-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 32330000-5 Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу: «Веб-камера 960-001063 Logitech C270»
Джерело фінансування кошти державного бюджету (власні надходження)
Завершена
130 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 300.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 300.00 UAH
Період оскарження:
02.10.2020 15:50 - 08.10.2020 16:00
Вимога
Вирішена
Текст скарги
Номер:
ae600c63c45d4f48bc2d716a317b3fe4
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-02-007995-a.a2
Назва:
Текст скарги
Вимога:
Шановний Замовник!
Наступним ми, Товариство з обмеженою відповідальністю «БМС ТЕХНО», як учасник спрощеної процедури закупівлі ДК 021:2015 32330000-5 Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу: «Веб-камера 960-001063 Logitech C270», яку проводить Національного фармацевтичного університету, в особі уповноваженої особи Наталії Коляда (надалі - Замовник), (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-10-02-007995-a), повідомляємо, що не згодні з Вашим рішенням щодо визначення переможцем процедури закупівлі ДК 021:2015 32330000-5 Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу: «Веб-камера 960-001063 Logitech C270» ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА" Код в ЄДРПОУ / ІПН 05837085 Юридична адреса Харківська обл., місто Харків, ВУЛИЦЯ ПОЛТАВСЬКИЙ ШЛЯХ, будинок 4, Харків, Україна, 61052 (надалі -Учасник).
Ми вважаємо, що Ваше рішення є хибним та упередженим з наступних причин.
Замовник в пункті 3 розділу «Вимоги щодо гарантійного обслуговування» Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель вимагає
«Учасник повинен мати в наявності сервісний центр, розташований у місті Харкові, який забезпечить гарантійну підтримку товару, що є предметом закупівлі, протягом визначеного гарантійного терміну. В якості сервісного центру можуть бути: сервісний центр учасника, або структурні підрозділи Учасника, або підприємства, з якими укладені договори на надання послуг щодо гарантійного обслуговування товару, що є предметом закупівлі, сервісний центр виробника товару, розташовані у місті Харкові.»
Предметом закупівлі згідно з оголошенням про проведення спрощеної процедури закупівлі є ДК 021:2015 32330000-5 Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу: «Веб-камера 960-001063 Logitech C270».
В документах, які надав учасник на підтвердження наявності сервісного центру, розташованого у місті Харкові, який забезпечить гарантійну підтримку товару, що є предметом закупівлі, а саме Веб-камери 960-001063 Logitech C270, відсутня інформація, що Учасник уповноважений та може забезпечити сервісну підтримку продукції саме ТМ Logitech, а також, що сервісний центр Учасника є уповноваженим сервіс центром по продукції ТМ Logitech (що є предметом закупівлі). Також ця інформація відсутня на офіційному сайті Учасника. Також в гарантійному талоні виробника, скан-копія якого надається, сервісний центр Учасника відсутній в переліку уповноважених сервісних центрів. Враховуючи це Замовник мав відхилити пропозицію Учасника, як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі згідно до п. 1 ч. 3, ст. 14 Закону України «Про Публічні закупівлі».
Замовник не зробив цього, а визначив Учасника переможцем процедури закупівлі, чим порушив Закон України «Про публічні закупівлі», зокрема статтю 3 Принципи здійснення закупівель.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо скасувати рішення щодо визначення переможцем процедури закупівлі ДК 021:2015 32330000-5 Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу: «Веб-камера 960-001063 Logitech C270» Товариство з обмеженою відповідальністю «СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА» та відхилити їх пропозицію.
Додаток:
Скан-копія гарантійного талону на продукцію Logitech.
Директор ТОВ «БМС ТЕХНО» Т.Г. Шевченко
Дата подачі:
24.10.2020 20:52
Вирішення:
Відповідно до вимог пункту 3 розділу «Вимоги щодо гарантійного обслуговування» додатку № 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель, учасник повинен мати в наявності сервісний центр, розташований у місті Харкові, який забезпечить гарантійну підтримку товару, що є предметом закупівлі, протягом визначеного гарантійного терміну. В якості сервісного центру можуть бути: сервісний центр учасника, або структурні підрозділи Учасника, або підприємства, з якими укладені договори на надання послуг щодо гарантійного обслуговування товару, що є предметом закупівлі, сервісний центр виробника товару, розташовані у місті Харкові.
