• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Інтерактивна дошка+проектор

Завершена

95 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 475.00 UAH
Період оскарження: 02.10.2020 09:30 - 08.10.2020 09:28
Вимога
Залишено без розгляду

Обмеження конкуренції

Номер: 60715c13fee8451e9d34dd0777228ed2
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-02-000837-a.c3
Назва: Обмеження конкуренції
Вимога:
Шановний Замовнику, відповідно до Додатку 1 Оголошення, Учасники повинні надати у складі своїх пропозицій всі необхідні документи на інтерактивний мультимедійний КОМПЛЕКС, а саме - копії висновку СЕС, сертифікату відповідності, авторизаційного листа, сертифікату ISO9001:2015 та ISO14001:2015. Звертаємо Вашу увагу, що обладнання, яке входить до складу інтерактивного комплексу (мультимедійний проектор та інтерактивна дошка) виготовляється РІЗНИМИ виробниками, а не як єдиний готовий виріб (інтерактивний мультимедійний комплекс), тому кожен з цих виробників має свої Сертифікати ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 на виробництво ОКРЕМО мультимедійних проекторів та інтерактивних дошок, а також Висновки СЕС та сертифікати/декларації відповідності видаються уповноваженими органами окремо на мультимедійні проектори та інтерактивні дошки. Учасники, які беруть участь у закупівлі є дистриб’юторами складових комплексу (проекторів та дошок ОКРЕМО), тому об'єднуючи їх в інтерактивний комплекс, вони не здійснюють будь-яких дій, які б змінювали їх технічні характеристики або функціональне призначення (тобто дій, які пов’язані з ВИРОБНИЦТВОМ КОМПЛЕКСІВ). Виходячи з цього, надання усіх документів на інтерактивний мультимедійний комплекс не є можливим для більшості Учасників та суттєво обмежує конкуренцію в даній закупівлі. Таким чином, вимагаємо внести зміни до Додатку 1 Оголошення та зазначити необхідність надання всіх необхідних документів на інтерактивний комплекс АБО на кожну з його складових (мультимедійний проектор та інтерактивну дошку).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику. У відповідь на вашу вимогу повідомляємо, що Замовник в своїй діяльності керується принципами добросовісної конкуренції та Законом України «Про публічні закупівлі», згідно якого право Замовника встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги передбачено ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити». Тож Закон України «Про публічні закупівлі» не обмежує права Замовника закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними, в тому числі з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації тих процесів, в яких така продукція використовується. Таким чином Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури публічних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим Замовником вимогам. Оскільки закупівля здійснюється для закладу освіти, Замовник зобов’язаний впевнитись, що запропоноване учасниками обладнання буде відповідати всім вимогам законодавства у сфері освіти, оскільки не можна допустити ситуацію коли діти будуть використовувати неякісну, контрафактну або іншим чином невідповідну до законодавства України продукцію.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 09.10.2020 13:46
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо сертифікатів ISO

