-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
«Послуги у сфері містобудування» код по ДК 021:2015 – 71410000-5 (розробка детального плану території в с. Богородичне Слов’янського району Донецької області для будівництва олімпійської спортивної бази)
3) Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Додаток № 2 до оголошення.
Завершена
199 999.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Період оскарження:
02.10.2020 11:12 - 08.10.2020 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога про усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі
Номер:
332df3bb4f104ca28b318a7351654cfa
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-02-002845-a.a2
Назва:
Вимога про усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі
Вимога:
Долинською сільською радою Слов’янського району Донецької області (далі - Замовник) на авторизованому електронному майданчику https://prozorro.gov.ua було оголошено закупівлю ID UA-2020-10-02-002845-a на Послуги у сфері містобудування» код по ДК 021:2015 – 71410000-5 (Розробка детального плану території в с. Богородичне Слов’янського району Донецької області для будівництва олімпійської спортивної бази).
Проаналізувавши оголошення про проведення спрощеної закупівлі, ТОВ «АПП» було виявлено, що воно містить дискримінаційні положення, які суперечать законодавству України та порушують право ТОВ «АПП» брати участь у вказаній закупівлі у встановленому в Законі України «Про публічні закупівлі» порядку.
Зокрема, оголошенням про проведення спрощеної закупівлі у складі документів, що подаються учасником в складі пропозиції спрощеної закупівлі передбачено надання Акту обстеження об’єкту відповідно до додатку 4 до оголошення (п. 7 розділу «Документи, що подаються учасником в складі пропозиції спрощеної закупівлі»).
Вказаний акт передбачає особисту присутність, огляд учасником об’єкту та обсягів робіт по спрощеній закупівлі: «Послуги у сфері містобудування» код по ДК 021:2015 – 71410000-5 (розробка детального плану території в с. Богородичне Слов’янського району Донецької області для будівництва олімпійської спортивної бази) нібито для ознайомлення з обсягами, умовами робіт та достовірних розрахунків цінової пропозиції.
Вважаємо, що ця вимога передбачена Замовником для конкретного учасника. Разом з тим, встановлення вказаної вимоги у оголошенні суттєво обмежує можливість взяти участь у закупівлі інших потенційних учасників, які мають багаторічний досвід у сфері проектування містобудівної документації.
Слід зазначити, що законодавством не передбачено необхідності обстеження розробником території для розроблення детального плану та складання акту обстеження.
Зокрема, вимоги до розробки детального плану передбачені ДБН Б.1.1-14:2012 «Склад та зміст детального плану території», в якому відсутні вимоги щодо необхідності обстеження території.
Додатком 2 до ДБН Б.1.1-14:2012 «Склад та зміст детального плану території» передбачений склад вихідних даних, які надає Замовник для розроблення детального плану території і вказаних вихідних даних достатньо розробнику для розробки детального плану.
Крім того, вихідні дані для розроблення детального плану за умовами запропонованого Замовником проекту договору на виготовлення містобудівної документації (п. 3.1) передаються Замовником.
Також, приміткою 3 Додатку 2 до ДБН Б.1.1-14:2012 «Склад та зміст детального плану території» передбачається, що збір вихідних даних замовником може бути доручено розробнику детального плану території на договірних засадах. Тобто в даному випадку Замовник міг би доручити зібрати вихідні дані для розробки детального плану, але вказані положення відсутні в проекті договору та не можуть виконуватися розробником до визнання його переможцем та без укладення відповідного договору.
Права та законні інтереси ТОВ «АПП» на участь в закупівлі обмежуються, оскільки передбачається надання акту обстеження об’єкту та присутність представника учасника на території Замовника, що не передбачено законодавством.
Таким чином, вважаємо, що встановлення такого положення є незаконним та порушує права товариства, як потенційного учасника вказаної закупівлі.
Ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно з ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не має права встановлювати жодні дискримінаційні вимоги до учасників.
Ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Оскільки положення оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовника щодо надання учасником у складі пропозиції спрощеної закупівлі акту обстеження об’єкту, не має безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечить основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ПРОСИМО:
Усунути порушення шляхом внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, виключивши вимогу щодо надання у складі пропозиції спрощеної закупівлі акту обстеження об’єкту.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.10.2020 18:36
Вирішення:
Для виконання всіх вимог, що наведені в додатку 2 до оголошення інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, необхідний огляд об’єкта. Детальний опис технічних вимог до предмета закупівлі наведені в додатку 2 до оголошення. Замовник при оголошенні даної закупівлі дотримується всіх принципів здійснення публічних закупівель, що наведені в статті 5 Закону. Акт обстеження будівлі не є дискримінаційною вимогою до учасника. Вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження об’єктів, а також дозволяє Учаснику визначитись з порядком застосування наявної у Учасника можливості виконання послуг, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Порушення норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, містобудівної діяльності
Номер:
c111b3883ef4485ba9a09a2a634579fc
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-02-002845-a.a1
Назва:
Порушення норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, містобудівної діяльності
Вимога:
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Додатковою вимогою Замовника до учасника / розробника містобудівної документації: «Послуги у сфері містобудування» код по ДК 021:2015 – 71410000-5 (розробка детального плану території в с. Богородичне Слов’янського району Донецької області для будівництва олімпійської спортивної бази)» надати Акт обстеження об’єкту відповідно додатку 4 до оголошення. Акт обстеження об’єкту надати в складі пропозиції спрощеної закупівлі Замовник - Долинська сільська рада Слов’янського району Донецької області - здійснив порушення статті 3 та пунктів 1 і 7 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII.
Просимо Вас привести тендерну документацію для процедури – спрощеної закупівлі «Послуги у сфері містобудування» код по ДК 021:2015 – 71410000-5 (розробка детального плану території в с. Богородичне Слов’янського району Донецької області для будівництва олімпійської спортивної бази)» (з додатками) у відповідність до норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, містобудівної діяльності. У разі не можливості приведення до норм чинного законодавства, або додаткової потреби у виконанні обстеження території, проведення всіх необхідних обстежень, зйомок замірів, наполягаємо на поділі закупівлі «Послуги у сфері містобудування» код по ДК 021:2015 – 71410000-5 (розробка детального плану території в с. Богородичне Слов’янського району Донецької області для будівництва олімпійської спортивної бази)» на окремі лоти/процедури закупівель з виокремленням: 1) послуг обстеження території (код ДК 021:2015 7163000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань); 2) послуг розробки детального плану території (код ДК 021:2015 71410000-5 Послуги у сфері містобудування). Одночасно наголошуємо, що у разі не виконання даної вимоги будемо змушені повідомити за порушення законодавства про захист економічної конкуренції Держаудитслужбу України, Національне антикорупційне бюро України, Антимонопольний комітет України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.10.2020 13:15
Вирішення:
Для виконання всіх вимог, що наведені в додатку 2 до оголошення інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, необхідний огляд об’єкта. Детальний опис технічних вимог до предмета закупівлі наведені в додатку 2 до оголошення. Замовник при оголошенні даної закупівлі дотримується всіх принципів здійснення публічних закупівель, що наведені в статті 5 Закону, а також виконує всі вимоги, що стосується замовника, які наведені в статті 17 Закону. Також слід зазначити, що підстави відхилення пропозиції спрощеної закупівлі Учасника (стаття 17) наведені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Акт обстеження будівлі не є дискримінаційною вимогою до учасника. Вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження об’єктів, а також дозволяє Учаснику визначитись з порядком застосування наявної у Учасника можливості виконання послуг, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні