-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015-71520000-9 - Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт Роботи з технічного нагляду за виконанням робіт по об’єкту: «Нове будівництво над свердловинних будівель на території господарчо-питного водозабору та розчищення дна Каховського водосховища м.Енергодар». Коригування, з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”
Місцезнаходження: 71502, Україна, Запорізька обл., м. Енергодар, вул. Курчатова, будинок 1, приміщення 8 Категорія: Юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону
Завершена
163 464.89
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 817.32 UAH
мін. крок: 0.5% або 817.32 UAH
Період оскарження:
02.10.2020 14:23 - 08.10.2020 11:00
Вимога
Відхилено
Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Номер:
42b26ad8af134acdb2b1ecf190c9e78d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-02-006150-a.a4
Назва:
Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Вимога:
Порядок визначення предмета закупівлі (далі — Порядок) затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №708. Зокрема, предмет закупівлі робіт визначається за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011. Також, зазначається код та назва за показниками другої-п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника. Згідно інформації, що міститься в річному плані замовника на закупівлю: ДК 021:2015-71520000-9 - Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт Роботи з технічного нагляду за виконанням робіт по об’єкту: «Нове будівництво над свердловинних будівель на території господарчо-питного водозабору та розчищення дна Каховського водосховища м.Енергодар». Коригування, з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, замовником вказаний КЕКВ 3210 капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям). Отже, в даному випадку наявне порушення порядку визначення предмета закупівлі, оскільки предметом даної закупівлі є роботи а не послуги, тому замовник, з метою виконання вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, повинен застосовуватись показник другої-п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника: 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи. Вимагаємо привести предмет даної закупівлі у відповідність до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №708 та норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.10.2020 17:11
Вирішення:
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо про наступне. Відповідно до розділу І частини 4 Порядку визначення предмета закупівлі (далі — Порядок), затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №708, визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301. Так, замовником при визначені предмету закупівлі було виконано вимоги Порядку, вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), а також вимоги Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082. Відповідно до загальних положень Єдиного закупівельного словника, основний словник базується на системі кодів, що мають ієрархічну структуру і складаються з дев’яти цифр; групи цифр, у свою чергу, відповідають найменуванню, що описує товари, роботи і послуги, які становлять предмет контракту.
Код складається з 8 цифр, що згруповані таким чином:
перші дві цифри визначають розділ (XX000000-Y);
перші три цифри визначають групу (XXX00000-Y);
перші чотири цифри визначають клас (XXXX0000-Y);
перші п’ять цифр визначають категорію (XXXXX000-Y).
Останні три цифри коду дають більший ступінь деталізації в межах кожної категорії.
Дев’ята цифра — контрольна.
Замовником було визначено предмет закупівлі за четвертою цифрою Єдиного закупівельного словника, що відповідає вимогам, зазначених у Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082 (коду за показниками другої - п’ятої цифр Єдиного закупівельного словника, у разі визначення предмета закупівлі – роботи). Замовником було визначено предмет закупівлі за кодом ДК 021:2015 71520000-9 - Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт, у зв’язку з тим, що назва даного коду відповідає найменуванню, що описує роботи, які становлять предмет закупівлі.
Так, відповідно до вимог, зазначених вище нормативних документів, замовником було визначено предмет закупівлі за четвертою цифрою Єдиного закупівельного словника, назва якого відповідає найменуванню, що описує роботи, які становлять предмет закупівлі.
