-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Кейтерингові послуги (Послуги гарячого харчування)
Завершена
1 357 165.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.3% або 4 071.49 UAH
мін. крок: 0.3% або 4 071.49 UAH
Період оскарження:
08.02.2017 14:19 - 20.02.2017 00:00
Вимога
Є відповідь
Щодо порушення проведення процедури закупівлі UA-2017-02-08-001635-c
Номер:
944e887d2a314cdb8e33ac082912d4c2
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-02-08-001635-c.a1
Назва:
Щодо порушення проведення процедури закупівлі UA-2017-02-08-001635-c
Вимога:
Комунальним закладом освіти "Криворізький багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр "Натхнення" Дніпропетровської обласної ради" (далі — Замовник) було зроблено оголошення щодо проведення відкритих торгів стосовно надання кейтерингових послуг (послуг гарячого харчування) (ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги. Кінцевий строк подачі тендерних пропозицій до 24.02.2017 року.
В період з 24.02.2017 по 28.02.2017 року ТОВ НВО «ПРОМСЕРВІС» (далі — Учасник) було надано тендерну пропозицію Замовникові.
02.03.2017 року Замовником було опубліковано протокол б/н (далі — Протокол), відповідно до якого найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію ТОВ НВО «ПРОМСЕРВІС» було відхилено.
У Протоколі Замовник обґрунтовує відхилення тим, що тендерна пропозиція, надана Учасником, містить документи, які, на думку Замовника, не відповідають кваліфікаційним вимогам, визначеним в тендерній документації:
- Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям в складі Тендерної пропозиції учасник надав документи на складські приміщення але адреса вказана в них різна, а саме експлуатаційний дозвіл для потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів.
- Учасник надав нотаріально завірену копію висновку на державної санітарно-епідеміологічної експертизи на складські приміщення без затвердженого асортиментного переліку товарів.
- Частина тендерної пропозиції Учасника надана іншою мовою, а саме трудові книжки
- В аналогічному договорі № 16-08/2016 від 16.08.2016 року у розділі ХХІ п. 12.1 зазначено, що невід’ємною частиною цього договору є калькуляція, проте до тендерної пропозиції калькуляція не надана.
Проте, викладене в Протоколі суперечить вимогам Тендерної документації та вимогам діючого законодавства України, що підтверджується наступним:
1. Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (Додаток 2) в складі Тендерної пропозиції Учасник надав Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 02-3/26-3231 від 23.10.2012 року (далі - Висновок).
Щодо санітарного висновку Замовник зазначає, що він виданий на імя учасника, який зареєстрований за іншою адресою, аніж учасник ТОВ НВО «ПРОМСЕРВІС», проте це не відповідає дійсності.
Слід зазначити, що у складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ НВО «ПРОМСЕРВІС» надано довідку щодо зміни адреси місцезнаходження вих. № 168/13 від 15.02.2017 року, в якій зазначається, що на момент видачі вищезазначених дозвільних документів санітарно-епідеміологічною службою м. Дніпродзержинська місцезнаходження Учасника, яке зазначено у документах (51921, Дніпропетровська обл., м. Дніпродзержинськ, вул. Сировця, 46), дійсно відповідало юридичній адресі Учасника.
Крім того, в Довідці вказується, що на теперішній час юридична адреса Учасника: 51900, м. Кам’янське, вул. Гайдамацька, 2, але Висновок не втратив чинність.
Тобто доводи Замовника є безпідставними та упередженими, а також суперечать об’єктивній дійсності.
2. Учасником надано Висновок, який відповідає усім вимогам законодавства.
Відповідно до п. 7.11 Порядку проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи затвердженого Наказом Міністерства охорони здоров'я України від 14.03.2006 № 120 висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ встановленої форми містить:
- реквізити висновку як документа (назва об'єкта експертизи; назва виробника продукції, розробника документа, країна; назва заявника, країна заявника; сфера застосування об'єкта експертизи (можливий споживач); сфера реалізації (через роздрібну торгівлю, аптечну мережу, для промислового використання, без права реалізації через роздрібну мережу); назва виконавця експертизи, номер протоколу; термін дії висновку; відповідальний за дотримання вимог висновку; примітки, опис ознак об'єкта експертизи;
- медичні вимоги безпеки для життя і здоров'я людини (критерії безпеки, показники, їх граничнодопустимі рівні, встановлений конкретний термін придатності тощо), яким повинен відповідати об'єкт експертизи, з якими має ознайомитись і які зобов'язується виконувати заявник - власник об'єкта експертизи, а також які є предметом подальшого державного санітарно-епідеміологічного нагляду;
- перелік відповідних методів їх контролю, які повинні бути перевірені в ході експертизи стосовно можливості застосування для контролю об'єкта експертизи;
- рекомендації щодо місця, періодичності та обсягів перевірок об'єкта в ході державного санітарно-епідеміологічного нагляду.
Тобто, як вбачається з чинних нормативно-правих актів, Висновок, наданий Учасником, містить усі необхідні реквізити, що необхідні для документа встановленого виду. Крім того, діючим законодавством України не передбачено жодних невід'ємних додатків для висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, в тому числі асортиментного переліку товарів.
Таким чином, доводи Замовника є безпідставними та спростовуються положеннями чинного законодавства України.
3. Щодо надання частини тендерної пропозиції Учасника надана іншою мовою (трудові книжки).
По-перше: Учасником в складі тендерної пропозиції надані трудові книжки, заповнені ним у відповідності до діючого законодавства України та вимог тендерної документації. Більше того, учасник не несе відповідальність за порядок заповнення трудових книжок іншими роботодавцями до їх прийняття працівників на роботу до ТОВ НВО «ПРОМСЕРВІС».