Для підтвердження наявності сервісного центру учасник повинен надати:
- довідку в довільній формі з адресою та номером (номерами) контактного (контактних) телефону (телефонів) сервісного центру, яка підтверджує наявність приміщення (сервісного центру), розташованого в м. Харкові, разом з копіями документів, підтверджуючих право на використання цього приміщення (приміщень) в якості сервісного центру;
або
- сканований оригінал, або скановану копію договору з організацією, розташованою в місті Харкові, щодо виконання робіт по гарантійному обслуговуванню товару, що є предметом закупівлі (у разі відсутності сервісного центру учасника в місті Харкові) та довідку в довільній формі з інформацією про адресу та номер (номери) контактного (контактних) телефону (телефонів) цієї організації (у разі відсутності сервісного центру учасника в місті Харкові);
або
- лист від виробника товару, що є предметом закупівлі, щодо сервісного центру виробника, розташованого в місті Харкові, який містить інформацію про адресу та номер (номери) контактного (контактних) телефону (телефонів) сервісного центру, на базі якого буде проводитися гарантійне обслуговування товару даного виробника (у разі відсутності сервісного центру учасника в місті Харкові).
Учасником, ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА", у складі пропозиції надано наступні документи: «Довідку з адресою та номерами контактних телефонів сервісного центру, яка підтверджує наявність приміщення (сервісного центру), розташованого в м. Харкові», разом з копіями документів, підтверджуючих право на використання цього приміщення (приміщень) в якості сервісного центру – копією договору оренди № 22/18 нежитлового приміщення від 06 квітня 2018 року та наказом про організацію сервісного центру.
Таким чином, підстави для відхилення пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА" відсутні.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Текст скарги
Номер:
17569660b7a640b5a697a3d571711453
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-02-007995-a.c1
Назва:
Текст скарги
Вимога:
Шановний Замовник!
Наступним ми, Товариство з обмеженою відповідальністю «БМС ТЕХНО» (надалі – Учасник), як учасник спрощеної процедури закупівлі ДК 021:2015 32330000-5 Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу: «Веб-камера 960-001063 Logitech C270», яку проводить Національного фармацевтичного університету, в особі уповноваженої особи Наталії Коляда (надалі - Замовник), (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-10-02-007995-a), повідомляємо, що не згодні з Вашим рішенням щодо відхилення нашої пропозиції, як такої що не відповідає п. 3 розділу «Вимоги щодо гарантійного обслуговування» Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель.
Ми вважаємо, що Ваше рішення є хибним та упередженим, бо в документах, наданих Учасником, а саме в «Довідці про сервісний центр», та в «Листі Авторизації» офіційного дистриб’ютора в Україні продукції ТМ Logitech насправді міститься інформація, що Лідер-Сервіс є уповноваженим сервіс центром з обслуговування продукції Logitech. Замовнику просто треба було зайти за наданим в листі авторизації посиланням https://f1center.ua/ua/contacts, та переконатися в цьому. Ми надаємо скриншот з цього веб посилання та гарантійний талон на продукцію Logitech (який би був наданий Замовнику при поставці товару, де чітко зазначено, що Лідер-Сервіс є уповноваженим сервіс центром з обслуговування продукції Logitech в м. Харькові. Також Замовник не використав своє право звернутися до Учасника та/чи виробника (дистриб’ютора) ТМ Logitech за уточненням наданої Учасником інформації стосовно сервісного обслуговування. Натомість Замовник просто вирішив відхилити пропозицію Учасника, як таку, що не відповідає умовам, визначним в оголошені про проведення спрощеної процедури закупівлі та вимогам до предмету закупівлі.
