• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

сотовий полікарбонат

Учасники подають тендерні пропозиції українською мовою

Завершена

237 442.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 187.21 UAH
Період оскарження: 02.10.2020 15:52 - 14.10.2020 00:00
Вимога
Без відповіді

Вимога

Номер: 7f5663de40f0424da2e84e6e9d2e1d66
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-02-008042-a.a2
Назва: Вимога
Вимога:
06.11.2020 Вимога №70 від 06.11.2020 Голові тендерного комітету проректору з науково-педагогічної роботи (перспективний розвиток) Рожко Олександру Дмитровичу Відповідно до ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно ч.3 статті 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Керуючись ч.4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Згідно ч.6.2 Порядку здійснення допорогових закупівель Наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися принципу добросовісної конкуренція серед учасників. Ми, ТОВ «Оскар Груп», учасник закупівлі код 44170000-2 - Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами (сотовий полікарбонат), не згідні з рішенням тендерного комітету про дискваліфікацію ТОВ «Оскар Груп», а саме рішенням тендерного комітету було наступне: «Аналіз тендерної пропозиції Учасника2 представниками підрозділу-замовника засвідчив невідповідність вимогам тендерної документації, а саме в технічній специфікації (файл «Характеристики_2.pdf») Учасник2 вказав тип структури «Х-структура», що не відповідає вимогам тендерної документації; підприємство виробник, зазначене в поданому Учасниким2 висновку санітарно-епідеміологічної експертизи (ООО «ПЛАСТИК-ЕКСПОРТ»), не відповідає виробнику, вказаному в технічній специфікації (файл «Характеристики_2.pdf»), а також вказаному в інших сертифікатах, поданих Учасником2 (ООО «Юг-Ойл-Пласт»). При цьому торгова марка продукції, яку вимагалося вказати відповідно до вимог тендерної документації, Учасником не вказана, що унеможливлює встановлення належності запропонованої Учасником 2 продукції до того або іншого виробника» ТОВ «Оскар Груп» доводить до Вашого відому щодо типу структури «Х-структура», в тендерній документації, а саме в Додатку 3 «Технічна специфікація» в Таблиці 1 указано що полікарбонат повинен бути 7-стінний, 6-камерий, але не вказано яким чином повинні бути розміщені стінки та камери. ТОВ «Оскар Груп» в своїй тендерній пропозиції надав пропозицію на полікарбонат «Х-Структура», який також має 7-стінок та 6 камер (фото, або зразки готові надіслати). Щодо висновку санітарно-епідеміологічної експертизи (ООО «ПЛАСТИК-ЕКСПОРТ») який був прикріплений до тендерної документації, ТОВ «Оскар Груп» повідомляє про те, що даний документ був помилково прикріплений та не має ніякого відношення до тендерної документації. ТОВ «Оскар груп» просить Вас не брати до уваги даний документ. Також, щодо вимог тендерної документації де вимагається «Сертифікат санітарно-екологічної експертизи» повідомляємо, що товар запропонований компанією ТОВ «Оскар Груп» являється імпортним та був завезений в 2020 році. Згідно статті 16 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1994, № 27, ст.218)» при імпорті товарів не передбачено наявність сертифікату санітарно-екологічної експертизи, таким чином відсутність даного документу в ТОВ «Оскар Груп» не являється порушенням умов тендерних торгів. Згідно тендерної документації вимагалось наступне: «Довідка у довільній формі, що має містити перелік характеристик запропонованого товару відповідно до вимог Технічної специфікації (таблиця 1). Необхідно вказати інформацію про торгову марку товару, що пропонується постачати (або виробника – в разі відсутності торгової марки). ТОВ «Оскар Груп» надав в складі тендерної документації документ під назвою «Характеристики_2» в якому не вказана Торгова Марка, але вказано виробника ТОВ «ЮгОйлПласт» що не являється помилкою, так як замовником вимагалось або вказати торгову марку, або виробника. Згідно ч.9.2 «Порядку здійснення допорогових закупівель» Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» вiд 13.04.2016 N 35 виключними підставами дискваліфікації є: • пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі; • Учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору. Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості. Згідно ч. 3 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця. Статтею 38 Закону встановлена відповідальність за порушення вимог цього Закону, а саме: 1. За порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України. 2. За порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально. Таким чином, Замовником під час здійснення процедури закупівлі (відкритих торгів) порушено законодавство з питань публічних закупівель, в тому числі принцип добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозиції. З метою запобігання корупційним діям і зловживанням, беручи до уваги, те що вищевказані порушення встановленого порядку процедури закупівель впливають на об’єктивність визначення переможця процедури закупівель, а також захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення замовника, що суперечить законодавству у сфері державних закупівель і в наслідок яких порушено право та законні інтереси, керуючись ст. 55 Конституції України, ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», Враховуючи викладене, керуючись Конституцією України , Закону України «Про публічні закупівлі», умовами документації та з метою забезпечення ефективного, прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвитку добросовісної конкуренції, вимагаємо скасувати рішення Тендерного комітету щодо Дискваліфікації компанії ТОВ «Оскар Груп» та визнати ТОВ «Оскар Груп» переможцем за результатами тендерних торгів.
Пов'язані документи: Учасник
Скарга
Скасована