По-друге: Тендерною документацію не вимагається надання трудових книжок заповнених саме українською мовою.
По-третє: відповідно до п. 2.1. Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України від 29 липня 1993 р. N 58 трудові книжки і вкладиші до них заповнюються у відповідних розділах українською і російською мовами. Наразі вказана інструкція є діючою та підлягає обов’язковому застосуванню.
По-четверте: мова заповнення трудових книжок не має юридичного та практичного значення для встановлення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям.
До того ж, в Протоколі Замовником не зазначено, які саме трудові книжки надані учасником, на його думку суперечать вимогам тендерної документації.
Викладене підтверджує, що тендерним комітетом Замовника оцінка тендерної пропозиції Учасника проведена з порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а саме ст.3, відповідно до якої Закупівлі здійснюються за принципами: добросовісної конкуренції серед учасників; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій та запобігання корупційним діям і зловживанням.
4. Щодо відсутності калькуляції до аналогічного договору № 16-08/2016 від 16.08.2016 року в складі тендерної пропозиції.
Замовник зазначає, що учасником надано копію лише частини аналогічного договору стосовно надання послуг гарячого харчування (послуг їдалень), який в пункті 12.1. містить зокрема, умову про наявність невід'ємних додатків (додаткові угоди, калькуляція тощо) та інші додатки.
Проте, такі твердження Скаржника є помилковими, оскільки у документації учасника ТОВ НВО «ПРОМСЕРВІС» в повному обсязі надано всі запитувані Замовником документи.
Так, відповідно до п. 3 Додатку 3 Тендерної документації учасники зобов'язані документально підтвердити наявність підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору та повинні надати:
- Копію аналогічного договору стосовно надання послуг гарячого харчування (послуг їдалень), у відповідності до предмету закупівлі.
- Копії банківських виписок, що підтверджують отримання оплати за надані послуги за весь період дії договору.
- Оригінал відгуку на відповідному бланку від замовника, з яким укладено договір, копію якого подає учасник на виконання пункту, із зазначенням службових номерів телефонів посадових осіб замовника.
На виконання зазначених вимог ТОВ НВО «ПРОМСЕРВІС» було в повній мірі підтверджено наявність досвіду виконання аналогічних послуг та надано повний пакет підтверджувальних документів, таких як договір, затверджене меню, додаткова угода, акти виконаних робіт, банківські виписки та відгук від Замовника.
Тобто в цій частині учасник ТОВ НВО «ПРОМСЕРВІС» підтвердив свою відповідність кваліфікаційним критеріям, а твердження Скаржника є надуманими, безпідставними та спростовуються наявними в тендерній пропозиції документами.
З огляду на викладене, вважаємо, що Замовником порушено принцип оцінки тендерних пропозицій, та передчасно та безпідставно прийнято рішення про відхилення пропозиції Учасника.
Крім того, наголошуємо, що ТОВ “Зоряна”, якого було визнано переможцем процедури закупівлі, частину тендерної пропозиції було надано іншою мовою, а саме трудові книжки, аналогічно тендерній пропозиції Учасника. Таким чином, хоча Замовником було знехтувано даним порушенням у складі тендерної пропозиції ТОВ “Зоряна”, проте воно стало причиною відхилення тендерної пропозиції Учасника. Тобто своїми діями Замовник порушив принцип рівності та недискримінації учасників процедури закупівлі.
Таким чином, тендерним комітетом Замовника оцінка тендерної пропозиції Учасника проведена з порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а саме ст.3, відповідно до якої Закупівлі здійснюються за принципами: добросовісної конкуренції серед учасників; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Викладене вище підтверджує, що вказані в Протоколі підстави відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ НВО «ПРОМСЕРВІС» не ґрунтуються на правових засадах та є надуманими з метою лобіювання тендерним комітетом Замовника інтересів певного учасника, який і став переможцем по даній процедурі закупівлі. Окрім того, при наявності аналогічних порушень, учасника ТОВ “Зоряна”, якого було визнано переможцем, тендерну пропозицію учасника було відхилено, що ще раз підтверджує наявність корупційної складової в діях Замовника.
Замовник своїми діями порушує права та інтереси ТОВ «НВО «ПРОМСЕРВІС», а також може завдати реальну шкоду інтересам держави, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи викладене прошу Замовника невідкладно прийняти відповідні рішення задля усунення вказаних порушень, та відновлення прав ТОВ НВО «ПРОМСЕРВІС».
Пов'язані документи:
Учасник
- лист щодо результатів торгів_Натхнення.PDF 09.03.2017 10:42
- відповідь1 001.jpg 13.03.2017 13:08
- відповідь2 001.jpg 13.03.2017 13:08
- відповідь3 001.jpg 13.03.2017 13:08
- відповідь4 001.jpg 13.03.2017 13:08
- відповідь5 001.jpg 13.03.2017 13:08
Дата подачі:
09.03.2017 10:42
Вирішення:
На вимогу UA-2017-02-08-001635-c.a1 "Щодо порушення проведення процедури закупівлі UA-2017-02-08-001635-c" Комунальний заклад освіти "Криворізький багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр "Натхнення" Дніпропетровської обласної ради" (далі — Замовник) повідомляє наступне.Тендерним комітетом замовника було уважно розглянуто викладене у вимозі, за результатами обговорення надаємо заявнику письмову відповідь по суті поставлених питань листом у форматі JPEG викладеним нижче.
Статус вимоги:
Відхилено