Слід зазначити, що Замовник діє виключно відповідно до вимог Закону та вимог інших нормативних документів, діючих на території України.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Про невідповідність деяких умов Оголошення про спрощену закупівлю нормам чинного законодавства України
Номер:
357048a3ac8542b7849a6d637f59ef72
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-02-006150-a.a3
Назва:
Про невідповідність деяких умов Оголошення про спрощену закупівлю нормам чинного законодавства України
Вимога:
Проєктом договору про закупівлю замовника передбачена оплата за виконання робіт по здійсненню технічного нагляду на об'єкті: «Нове будівництво над свердловинних будівель на території господарчо-питного водозабору та розчищення дна Каховського водосховища м.Енергодар». Коригування, з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, в розмірі 1,5% від підсумку глав 1-9 зведеного кошторисного розрахунку. Відповідно до п.5.8.13. ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013: «Якщо замовник будівництва залучає спеціалістів технічного нагляду з покладанням на них окремих функцій замовника будівництва, що обумовлюється договором, до глави 10 "Утримання служби замовника" (графи 6 та 7) окремими рядками включаються кошти на утримання служби замовника (як правило в розмірі до 1,0%) та на здійснення технічного нагляду (як правило, в розмірі до 1,5%). Додатково можуть включатися кошти на надання послуг інженера-консультанта (як правило, в розмірі до 3%) у разі його залучення. Розмір вищезазначених коштів приймається за відповідними розрахунками. Витрачання коштів здійснюється на підставі обгрунтовуючих розрахунків виходячи з трудовитрат спеціалістів на виконання ними своїх функцій та вартості одного людино-дня, погодженого із замовником. Зведеним кошторисним розрахунком по об'єкту: «Нове будівництво над свердловинних будівель на території господарчо-питного водозабору та розчищення дна Каховського водосховища м.Енергодар». Коригування, з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, не передбачене фінансування інженера-консультанта та інженера-кошторисника, наявність яких повинна бути обов’язковою для учасників спрощеної закупівлі, згідно Додатку 2 оголошення про спрощену закупівлю. У зв'язку з невідповідністю вимог замовника в цій частині нормам чинного законодавства України та ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва” вимагаємо внести зміни до оголошення про спрощену закупівлю шляхом виключення суперечливих вимог.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.10.2020 16:43
Вирішення:
У відповідь на Ваше запитання повідомляємо про наступне. У зв’язку з тим, що предметом закупівлі є роботи з технічного нагляду за виконанням робіт по об’єкту: «Нове будівництво над свердловинних будівель на території господарчо-питного водозабору та розчищення дна Каховського водосховища м.Енергодар». Коригування, з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва” (код ДК 021:2015-71520000-9 - Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт), у Додатку 1 до проєкту договору на здійснення технічного нагляду, замовником зазначено показник для визначення коштів на здійснення технічного нагляду (не більш ніж 1,5%), що є у відповідності до вимог, встановлених п.5.8.13 ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Вимога до учасників щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у тому рахунку наявність інженера-кошторисника на підприємстві, а також наявність інженера-консультанта з будівництва, встановлена замовником задля переконання спроможності учасника виконати роботи якісно та у належний термін. А також необхідно зазначити, що рішення Замовника щодо включення зазначеної вище вимоги до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, є правомірним та не містить дискримінаційних вимог. Дана вимога забезпечить участь у закупівлі досвідчених організацій, що дозволить отримати належну якість та своєчасність виконання робіт.
Відсутність вимоги щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: обов’язкова наявність інженера-кошторисника на підприємстві (надати один з документів: сертифікат, диплом, свідоцтво про підвищення кваліфікації, тощо, а також документ, що підтверджує призначення на посаду); обов’язкова наявність інженера-консультанта з будівництва (надати сертифікат фахівця будівельної галузі відповідної категорії (крім базового), а саме інженера-консультанта з будівництва, виданого акредитованою установою та чинного на дату розкриття пропозиції); обов’язкова наявність головного інженера або іншої особи, яка здійснює технічне керівництво діяльністю організації (надати документ, що підтверджує рівень освіти за фахом, а також надати наказ про призначення); обов’язкова наявність на підприємстві сертифікованого інженера з технічного нагляду (будівництво), який має право виконувати технічний нагляд за будівництвом будівель та споруд об’єктів класу наслідків СС2 і вище (надати сертифікат інженеру з технічного нагляду (будівництво) лише збільшуватимуть ризики невідповідності рівня знань, умінь, навичок тощо, масштабу тих завдань, які потрібно виконати відповідно до предмету закупівлі, та збільшуватимуть ризики неефективності витрачання бюджетних коштів.