Також звертаємо Вашу увагу, що пропозиція ТОВ «БМС ТЕХНО» була єдиною з трьох учасників процедури закупівлі, яка надала інформацію стосовно легального походження товару до предмету закупівлі та гарантійних зобов’язань та сервісного обслуговування саме продукції ТМ Logitech. У двох інших учасників з м. Харькова відсутня інформація про наявність у них сервіс центрів саме продукції ТМ Logitech, а саме це вимагалось Замовником в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель.
Тому вважаємо, що пропозиція учасника була відхилена саме за територіальним принципом, що є порушенням Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема статті 3 Принципи здійснення закупівель.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо скасувати рішення щодо відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «БМС ТЕХНО»
Додатки:
1. Скриншот з веб сайту https://f1center.ua/ua/contacts
2. Скан-копія гарантійного талону на продукцію Logitech.
Директор ТОВ «БМС ТЕХНО» Т.Г. Шевченко
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
24.10.2020 19:56
Вирішення:
Відповідно до вимог пункту 3 розділу «Вимоги щодо гарантійного обслуговування» додатку № 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель, учасник повинен мати в наявності сервісний центр, розташований у місті Харкові, який забезпечить гарантійну підтримку товару, що є предметом закупівлі, протягом визначеного гарантійного терміну. В якості сервісного центру можуть бути: сервісний центр учасника, або структурні підрозділи Учасника, або підприємства, з якими укладені договори на надання послуг щодо гарантійного обслуговування товару, що є предметом закупівлі, сервісний центр виробника товару, розташовані у місті Харкові.
Для підтвердження наявності сервісного центру учасник повинен надати:
- довідку в довільній формі з адресою та номером (номерами) контактного (контактних) телефону (телефонів) сервісного центру, яка підтверджує наявність приміщення (сервісного центру), розташованого в м. Харкові, разом з копіями документів, підтверджуючих право на використання цього приміщення (приміщень) в якості сервісного центру;
або
- сканований оригінал, або скановану копію договору з організацією, розташованою в місті Харкові, щодо виконання робіт по гарантійному обслуговуванню товару, що є предметом закупівлі (у разі відсутності сервісного центру учасника в місті Харкові) та довідку в довільній формі з інформацією про адресу та номер (номери) контактного (контактних) телефону (телефонів) цієї організації (у разі відсутності сервісного центру учасника в місті Харкові);
або
- лист від виробника товару, що є предметом закупівлі, щодо сервісного центру виробника, розташованого в місті Харкові, який містить інформацію про адресу та номер (номери) контактного (контактних) телефону (телефонів) сервісного центру, на базі якого буде проводитися гарантійне обслуговування товару даного виробника (у разі відсутності сервісного центру учасника в місті Харкові).
Цим учасником не надано довідку в довільній формі з адресою та номером (номерами) контактного (контактних) телефону (телефонів) сервісного центру, яка підтверджує наявність приміщення (сервісного центру), розташованого в м. Харкові, разом з копіями документів, підтверджуючих право на використання цього приміщення (приміщень) в якості сервісного центру;
або
сканований оригінал, або скановану копію договору з організацією, розташованою в місті Харкові, щодо виконання робіт по гарантійному обслуговуванню товару, що є предметом закупівлі (у разі відсутності сервісного центру учасника в місті Харкові);
або
лист від виробника товару, що є предметом закупівлі, щодо сервісного центру виробника, розташованого в місті Харкові, який містить інформацію про адресу та номер (номери) контактного (контактних) телефону (телефонів) сервісного центру, на базі якого буде проводитися гарантійне обслуговування товару даного виробника (у разі відсутності сервісного центру учасника в місті Харкові).
Таким чином, у складі пропозиції учасника відсутні документи, що вимагаються для підтвердження наявності сервісного центру, зазначені вище, що не відповідає вимогам пункту 3 розділу «Вимоги щодо гарантійного обслуговування» додатку № 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель в цій частині.
Відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону, Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає до предмета закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні