1. Місце поставки товару: КНП «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» 84331, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Остапа Вишні, будинок 24 та станції швидкої медичної допомоги – відокремлені структурні підрозділи Замовника (відповідно Додатку 2 до цього договору) 2. Обсяг поставки товару: згідно з Додатком №3 3. Строк поставки товару: не пізніше 20 (двадцяти) календарних днів з дати отримання Виконавцем відповідної заявки від Замовника
Завершена
257 256.00UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 572.56 UAH
Період оскарження:02.10.2020 12:00 - 15.10.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Щодо відповіді
Номер:a30ce2ef7a6a473495d72865a75c2f88
Пов'язана кваліфікація:ТОВ "ІМЕД", UA-EDR 38703629
Ідентифікатор запиту:UA-2020-10-02-003836-a.c3
Назва:Щодо відповіді
Вимога:
Не треба уникати відповідей на поставлені запитання та займатися формалістикою! Ще раз, хабарнику! Ви дискваліфікуєте нашу пропозицію за невідповідність запропонованого засобу по складу та режимам використання і в той же час акцептуєте НАЙДОРОЖЧУ пропозицію Учасника, запропоновані засоби якого теж НЕ відповідають і складу, зазначеному в документації, і режимам використання. Так що це робиться? Хабар Вам запропонували? Далі, не пишіть нефахову дурню! Яким чином факт прописання складу засобу убезпечить ваш заклад від постачання фальсифікатів? Що ви несете? Дайте розгорнуту аргументовану відповідь. Якщо заангажоване рішення щодо акцепту пропозиції, яка не відповідає вимогам документації не буде змінено, ми надсилаємо листи до вказаних у попередній вимозі контролюючі органи! Ви же знаєте, що АМКУ 100% прийме нашу скаргу та винесе рішення на нашу користь, тому що є чіткі вимоги документації і запропнована продукція переможця НЕ відповідає цим вимогам!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:28.10.2020 15:30
Вирішення:Відповідь на Ваші питання надана Замовником 28 жовтня 2020. Замовник зацікавлений не у виборі конкретного переможця, а у виборі товару. Тому Замовник самостійно приймає рішення у виборі дезинфекційних засобів, які задовільнять його в процесі роботи.
Статус вимоги:Не задоволено
invalid
answered
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:18847ebc35c74b33bb6a19e32293f234
Пов'язана кваліфікація:ТОВ "ІМЕД", UA-EDR 38703629
Ідентифікатор запиту:UA-2020-10-02-003836-a.a2
Назва:Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Дивуємось з такої аргументації відхилення економічно найвигіднішої пропозиції. Еконорм DEZ Актив не є еквівалентом засобу Полідез А по складу та режимам використання, при тому Ви акцептуєте НАЙДОРОЖЧУ пропозицію Учасника, який теж пропонує засоби, які по складу та режимам використання не є еквівалентами. Як же так? Політика подвійних стандартів? При чому Замовник порівнює за якимось міфічними режимами, які не прописані в документації, а порівнювати засоби за параметрами, які не вказані в документації - протизаконно!Вказані в інструкції режими використання (концентрації з експозиціями) засобу Еконорм DEZ Актив вказують на те, що засіб в РАЗИ економічніший за засіб Полідез А , а спектр антимікробної дії значно ширший! Стосовно порівняльної таблиці... Ми її надали - документ №0910/58 від 09.10.2020 року. Також звертаємо увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури Державних закупівель. Однією з ключових вимог до проведення Державних закупівель є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства. В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим. Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів! Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця. Таким чином, викладені вами медико-технічні вимоги суперечать основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до АМКУ, Департаменту охорони здоров`я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:26.10.2020 17:15
Вирішення:Враховуючи те, що на ринку України мають місце факти реалізації фальсифікованого та неякісного товару, Замовник, керуючись вимогами п.3 ч.2 ; ч.3. ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», чітко визначив у тендерній документації дезинфекційні засоби, які він хотів би закупити. Зазначені засоби опробовані у нашому закладі, та повністю відповідають вимогам щодо недопущення розповсюдження інфекційних хвороб. По друге. Замовник в тендерній документації зазначив технічні (якісні) характеристики таким чином, щоб надати можливість подання альтернативних пропозицій (інших деззасобів) зареєстрованих в Україні. Таким чином, Замовник забезпечив недопущення дискримінації учасників, та вільну конкуренцію. Надана Вами таблиця - №0910/58 від 09.10.2020 року в складі пропозиції, не відповідає вимогам Додатку 3 тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, Замовник не вбачає в своїх діях порушень чинного законодавства України, тому що викладені медико-технічні вимогу повністю відповідають чинному законодавству. Відповідно ч.1 ст.24 ст. Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. З Вашого боку зазначені звернення відсутні. Таким чином, надана Вами пропозиція повинна була повністю відповідати вимогам тендерної документації. Звертаємо Вашу увагу на необхідність дотримання професійної етичної поведінки при діловій переписці та не застосовувати тиску, зловживаючи правами учасника закупівель! Безпідставні висловлювання у формі звинувачень у будь-яких неправомірних діях є протизаконними. Просимо вас переглянути Інфолист МЕРТУ № 3301-04/47784-06 від 15.11.2019 «Щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель».
Статус вимоги:Не задоволено
invalid
answered
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога
Номер:87d9709812cb4869a552cfa3c09c8d2e
Пов'язана кваліфікація:ТОВ "ІМЕД", UA-EDR 38703629
Ідентифікатор запиту:UA-2020-10-02-003836-a.a1
Назва:Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Дивуємось з такої аргументації відхилення економічно найвигіднішої пропозиції. Еконорм DEZ Актив не є еквівалентом засобу Полідез А по складу та режимам використання, при тому Ви акцептуєте НАЙДОРОЖЧУ пропозицію Учасника, який теж пропонує засоби, які по складу та режимам використання не є еквівалентами. Як же так? При чому Замовник порівнює за якимось міфічними режимами, які не прописані в документації, а порівнювати засоби за параметрами, які не вказані в документації - протизаконно!Вказані в інструкції режими використання (концентрації з експозиціями) зазначені в інструкції засобу Еконорм DEZ Актив вказують на те, що засіб в РАЗИ економічніший за засіб Полідез А , а спектр антимікробної дії значно ширший! Стосовно порівняльної таблиці... Ми її надали - документ №0910/58 від 09.10.2020 року. Також звертаємо увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури Державних закупівель. Однією з ключових вимог до проведення Державних закупівель є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства.
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені вами медико-технічні вимоги суперечать основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров`я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.