Слід зазначити, що Замовник діє виключно відповідно до вимог Закону та вимог інших нормативних документів, діючих на території України.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні умови
Номер:
e1f19898c3bb4465975dd0d9c27b1618
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-02-006150-a.a2
Назва:
Дискримінаційні умови
Вимога:
Пунктом 1 Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлюється вимога до учасників щодо наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме:
- обов’язкова наявність інженера-кошторисника на підприємстві (надати один з документів: сертифікат, диплом, свідоцтво про підвищення кваліфікації, тощо, а також документ, що підтверджує призначення на посаду );
- обов’язкова наявність інженера-консультанта з будівництва (надати сертифікат фахівця будівельної галузі відповідної категорії (крім базового), а саме інженера-консультанта з будівництва, виданого акредитованою установою та чинного на дату розкриття пропозиції);
- обов’язкова наявність головного інженера або іншої особи, яка здійснює технічне керівництво діяльністю організації (надати документ, що підтверджує рівень освіти за фахом, а також надати наказ про призначення);
- обов’язкова наявність на підприємстві сертифікованого інженера з технічного нагляду (будівництво), який має право виконувати технічний нагляд за будівництвом будівель та споруд об’єктів класу наслідків СС2 і вище (надати сертифікат інженеру з технічного нагляду (будівництво);
При цьому, згідно пункту 1 технічних вимог на здійснення робіт з технічного нагляду по об’єкту будівництва Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначається , що здійснення технічного нагляду виконується згідно з вимогами «Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 11.07.2007 № 903, державними будівельними нормами, технічними нормами та правилами провадження робіт. Вважаємо вимогу надання наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід необґрунтованою, в зв’язку з тим, що Постановою Кабінету Міністрів України від 11.07.2007 № 903 та іншими державними будівельними нормами не передбачено залучення фахівців інженера-кошторисника , інженера-консультанта з будівництва та головного інженера або іншої особи, яка здійснює технічне керівництво діяльністю організації для здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури що істотно звужує коло потенційних учасників і відповідно є дискримінаційною за своєю суттю. Відповідно до п. 4 ст. 5 закону України «Про публічні закупівлі», Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. З огляду на вищезазначене вимагаємо виключити з Оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогу до учасників надання у якості наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: а саме:
- обов’язкова наявність інженера-кошторисника на підприємстві (надати один з документів: сертифікат, диплом, свідоцтво про підвищення кваліфікації, тощо, а також документ, що підтверджує призначення на посаду );
- обов’язкова наявність інженера-консультанта з будівництва (надати сертифікат фахівця будівельної галузі відповідної категорії (крім базового), а саме інженера-консультанта з будівництва, виданого акредитованою установою та чинного на дату розкриття пропозиції);
- обов’язкова наявність головного інженера або іншої особи, яка здійснює технічне керівництво діяльністю організації (надати документ, що підтверджує рівень освіти за фахом, а також надати наказ про призначення);
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.docx 07.10.2020 14:51
Дата подачі:
07.10.2020 14:51
Вирішення:
У відповідь на Ваше запитання повідомляємо про наступне. Враховуючи специфіку робіт, що є предметом закупівлі, замовник повинен пересвідчитись у наявності в учасників всього комплексу ресурсів та можливостей, які необхідні для виконання умов договору. Серед всього іншого важливою умовою є наявність працівників, які мають відповідну кваліфікацію, необхідні знання та досвід для безпосереднього виконання робіт за договором. Відповідно до Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 11.07.2007 № 903, технічний нагляд проводиться протягом усього періоду будівництва об'єкта з метою здійснення контролю за дотриманням проєктних рішень та вимог державних стандартів, будівельних норм і правил, а також контролю за якістю та обсягами робіт, виконаних під час будівництва. З огляду на характер робіт, а саме, нове будівництво над свердловинних будівель, замовником встановлено вимогу до учасників щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
- обов’язкова наявність інженера-кошторисника на підприємстві (надати один з документів: сертифікат, диплом, свідоцтво про підвищення кваліфікації, тощо, а також документ, що підтверджує призначення на посаду );
- обов’язкова наявність інженера-консультанта з будівництва (надати сертифікат фахівця будівельної галузі відповідної категорії (крім базового), а саме інженера-консультанта з будівництва, виданого акредитованою установою та чинного на дату розкриття пропозиції);
- обов’язкова наявність головного інженера або іншої особи, яка здійснює технічне керівництво діяльністю організації (надати документ, що підтверджує рівень освіти за фахом, а також надати наказ про призначення);
- обов’язкова наявність на підприємстві сертифікованого інженера з технічного нагляду (будівництво), який має право виконувати технічний нагляд за будівництвом будівель та споруд об’єктів класу наслідків СС2 і вище (надати сертифікат інженеру з технічного нагляду (будівництво).
