• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

код за ДК 021:2015 - 39830000-9 – Продукція для чищення (Продукція для чищення)

Завершена

32 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 160.00 UAH
Період оскарження: 02.10.2020 15:00 - 08.10.2020 16:00
Вимога
Вирішена

Звернення про усунення порушення при визначенні переможця закупівлі

Номер: 344ca438edac4584ad9bcda212d76578
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-02-003560-c.a1
Назва: Звернення про усунення порушення при визначенні переможця закупівлі
Вимога:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Т ТРЕЙД" Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ 43625071 Адреса: 01033, м. Київ, вул. Шота Руставелі, 44-Б. Тел.: +38 093-320-87-01, е-mail: info.ttrade@ukr.net Замовник закупівлі: Київська муніципальна академія естрадного та циркового мистецтв Код ЄДРПОУ: 02214952 Адреса: 01032, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Жилянська, 88 Відомості про процедуру закупівлі: UA-2020-10-02-003560-c Офіційне джерело інформації: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-10-02-003560-c Вид процедури закупівлі – Допорогова закупівля. Предмет закупівлі: ДК 021:2015: 39830000-9 Продукція для чищення Звернення про усунення порушення при визначенні переможця закупівлі Документом «Протокол засідання тендерного комітету про розгляд тендерних пропозицій» №24 від 20 жовтня 2020 року, Замовник закупівлі було прийняте рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ «Т Трейд» (далі – Учасник) з таких підстав, що Учасник пропонує заміну товару. Стверджуємо, що така підстава є видуманою членами тендерного комітету, головою та секретарем тендерного комітету, а відповідно, рішення Замовника потребує перегляду. Звертаємо увагу, що ч.4 ст.3 закону України Про публічні закупівлі (далі – Закон) визначено, що, цитуємо «Відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом.». Також, зазначаємо, що п. 25 ч.1 Закону встановлено, що «публічна закупівля (далі - закупівля) - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом». Зауважуємо, що порядком, встановленим Законом та зі змісту ч.3 ст.3 закону України Про публічні закупівлі (далі – Закон) випливає, що «…замовник повинен дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель…». Звертаємо увагу, що дотримання принципів здійснення публічних закупівель є обов’язком, а не правом замовника. Зазначаємо, що ст.5 Закону визначає принципи здійснення публічних закупівель, а саме: «1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.». Стверджуємо, що в діях членів тендерного комітету, голови та секретаря тендерного комітету є ознаки необ’єктивного та упередженого розгляду нашої пропозиції. Звертаємо увагу, що документом Замовника «ОГОЛОШЕННЯ про проведення допорогової закупівлі» Додатком 1 до Оголошення визначено, цитуємо: «Товар повинен бути в точній відповідності з технічними вимогами, у наступному асортименті і кількості зазначеної в таблиці. Якщо пропозиція учасника закупівлі не відповідає технічним та кількісним вимогам до закупівлі або пропонує зміну обсягів або складу товару, ця пропозиція вважається такою, що не відповідає вимогам до закупівлі, та відхиляється замовником.». Стверджуємо, що Учасник надав пропозицію у точній відповідності з технічними вимогами, у наступному асортименті і кількості зазначеної в таблиці у визначений Змовником термін та згідно «Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в частині 3 статті 3 Закону України ”Про публічні закупівлі”, затвердженої Наказом ДП ПРОЗОРРО № 10 від 19.03.2019 (далі – Інструкція). Твердження Замовника, що ми пропонуємо замість «ЧВ-Відбілювач Білизна 1000 мл» інший товар-замінник, а саме: «Відбілювач Білизна 1000 мл DONAT» - абсолютно надуманим. По-перше, те, що Ви добавили собою придумані дві літери до назви товару «ЧВ» - не означає, що такий товар з»явився на світовому ринку. Ви вимагали відбілювач Білизна 1000 мл. у кількості 200 шт. – ми Вам запропонували товар відбілювач Білизна 1000 мл. 200 шт. ТМ DONAT. Якщо ж Ви хотіли іншого виробника чи іншої ТМ, то чому ж Ви про це не зазначили в тендерній документації. По-друге: твердження про те, що ми пропонуємо інший товар замість «ЧВ-Рукавички ФБ господарські розм М», а саме: «Рукавички латексні (універсальні) М-8 ФРЕКЕН БОК», то знову ж таки - те, що Ви добавили собою придумані дві літери до назви товару «ЧВ» - не означає, що тепер це не є рукавички ТМ ФБ (Фрекен бок). Ми запропонували Вам рукавички тієї ж ТМ, того ж розміру, в тій кількості, як Ви і вимагали. Наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, предмету закупівлі та умовам оголошеної допорогової закупівлі. Зауважуємо, що зазначене вище рішення про відхилення пропозиції ТОВ Т Трейд і визнання переможцем закупівлі ТОВ "Епіцентр К", у пропозиції, якого замість «ЧВ-Відбілювач Білизна 1000 мл» - пропонується «Відбілювач Білизна 1000 мл», а замість «ЧВ-Рукавички ФБ господарські розм М» - пропонуються «Рукавички ФБ господарські розм М»; замість «Мішок п/п 55*82 (38г) 40шт.