Скарга

Номер: 75d50b2acea7423a81a2afa3bb4e517f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-02-008042-a.a1
Назва: Скарга
Скарга:
06.11.2020 Вимога №70 від 06.11.2020 Голові тендерного комітету проректору з науково-педагогічної роботи (перспективний розвиток) Рожко Олександру Дмитровичу Відповідно до ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно ч.3 статті 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Керуючись ч.4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Згідно ч.6.2 Порядку здійснення допорогових закупівель Наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися принципу добросовісної конкуренція серед учасників. Ми, ТОВ «Оскар Груп», учасник закупівлі код 44170000-2 - Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами (сотовий полікарбонат), не згідні з рішенням тендерного комітету про дискваліфікацію ТОВ «Оскар Груп», а саме рішенням тендерного комітету було наступне: «Аналіз тендерної пропозиції Учасника2 представниками підрозділу-замовника засвідчив невідповідність вимогам тендерної документації, а саме в технічній специфікації (файл «Характеристики_2.pdf») Учасник2 вказав тип структури «Х-структура», що не відповідає вимогам тендерної документації; підприємство виробник, зазначене в поданому Учасниким2 висновку санітарно-епідеміологічної експертизи (ООО «ПЛАСТИК-ЕКСПОРТ»), не відповідає виробнику, вказаному в технічній специфікації (файл «Характеристики_2.pdf»), а також вказаному в інших сертифікатах, поданих Учасником2 (ООО «Юг-Ойл-Пласт»). При цьому торгова марка продукції, яку вимагалося вказати відповідно до вимог тендерної документації, Учасником не вказана, що унеможливлює встановлення належності запропонованої Учасником 2 продукції до того або іншого виробника» ТОВ «Оскар Груп» доводить до Вашого відому щодо типу структури «Х-структура», в тендерній документації, а саме в Додатку 3 «Технічна специфікація» в Таблиці 1 указано що полікарбонат повинен бути 7-стінний, 6-камерий, але не вказано яким чином повинні бути розміщені стінки та камери. ТОВ «Оскар Груп» в своїй тендерній пропозиції надав пропозицію на полікарбонат «Х-Структура», який також має 7-стінок та 6 камер (фото, або зразки готові надіслати). Щодо висновку санітарно-епідеміологічної експертизи (ООО «ПЛАСТИК-ЕКСПОРТ») який був прикріплений до тендерної документації, ТОВ «Оскар Груп» повідомляє про те, що даний документ був помилково прикріплений та не має ніякого відношення до тендерної документації. ТОВ «Оскар груп» просить Вас не брати до уваги даний документ. Також, щодо вимог тендерної документації де вимагається «Сертифікат санітарно-екологічної експертизи» повідомляємо, що товар запропонований компанією ТОВ «Оскар Груп» являється імпортним та був завезений в 2020 році. Згідно статті 16 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1994, № 27, ст.218)» при імпорті товарів не передбачено наявність сертифікату санітарно-екологічної експертизи, таким чином відсутність даного документу в ТОВ «Оскар Груп» не являється порушенням умов тендерних торгів. Згідно тендерної документації вимагалось наступне: «Довідка у довільній формі, що має містити перелік характеристик запропонованого товару відповідно до вимог Технічної специфікації (таблиця 1). Необхідно вказати інформацію про торгову марку товару, що пропонується постачати (або виробника – в разі відсутності торгової марки). ТОВ «Оскар Груп» надав в складі тендерної документації документ під назвою «Характеристики_2» в якому не вказана Торгова Марка, але вказано виробника ТОВ «ЮгОйлПласт» що не являється помилкою, так як замовником вимагалось або вказати торгову марку, або виробника. Згідно ч.9.2 «Порядку здійснення допорогових закупівель» Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» вiд 13.04.2016 N 35 виключними підставами дискваліфікації є: • пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі; • Учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору. Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості. Згідно ч. 3 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця. Статтею 38 Закону встановлена відповідальність за порушення вимог цього Закону, а саме: 1. За порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України. 2. За порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально. Таким чином, Замовником під час здійснення процедури закупівлі (відкритих торгів) порушено законодавство з питань публічних закупівель, в тому числі принцип добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозиції. З метою запобігання корупційним діям і зловживанням, беручи до уваги, те що вищевказані порушення встановленого порядку процедури закупівель впливають на об’єктивність визначення переможця процедури закупівель, а також захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення замовника, що суперечить законодавству у сфері державних закупівель і в наслідок яких порушено право та законні інтереси, керуючись ст. 55 Конституції України, ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», Враховуючи викладене, керуючись Конституцією України , Закону України «Про публічні закупівлі», умовами документації та з метою забезпечення ефективного, прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвитку добросовісної конкуренції, вимагаємо скасувати рішення Тендерного комітету щодо Дискваліфікації компанії ТОВ «Оскар Груп» та визнати ТОВ «Оскар Груп» переможцем за результатами тендерних торгів.
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 09.11.2020 00:02
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОСКАР ГРУП", Петренко Сергій +380963227474 PLASTICA@UKR.NET http://www.oscar-group.com.ua