Дана вимога встановлена замовником задля переконання спроможності учасника виконати роботи якісно та у належний термін. А також необхідно зазначити, що рішення Замовника щодо включення зазначеної вище вимоги до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, є правомірним та не містить дискримінаційних вимог. Дана вимога забезпечить участь у закупівлі досвідчених організацій, що дозволить отримати належну якість та своєчасність виконання робіт.
В ході виконання робіт, що є предметом закупівлі, можуть виникнути різноманітні питання, непередбачувані ситуації організаційного, управлінського, фінансового, технічного та іншого характеру. Для ефективного вирішення таких питань на практиці, що відобразиться на якості виконання робіт, а також для ефективного використання замовником бюджетних коштів, замовником було встановлено вимогу щодо наявності в учасника інженера-кошторисника на підприємстві, інженера-консультанта з будівництва, головного інженера або іншої особи, яка здійснює технічне керівництво діяльністю організації.
Відсутність вимоги щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: обов’язкова наявність інженера-кошторисника на підприємстві (надати один з документів: сертифікат, диплом, свідоцтво про підвищення кваліфікації, тощо, а також документ, що підтверджує призначення на посаду); обов’язкова наявність інженера-консультанта з будівництва (надати сертифікат фахівця будівельної галузі відповідної категорії (крім базового), а саме інженера-консультанта з будівництва, виданого акредитованою установою та чинного на дату розкриття пропозиції); обов’язкова наявність головного інженера або іншої особи, яка здійснює технічне керівництво діяльністю організації (надати документ, що підтверджує рівень освіти за фахом, а також надати наказ про призначення); обов’язкова наявність на підприємстві сертифікованого інженера з технічного нагляду (будівництво), який має право виконувати технічний нагляд за будівництвом будівель та споруд об’єктів класу наслідків СС2 і вище (надати сертифікат інженеру з технічного нагляду (будівництво) лише збільшуватимуть ризики невідповідності рівня знань, умінь, навичок тощо, масштабу тих завдань, які потрібно виконати відповідно до предмету закупівлі, та збільшуватимуть ризики неефективності витрачання бюджетних коштів.
Слід зазначити, що Замовник діє виключно відповідно до вимог Закону та вимог інших нормативних документів, діючих на території України.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні умови
Номер:
09c39b4edd3446618f0fa10d4c0dcf70
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-02-006150-a.a1
Назва:
Дискримінаційні умови
Вимога:
Пунктом 2 Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлюється вимога до учасників щодо надання підтвердження виконання аналогічного договору. При цьому зазначається, що аналогічним договором в розумінні даної закупівлі є договір здійснення технічного нагляду за будівництвом свердловинних (надсвердловинних) будівель.
Вважаємо вимогу надання у якості аналогічного договору саме договору зі здійснення технічного нагляду за будівництвом свердловинних (надсвердловинних) будівель необґрунтованою, такою що істотно звужує коло потенційних учасників і відповідно є дискримінаційною за своєю суттю.
Відповідно до п. 4 ст. 5 закону України «Про публічні закупівлі», Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
З огляду на вищезазначене вимагаємо виключити з Оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогу до учасників надання у якості підтвердження виконання аналогічного договору саме договору зі здійснення технічного нагляду за будівництвом свердловинних (надсвердловинних) будівель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.10.2020 15:15
Вирішення:
У відповідь на Ваше запитання повідомляємо про наступне. Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну «аналогічний договір». Технічний нагляд передбачає контроль за відповідністю обсягів робіт, вартості, якості будівельно — монтажних робіт (БМР) з затвердженим проєктом та зведеного кошторису, будівельним нормам і правилам (СНиП), технічним умовам (ТУ), а також приймання цих робіт. З огляду на характер робіт, що є предметом закупівлі, замовником визначено, що аналогічним договором в розумінні закупівлі є договір здійснення технічного нагляду за будівництвом свердловинних (надсвердловинних) будівель. Дана вимога визначена замовником задля встановлення можливості учасником закупівлі виконати роботи, що є предметом закупівлі.
Слід зазначити, що Замовник діє виключно відповідно до вимог Закону та вимог інших нормативних документів, діючих на території України.
Статус вимоги:
Відхилено