Номер: 0335b435ff4d46a5af31aefe6b5c7910
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-02-000837-a.b2
Назва: Щодо сертифікатів ISO
Вимога:
Шановний Замовник! Згідно з вимогами тендерної документації учасник повинен надати: Копія чинного на дату подання сертифікату ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 на виробництво інтерактивних комплексів та на сервісне обслуговування інтерактивного обладнання, що пропонується до постачання, дійсного на дату кінцевого дня подання тендерних пропозицій, завірений печаткою та підписом виробника. Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, що звужує коло учасників та суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників. Звертаємо увагу, що дане питання регулюється Законом України від 05.06.2014 № 1315-VII «Про стандартизацію». Частиною другою статті 16 Закону України від 05.06.2014 № 1315-VII «Про стандартизацію» визначено, що стандарти, прийняті підприємствами, застосовуються на добровільної основі. Відповідно до частини другої статті 15 Господарського кодексу України застосування стандартів чи їх окремих положень є обов'язковим для:суб'єктів господарювання, якщо обов’язковість застосування стандартів установлено нормативно-правовими актами;учасників угоди (контракту) щодо розроблення, виготовлення чи постачання продукції, якщо в ній (ньому) є посилання на певні стандарти;виробника чи постачальника продукції, якщо він склав декларацію про відповідність продукції певним стандартам чи застосував позначення цих стандартів у її маркуванні. Галузеві нормативні документи також застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Сертифікати ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 не є обов'язковими, дана сертифікація проводиться в добровільному порядку і має лише рекомендаційний характер. Засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів. Разом з тим, частиною 4 статті 22 ЗаконуУкраїни "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Підтвердженням дискримінаційності подібних вимог щодо стандартів ISO є практика рішень АМКУ - рішення № 866-Р/ПК-СК від 27.08.2012р. (розглядалось у відповідності до Закону України «Про здійснення державних закупівель», але суть дискримінаційності вимог не змінилась і з введенням в дію Закону України «Про публічні закупівлі»). Вимагаємо, виключити пункти дану вимогу з тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, у відповідь на вашу вимогу повідомляємо, що Замовник в своїй діяльності керується принципами добросовісної конкуренції та Законом України «Про публічні закупівлі», згідно якого право Замовника встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги передбачено ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити». Тож Закон України «Про публічні закупівлі» не обмежує права Замовника закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними, в тому числі з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації тих процесів, в яких така продукція використовується. Таким чином Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури публічних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим Замовником вимогам. Оскільки предметом закупівлі є саме інтерактивний комплекс, доцільним є надання Авторизаційного листа на комплекс в цілому і на його складові окремо. Таким чином Замовник буде впевнений, що постачальник поставить продукцію, яка відповідає рекомендаціям, встановленим Міністерством освіти і науки України до комп’ютерного та мультимедійного обладнання, зокрема відповідає вимогам Наказу №704 МОН України. Звертаємо Вашу увагу на те, що обладнання, яке ми закуповуємо, це пов'язана система складових, що створюють єдиний комплекс. Відповідно до інформації, викладеної вище, немає жодних підстав вважати, що Замовником здійснюються дискримінаційні чи інші неправомірні дії. Таким чином ваша вимога не може бути задоволена.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 09.10.2020 08:57
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо ТУ

Номер: 4f34e8ef02894768ba621adfd35c0c52
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-02-000837-a.a1
Назва: Щодо ТУ
Вимога:
Доброго дня! Згідно з тендерною документацією учасник повинен надати: Якість інтерактивних мультимедійних комплексів, що пропонуються до постачання, повинні відповідати стандартам і технічній документації виробника, для підтвердження надати копії сторінок технічних умов та копію листа про погодження технічних умов МОН України. Вказана умова є дискримінаційною по відношенню до іноземних виробників, оскільки вони не мають рівного доступу до подібної сертфікації, вказане погодження нормативно врегульовано відносно українських виробників. При цьому, дана умова не свідчить про якість товарів, оскільки товари можуть відповідати нормам ДСТУ або іншим міжнародним стандартам. Тому вимагаємо виключити вказану умову з тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику. У відповідь на вашу вимогу повідомляємо, що Замовник в своїй діяльності керується принципами добросовісної конкуренції та Законом України «Про публічні закупівлі», згідно якого право Замовника встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги передбачено ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити». Тож Закон України «Про публічні закупівлі» не обмежує права Замовника закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними, в тому числі з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації тих процесів, в яких така продукція використовується. Таким чином Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури публічних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим Замовником вимогам. Оскільки закупівля здійснюється для закладу освіти, Замовник зобов’язаний впевнитись, що запропоноване учасниками обладнання буде відповідати всім вимогам законодавства у сфері освіти, оскільки не можна допустити ситуацію коли діти будуть використовувати неякісну, контрафактну або іншим чином невідповідну до законодавства України продукцію.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 09.10.2020 09:02