідомлень, код ЄЗС ДК 021:2015: 64210000-1 — Послуги телефонного зв’язку та передачі даних, та додатках до нього не встановлено підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно статті 17 Закону. Відповідно до пункту 19 частини 1 статті 1 Закону «переможець спрощеної закупівлі» — учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі і визнана найбільш економічно вигідною та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю. Пропозиція учасника спрощеної закупівлі повинна відповідати лише умовам, визначеним в оголошенні, та вимогам до предмета закупівлі. Відповідно до частини 1 статті 17 Закону за наявності названих у ній підстав замовник приймає рішення про відмову учасникові в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону). Оскільки спрощені закупівлі не належать до процедур закупівель, замовники не повинні застосовувати статтю 17 Закону при проведенні спрощених закупівель. Стаття 14 Закону, яка регламентує порядок проведення спрощеної закупівлі, також не містить вказівки на необхідність перевірити пропозицію щодо відповідності вимогам, передбаченим у статті 17 Закону, не зобов’язує замовників включати такі положення до оголошення про проведення спрощеної закупівлі і не дозволяє відхиляти найбільш економічно вигідну пропозицію на підставі статті 17 Закону. 14. Замовник вітає бажання Учасника прийняти участь у закупівлі, але повідомляє Учаснику, що вимоги, встановлені Замовником в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та додатках до нього мають бути дотримані всіма учасниками і є обов’язковими та однаковими для всіх. 15. З урахуванням вищевикладеного, Звернення Учасника №UA-2020-10-02-002100-b.a1 Замовник вважає необгрунтованим та таким, що не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 25.10.2020 12:32