+10шт.» - пропонується «Акція Мішок п/п 55*82 (38г) 40шт.+10шт.»; замість «ЧВ-Насадка д/швабри LEIFHEIT CLARO PROFI micro duo» - пропонується «Насадка д/швабри LEIFHEIT CLARO PROFI micro duo»; замість «ЧВ-Щітка для скла з водозгоном, Auto Assistance, AA1716, 20см, телескоп 58-95см» - пропонується «Щітка для скла з водозгоном, Auto Assistance, AA1716, 20см, телескоп 58-95см» - є сумнівним з критерію об’єктивності, упередженості по відношенню до нас, а тому є підстави вважати, що і діях членів тендерного комітету, голови та секретаря тендерного комітету є ознаки адміністративного правопорушення. Інформуємо, що Стаття 44 Закону регламентує і настання відповідальності за порушення вимог закону України Про публічні закупівлі. Зауважуємо, що ст. 164-14 кодексу України про адміністративні правопорушення передбачена адміністративна відповідальність, а саме: якщо здійснюється оцінювання пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації. Керуючись викладеним, просимо Замовника: 1) Переглянути рішення про відхилення пропозиції Учасника та визнати ТОВ «Т Трейд» переможцем закупівлі UA-2020-10-02-003560-c; 2) Розглянути упереджені, необ’єктивні дії при визначенні переможця закупівлі UA-2020-10-02-003560-c на предмет скоєння ними адміністративного правопорушення та повідомити нам про прийняті Вами дисциплінарні міри по відношенню до членів тендерного комітету, голови та секретаря тендерного комітету Київської муніципальної академії естрадного та циркового мистецтв. 22 жовтня 2020 року Директор ТОВ Т Трейд Лагода О.С.
Вирішення: Шановний Учасник! Нами було розглянуто Вашу вимогу, та за результатами розгляду надаємо відповідь. Порядок проведення допорогових закупівель врегульовано Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в частині 3 статті 3 Закону України ”Про публічні закупівлі”, затвердженої наказом ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ПРОЗОРРО» № 10 від 19.03.2019 р. Додатком 1 до Оголошення про проведення допорогової закупівлі було визначено перелік продукції, яку має намір придбати замовник. Пункт 5 Додатку 1 говорить про те, що «Товар повинен бути в точній відповідності з технічними вимогами, в наступному асортименті і кількості зазначеної в таблиці. Якщо пропозиція учасника закупівлі не відповідає технічним та кількісним вимогам до закупівлі, або пропонує зміну обсягів або складу товару, ця пропозиція вважається такою, що не відповідає вимогам до закупівлі, та відхиляється Замовником». Учасник ТОВ «Т Трейд» надав тендерну пропозицію, в якій пропонує до постачання серед інших товарів наступні: ЧВ Відбілювач Білизна 1000 мл. Та ЧВ – Рукавички ФБ Господарські розм. М. Але поряд з цими товарами Учасником надано технічний опис товарів, з чого стає зрозуміло, що учасник пише в тендерній пропозиції в графі «назва товару» одні товари, а має намір запропонувати зовсім інші товари з іншими технічними характеристиками. Наприклад: назву товару зазначає ЧВ Відбілювач Білизна 1000 мл., а фактично пропонує Відбілювач Білизна 1000 мл DONAT. Так само зазначаючи назву пропонованого товару ЧВ – Рукавички ФБ Господарські розм. М., фактично пропонує до постачання інший вид рукавичок – Рукавички латексні (універсальні) М-8 Фрекен Бок. Подана учасником вимога ще раз підтверджує дані факти. Принципи проведення закупівель визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Одним із принципів здійснення публічних закупівель є принцип об’єктивного і неупередженого визначення переможця закупівлі/спрощеної закупівлі. Таким чином, обрання переможцем закупівлі учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає умовам, викладеним в оголошенні про проведення закупівлі, є порушенням даного принципу. Стосовно визначення переможця закупівлі – тендерна пропозиція ТОВ «Епіцентр К» відповідає всім умовам оголошення, тому підстави для її відхилення у замовника відсутні.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні